Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

14 Ağustos 2020
Gökçe Beyazaslan

Online işler konusunda arayışa girenler, işini evden yönetip, aynı zamanda kendi işinin patronu olmak isteyenler için e-ticaret pazarı; düşük riskli, az yatırımla işinizi kurabileceğiniz bir alan olarak dikkat çekiyor.

İnternet üzerinden para kazanmak ya da online satış yapmak için bir girişimcilikte bulunacaksanız öncelikle satacağınız ürüne ve yöneleceğiniz sektöre karar vermeniz gerekiyor. İnternetten satış yapacak kişilerin üzerinde en çok zaman kaybettiği konu da bu oluyor. Bugün gelinen noktada fiziksel olarak satışı gerçekleşen ürünlerin neredeyse tamamı internetten de satılıyor.

E-ticaretten satışını gerçekleştirmek için aradığınız online ürünler konusunda bir karar vermelisiniz. Niş bir ürüne odaklanıp onun pazarlamasını mı yapmak istiyorsunuz yoksa geniş ürün skalasıyla mı yola çıkmak istiyorsunuz. Satışını yapmak istediğiniz potansiyel ürünlerin bir listesini yapmakla işe başlayabilirsiniz. Listeye koyduğunuz ürünlerin sektördeki durumu hakkında bir araştırma yaparak listeyi daraltabilirsiniz.

İlgili Rehber: Online kitap satışı nasıl yapılır?

İlgili Rehber: Online takı satışı yapmak

Türkiye’nin dört bir yanından milyonlarca ürün satışı

2020’nin başından itibaren pandeminin de etkisiyle online alışverişe olan talep sürüyor. E-ticaret yapmak isteyenlerin oranı artış gösterirken, değişen tüketici alışkanlıkları dijital platformlara olan ilgiyi artırıyor. 2020’nin 8 aylık dilimine bakıldığında canli.ideasoft.com.tr adresinden edindiğimiz bilgilere göre toplam 19 milyon ürünün satıldığını görüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanından hangi ürünlerin satıldığını gösteren canlı harita Türkiye’de e-ticarete olan ilgiyi açık bir şekilde kanıtlıyor.

Canlı haritadan ve IdeaSoft’un analiz ettiği satış verilerine bakıldığında, gıda-market, temizlik-hijyen ürünlerine olan talebin yanında; moda sektörü, ayakkabı, elektrik-elektronik, teknolojik ürünler, takı-mücevherat, hırdavat, kitap, eğitim, hobi ürünleri gibi uzun bir liste bizleri karşılıyor.

İlgili Rehber: Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler

En çok tercih edilen online işlerin başında e-ticaret geliyor

E-ticareti tercih etmeniz için birçok sebebiniz var!

