Sanal mağaza açmak için 5 neden

30 Temmuz 2020
IdeaSoft
Sanal mağaza açmak için 5 neden

Sanal mağaza açma; hızla dijitalleşen yeni dünya düzeninde en çok tercih edilen alanlar arasında yer alıyor. Özellikle pandemi sürecinde online yürütebilen işler son derece önemli olurken; kendi işini evinden yönetebilme esnekliği sunan e-ticaret, girişimciler ve ticari işletmeler için bir çıkış yolu oluyor.

  • Fiziki mağazasını online platformda sergilemek isteyenler
  • Yeni iş fikrini e-ticaret ile hayata geçirmek isteyenler
  • Ticareti daha kazançlı hale getirmek isteyenler online platformlarda yerini alıyor.
  • Şimdi gelin neden e-ticarete başlamanız gerektiğini birkaç başlıkla ele alalım;

    Fiziki mağazaya göre düşük maliyetle sanal mağazanızı açın

    Sanal mağaza açma, online mağaza açmak ya da başka bir tabirle e-ticaret sitesi kurmak fiziki mağazaya göre daha düşük bütçeyle gerçekleştirilebilir. E-ticarette gider kalemleriniz fiziki mağazaya göre daha düşüktür. E-ticarete başlamak istediğiniz an doğru bir rota belirlediğiniz takdirde tüm süreçler hızlı ve başarılı bir şekilde hayata geçer.

    IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri ile e-ticarete adım atmaya karar verdiğiniz andan itibaren hızlı ve kolay kurulum ile 1 günde e-ticaret sitesine sahip olmanız mümkün. IdeaSoft güvenli bir altyapı eşliğinde size; kargo, ödeme sistemleri, tasarım gibi birçok e-ticaret çözümü sunar. E-ticarette başarı getirecek kaynakları IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri’nde rahatlıkla sağlayabilirsiniz.

    İlgili rehber: Sanal mağaza fiziki mağazaya neler kazandırır?

    Sanal mağazanızı evden yönetin

    Sanal mağaza açarak aslında kendi işinizin patronu olurken, zamandan ve mekandan bağımsız bir şekilde işinizi yönetebilme şansına sahip olursunuz. Online platformlarda gerçekleştireceğiniz pek çok işlem ile işinizle ilgili tüm işlemleri uzaktan, online olarak yürütebilirsiniz.

    Sanal mağazanızı açarak geniş hedef kitlelere ulaşın

    Fiziki mağazanızda sınırlı sayıda müşteriye ulaşabilirken online mağazanız ile Türkiye’nin dört bir yanına hatta sınırlarınızın dışına açılabilirsiniz. E-ticaret ile e-ihracata da adım atabilirsiniz. İşlerinizi daha kolay büyütebilir, online dünyanın avantajlarıyla ürünlerinizi yurt dışında sergileyebilirsiniz.

    Fiziki mağazanızı günün belirli saatlerinde ziyaretçilerinizin beğenisine sunabilirken e-ticarette 7/24 açık bir dükkan sahibi olabilirsiniz. Böylece günün her saati satış yapabilme olanağına kavuşmuş olursunuz.

    Olağanüstü durumlarda bile işinizi yürütün

    E-ticaret ile müşterilerinize ulaşabileceğiniz kanalları artırmış olursunuz. Krizler, ekonomik dalgalanmalar, öngörülemeyen bazı olaylar ticari işletmeleri özellikle de KOBİ’leri büyük ölçüde sarsıyor.

    İçinden geçtiğimiz Coronavirüs salgını yalnızca fiziki mağaza olarak faaliyetlerini sürdüren işletmeleri etkiledi. İşini online olarak yürüten ya da fiziki mağazasında kepenk kapatmak zorunda kalarak e-ticarete geçiş yapan işletmeler isei tüm dünyada geniş çaplı etki yaratan pandemiyle ekonomik açıdan savaşabiliyor.

    Yatırımlarınızın karşılığını alarak işinizi büyütün

    Sanal mağaza açma, gelişen dijital dünyayı yakından takip etmek için bir fırsat niteliğinde. Sanal mağazanızda sunacağınız kaliteli hizmet ve e-ticaret çözümleri ile kısa sürede kazancınızı artırabilirsiniz. Dijitale yapacağınız yatırımların karşılığını alarak e-ticarette karlılığınızı artırabilir, işinizi büyütebilirsiniz.

    Sanal mağaza açmak istiyorum ilk olarak ne yapmalıyım?

    Yeterli bilgiye sahip değilim, e-ticaret sitemi nasıl yöneteceğim?

    E-ticarete başlamaya karar verdikten sonra işletmelerin aklında cevaplanması gereken bazı sorular oluşuyor. Öncelikle tüm endişelerinizi yapacağınız seçimle birlikte bir kenara bırakmanız mümkün. Seçimlerinizde güvenli bir altyapı tercih etmeniz, müşterilerinize kesintisiz hizmet sunmanızı ve güven vermenizi sağlayacak olandır.

    IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketlerini tercih ettiğinizde güvenli bir altyapıyla e-ticaret siteniz kurulur. Şirket kurulum işlemleriniz IdeaSoft güvencesiyle gerçekleştirilir. Site güvenlik araçlarınız sitenizde yerini alır. E-ticaret siteniz hızlı ve güvenli bir şekilde kurularak size teslim edilir. E-ticaret paketinizde siteniz için gerekli olan tüm hizmetler de beraberinde size sunulur.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Yeni ürün gamı pazarlaması yaparken kullanabileceğiniz taktikler
    Yeni ürün gamı pazarlaması yaparken kullanabileceğiniz taktikler
    Yeni ürün gamı pazarlaması yaparken, tüketicilere ürünü mümkün olduğunca etkin bir şekilde tanıtmanız geri dönüşümlerinizi etkileyecektir. Ürünün özelliklerini, tüketicilerin hangi sorunlarını çözdüğünü anlatmanın...
    30 Mart 2020
    Sinan Oypan
    n11 Mağaza Açma Rehberi 2021
    n11 Mağaza Açma Rehberi 2021
    n11 mağaza açma diğer bir deyişle n11 dükkan açma ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. Bir şirketiniz bulunuyorsa n11 üzerinde kendi mağazanızı açarak, ürünlerinizi burada listeleyebilir ve satışa...
    25 Eylül 2019
    Sinan Oypan
    Arkadaşlarınızla iş kurarken nelere dikkat etmelisiniz?
    Arkadaşlarınızla iş kurarken nelere dikkat etmelisiniz?
    Arkadaşlarla beraber bir girişim kurma fikri, şuanki girişimicilik ekosisteminde oldukça yaygın; fakat sosyal çevrenizdeki kişilerle iş yapmak her zaman iyi sonuçlar vermiyor. Arkadaşlık ve iş oldukça farklı kulvarlar ve...
    3 Temmuz 2016
    Sinan Oypan
    E-ticarette müşteri yorumlarının önemi ve satın alma kararlarına etkileri
    E-ticarette müşteri yorumlarının önemi ve satın alma kararlarına etkileri
    E-ticarette tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörlerden biri de müşteri yorumları. Başka müşterilerin ya da kullanıcıların ürünler ve aldıkları hizmet hakkında yaptıkları yorumlar, siteyi ziyaret eden yeni...
    23 Mart 2017
    Sinan Oypan
    E-ticaret sitesi açarken kaçınmanız gereken hatalar
    E-ticaret sitesi açarken kaçınmanız gereken hatalar
    E-ticaret sektörüne girmek isteyen kişilerin genellikle yaptığı bazı hatalar, işlerinin uzun soluklu olmamasına neden oluyor. Bir e-ticaret sitesi kurmak işleri ayakta tutmak için ne yazık ki yeterli değil. Bunu bir iş kurmak olarak...
    5 Kasım 2016
    Sinan Oypan
    E-ticarette yanlış uygulanan 4 SEO tekniği
    E-ticarette yanlış uygulanan 4 SEO tekniği
    SEO çalışmaları e-ticaret firmaları için büyük role sahip ve bu nedenle de doğru bir SEO çalışması yapmak onları arama motorlarında üst sıralara çıkartabilir. Son dönemlerdeki araştırmalardan çıkan bazı sonuçlara...
    10 Eylül 2016
    Sinan Oypan
    Dijital pazarlamada kullanabileceğiniz yaratıcı fikirler
    Dijital pazarlamada kullanabileceğiniz yaratıcı fikirler
    Dijital pazarlama çalışmalarınızın etkisini ve geri dönüşümlerini artırabilmek için bu kampanyalarda yaratıcı fikirler kullanmanız da önemli. Sıradan ürün fotoğrafları ya da videolar paylaşmak, düz blog yazılarını...
    23 Mayıs 2020
    Sinan Oypan
    E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları
    E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları
    Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir...
    15 Ocak 2019
    Sinan Oypan
    Video reklamlar verirken üzerinde durmanız gereken 4 kriter
    Video reklamlar verirken üzerinde durmanız gereken 4 kriter
    Sosyal mecralar üzerindeki video izlenim oranlarının artması ve video içeriklerin oluşturulmasının da artık eskiye kıyasla daha kolay bir hale gelmesi, markalar için video reklamların önünü açmaya başladı. Eskiden çoğunlukla...
    28 Ocak 2017
    Sinan Oypan
    Sosyal ağlarda takipçi artırma için neler yapmalısınız?
    Sosyal ağlarda takipçi artırma için neler yapmalısınız?
    Sosyal ağlarda takipçi artırma çalışmaları yapmanız, markanızın daha fazla kişiye ulaşmasını sağladığı gibi ürünlerinize talep yaratmak için de önemlidir. Takipçi sayınızı artırmak için sosyal ağlarda yapabileceğiniz...
    14 Ekim 2020
    Sinan Oypan
    Markalar Instagram profili açarken nelere dikkat etmeli?
    Markalar Instagram profili açarken nelere dikkat etmeli?
    Markalar, Instagram profili açmadan önce bazı ön çalışmaları yaparak, bu mecra üzerinde yapacakları çalışmaların verimini artırabilirler. Henüz Instagram’da yer almıyorsanız, öncesinde hedef kitle araştırması yaparak...
    18 Temmuz 2020
    Sinan Oypan
    Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi artırmak için neler yapmalısınız?
    Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi artırmak için neler yapmalısınız?
    Son yıllarda bir düşüşe geçse de halen e-ticaret firmaları için önemli bir sosyal medya kanalı olmaya devam eden Twitter üzerinde etkileşimleri artırmak, mevcut kullanıcılarla olan etkileşimleri artırmak ve yeni hedef kitlelere...
    30 Nisan 2018
    Sinan Oypan
    E-ticareti Ücretsiz Deneyin