fbpx

Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler

24 Mayıs 2016
IdeaSoft
Sanal Mağaza Açmak İsteyenlere Öneriler

Sanal mağaza açmak, sanal dükkan açmak, online mağaza açmak, internet mağazası açmak, sanal pazar açmak, sanal market kurmak vb ne derseniz deyin; tek bir başlık altında topladığımızda internette mağaza açmak ili ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda. Sanal mağaza açmak için gereken belgeler, ücretsiz sanal mağaza açmak, sanal mağaza açma şartları, e sanal mağaza açmak isteyenlere kolay çözüm ve daha fazlası.

Ülkemizde akıllı telefonların yaygınlaşması, internet erişiminin artmasıyla birlikte, insanlar alışveriş ihtiyaçlarını sanal mağazalar bir nevi küçük sanal dükkanlar aracılığı ile gerçekleştirmeye başladı. İnternet üzerinden yapılan işlemler, sanal alışverişlerin sayısı geçtiğimiz 5 yılda ortalama %30 büyüdü.

Sanal mağaza açmak isteyenlere öneriler

Tabi ki tüketicilerin e-sanal mağazalara yönelmesi, fiziki mağaza sahiplerini veya yeni sanal mağaza kurmak isteyenleri cezbediyor. Sanal mağaza açmak maliyet açısından hem maliyetsiz, hem de isteyenlere kolay bir çözüm.

Sanal mağaza nasıl açılır? Nereden nasıl başlamak gerekir?

Öncelikle eğer bir sanal mağazanız yoksa ve online sanal mağaza açmak istiyorum ya da bir diğer deyişle sanal dükkan açmak istiyorum diyorsanız, IdeaSoft Akıllı e-ticaret paketleri ile ücretsiz bir test sürüşü yapabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı buradan oluşturabilirsiniz. Sanal mağaza kurmak bir yana, öncesinde deneyerek nelere ihtiyacınız olduğunu daha iyi anlayabilirsiniz.

IdeaSoft olarak size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Sanal mağaza kurmak için gerekenleri ve sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza ücretsiz olarak danışabilirsiniz. Bu konuda sizlere yol gösterecek ve başlangıç sürecinizde yardımcı olacaktır.


Sanal dükkan açmak isteyenlere öneriler

1- Sanal mağaza adresinizi çevreniz ile paylaşın

Artık sıkı bir internet kullanıcısının facebook, twitter, google + ve yeni bir mecra olan pinterest hesapları bulunuyor. Kendi sahip olduğunuz bu sosyal ağ hesapları üzerinden siteniz ile ilgili bilgileri ve ürünleri paylaşın. Arkadaşlarınıza paylaşırken alışveriş yaparmısınız diye sormayın, diğer arkadaşları ile paylaşmalarını rica edin.

2-Google Adwords ve Facebook Reklamlarını Kullanın

Dünyanın arama devi Google, kendi ağı üzerinden reklam vermeye imkan sağlayan Adwords yapısı ile tanışın. Direkt olarak sattığınız ürünü arayan ziyaretçilere bu reklam ağları sayesinde ulaşabilir, ölçeklediğiniz planlara rahatlıkla kısa zamanda ulaşabilirsiniz. Ayrıca sitenizin ziyaretçi sayıları da hızlı bir şekilde artabilir. Aynı şekilde dünyanın en büyük sosyal ağı olan Facebook üzerinde, üyeler yaptığı işi, tuttuğu takımı, yaşını v.s. paylaşıyor ve bu veriler reklam verenler için tam olarak istenilen kişilere ulaşılmasına imkan sağlıyor.

3- Sürpriz ve Yeni Şeyler Üretin

Sanal mağaza açmak / Sanal dükkan açmak ile iş bitmiyor. Yeni şeyler üretmek de gerekiyor. Sitenize üye olana, veya mail listenize abone olanlara hediye çekleri dağıtacağınızı duyurun. Sosyal medya üzerinden bu şekilde kampanyalar düzenleyin. Üyelerinize veya sitenizden düzenli şekilde alışveriş yapan kişileri ödüllendirin.

