fbpx

Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler

24 Mayıs 2016
IdeaSoft
Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler

Sanal mağaza açmak, sanal dükkan açmak, online mağaza açmak, internet mağazası açmak, sanal pazar açmak, sanal market kurmak vb ne derseniz deyin; tek bir başlık altında topladığımızda internette mağaza açmak ili ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda. Sanal mağaza açmak için gereken belgeler, ücretsiz sanal mağaza açmak, sanal mağaza açma şartları, e sanal mağaza açmak isteyenlere kolay çözüm ve daha fazlası.

Ülkemizde akıllı telefonların yaygınlaşması, internet erişiminin artmasıyla birlikte, insanlar alışveriş ihtiyaçlarını sanal mağazalar bir nevi küçük sanal dükkanlar aracılığı ile gerçekleştirmeye başladı. İnternet üzerinden yapılan işlemler, sanal alışverişlerin sayısı geçtiğimiz 5 yılda ortalama %30 büyüdü.

Sanal mağaza açmak isteyenlere öneriler

Tabi ki tüketicilerin e-sanal mağazalara yönelmesi, fiziki mağaza sahiplerini veya yeni sanal mağaza kurmak isteyenleri cezbediyor. Sanal mağaza açmak maliyet açısından hem maliyetsiz, hem de isteyenlere kolay bir çözüm.

Sanal mağaza nasıl açılır? Nereden nasıl başlamak gerekir?

Öncelikle eğer bir sanal mağazanız yoksa ve online sanal mağaza açmak istiyorum ya da bir diğer deyişle sanal dükkan açmak istiyorum diyorsanız, IdeaSoft Akıllı e-ticaret paketleri ile ücretsiz bir test sürüşü yapabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı buradan oluşturabilirsiniz. Sanal mağaza kurmak bir yana, öncesinde deneyerek nelere ihtiyacınız olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz.

IdeaSoft olarak size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Sanal mağaza kurmak için gerekenleri ve sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza ücretsiz olarak danışabilirsiniz. Bu konuda sizlere yol gösterecek ve başlangıç sürecinizde yardımcı olacaktır.


Sanal dükkan açmak isteyenlere öneriler

1- Sanal mağaza adresinizi çevreniz ile paylaşın

Artık sıkı bir internet kullanıcısının facebook, twitter, google + ve yeni bir mecra olan pinterest hesapları bulunuyor. Kendi sahip olduğunuz bu sosyal ağ hesapları üzerinden siteniz ile ilgili bilgileri ve ürünleri paylaşın. Arkadaşlarınıza paylaşırken alışveriş yaparmısınız diye sormayın, diğer arkadaşları ile paylaşmalarını rica edin.

2-Google Adwords ve Facebook Reklamlarını Kullanın

Dünyanın arama devi Google, kendi ağı üzerinden reklam vermeye imkan sağlayan Adwords yapısı ile tanışın. Direkt olarak sattığınız ürünü arayan ziyaretçilere bu reklam ağları sayesinde ulaşabilir, ölçeklediğiniz planlara rahatlıkla kısa zamanda ulaşabilirsiniz. Ayrıca sitenizin ziyaretçi sayıları da hızlı bir şekilde artabilir. Aynı şekilde dünyanın en büyük sosyal ağı olan Facebook üzerinde, üyeler yaptığı işi, tuttuğu takımı, yaşını v.s. paylaşıyor ve bu veriler reklam verenler için tam olarak istenilen kişilere ulaşılmasına imkan sağlıyor.

3- Sürpriz ve Yeni Şeyler Üretin

Sanal mağaza açmak / Sanal dükkan açmak ile iş bitmiyor. Yeni şeyler üretmek de gerekiyor. Sitenize üye olana, veya mail listenize abone olanlara hediye çekleri dağıtacağınızı duyurun. Sosyal medya üzerinden bu şekilde kampanyalar düzenleyin. Üyelerinize veya sitenizden düzenli şekilde alışveriş yapan kişileri ödüllendirin.

