fbpx

Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak

4 Şubat 2018
IdeaSoft
Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak

Online oto yedek parça dükkanı açmak ya da oto aksesuar dükkanı açmak ve internetten otomobil yedek parçaları / oto yedek parçaları satmak istiyorsanız bu mini e ticaret rehberi tam size göre.

E-ticarette önemli sektörlerden biri de oto aksesuar ürünleridir. Fazlaca ürünün bulunduğu oto yedek parça işi, artan ürün çeşitliliği ile giderek büyüyen bir hacme sahip durumda görülüyor. Bu nedenle otomobillere ilgisi olan e-ticaret girişimcileri için internetten otoyedekparça / otoyedekparca satmak, giderek büyüyen bir e-ticaret sitesine sahip olmak anlamına geliyor.

Fiyat, kargo veya müşterilere teknik destek sunmanın haricinde dikkat edilmesi gereken diğer birkaç önemli noktaya değinelim…

Oto yedek parça işine küçük adımlarla başlayın

Bazı otomobil yedek parçaları kullanımında bir uzmana ihtiyaç duyulduğundan yedek oto parça olarak da kabul edilebilmektedir. Bu sebeple far, korna, güvenlik sistemleri gibi ürünler aksesuar pazarının içinde sayıldığı için sektörde pazar hacmi tam olarak tespit edilemiyor.

Otomobillerin onlarca markası ve kendi içinde onlarca modeli var. Her markanın ve her modelin ayrı ayrı ürünleri olduğu göz önüne alırsanız pazarın büyüklüğünü sizde tahmin edebilirsiniz.

Sonuç olarak geniş bir sermaye ile işe başlamıyorsanız, oto yedek parça satmak için daha dar bir pazara odaklanmanız gerekir.

Oto yedek parça için tedarikçiler ile anlaşın

Sektörde e-ticaret sitelerine tedarik hizmeti sağlayan ve tedarik operasyonu sağlayan firmalar mevcut. Seçtiğiniz ürünleri size sağlayabilecek tedarikçilerin geniş bir listesini yaptıktan sonra her biri ile görüşerek hangi şartlarla çalışabileceğiniz öğrenin.

Geniş bir ürün yelpazeniz varsa stoklu çalışmak sizin için büyük bir maliyet anlamına gelebilir. Doğrudan üreticiden ürün tedarik etme imkanınız varsa, karlılığınızı artırmak açısından bu da faydalı olabilir.

“Online

Müşterilerinize ek fayda sağlayın

Bazı kullanıcılar için otomobilini süslemek, görünüşünde kendi zevklerine göre değişiklikler ve eklemeler yapmak tutku halini almış gibidir. Potansiyel müşterileriniz ile bilgi paylaşımı yapmak için bir blog sayfası oluşturabilirsiniz. Dikkat çekici içerikleri düzenli olarak paylaşmak, hem SEO açısından sanal mağazanıza artı sağlayacak hem de müşterileriniz tarafından olumlu karşılanacaktır.

