Logo tasarımı yapmak için kullanabileceğiniz 7 araç

14 Kasım 2017
Sinan Oypan

Kendi işinizi kurarken bir kurumsal kimliğe ihtiyacınız olur. Logo tasarımı da bu kurumsal kimliğin bir parçasıdır. Tasarımı doğru yapılmış bir logo marka bilinirliğini tüketicilerin hafızalarına yerleştirirken, markanızın da bu logo ile özdeşleşmesine yardımcı olur. İyi bir logo tasarımı yapmak kolay bir iş değil ve grafik tasarım konularında bilgi sahibi olmak gerekiyor; ancak gelişen teknoloji ve yazılımsal çözümler logo tasarımlarında da düşük bütçeyle bu işlemleri yapmak isteyen firmalara bazı kapılar açıyor.

Grafik tasarım konusunda tecrübeniz bulunmasa da bu yazılımsal çözümler sayesinde markanız için bir logo oluşturabilirsiniz. Bugünkü rehberimizde de logo tasarımı yaparken kullanabileceğiniz 7 aracı sizlerle paylaşıyoruz. Burada bahsettiğimiz araçların bazıları ücretsiz olarak kullanılabilirken, bazılarının ise ücretli paketleri bulunuyor. Başlıklara tıklayarak ilgili aracın sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

DesignEvo

DesignEvo, ücretsiz olarak logo tasarımı yapabileceğiniz araçlardan biri. Geniş bir vektörel ikon kütüphanesine sahip olan bu araç ile dakikalar içerisinde kendi logonuzu tasarlayabilirsiniz. Farklı yazı fontları ve renkleri seçerek, logonuzu markanıza uyumlu hale getirebilirsiniz.

Logojoy

Logojoy, yapay zeka kullanarak girmiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda birçok farklı ve özgün logo fikrini sizin için üreten bir araç. Logo stilini, renkleri ve ikonlarınızı seçerek logo fikirlerinin oluşturulmasını sağlıyorsunuz. Beğendiklerinizi seçtikten sonra sayfayı aşağıya kaydırdığınızda, Logojoy sizin beğenileriniz doğrultusunda yeni önerileri de size sunuyor. Logo başına ücret ise 20 dolar olarak belirtilmiş.

LogoMaker

LogoMaker üzerinde farklı logolar yaratıp, bunlar üzerinde değişiklikler yapabiliyor ve çalışmalarınızı kaydedebiliyorsunuz. 10 binden fazla görsel ikonun yer aldığı araç üzerinde aynı logonun 6 farklı varyasyonunu yaparak bu logolar arasında karşılaştırma yapabiliyorsunuz. Beğendiğiniz logo ile ilgili tüm dosyaları bilgisayarınıza indirebilmek için satın alma işlemini gerçekleştirmeniz gerekiyor.

Logo Maker by Ucraft

Bu araç üzerinde dakikalar içerisinde sıfırdan bir logo yapabiliyorsunuz. İkonlarınızı ve metinlerinizi belirledikten sonra dilediğiniz stilde bir logoyu bu araç üzerinde oluşturabilirsiniz. Logo Maker by Ucraft’a üye olduktan sonra yaptığınız logoları kendi bilgisayarınıza kaydetmek için indirme işlemini yapabiliyorsunuz.

Logo Maker by GraphicsSprings

GraphicsSprings üzerinde farklı sektörlere göre kategorize edilmiş vektörel ikon kütüphanelerine ulaşabilirsiniz. Seçimlerinizi yaparak ikonlarınız ve metinleriniz üzerinde düzenlemelere yaptıktan sonra logonuzu kaydedebilirsiniz. Bu araç üzerinde yaptığınız logo tasarımlarını bilgisayarınıza indirmek için 19,95 dolarlık bir ücret ödemeniz gerekiyor.

İlham Kaynakları

Logo tasarımı yapmadan önce başka örnekleri incelemek ve ilham almak, yapacağınız logo tasarımını daha etkili ve dikkat çekici bir hale getirmek için oldukça önemlidir. Aşağıda logo tasarımları konusunda ilham alabileceğiniz araçları da sizlerle paylaşıyoruz.

Logo of the Day

Ödüllü logoları günlük olarak paylaşan Logo of the Day üzerindeki logo çalışmalarını inceleyerek, kendi tasarımlarınız için fikirler alabilirsiniz. Buradaki logo tasarımlarının profesyonel artistler tarafından hazırlanmış ve bir jüri değerlendirmesinden geçmiş olduğunu da belirtelim.