Sattığınız ürüne göre sosyal mecrada bir pazarınız bulunuyorsa, bu pazara hükmeden sitelere veya blog yazarlarına ücretsiz deneme ürünleri gönderin. Ürünleri inceleyerek siteniz ve satılan ürün hakkında yazılar yazmasını rica edin. Siteniz ile ilgili yazılan bir makale yüzlerce kişiye, onların sosyal çevrelerini de hesaba katarsak binlerce kişiye ulaşmanıza imkan sağlar ve başarılı bir kampanya olarak nitelendirilebilir.

Satın alınan ürünlerin yanında küçük hediyeler gönderin. Bu hediyeyi alan müşteri, kesinlikle sizi twitter hesabından facebook duvarından övücü bir yazı ile ödüllendirecektir.

4- İnfografik ve Sosyal Medya Paylaşımları Hazırlayın

İnfografik belirli bir bilgiyi insanlara anlaşılır bir şekilde aktarabilmek için en akıllıca yollardan biridir. Ayrıca sosyal medya üzerinde çok hızlı paylaşılan bir araçtır. Örneğin internetten ayakkabı satmak istiyorsanız, farklı bölgelere göre değişen km olarak uzunlukların nasıl değiştiğini gösteren görseller ile beslenen bir infografik hazırlayabilirsiniz. Sitenizin logoları ve adreslerini de içeren bir infografik olmalı ki paylaşıldığında sitenizi ziyaretçi olarak geri besleyebilmeli.

5- Videoları Benimseyin

Satış toplamak veya popüler ürünlerinizin daha hızlı bir şekilde pazarlanabilmesi için video yayınları yapın. Kalabalık bir topluluğun görebileceği bir yerde, eğlenceli veya mesajını iyi veren bir reklam sosyal medya üzerinde de hızlı bir şekilde yayılır. Ek olarak ürünlerinizin kullanımı, kurulumu ile ilgili videolar paylaşmayı da ihmal etmeyin.

6- Bir Blog Kurun ve İçerik Üretin

İçerik pazarlayın, yani kaliteli içerikler hazırlayarak, sitenize gelen ziyaretçileri içerik detaylarınızdan satış sayfanıza yönlendirin. İçeriğinizin kalitesinden ödün vermeyin, okunaklı yazılar ve çekici görseller kullanmaya dikkat edin. Sektördeki birçok e-ticaret sitenin bir de e-ticaret bloğu bulunmakta ve ürünleri ile ilgili kaliteli içerikler sunmaktadır.

7- Mutlaka Kartvizit Yaptırın

Sitenizin tasarımı ile uyumlu, sattığınız ürünleri benimseyen bir kartvizit oluşturun. Daha önceden yapılan tasarımları inceleyin, kendi sitenizin kimliğini yansıttığına emin olun. İçinize sindiğini düşündüğünüz bu kartvizitleri sürekli insanlar ile paylaşın, etkinliklerde tanıştığınız kişilere dağıtın.

8- Kupon Kodları Üretin ve Kampanyalar Deneyin

Sektördeki bırakın e-ticaret sitesi sahipleri ve tüm büyük kurumların hediye çekleri dağıttığını, hatta hediye çeklerini bulabileceğiniz yüzlerce internet sitesi olduğunu bile görebilirsiniz. İnsanların hediye çekine dayanılmaz bir sevgisi var. Kampanyalar oluştururken hediye çekleri hızlı bir geri dönüş alabileceğiniz yöntemdir. Bunun yanında “Kargo Bedava” kampanyaları da müşteriler için oldukça ilgili çekicidir. Bir ürüne %10 indirim yapmaktansa kargo bedava yaparak indirim yüzdesini %5 veya %4 değerine çekebilirsiniz.

“Sanal

Sanal mağaza açmak için yazılımlarımızı 15 gün ücretsiz deneyin.