  • 7/24 online satış yapma imkanı
  • Ürünlerinizi tüm Türkiye’ye ulaştırma fırsatı
  • Türkiye sınırları dışına çıkarak globale açılma imkanı
  • Az maliyetle kazancını arttırma fırsatı
  • Sınırsız ürün sergileme ve satışını yapma özgürlüğü
  • E-ticaret sitesinin sürekli geliştirme ve büyütmeye açık olması
  • Online işler konusundaki araştırmanızda internetten ne satabilirim? diye düşünüyorsanız ya da aklınızda bir fikir var fakat online satışı konusunda endişeleriniz varsa, hepsini bir kenara bırakın. Var olan işinizi e-ticarete entegre edebileceğiniz gibi sıfırdan bir iş planıyla da e-ticaret pazarına giriş yapabilirsiniz.E-ticaret pazarı her ürün için içinde yüksek bir potansiyel barındırıyor. O halde e-ticarette size de yer var! Aşağıdaki linkten hemen ücretsiz demo hesabı oluşturun ve hizmetlerimizi deneyimleyin.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Facebook video ile dönüşümü artırma yolları
    Facebook video ile dönüşümü artırma yolları adlı yazımızda facebook videolarıyla dönüşümü nasıl arttırabilirizi görsellerle bu yazımızda size aktaracağız. Facebook, popülerliğini biraz kaybetmiş olsa da aylık aktif...
    20 Eylül 2018
    Sinan Oypan
    Görsel SEO Optimizasyonu
    Görsel SEO optimizasyonu yaparak; e-ticaret sitenizdeki görsellerin arama motorlarına uyumlu hale getirmek için kullanacağınız SEO taktikleri, organik olarak görsel aramalarından trafik çekmenizi sağlarken, aynı zamanda...
    2 Mart 2019
    Sinan Oypan
    Eski içerikleri tekrar kullanarak pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
    İçerik pazarlama çalışmalarında eski paylaşımlar çoğu zaman uzun vadede unutuluyor. Bu tür çalışmalar genellikle kısa vadede kullanıldığı için, sadece organik arama sonuçları üzerinden trafik sağlanmasının yolunu...
    8 Ağustos 2017
    Sinan Oypan
    E-ticarette kriz yönetimi nasıl yapılmalı?
    Kriz yönetimi, e-ticaret firmalarının kimi zaman ilgilenmeleri gereken konulardan biri olmak zorunda oluyor. İstenmeyen bir olaydan sonra ortaya çıkabilecek krizlerin yanı sıra markadan bağımsız olarak sektörün getirdiği ve dış...
    10 Nisan 2020
    Sinan Oypan
    Adwords reklamlarında para kaybetmenize neden olan hatalar
    Adwords reklam çalışmaları doğru yapılmadığında ya da reklam kampanyaları doğru optimize edilmediğinde para kaybedilmesine neden olur. Reklam optimizasyonları üzerinde çalışılarak Adwords kampanyalarınızdan daha çok geri...
    29 Mart 2019
    Sinan Oypan
    Sepeti terk etme oranlarınızı düşürmenize yardımcı olacak ipuçları
    E-ticaret sitelerinin en büyük problemlerinden biri şüphesiz sepete ürün ekledikten sonra satın almayı tamamlayan kullanıcılar. Sepeti terk etme oranlarının yükselmesi birçok durumun habercisi olabilir. Bunun yanı sıra bu...
    2 Nisan 2017
    Sinan Oypan
    Temassız ödeme ve online ödeme alışkanlıkları arttı
    Corona virüsün yayılım göstermeye başladığı ilk zamanlardan itibaren nakit ödemeler virüsün potansiyel taşıyıcısı olduğundan dolayı tüketiciler temassız ödeme ve internetten ödeme sistemlerine yöneldi. 2020’nin ilk 6...
    22 Ağustos 2020
    Gökçe Beyazaslan
    E ticaret nasıl yapılır ve aşamaları nelerdir?
    E ticaret nasıl yapılır / e ticaret sitesi nasıl yapılır, e ticaret sitesi yapımında dikkat edilmesi gereken e ticaret bilgileri nelerdir, sanal ticaretteki (e satiş, online ticaret) bilmeniz gerekenler özetle e ticaret nedir nasıl...
    13 Aralık 2016
    Sinan Oypan
    Akıllı telefonla video çekme ipuçları
    Günümüzde ürün tanıtımları ya da içerik çalışmaları için akıllı telefonla video çekme bir hayli olağan ve kullanışlı olmaya başladı. Telefonlar üzerindeki kamera ve görüntü kalitesinin teknolojiyle beraber artması,...
    15 Mayıs 2020
    Sinan Oypan
    Kozmetik ürün satışı yapan siteler için pazarlama taktikleri
    Kozmetik ürünleri, tüketicilerin günlük hayatlarında yoğun bir şekilde kullandıkları ürün grupları arasında yer aldığı için, bu ürünlerin satışını yapan e-ticaret sitelerinin doğru pazarlama çalışmaları yapmaları da...
    15 Nisan 2019
    Sinan Oypan
    İnternetten satış vergilendirme ile ilgili bilmeniz gerekenler
    İnternetten satış vergilendirme, girişimcileri ve kendi online mağazsını açarak satış yapmak isteyenleri ciddi şekilde etkilemekte. Vergi sürecine hakim olmanız ve hangi vergilerden sorumlu olduğunuzu bilmeniz; aynı zamanda da...
    31 Ağustos 2020
    Sinan Oypan
    E-ticaret sitelerinde İstek Listesi özelliğinin önemi
    E-ticaret sitelerinin içinde birçok farklı özellik bulunmaktadır ve bunlardan biri de istek Listesi özelliğidir. Kullanıcılar etkileşime geçmek, onlara kolaylık sağlamak, ürün takibi yapmak ve kullanıcıların hangi ürünlere daha...
    21 Temmuz 2017
    Sinan Oypan