Online yedek parça satma işi, e-ticarette ihtiyacınız olan tüm özelliklere sahip ve güvenilir bir alt yapı seçeneği ile son derece karlı bir iş olabilir.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Amazonda Satış Yapmak için Mağaza Açma Rehberi 2021
Amazonda Satış Yapmak için Mağaza Açma Rehberi 2021
Amazonda satış yapmak bir diğer deyişle Amazonda mağaza açma ile ilgili tüm gerekli konuları ve merak edilenleri bir rehber olarak bölümler halinde sizler için oluşturmaya çalıştık. Dünyanın en büyük e-ticaret firmalarından...
25 Eylül 2019
Sinan Oypan
Markalaşma süreci nasıl yönetilmelidir?
Markalaşma süreci nasıl yönetilmelidir?
Markalaşma süreci, her e-ticaret firmasının gündeminde olması ve üzerine çalışması gereken konulardan biridir. Markanızı doğru bir şekilde oluşturmanız ve marka bilinirliğinizi artırma sürecinizi etkili bir şekilde...
18 Kasım 2020
Sinan Oypan
E-ticarette satışları artıracak 14 taktik - 2. Bölüm
E-ticarette satışları artıracak 14 taktik - 2. Bölüm
E-ticaret siteleri üzerinde yapılacak tasarım ve kullanıcı deneyimi geliştirmeleri, pazarlama ve reklam stratejileriyle desteklendiğinde satışları artırmak için oldukça etkilidir. Ziyaretçileri site üzerinde tutmak, onların...
18 Eylül 2017
Sinan Oypan
2017’de öne çıkacak pazarlama trendleri
2017’de öne çıkacak pazarlama trendleri
2017’ye girmemize kısa bir süre kaldı ve şirketler yeni yıl stratejilerini ve planlarını netleştirmeye başlıyor. Reklam ve pazarlama alanındaki dinamikler her yıl olduğu gibi önümüzdeki sene de bir takım değişikliklere...
11 Aralık 2016
Sinan Oypan
Yeni bir iş kurarken özellikle üstünde durmanız gereken 5 unsur
Yeni bir iş kurarken özellikle üstünde durmanız gereken 5 unsur
Yeni bir girişim kurmadan önce bazı ön çalışmalar yapmak gerekebiliyor. Bu ön çalışmalarda şirketinizle ilgili birçok detayı belirlemeniz ve nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini planlamalısınız. Sıfırdan bir girişim kurmak...
28 Kasım 2016
Sinan Oypan
Sosyal medya stratejisi nasıl daha iyi hale getirilir?
Sosyal medya stratejisi nasıl daha iyi hale getirilir?
Sosyal medya stratejisi, sosyal ağlarda yaptığınız pazarlama çalışmalarınızın verimini artırma açısından önemli olduğundan, geliştirilmesi ve zaman içerisinde güncellenmesi gerekir. Daha iyi bir sosyal medya stratejisi...
26 Haziran 2019
Sinan Oypan
Marka değeri nedir, nasıl artırılır?
Marka değeri nedir, nasıl artırılır?
Marka değeri, zaman içerisinde oluşan ve firmalarını satmak ya da firmalarına yatırım almak isteyen girişimcilerin radarında olması gereken bir konu. Marka değerini artırmak için birçok farklı alanda çalışmalar yapılması...
9 Aralık 2020
Sinan Oypan
İnternetten Ayakkabı Satmak Rehberi 2020
İnternetten Ayakkabı Satmak Rehberi 2020
İnternetten ayakkabı satmak için bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Online mağazanız üzerinden kendi ürettiğiniz ayakkabıları satabileceğiniz gibi toptan aldığınız ürünleri ya da stoksuz satış (Dropshipping) yöntemiyle...
25 Eylül 2019
Sinan Oypan
Firma tanıtımı için kullanabileceğiniz pazarlama yöntemleri
Firma tanıtımı için kullanabileceğiniz pazarlama yöntemleri
E-ticarette ve dijital pazarlamada firma tanıtımı için kullanabileceğiniz birçok farklı pazarlama ve tanıtım yöntemi bulunmakta. Dijital pazarlanın yanı sıra geleneksel medya veya reklam yöntemleri de firmanızın tanıtımı için...
26 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Performans pazarlama çalışmaları nedir ve nasıl ölçümlenir?
Performans pazarlama çalışmaları nedir ve nasıl ölçümlenir?
Performans pazarlama son yıllarda, markaların reklam ve pazarlama bütçelerini daha iyi bir şekilde optimize ederek, yaptıkları çalışmalardan daha iyi sonuçlar alma ihtiyaçlarıyla ortaya çıktı. E-ticaretteki rekabetin artması ve...
11 Şubat 2019
Sinan Oypan
Web mağaza açmadan önce yapmanız gerekenler
Web mağaza açmadan önce yapmanız gerekenler
Kendi işinizi yapmak ve internetten satış için web mağaza açmayı düşünüyorsanız, öncesinde yapmanız gereken bir takım çalışmalar bulunuyor. Bu çalışmalar, yapacağınız işini temellerini atmanızı sağlayacağı gibi...
27 Haziran 2020
Sinan Oypan
Web site tasarımları 2020'de nasıl şekillenecek?
Web site tasarımları 2020'de nasıl şekillenecek?
Web site tasarımları da her yıl değişmekte ve kullanıcılara farklı; aynı zamanda daha iyi deneyimler yaşatmak için de gelişmekte. Web site tasarım trendleri 2020 yılında da bazı değişikliklere uğrayacak. Bu trendleri bazıları,...
2 Aralık 2019
Sinan Oypan