fbpx

Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

14 Ağustos 2020
IdeaSoft
Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

Online işler konusunda arayışa girenler, işini evden yönetip, aynı zamanda kendi işinin patronu olmak isteyenler için e-ticaret pazarı; düşük riskli, az yatırımla işinizi kurabileceğiniz bir alan olarak dikkat çekiyor.

İnternet üzerinden para kazanmak ya da online satış yapmak için bir girişimcilikte bulunacaksanız öncelikle satacağınız ürüne ve yöneleceğiniz sektöre karar vermeniz gerekiyor. İnternetten satış yapacak kişilerin üzerinde en çok zaman kaybettiği konu da bu oluyor. Bugün gelinen noktada fiziksel olarak satışı gerçekleşen ürünlerin neredeyse tamamı internetten de satılıyor.

E-ticaretten satışını gerçekleştirmek için aradığınız online ürünler konusunda bir karar vermelisiniz. Niş bir ürüne odaklanıp onun pazarlamasını mı yapmak istiyorsunuz yoksa geniş ürün skalasıyla mı yola çıkmak istiyorsunuz. Satışını yapmak istediğiniz potansiyel ürünlerin bir listesini yapmakla işe başlayabilirsiniz. Listeye koyduğunuz ürünlerin sektördeki durumu hakkında bir araştırma yaparak listeyi daraltabilirsiniz.

İlgili Rehber: Online kitap satışı nasıl yapılır?

İlgili Rehber: Online takı satışı yapmak

Türkiye’nin dört bir yanından milyonlarca ürün satışı

2020’nin başından itibaren pandeminin de etkisiyle online alışverişe olan talep sürüyor. E-ticaret yapmak isteyenlerin oranı artış gösterirken, değişen tüketici alışkanlıkları dijital platformlara olan ilgiyi artırıyor. 2020’nin 8 aylık dilimine bakıldığında canli.ideasoft.com.tr adresinden edindiğimiz bilgilere göre toplam 19 milyon ürünün satıldığını görüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanından hangi ürünlerin satıldığını gösteren canlı harita Türkiye’de e-ticarete olan ilgiyi açık bir şekilde kanıtlıyor.

Canlı haritadan ve IdeaSoft’un analiz ettiği satış verilerine bakıldığında, gıda-market, temizlik-hijyen ürünlerine olan talebin yanında; moda sektörü, ayakkabı, elektrik-elektronik, teknolojik ürünler, takı-mücevherat, hırdavat, kitap, eğitim, hobi ürünleri gibi uzun bir liste bizleri karşılıyor.

İlgili Rehber: Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler

En çok tercih edilen online işlerin başında e-ticaret geliyor

E-ticareti tercih etmeniz için birçok sebebiniz var!