Sanal mağaza, dükkan açmak isteyen küçük ve orta ölçekli işletmeler için, anahtar teslim paket çözümlerimizi ücretsiz deneyebilirsiniz. Dilerseniz 15 gün ücretsiz demo hesabınızı hemen oluşturabilirsiniz.

Sanal butik nasıl açılır, yayınevi nasıl açılır, internette butik açmak, yapı market açmak istiyorum gerekenler nelerdir, google web magaza vb konularının genel manada temelini içeren sanalmagaza nasıl açılır sorusunu cevaplayarak yazımızda cevabını verdik bir sonraki yazımızda görüşmek üzere…

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Savaş için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tüm yorumlar

  • Nurten Gültekin

    - 15:37

    Merhabalar,daha once bijuteri ve hediyelik eşya mağazam vardı.Evlenip cocuklar olunca kapatmak zorunda kaldım.Şimdi ise monoton hayattan kurtulup kendi e-Ticaret sayfasi kurup hayallerimi tekrardan gerçekleştirmek istiyorum Bana bu konuda yardımcı olursanız onure olurum,teşekkürler sevgiler....

    • İbrahim Çelebi

      - 12:14

      Nurten Hanım merhaba,

      Hayallerinize ulaşmanıza yardımcı olmak isteriz. E-ticaret uzmanlarımız sizleri arayarak tüm sorularınızı yanıtlayabilirler. Bu sayfadaki formumuzu doldurmanız yeterli.

  • Zeliha

    - 09:43

    Tesettür giyim sektörde ve el işleri sektöründe mağaza açmak istiyorum nasıl ilerleme sağlayabilirim?

  • Necibe Sarıkaya

    - 02:23

    Merhabalar benim ortak bir dükkanım var. Tesettür giyim üzerine internet satışına yeni başladık ama daha büyütmek istiyoruz allahın izniyle ama nasıl yapacağımızı bilmiyoruz

    • Savaş

      - 16:19

      Merhabalar Necibe Hanım, iletişim bilgilerinizi ideasoft.com.tr/iletisim adresindeki form aracılığı ile bize iletebilirseniz size ulaşıp detaylıca yardımcı olabiliriz 🙂 İyi çalışmalar dileriz.

  • Emel kaya

    - 14:34

    Merhaba ben elişi süs eşyaları çantalar ev ürünleri yapıyorum ama bunları satacak bir mecra bulamıyorum bu konuda bana yardımcı olurmusunuz

    • Savaş

      - 13:41

      Merhaba Emel Hanım, sizinle telefonla görüşüp destek olmak isteriz. Sizin için de uygunsa ideasoft.com.tr/iletisim adresi üzerinden bize bir iletişim formu iletmeniz yeterli 🙂 iyi çalışmalar dileriz.