LogoLounge

LogoLounge, yaklaşım 270 bin logonun sergilendiği ve tasarımcılara ilham verdiği bir internet sitesi. Buradaki logo tasarımlarını inceleyebilir, beğendiğiniz logo tasarımlarını kendi koleksiyonlarınıza kaydedebilir ve kendi tasarımlarınız için fikirler bulabilirsiniz.

Önümüzdeki günlerde bu araçlardan birini kullanarak kendi logonuzu nasıl yapabileceğinizi adım adım anlatıyor olacağız.

Eğer kendi işinizi kurmak ve internet üzerinden satış yapmayı düşünüyorsanız, İdeasoft e-ticaret paketlerini inceleyerek, kendi işinize uygun bir çözüm bulabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunmanız halinde hizmetlerimizi denemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden çıkmaması için dikkat etmeniz gerekenler nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden neden çıkarlar; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
8 Mart 2018
Sinan Oypan
Satış sonrası müşteri destek hizmetleriniz geliştirmenizi sağlacak ipuçları
E-ticarette müşteri destek hizmetlerini geliştirmek müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için oldukça önemlidir. Müşteri destek hizmetlerini satış öncesi ve satış sonrası olarak değerlendirmek gerekir. Müşterileriniz...
25 Mayıs 2018
Sinan Oypan
7 Adımda E-ticaret Satışlarınızı Arttırın!
Tıklama Başına Gelen Ziyaretçilere Güvenmeyin Birçok e-ticaret sitesi tıklama başına ödeme yapılan PPC reklam modeli ile çalışan siteler ile çalışıyor. Aslına bakarsanız, PPC maliyetleri arttıkça, websitenin arama...
30 Ağustos 2013
Savaş Çetinkaya
SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin!
SEO ajansı bunları yapıyorsa hemen değiştirin adlı yazımızda çalıştığınız SEO ajansı ile yollarınızı ayırmanız gerektiğini belirten 5 durumu sizler için derledik. Eğer SEO Ajansınız bunları yapıyorsa sizin yararınıza...
25 Aralık 2016
Sinan Oypan
IdeaAkademi'de Online Kayıt Dönemi Başladı
IdeaAkademi olarak, çağımızın ve geleceğin yükselen sektörü olan E-ticaret ile ilgili süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğreterek, hayata geçirmenize ve etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olmayı...
16 Haziran 2016
Savaş Çetinkaya
Her e-ticaret sitesinde olması gereken 72 özellik (İnfografik)
Her e-ticaret sitesi içerisinde bazı özelliklerin olması gerekir ve bu özelliklerin herbirinin farklı amacı bulunur. Sıfırdan bir e-ticaret sitesi kurarken bu özellikleri web sitenize eklemeniz faydalı olacaktır. Bu unsurların...
2 Nisan 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları
Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir...
15 Ocak 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya pazarlamanın 5 temel elementi
Dijital pazarlamada markaların ve reklam verenlerin sıklıkla yararlandıkları mecralar arasında sosyal platformlar yer alıyor. Sosyal medya tüketicilere ulaşmak, yeni hedef kitleler bulmak, tüketicilerle iletişimde kalmak ve...
18 Ocak 2018
Sinan Oypan
Adım adım tüketicilerin satın alma süreçleri
Online satış yapmak isteyen firmalar, tüketicilerin satın alma süreçlerinin nasıl ilerlediğini bilmeleri, satış ve pazarlama stratejileri geliştirirken oldukça önemlidir. Hangi mecralarda nasıl yer alınacağı, ne tür pazarlama...
28 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Evden çalışanlar için üretkenlik artırma ipuçları
Bugünlerde birçok firma evden çalışma yöntemine geçiş yaptı ve evden çalışırken üretkenlik artırma da çalışanların problemlerinden biri oldu. Evde çalışmak ofiste çalışmaktan çok daha farklı olduğu için bazı...
7 Nisan 2020
Sinan Oypan
Şirket ismi bulmanızı kolaylaştıracak 5 yöntem
Şirket ismi bulma konusu genellikle birçok girişimcinin takıldığı alanlardan biri oluyor ve zorlu bir sürece dönebiliyor. Bunun nedeni de şirketinizin adının uzun yıllar boyunca markanızı yansıtacak olması ve marka bilinirliğiniz...
14 Nisan 2019
Sinan Oypan
Blog yazıları ve stratejilerinde kaçınmanız gereken hatalar
Blog yazısı hazırlarken ve blog stratejilerinizi belirlerken kaçınmanız gereken bir takım hatalar bulunur. Bu hataları düzenli olarak yapmanız, içerik stratejinizin başarısız olmasına ve blog yazılarınızın da beklediğiniz...
26 Nisan 2019
Sinan Oypan