Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

14 Ağustos 2020
IdeaSoft
Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

Online işler konusunda arayışa girenler, işini evden yönetip, aynı zamanda kendi işinin patronu olmak isteyenler için e-ticaret pazarı; düşük riskli, az yatırımla işinizi kurabileceğiniz bir alan olarak dikkat çekiyor.

İnternet üzerinden para kazanmak ya da online satış yapmak için bir girişimcilikte bulunacaksanız öncelikle satacağınız ürüne ve yöneleceğiniz sektöre karar vermeniz gerekiyor. İnternetten satış yapacak kişilerin üzerinde en çok zaman kaybettiği konu da bu oluyor. Bugün gelinen noktada fiziksel olarak satışı gerçekleşen ürünlerin neredeyse tamamı internetten de satılıyor.

E-ticaretten satışını gerçekleştirmek için aradığınız online ürünler konusunda bir karar vermelisiniz. Niş bir ürüne odaklanıp onun pazarlamasını mı yapmak istiyorsunuz yoksa geniş ürün skalasıyla mı yola çıkmak istiyorsunuz. Satışını yapmak istediğiniz potansiyel ürünlerin bir listesini yapmakla işe başlayabilirsiniz. Listeye koyduğunuz ürünlerin sektördeki durumu hakkında bir araştırma yaparak listeyi daraltabilirsiniz.

İlgili Rehber: Online kitap satışı nasıl yapılır?

İlgili Rehber: Online takı satışı yapmak

Türkiye’nin dört bir yanından milyonlarca ürün satışı

2020’nin başından itibaren pandeminin de etkisiyle online alışverişe olan talep sürüyor. E-ticaret yapmak isteyenlerin oranı artış gösterirken, değişen tüketici alışkanlıkları dijital platformlara olan ilgiyi artırıyor. 2020’nin 8 aylık dilimine bakıldığında canli.ideasoft.com.tr adresinden edindiğimiz bilgilere göre toplam 19 milyon ürünün satıldığını görüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanından hangi ürünlerin satıldığını gösteren canlı harita Türkiye’de e-ticarete olan ilgiyi açık bir şekilde kanıtlıyor.

Canlı haritadan ve IdeaSoft’un analiz ettiği satış verilerine bakıldığında, gıda-market, temizlik-hijyen ürünlerine olan talebin yanında; moda sektörü, ayakkabı, elektrik-elektronik, teknolojik ürünler, takı-mücevherat, hırdavat, kitap, eğitim, hobi ürünleri gibi uzun bir liste bizleri karşılıyor.

İlgili Rehber: Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler

En çok tercih edilen online işlerin başında e-ticaret geliyor

E-ticareti tercih etmeniz için birçok sebebiniz var!