Sattığınız ürüne göre sosyal mecrada bir pazarınız bulunuyorsa, bu pazara hükmeden sitelere veya blog yazarlarına ücretsiz deneme ürünleri gönderin. Ürünleri inceleyerek siteniz ve satılan ürün hakkında yazılar yazmasını rica edin. Siteniz ile ilgili yazılan bir makale yüzlerce kişiye, onların sosyal çevrelerini de hesaba katarsak binlerce kişiye ulaşmanıza imkan sağlar ve başarılı bir kampanya olarak nitelendirilebilir.

Satın alınan ürünlerin yanında küçük hediyeler gönderin. Bu hediyeyi alan müşteri, kesinlikle sizi twitter hesabından facebook duvarından övücü bir yazı ile ödüllendirecektir.

4- İnfografik ve Sosyal Medya Paylaşımları Hazırlayın

İnfografik belirli bir bilgiyi insanlara anlaşılır bir şekilde aktarabilmek için en akıllıca yollardan biridir. Ayrıca sosyal medya üzerinde çok hızlı paylaşılan bir araçtır. Örneğin internetten ayakkabı satmak istiyorsanız, farklı bölgelere göre değişen km olarak uzunlukların nasıl değiştiğini gösteren görseller ile beslenen bir infografik hazırlayabilirsiniz. Sitenizin logoları ve adreslerini de içeren bir infografik olmalı ki paylaşıldığında sitenizi ziyaretçi olarak geri besleyebilmeli.

5- Videoları Benimseyin

Satış toplamak veya popüler ürünlerinizin daha hızlı bir şekilde pazarlanabilmesi için video yayınları yapın. Kalabalık bir topluluğun görebileceği bir yerde, eğlenceli veya mesajını iyi veren bir reklam sosyal medya üzerinde de hızlı bir şekilde yayılır. Ek olarak ürünlerinizin kullanımı, kurulumu ile ilgili videolar paylaşmayı da ihmal etmeyin.

6- Bir Blog Kurun ve İçerik Üretin

İçerik pazarlayın, yani kaliteli içerikler hazırlayarak, sitenize gelen ziyaretçileri içerik detaylarınızdan satış sayfanıza yönlendirin. İçeriğinizin kalitesinden ödün vermeyin, okunaklı yazılar ve çekici görseller kullanmaya dikkat edin. Sektördeki birçok e-ticaret sitenin bir de e-ticaret bloğu bulunmakta ve ürünleri ile ilgili kaliteli içerikler sunmaktadır.

7- Mutlaka Kartvizit Yaptırın

Sitenizin tasarımı ile uyumlu, sattığınız ürünleri benimseyen bir kartvizit oluşturun. Daha önceden yapılan tasarımları inceleyin, kendi sitenizin kimliğini yansıttığına emin olun. İçinize sindiğini düşündüğünüz bu kartvizitleri sürekli insanlar ile paylaşın, etkinliklerde tanıştığınız kişilere dağıtın.

8- Kupon Kodları Üretin ve Kampanyalar Deneyin

Sektördeki bırakın e-ticaret sitesi sahipleri ve tüm büyük kurumların hediye çekleri dağıttığını, hatta hediye çeklerini bulabileceğiniz yüzlerce internet sitesi olduğunu bile görebilirsiniz. İnsanların hediye çekine dayanılmaz bir sevgisi var. Kampanyalar oluştururken hediye çekleri hızlı bir geri dönüş alabileceğiniz yöntemdir. Bunun yanında “Kargo Bedava” kampanyaları da müşteriler için oldukça ilgili çekicidir. Bir ürüne %10 indirim yapmaktansa kargo bedava yaparak indirim yüzdesini %5 veya %4 değerine çekebilirsiniz.

“Sanal

Sanal mağaza açmak için yazılımlarımızı 15 gün ücretsiz deneyin.

Sanal mağaza, dükkan açmak isteyen küçük ve orta ölçekli işletmeler için, anahtar teslim paket çözümlerimizi ücretsiz deneyebilirsiniz. Dilerseniz 15 gün ücretsiz demo hesabınızı hemen oluşturabilirsiniz.

