fbpx

Sanal mağaza açmak için 5 neden

30 Temmuz 2020
IdeaSoft
Sanal mağaza açmak için 5 neden

Sanal mağaza açma; hızla dijitalleşen yeni dünya düzeninde en çok tercih edilen alanlar arasında yer alıyor. Özellikle pandemi sürecinde online yürütebilen işler son derece önemli olurken; kendi işini evinden yönetebilme esnekliği sunan e-ticaret, girişimciler ve ticari işletmeler için bir çıkış yolu oluyor.

  • Fiziki mağazasını online platformda sergilemek isteyenler
  • Yeni iş fikrini e-ticaret ile hayata geçirmek isteyenler
  • Ticareti daha kazançlı hale getirmek isteyenler online platformlarda yerini alıyor.
  • Şimdi gelin neden e-ticarete başlamanız gerektiğini birkaç başlıkla ele alalım;

    Fiziki mağazaya göre düşük maliyetle sanal mağazanızı açın

    Sanal mağaza açma, online mağaza açmak ya da başka bir tabirle e-ticaret sitesi kurmak fiziki mağazaya göre daha düşük bütçeyle gerçekleştirilebilir. E-ticarette gider kalemleriniz fiziki mağazaya göre daha düşüktür. E-ticarete başlamak istediğiniz an doğru bir rota belirlediğiniz takdirde tüm süreçler hızlı ve başarılı bir şekilde hayata geçer.

    IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri ile e-ticarete adım atmaya karar verdiğiniz andan itibaren hızlı ve kolay kurulum ile 1 günde e-ticaret sitesine sahip olmanız mümkün. IdeaSoft güvenli bir altyapı eşliğinde size; kargo, ödeme sistemleri, tasarım gibi birçok e-ticaret çözümü sunar. E-ticarette başarı getirecek kaynakları IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri’nde rahatlıkla sağlayabilirsiniz.

    İlgili rehber: Sanal mağaza fiziki mağazaya neler kazandırır?

    Sanal mağazanızı evden yönetin

    Sanal mağaza açarak aslında kendi işinizin patronu olurken, zamandan ve mekandan bağımsız bir şekilde işinizi yönetebilme şansına sahip olursunuz. Online platformlarda gerçekleştireceğiniz pek çok işlem ile işinizle ilgili tüm işlemleri uzaktan, online olarak yürütebilirsiniz.

    Sanal mağazanızı açarak geniş hedef kitlelere ulaşın

    Fiziki mağazanızda sınırlı sayıda müşteriye ulaşabilirken online mağazanız ile Türkiye’nin dört bir yanına hatta sınırlarınızın dışına açılabilirsiniz. E-ticaret ile e-ihracata da adım atabilirsiniz. İşlerinizi daha kolay büyütebilir, online dünyanın avantajlarıyla ürünlerinizi yurt dışında sergileyebilirsiniz.

    Fiziki mağazanızı günün belirli saatlerinde ziyaretçilerinizin beğenisine sunabilirken e-ticarette 7/24 açık bir dükkan sahibi olabilirsiniz. Böylece günün her saati satış yapabilme olanağına kavuşmuş olursunuz.

    Olağanüstü durumlarda bile işinizi yürütün

    E-ticaret ile müşterilerinize ulaşabileceğiniz kanalları artırmış olursunuz. Krizler, ekonomik dalgalanmalar, öngörülemeyen bazı olaylar ticari işletmeleri özellikle de KOBİ’leri büyük ölçüde sarsıyor.

    İçinden geçtiğimiz Coronavirüs salgını yalnızca fiziki mağaza olarak faaliyetlerini sürdüren işletmeleri etkiledi. İşini online olarak yürüten ya da fiziki mağazasında kepenk kapatmak zorunda kalarak e-ticarete geçiş yapan işletmeler isei tüm dünyada geniş çaplı etki yaratan pandemiyle ekonomik açıdan savaşabiliyor.

    Yatırımlarınızın karşılığını alarak işinizi büyütün

    Sanal mağaza açma, gelişen dijital dünyayı yakından takip etmek için bir fırsat niteliğinde. Sanal mağazanızda sunacağınız kaliteli hizmet ve e-ticaret çözümleri ile kısa sürede kazancınızı artırabilirsiniz. Dijitale yapacağınız yatırımların karşılığını alarak e-ticarette karlılığınızı artırabilir, işinizi büyütebilirsiniz.

    Sanal mağaza açmak istiyorum ilk olarak ne yapmalıyım?

    Yeterli bilgiye sahip değilim, e-ticaret sitemi nasıl yöneteceğim?

    E-ticarete başlamaya karar verdikten sonra işletmelerin aklında cevaplanması gereken bazı sorular oluşuyor. Öncelikle tüm endişelerinizi yapacağınız seçimle birlikte bir kenara bırakmanız mümkün. Seçimlerinizde güvenli bir altyapı tercih etmeniz, müşterilerinize kesintisiz hizmet sunmanızı ve güven vermenizi sağlayacak olandır.

    IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketlerini tercih ettiğinizde güvenli bir altyapıyla e-ticaret siteniz kurulur. Şirket kurulum işlemleriniz IdeaSoft güvencesiyle gerçekleştirilir. Site güvenlik araçlarınız sitenizde yerini alır. E-ticaret siteniz hızlı ve güvenli bir şekilde kurularak size teslim edilir. E-ticaret paketinizde siteniz için gerekli olan tüm hizmetler de beraberinde size sunulur.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?
    Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?
    Hazır e ticaret sistemleri, e-ticarete yeni başlamak isteyen, fiziki mağazasını internete taşımak isteyen veya site altyapı kurulumu gibi teknik işlerle ilgilenmeden doğrudan işine odaklanmak isteyenler için birçok çözüm sunuyor....
    25 Haziran 2020
    Sinan Oypan
    Facebook Piksel kullanım ipuçları
    Facebook Piksel kullanım ipuçları
    Facebook Piksel, Facebook ve Instagram reklamlarınızdan daha yüksek geri dönüşüm almanızı sağlayan bir takip kodu. Facebook Reklam Yöneticisi üzerinden bu kodu alıp, sitenize kurduğunuzda, bu takip kodu site ziyaretçilerinin farklı...
    1 Temmuz 2020
    Sinan Oypan
    Geri dönüşümü yükseltecek infografik tasarımı yaparken nelere dikkat edilmeli? (İnfografik)
    Geri dönüşümü yükseltecek infografik tasarımı yaparken nelere dikkat edilmeli? (İnfografik)
    Geri dönüşümlerinizi artırmak, tüketicilere markanızla ilgili detaylı bilgiler sunmak ve markanızla ilgili içerikler yayınlamak için infografik tasarımı yapabilirsiniz. infografik tasarımı yapılırken bazı konuların ve...
    11 Mart 2019
    Sinan Oypan
    Ne zaman e-posta göndermelisiniz?
    Ne zaman e-posta göndermelisiniz?
    Ne zaman e-posta göndermelisiniz, ne zaman e-posta göndermemelisiniz; bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. E-posta kampanyaları e-ticaret firmalarının bir numaralı pazarlama araçlarından biri. Kullanıcılara doğrudan ulaşma...
    25 Şubat 2017
    Sinan Oypan
    Sepete ekleme oranlarının e-ticaret siteniz hakkında verdiği 4 bilgi
    Sepete ekleme oranlarının e-ticaret siteniz hakkında verdiği 4 bilgi
    E-ticaret sitenizin durumunu ve yaptığınız yatırımların getirisini bilmeniz bir hayli önemlidir. Bu analizleri yapmak için de farklı kriterleri incelemeniz gerekir. Bu kriterlerden biri de sepete ekleme oranlarınızdır. Sepete...
    14 Haziran 2017
    Sinan Oypan
    E-ticarette Google reklam verme halen mantıklı mı?
    E-ticarette Google reklam verme halen mantıklı mı?
    Google reklam verme, birçok e-ticaret firmasının dijital pazarlama stratejilerinde üst sıralarda duran çalışmalardan biriydi. Ancak 10 Ağustos’ta Google’ın Alışveriş Reklamlarını kaldırmasından sonra, e-ticaret firmalarının...
    16 Ağustos 2020
    Sinan Oypan
    Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 2. Bölüm
    Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 2. Bölüm
    Dünkü yazımızda Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmalarınızı nasıl yapabileceğiniz konusuna giriş yapmıştık ve planlama, bütçe dağıtımı ve sosyal medya reklamları yönetimi ile ilgili bilgileri sizinle...
    4 Şubat 2017
    Sinan Oypan
    Başarılı bir video içerik stratejisi nasıl oluşturulur?
    Başarılı bir video içerik stratejisi nasıl oluşturulur?
    Video içeriklerin popülerliğinin artmasıyla beraber firmalar da video içerik oluşturmaya ya da video içerik üreticileriyle beraber çalışmaya başladı. Etkileşim oranlarının yüksek olması nedeniyle video içerikler e-ticaret...
    31 Ekim 2017
    Sinan Oypan
    Facebook sayfa beğendirme yöntemleri
    Facebook sayfa beğendirme yöntemleri
    Facebook sayfa beğendirme yöntemleri nelerdir, facebook sayfa beğendirme için neler yapılmalıdır, facebook sayfa beğendirme için reklam kullanılmalı mıdır; bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Facebook sayfa...
    4 Mayıs 2018
    Sinan Oypan
    SMS reklamlarını e-ticaret sitenizde nasıl kullanabilirsiniz?
    SMS reklamlarını e-ticaret sitenizde nasıl kullanabilirsiniz?
    SMS reklamları, e-ticaret firmalarınca da yaygın bir şekilde kullanılan pazarlama yöntemlerinden biri. Tüketicilerin akıllı telefonları üzerinde çokça vakit geçiriyor olmaları da SMS reklamlarının geri dönüşümlerini olumlu bir...
    8 Mart 2019
    Sinan Oypan
    SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin!
    SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin!
    SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin adlı yazımızda çalıştığınız SEO ajansı ile yollarınızı ayırmanız gerektiğini belirten 5 durumu sizler için derledik. Eğer SEO Ajansınız bunları yapıyorsa sizin yararınıza...
    25 Aralık 2016
    Sinan Oypan
    Google Trends’ten SEO ve içerik pazarlamada yararlanma
    Google Trends’ten SEO ve içerik pazarlamada yararlanma
    Google Trends’ten SEO ve içerik pazarlamada nasıl yararlanabilirsiniz? Google Trends'te anahtar kelime hacimlerini nasıl öğrenebilirsiniz? Google Trendler ile ileriye dönük çalışmalarınızı nasıl planlayabilirsiniz? Bu ve daha fazla...
    28 Ağustos 2018
    Sinan Oypan