  • 7/24 online satış yapma imkanı
  • Ürünlerinizi tüm Türkiye’ye ulaştırma fırsatı
  • Türkiye sınırları dışına çıkarak globale açılma imkanı
  • Az maliyetle kazancını arttırma fırsatı
  • Sınırsız ürün sergileme ve satışını yapma özgürlüğü
  • E-ticaret sitesinin sürekli geliştirme ve büyütmeye açık olması
  • Online işler konusundaki araştırmanızda internetten ne satabilirim? diye düşünüyorsanız ya da aklınızda bir fikir var fakat online satışı konusunda endişeleriniz varsa, hepsini bir kenara bırakın. Var olan işinizi e-ticarete entegre edebileceğiniz gibi sıfırdan bir iş planıyla da e-ticaret pazarına giriş yapabilirsiniz.E-ticaret pazarı her ürün için içinde yüksek bir potansiyel barındırıyor. O halde e-ticarette size de yer var! Aşağıdaki linkten hemen ücretsiz demo hesabı oluşturun ve hizmetlerimizi deneyimleyin.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Sosyal medya içerik takvimi nasıl oluşturulur?
    Sosyal medya içerik takvimi nasıl oluşturulur?
    Sosyal medya pazarlamada belli bir stratejinin ve düzenin olması, bu alandaki çalışmalarınızdan daha fazla verim almanızı sağlayabilir. Birçok e-ticaret firmasının yaptığı hatalardan biri de sosyal mecralarda bir içerik takvimi...
    8 Haziran 2016
    Sinan Oypan
    E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimi nasıl geliştirilebilir?
    E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimi nasıl geliştirilebilir?
    Kullanıcı deneyimi e-ticaret sitelerinin tasarımlarında önemli bir yere sahiptir. Sadık müşteri kitleleri oluşturmanın yanı sıra sitenin SEO’sunu geliştirmek için de oldukça önemlidir. Bir önceki yazımıda kullanıcı...
    6 Nisan 2018
    Sinan Oypan
    Dijital içeriklerinizin performansını nasıl ölçümleyebilirsiniz? - 1. Bölüm
    Dijital içeriklerinizin performansını nasıl ölçümleyebilirsiniz? - 1. Bölüm
    E-ticarette pazarlama çalışmaları yaparken, dijital içerikler oluşturursunuz ve dijital içeriklerin en iyi yanlarından biri de bu çalışmaların kolay bir şekilde ölçümlenebiliyor olmasıdır. Veri analizi için birçok farklı...
    14 Ağustos 2017
    Sinan Oypan
    Çok kanallı depo yönetimi nedir ve nasıl yapılmalıdır?
    Çok kanallı depo yönetimi nedir ve nasıl yapılmalıdır?
    Depo yönetimi, e-ticaret firmaları için önemli konulardan biri ve birden fazla kanal üzerinde satış çalışmaları yapanlar için de çok kanallı depo yönetiminin iyi bir şekilde yapılması gerekir. Kendi e-ticaret sitenizden satış...
    18 Nisan 2019
    Sinan Oypan
    2018’de içerik pazarlama alanında öne çıkacak trendler
    2018’de içerik pazarlama alanında öne çıkacak trendler
    İçerik pazarlama çalışmaları organik olarak trafik elde etmenin yanı sıra sosyal mecralar üzerinden de tüketicilere ulaşılmasını sağlıyor. Marka ve ürün bilinirliğini artırmak için oldukça ideal olan içerik pazarlama...
    6 Aralık 2017
    Sinan Oypan
    Pop Up Nedir?
    Pop Up Nedir?
    Pop Up Nedir? Bir internet sitesine giriş yapıldığında ekrana gelen açılır pencereye pop up adı verilmektedir. Bu açılır pencereler ile kullanıcılar belirli bir eyleme yönlendirilebilir, reklam gösterilebilir veya herhangi bir...
    12 Ağustos 2021
    Markethinkers
    Rekabetçi ürün fiyatlandırma stratejileri nasıl hazırlayabilirsiniz?
    Rekabetçi ürün fiyatlandırma stratejileri nasıl hazırlayabilirsiniz?
    İnternet üzerinden satış yaparken ürün fiyatlandırma stratejileri üzerinde çalışmak ve ürünlerinizi hem tüketicilere uygun hem de pazarda rekabet edebilecek bir hale getirmeniz oldukça önemli. Ürün fiyatlandırma stratejileri...
    18 Mart 2019
    Sinan Oypan
    İşinizi geliştirmek için rekabetten nasıl faydalanabilirsiniz?
    İşinizi geliştirmek için rekabetten nasıl faydalanabilirsiniz?
    İşi geliştirip, daha iyi bir yere getirmek, daha fazla müşteriye sahip olmak ve karlılığı artırmak tüm şirketlerin öncelikli amaçları arasındadır. Tüm bunları yapabilmek için birçok strateji belirlenebilir, farklı yöntemlere...
    8 Eylül 2016
    Sinan Oypan
    Rekabette öne çıkmanızı sağlayacak trend arama yöntemleri
    Rekabette öne çıkmanızı sağlayacak trend arama yöntemleri
    Yeni trend arama yöntemlerini kullandığınızda sektördeki rekabette öne çıkabileceğiniz gibi sunacağınız farklılıklar nedeniyle tüketicilerin de ilgisini çekebilirsiniz. Günümüzde hem teknolojik yenilikler hem de değişen...
    10 Ağustos 2020
    Sinan Oypan
    Markalar Instagram profili açarken nelere dikkat etmeli?
    Markalar Instagram profili açarken nelere dikkat etmeli?
    Markalar, Instagram profili açmadan önce bazı ön çalışmaları yaparak, bu mecra üzerinde yapacakları çalışmaların verimini artırabilirler. Henüz Instagram’da yer almıyorsanız, öncesinde hedef kitle araştırması yaparak...
    18 Temmuz 2020
    Sinan Oypan
    Sosyal ağlar satış kanalları olarak nasıl kullanılırlar?
    Sosyal ağlar satış kanalları olarak nasıl kullanılırlar?
    E-ticarette, sosyal ağlar pazarlama ve reklam çalışmalarının yanı sıra satış kanalları olarak uzun zamandır kullanılmakta. Facebook firmalara özel marka sayfalarını 10 yılı aşkın bir süre önce tanıtmıştı ve bu zamandan...
    23 Haziran 2020
    Sinan Oypan
    Instagram influencer hesaplarla çalışırken nelere dikkat etmelisiniz?
    Instagram influencer hesaplarla çalışırken nelere dikkat etmelisiniz?
    Instagram influencer hesaplarla, son dönemlerde birçok markanın tanıtım ve marka bilinirliği için başvurduğu yöntemlerden biri oldu. Tanınmış kişi ve hesaplar, geniş kitlelere ulaşma imkanı sağladıkları için markalar ürün...
    5 Temmuz 2020
    Sinan Oypan
    E-ticareti Ücretsiz Deneyin