Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

14 Ağustos 2020
IdeaSoft
Online iş yapmak isteyenlere e-ticaretin sağladığı avantajlar

Online işler konusunda arayışa girenler, işini evden yönetip, aynı zamanda kendi işinin patronu olmak isteyenler için e-ticaret pazarı; düşük riskli, az yatırımla işinizi kurabileceğiniz bir alan olarak dikkat çekiyor.

İnternet üzerinden para kazanmak ya da online satış yapmak için bir girişimcilikte bulunacaksanız öncelikle satacağınız ürüne ve yöneleceğiniz sektöre karar vermeniz gerekiyor. İnternetten satış yapacak kişilerin üzerinde en çok zaman kaybettiği konu da bu oluyor. Bugün gelinen noktada fiziksel olarak satışı gerçekleşen ürünlerin neredeyse tamamı internetten de satılıyor.

E-ticaretten satışını gerçekleştirmek için aradığınız online ürünler konusunda bir karar vermelisiniz. Niş bir ürüne odaklanıp onun pazarlamasını mı yapmak istiyorsunuz yoksa geniş ürün skalasıyla mı yola çıkmak istiyorsunuz. Satışını yapmak istediğiniz potansiyel ürünlerin bir listesini yapmakla işe başlayabilirsiniz. Listeye koyduğunuz ürünlerin sektördeki durumu hakkında bir araştırma yaparak listeyi daraltabilirsiniz.

İlgili Rehber: Online kitap satışı nasıl yapılır?

İlgili Rehber: Online takı satışı yapmak

Türkiye’nin dört bir yanından milyonlarca ürün satışı

2020’nin başından itibaren pandeminin de etkisiyle online alışverişe olan talep sürüyor. E-ticaret yapmak isteyenlerin oranı artış gösterirken, değişen tüketici alışkanlıkları dijital platformlara olan ilgiyi artırıyor. 2020’nin 8 aylık dilimine bakıldığında canli.ideasoft.com.tr adresinden edindiğimiz bilgilere göre toplam 19 milyon ürünün satıldığını görüyoruz. Türkiye’nin dört bir yanından hangi ürünlerin satıldığını gösteren canlı harita Türkiye’de e-ticarete olan ilgiyi açık bir şekilde kanıtlıyor.

Canlı haritadan ve IdeaSoft’un analiz ettiği satış verilerine bakıldığında, gıda-market, temizlik-hijyen ürünlerine olan talebin yanında; moda sektörü, ayakkabı, elektrik-elektronik, teknolojik ürünler, takı-mücevherat, hırdavat, kitap, eğitim, hobi ürünleri gibi uzun bir liste bizleri karşılıyor.

İlgili Rehber: Yeni normalde internetten satılacak ürünler ve öne çıkan sektörler

En çok tercih edilen online işlerin başında e-ticaret geliyor

E-ticareti tercih etmeniz için birçok sebebiniz var!