Sanal butik nasıl açılır, yayınevi nasıl açılır, internette butik açmak, yapı market açmak istiyorum gerekenler nelerdir, google web magaza vb konularının genel manada temelini içeren sanalmagaza nasıl açılır sorusunu cevaplayarak yazımızda cevabını verdik bir sonraki yazımızda görüşmek üzere…

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Necibe Sarıkaya için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tüm yorumlar

  • Nurten Gültekin

    - 15:37

    Merhabalar,daha once bijuteri ve hediyelik eşya mağazam vardı.Evlenip cocuklar olunca kapatmak zorunda kaldım.Şimdi ise monoton hayattan kurtulup kendi e-Ticaret sayfasi kurup hayallerimi tekrardan gerçekleştirmek istiyorum Bana bu konuda yardımcı olursanız onure olurum,teşekkürler sevgiler....

    • İbrahim Çelebi

      - 12:14

      Nurten Hanım merhaba,

      Hayallerinize ulaşmanıza yardımcı olmak isteriz. E-ticaret uzmanlarımız sizleri arayarak tüm sorularınızı yanıtlayabilirler. Bu sayfadaki formumuzu doldurmanız yeterli.

  • Zeliha

    - 09:43

    Tesettür giyim sektörde ve el işleri sektöründe mağaza açmak istiyorum nasıl ilerleme sağlayabilirim?

  • Necibe Sarıkaya

    - 02:23

    Merhabalar benim ortak bir dükkanım var. Tesettür giyim üzerine internet satışına yeni başladık ama daha büyütmek istiyoruz allahın izniyle ama nasıl yapacağımızı bilmiyoruz

    • Savaş

      - 16:19

      Merhabalar Necibe Hanım, iletişim bilgilerinizi ideasoft.com.tr/iletisim adresindeki form aracılığı ile bize iletebilirseniz size ulaşıp detaylıca yardımcı olabiliriz 🙂 İyi çalışmalar dileriz.

  • Emel kaya

    - 14:34

    Merhaba ben elişi süs eşyaları çantalar ev ürünleri yapıyorum ama bunları satacak bir mecra bulamıyorum bu konuda bana yardımcı olurmusunuz

    • Savaş

      - 13:41

      Merhaba Emel Hanım, sizinle telefonla görüşüp destek olmak isteriz. Sizin için de uygunsa ideasoft.com.tr/iletisim adresi üzerinden bize bir iletişim formu iletmeniz yeterli 🙂 iyi çalışmalar dileriz.