Benzer yazılar

2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?
2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?
E posta pazarlaması, 2020’de de e-ticaret firmaların radarında olacak pazarlama çalışmalarından biri olmaya devam edecek. E posta gönderimleri doğru bir şekilde kurgulandığında, en yüksek geri dönüşümü sağlayan pazarlama...
2 Ocak 2020
Sinan Oypan
Adwrods kampanyalarınızdan sonuç alamamanıza neden olan durumlar
Adwrods kampanyalarınızdan sonuç alamamanıza neden olan durumlar
Adwords çalışmaları e-ticaret firmalarının pazarlama kanalları arasında önemli bir yere sahiptir. Doğru ve planlı bir şekilde hazırlanmış Adwords kampanyaları, e-ticaret firmalarının geri dönüşümlerini artırmalarında...
26 Nisan 2018
Sinan Oypan
Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?
Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?
Yöresel ve organik ürünlerinizi internette satmak özetle organik ürün satışı yapmak istiyorum ya da bir diğer deyişle organik gıda satışı yapmak istiyorum diyorsanız; organik ürünler online satış sitesi nasıl kurulur,...
2 Ağustos 2017
IdeaSoft
Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
instagram takipçilerinizi / instagram beğenilerinizi organik olarak nasıl arttırabilirsiniz ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada önemli bir yere sahip olan Instagram üzerinde etkin olmak ve takipçi...
26 Mart 2018
Sinan Oypan
Instagram'da marka yaratmak için neler yapmalısınız?
Instagram'da marka yaratmak için neler yapmalısınız?
Instagram’da bir marka yaratmak için farklı stratejiler geliştirebilir ve bu stratejilerle markanızın geniş kitleler tarafından tanınmasını sağlayabilirsiniz. Bu stratejiler, marka kimliğinin oluşmasını sağlarken, şirket olarak...
30 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sadık müşteri kitleleri edinmenize yardımcı olacak yöntemler
Sadık müşteri kitleleri edinmenize yardımcı olacak yöntemler
E-ticarette uzun vadede başarılı olabilmek için sadık müşteri kitlelerine ihtiyacınız var. Sadık kitleler edinmeden sadece yeni müşterilere bağımlı olmak birçok konuda zarar etmenize ve uzun vadede şirketinizin ayakta...
6 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Snapchat’te ürün satmak için bilmeniz gerekenler
Snapchat’te ürün satmak için bilmeniz gerekenler
Snapchat'te ürün satmak / Snapchat’te satış yapmak ve online mağazanızla ilgili içerikler paylaşarak, bu mecrayı bir satış kanalına dönüştürmek mümkün. Tabii ki Snapchat’in asıl amacının Snapchat’te ürün satışı...
23 Ekim 2018
Sinan Oypan
Sayfayı terk etme oranlarını nasıl düşürebilirsiniz?
Sayfayı terk etme oranlarını nasıl düşürebilirsiniz?
E-ticarette dikkat edilmesi gerekenlerden biri de sayfayı terk etme (Bounce Rate) oranlarıdır. Bu oranın yüksek olması, siteye gelen ziyaretçilerin, site üzerinde fazla vakit geçirmediklerini ve siteden ayrıldıklarını gösterir....
17 Ekim 2017
Sinan Oypan
Sosyal ağlarda takipçi artırma için neler yapmalısınız?
Sosyal ağlarda takipçi artırma için neler yapmalısınız?
Sosyal ağlarda takipçi artırma çalışmaları yapmanız, markanızın daha fazla kişiye ulaşmasını sağladığı gibi ürünlerinize talep yaratmak için de önemlidir. Takipçi sayınızı artırmak için sosyal ağlarda yapabileceğiniz...
14 Ekim 2020
Sinan Oypan
E-ticarette rakip analizi yapmak için neler yapmalısınız?
E-ticarette rakip analizi yapmak için neler yapmalısınız?
Rakip analizi yapmak, sektörde var olan şirketlerin hali hazırda yapmaları gereken bir çalışmadır; fakat e-ticaret sektörüne yeni girecek kişiler için de rakip analizi yapmak aslında oldukça önemlidir. Pazarın ve sektördeki...
13 Ekim 2016
Sinan Oypan
Dijital pazarlamada PPC reklamların size sağlayacağı avantajlar nelerdir?
Dijital pazarlamada PPC reklamların size sağlayacağı avantajlar nelerdir?
Dijital pazarlama çalışmalarında PPC reklam yöntemini kullanmak size birçok farklı konuda fayda sağlar. Tıklama başına maliyet anlamına gelen PPC, reklam bütçesinin nasıl harcanacağını belirlendiği bir metoddur ve farklı...
21 Mart 2019
Sinan Oypan
Kullanıcıları Satın Almaya Yönlendirmenin 5 Yolu
Kullanıcıları Satın Almaya Yönlendirmenin 5 Yolu
Pazarlama, tanıtım ve satış faaliyetlerinin dijital ortamlarda yapılması anlamına gelen e-ticaret, geleneksel ticaret yöntemleriyle yıllar süren bu faaliyetleri oldukça kısa zamanda ve geniş kitlelere yönelik olarak...
12 Ağustos 2016
Savaş Çetinkaya