  • 7/24 online satış yapma imkanı
  • Ürünlerinizi tüm Türkiye’ye ulaştırma fırsatı
  • Türkiye sınırları dışına çıkarak globale açılma imkanı
  • Az maliyetle kazancını arttırma fırsatı
  • Sınırsız ürün sergileme ve satışını yapma özgürlüğü
  • E-ticaret sitesinin sürekli geliştirme ve büyütmeye açık olması
  • Online işler konusundaki araştırmanızda internetten ne satabilirim? diye düşünüyorsanız ya da aklınızda bir fikir var fakat online satışı konusunda endişeleriniz varsa, hepsini bir kenara bırakın. Var olan işinizi e-ticarete entegre edebileceğiniz gibi sıfırdan bir iş planıyla da e-ticaret pazarına giriş yapabilirsiniz.E-ticaret pazarı her ürün için içinde yüksek bir potansiyel barındırıyor. O halde e-ticarette size de yer var! Aşağıdaki linkten hemen ücretsiz demo hesabı oluşturun ve hizmetlerimizi deneyimleyin.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Reklam sloganları ve metinleri yazarken dikkat etmeniz gerekenler
    Reklam sloganları ve metinleri yazarken dikkat etmeniz gerekenler
    Reklam sloganları ve metinleri, reklam kampanyalarınızın başarısını doğrudan etkileyen faktörlerin başında gelmektedir. Google Adwords ya da sosyal medya reklam kampanyalarınızdan daha fazla dönüşüm alabilmek için reklam...
    23 Aralık 2020
    Sinan Oypan
    E-ticarette müşteri edinme maliyeti (CAC) nedir ve neden önemlidir?
    E-ticarette müşteri edinme maliyeti (CAC) nedir ve neden önemlidir?
    E-ticarette dikkat edilmesi ve ölçümlenmesi gereken metriklerden biri de müşteri edinme maliyetidir. Bu metrik, yapılan pazarlama ve reklam stratejilerinin ne kadar etkili olduğunu anlamak için bir hayli önemlidir. Bu rehberimizde de...
    24 Nisan 2018
    Sinan Oypan
    E-ticaret için Vergi Mükellefi Olmak Gerekli Midir?
    E-ticaret için Vergi Mükellefi Olmak Gerekli Midir?
    Fiziki mağazalardaki alışveriş sürecini sanal mağazacılığa taşıma aracı olan e-ticaret, son yıllardaki dijital dönüşümün olumlu bir getirisi olarak karşımızda durur. Büyüyen e-ticaret pazarında yerini almak isteyen büyük,...
    28 Şubat 2020
    İbrahim Çelebi
    Tüketicilerin internetten satın alma alışkanlığını etkileyen faktörler
    Tüketicilerin internetten satın alma alışkanlığını etkileyen faktörler
    Tüketicilerin internetten satın alma alışkanlıklarını etkileyen birçok farklı etken bulunmaktadır ve bu etkenler firmaların yaptıkları satışları etkilemekte. Tüketicilerin online olarak yaptıkları alışverişlerde dikkat...
    2 Mart 2020
    Sinan Oypan
    E-ticarette sahte kullanıcı yorumlarıyla ilgili bilmeniz gerekenler
    E-ticarette sahte kullanıcı yorumlarıyla ilgili bilmeniz gerekenler
    E-ticarette kullanıcı yorumları sosyal kanıt açısından oldukça önemlidir. Bu yorumlar, tüketicilerin satın alma kararlarına doğrudan etki ettiği için e-ticaret firmaları site üzerindeki kullanıcı yorumlarını artırmaya...
    22 Şubat 2018
    Sinan Oypan
    Canonical URL (etiket) nedir ve e-ticaret siteleri için neden önemlidir?
    Canonical URL (etiket) nedir ve e-ticaret siteleri için neden önemlidir?
    E-ticaret sitelerinin SEO çalışmalarında yapması gereken çalışmalardan biri de canonical URL ya da canonical etiket kullanımlarıdır. Arama motorlarında web sitenin daha iyi bir şekilde indekslenmesi ve sayfa değerlerinin...
    6 Ocak 2019
    Sinan Oypan
    2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri
    2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri
    SEO teknikleri de zaman içerisinde değişikliğe uğrayarak farklı bir yolda gelişmeye devam ediyor. Bu sebeple de belli bir dönemde yaptığınız ve sonuç aldığınız SEO teknikleri bir süre sonra size geri dönüşüm sağlamadığı...
    27 Şubat 2019
    Sinan Oypan
    2018’de e-ticaret şirketiniz için koyabileceğiniz hedefler
    2018’de e-ticaret şirketiniz için koyabileceğiniz hedefler
    2018 yılının ilk günü geldi ve artık e-ticaret şirketiniz için belirlediğiniz stratejileri ve hedefleri uygulamak için adımlar atmaya başlayabilirsiniz. Bu yılı bir öncekinden daha iyi bir hale getirmek ve 2018’i bu hedefleri...
    1 Ocak 2018
    Sinan Oypan
    Sosyal medya yönetimi yaparken uymanız gereken 6 kural
    Sosyal medya yönetimi yaparken uymanız gereken 6 kural
    Sosyal medya yönetimi, yeni hedef kitlelere ulaşma ve marka ile ürün bilinirliğini artırmak için e-ticaret firmaları için oldukça önemli. Sosyal medya yönetim ipuçları sayfamızdan farklı konular hakkında detaylı bilgiler...
    11 Kasım 2016
    Sinan Oypan
    Trendyol Mağaza Açmak Rehberi 2021
    Trendyol Mağaza Açmak Rehberi 2021
    Trendyol Mağaza Açma / Trendyol Mağaza Açmak yani trendyol da satış yapmak yapmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. İnternetten satış yapmak isteyen girişimciler ve şirketler, Trendyol mağaza açma / Trendyol...
    5 Eylül 2019
    Sinan Oypan
    İnternetten ürün satmak isteyenler için yol haritası
    İnternetten ürün satmak isteyenler için yol haritası
    İnternetten ürün satmak istiyorum ya da internetten mal satmak istiyorum diyenler esatış nasıl yapılır sorusunun cevabını arıyor. İnternetten satış işini online satış platformlarına taşımak isteyenler için yol haritası...
    5 Ocak 2020
    Savaş Çetinkaya
    E-ticarette blog yönetimi nasıl yapılır?
    E-ticarette blog yönetimi nasıl yapılır?
    Blog yönetimi, doğru yapıldığında e-ticaret sitesine organik trafik sağlamanın yanı sıra yeni kitlelere ulaşma konusunda da önemli bir görev üstlenir. Blog yönetimi yaparken özellikle dikkat edilmesi gereken unsurlar bulunur. Bu...
    27 Temmuz 2020
    Sinan Oypan