Benzer yazılar

Sosyal ağlar satış kanalları olarak nasıl kullanılırlar?
Sosyal ağlar satış kanalları olarak nasıl kullanılırlar?
E-ticarette, sosyal ağlar pazarlama ve reklam çalışmalarının yanı sıra satış kanalları olarak uzun zamandır kullanılmakta. Facebook firmalara özel marka sayfalarını 10 yılı aşkın bir süre önce tanıtmıştı ve bu zamandan...
23 Haziran 2020
Sinan Oypan
Temassız ödeme ve online ödeme alışkanlıkları arttı
Temassız ödeme ve online ödeme alışkanlıkları arttı
Corona virüsün yayılım göstermeye başladığı ilk zamanlardan itibaren nakit ödemeler virüsün potansiyel taşıyıcısı olduğundan dolayı tüketiciler temassız ödeme ve internetten ödeme sistemlerine yöneldi. 2020’nin ilk 6...
22 Ağustos 2020
IdeaSoft
Kampanyalı ürünler ile satışları nasıl artırabilirsiniz?
Kampanyalı ürünler ile satışları nasıl artırabilirsiniz?
Kampanyalı ürünler ile satışları artırmak, uzun süredir hem e-ticaret hem de fiziki mağazalar tarafından sıklıkla kullanılmakta. İnternette satış yaparken de kampanyalardan farklı şekillerde farklı amaçlar için...
11 Haziran 2020
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları Amazon'dan neler öğrenebilir?
E-ticaret firmaları Amazon'dan neler öğrenebilir?
Amazon, günümüzdeki en başarlı e-ticaret devlerinden biri ve e-ticaret firmaları da Amazon’un bu başarısından kendilerine dersler çıkarabilirler. Amazon günümüzde tabii ki finansal olarak büyük bir güce sahip olduğu için...
23 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetimi ile e-ticaret sitenize nasıl trafik çekebilirsiniz?
Sosyal medya yönetimi ile e-ticaret sitenize nasıl trafik çekebilirsiniz?
E-ticaret siteleri için organik trafik önemli olsa da son birkaç yıldır sosyal medya üzerinden yönlendirilen trafiğin artması nedeniyle, bu mecralardan gelen ziyaretçilerin de önemi bir hayli artmaya başladı. Özellikle sosyal...
17 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Instagram profil bilgilerinizi en iyi nasıl düzenleyebilirsiniz?
Instagram profil bilgilerinizi en iyi nasıl düzenleyebilirsiniz?
Instagram profil bilgileri düzenlenirken bir takım konulara dikat ederek, hesabınızı ziyaret edenlerin hakkınızda daha fazla bilgi almalarını sağlayabilirsiniz. Birçok hesap bu bilgileri detaylı doldurmadığı için potansiyel geri...
9 Kasım 2018
Sinan Oypan
E-ticarette kargo maliyetlerini nasıl düşürebilirsiniz?
E-ticarette kargo maliyetlerini nasıl düşürebilirsiniz?
E-ticarette firmaların maliyetlerini artıran durumlardan biri de kargo süreçleridir. Tedarikçilerden gelen kargoların yanı sıra siparişler sonrasında müşterilere gönderilen kargolar, e-ticaret firmalarının maliyetlerini artırmakta....
12 Şubat 2018
Sinan Oypan
''Showrooming''in e-ticaret firmalarına yararları nedir?
''Showrooming''in e-ticaret firmalarına yararları nedir?
E-ticaretin en büyük dezavantajlarından biri, tüketicilerin ürünleri bire bir inceleyememeleri. Tüketicilerin bir kısmı, ürünleri satın almadan önce incelemek ve ürünün kalitesini yakından görmek istiyorlar. Bu nedenle de online...
4 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Google Analytics ile metriklerin ölçümlenmesinde dikkat edilmesi gerekenler
Google Analytics ile metriklerin ölçümlenmesinde dikkat edilmesi gerekenler
E-ticarette bazı metrikler belirlemeniz ve bunları ölçümlemeniz işinizi geliştirmenizde ve uzun vadede karlılığınızı artırabilmek için önemlidir. İşinizin başarılı olabilmesi için bir takım stratejiler belirlemeniz ve...
12 Mayıs 2017
Sinan Oypan
İşletmeler için Instagram canlı yayın rehberi
İşletmeler için Instagram canlı yayın rehberi
Instagram canlı yayın, şu sıralar yaşanan salgın nedeniyle oldukça popülerleşti. Kullanıcıların yanı sıra markalar da bu canlı yayınlarla evde vakit geçiren tüketicilerle iletişim içerisinde kalabilmekteler. Instagram canlı...
27 Nisan 2020
Sinan Oypan
E-ticaret hosting seçimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
E-ticaret hosting seçimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
Online alışverişlerde en önemli unsurlardan biri de e-ticaret hosting seçimidir. Doğru hosting seçimi e-ticaret sitenizin düzgün çalışmasını sağlarken, tüketicilerin güvenli bir şekilde internet üzerinden alışveriş...
26 Ekim 2018
Sinan Oypan
Reklam metinleri yazarken dikkat etmeniz gerekenler
Reklam metinleri yazarken dikkat etmeniz gerekenler
Reklam metinleri, dijital pazarlama ya da offline kanallardaki reklamlarınızın getirisini ve geri dönüşümünü etkilediği için özenle hazırlanmalıdır. Reklam metni hazırlarken bilinmesi ve dikkat edilmesi gereken birçok konu...
3 Temmuz 2019
Sinan Oypan