  • 7/24 online satış yapma imkanı
  • Ürünlerinizi tüm Türkiye’ye ulaştırma fırsatı
  • Türkiye sınırları dışına çıkarak globale açılma imkanı
  • Az maliyetle kazancını arttırma fırsatı
  • Sınırsız ürün sergileme ve satışını yapma özgürlüğü
  • E-ticaret sitesinin sürekli geliştirme ve büyütmeye açık olması
  • Online işler konusundaki araştırmanızda internetten ne satabilirim? diye düşünüyorsanız ya da aklınızda bir fikir var fakat online satışı konusunda endişeleriniz varsa, hepsini bir kenara bırakın. Var olan işinizi e-ticarete entegre edebileceğiniz gibi sıfırdan bir iş planıyla da e-ticaret pazarına giriş yapabilirsiniz.E-ticaret pazarı her ürün için içinde yüksek bir potansiyel barındırıyor. O halde e-ticarette size de yer var! Aşağıdaki linkten hemen ücretsiz demo hesabı oluşturun ve hizmetlerimizi deneyimleyin.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    E-ticaret sitenizde yanıtlamanız gereken sık sorulan kargo gönderim soruları
    E-ticaret sitenizde yanıtlamanız gereken sık sorulan kargo gönderim soruları
    E-ticaret sitenizden alışveriş yapan tüketicilere bilgilendirmeniz oldukça önemli. Sık sorulan sorular sayfanızı bu nedenle de iyi bir şekilde düzenlemeniz gerekir. Bu sayfada yer vermeniz gereken konulardan biri de kargo gönderimi...
    4 Kasım 2018
    Sinan Oypan
    Görsel tasarım ögelerini e-ticaret sitenizde hangi amaçlarla kullanabilirsiniz?
    Görsel tasarım ögelerini e-ticaret sitenizde hangi amaçlarla kullanabilirsiniz?
    Görsel tasım ögeleri, e-ticaret sitenizde kullanıcılarla etkileşime geçmek ve onların satın alma kararlarını etkilemede önemli bir rol oynar. Görselliğin günümüzde oldukça önemli olması ve görsel tasarım ögeleri ile...
    1 Mart 2019
    Sinan Oypan
    Beden ölçü ipuçlarıyla, giyim ürünlerinde geri dönüşümlerinizi artırın
    Beden ölçü ipuçlarıyla, giyim ürünlerinde geri dönüşümlerinizi artırın
    Online alışverişlerde tüketicilerin en çok sıkıntı duydukları alanlardan biri de giyim alışverişleri oluyor. Bunun sebebi ise internet üzerindeki kıyafetlerde beden sorunlarının yaşanabilecek olması. E-ticaret firmaları,...
    12 Ekim 2016
    Sinan Oypan
    E-ticarette bir başarı hikayesi nasıl olunur?
    E-ticarette bir başarı hikayesi nasıl olunur?
    Başarı hikayesi olmak herkesin özendiği ve istediği bir durum; ancak bu ne yazık ki kolay bir süreç değil ve aşılması gereken bir takım engeller vardır. Bu engeller, yaptığınız işin kalitesi, stratejileriniz, istekliliğiniz ve...
    19 Haziran 2020
    Sinan Oypan
    Giyim kuşam ürünlerinde iadeleri nasıl azaltabilirsiniz?
    Giyim kuşam ürünlerinde iadeleri nasıl azaltabilirsiniz?
    Giyim kuşam ürünlerinde iadeler oldukça fazla olduğu için bu ürünleri satan e-ticaret firmaları için bu önemli bir sorun olabiliyor. Ürün iadesi marka değerine zarar verirken, müşteri memnuniyetsizliğini ve maddi zarara da neden...
    7 Ağustos 2019
    Sinan Oypan
    E-Ticarette Pinterest'in Yeri Nedir?
    E-Ticarette Pinterest'in Yeri Nedir?
    Pinterest Nedir? Pinterest, her ne kadar Türkiye’deki sosyal medya kitlesinden beklenen ilgiyi pek göremese de dünya üzerinde oldukça popüler bir platform. Ülkemizde ise etkilerini yavaş yavaş göstermeye başladı. Özellikle e-ticaret...
    27 Ocak 2021
    Markethinkers
    Yan marka için yeni bir web sitesi açmak gerekli mi?
    Yan marka için yeni bir web sitesi açmak gerekli mi?
    Ana e-ticaret şirketinizin yanı sıra, farklı ürün satışları yapmak ya da pazarda farklı bir rakip firma algısı yaratmak için yan marka kurabilirsiniz. Tabii ki yan marka kurduğunuzda, akla gelen sorulardan biri bu marka için yeni...
    24 Mart 2019
    Sinan Oypan
    Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
    Instagram etkileşim artırma ipuçları ve taktikleri
    Instagram etkileşim artırma çalışmaları yapmanız, bu mecra üzerinde hem takipçilerinizle daha iyi bir iletişim kurmanızı sağlar hem de hesabınızın bilinirliğini artırmanıza yardımcı olur. Instagram etkileşim artırma...
    11 Haziran 2019
    Sinan Oypan
    İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?
    İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?
    İçerik pazarlama çalışmaları e-ticaret sitenizde birçok farklı amaçla kullanılabilmekte. Bu amaçlardan biri de kullanıcıların marka ve ürünle ilgili farkındalık aşamalarını geliştirmektir. Ürün ve marka bilinirliğini...
    9 Mart 2019
    Sinan Oypan
    Marka elçisi nedir ve pazarlamada neden önemlidir?
    Marka elçisi nedir ve pazarlamada neden önemlidir?
    Marka elçisi, günümüzde pazarlama çalışmalarında markalara birçok açıdan avantaj sağladığı gibi onlara farklılık da katar. Günümüzde rekabetin yüksek olması, markaları farklı pazarlama çalışmalarına yönlendirmekte....
    7 Ekim 2020
    Sinan Oypan
    Ürün tanıtım video içeriklerinde mutlaka olması gereken 7 özellik
    Ürün tanıtım video içeriklerinde mutlaka olması gereken 7 özellik
    Ürün tanıtım video içerikleri, e-ticaret sitenizdeki ürünlerinizi ve hizmetlerinizi geniş kitlelere tanıtma ve ürünlerinize dikkat çekmek için oldukça ideal pazarlama araçlarıdır. Video içerikleri farklı konseptlerde...
    10 Ocak 2019
    Sinan Oypan
    Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler
    Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler
    Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar. E-ticaretin büyümesi ile...
    2 Ağustos 2017
    IdeaSoft