Küçük işletmelerin dijital ajanslarla çalışmalarının avantajları

24 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Küçük işletmelerin dijital ajanslarla çalışmalarının avantajları

Dijital pazarlama çalışmaları sırasında iyi sonuçlar alabilmek için profesyonel destek almak gerekebiliyor. Küçük işletmeler için dijital pazarlama çalışmalarının oldukça önemi vardır; çünkü marka bilinirliğini artırmak için dijital pazarlama oldukça doğru bir kanaldır. Tabii ki küçük işletmeler dijital pazarlama çalışmalarına yeterli ilgiyi gösteremeyebiliyorlar. Bunun başlıca sebebi genellikle bütçe olsa da, tecrübesizlik de küçük işletmelerin dijital pazarlama konusunda yeterli çalışmalar yapamamalarına neden olabiliyor.

Ancak dijital ajanslarla çalışmak tecrübe konusunda eksik olan küçük işletmelere bu alanda büyük avantajlar sağlayabiliyor. Doğru ve kendinize uygun bir ajansla çalıştığınızda internet üzerindeki görünürlüğünü artırırken bir yandan da marka bilinirliğinizi önemli ölçüde artırabilirsiniz. Bu rehberimizde de dijital ajanslarla çalışmanın küçük işletmelere katacağı avantajları ele alacağız.

Onların tecrübelerinden yararlanırsınız

Küçük işletmelerin odak alanı dijital pazarlama olmadığı için bu alandaki tecrübeleri de bir hayli azdır. Bu sebeple de stratejiler belirlerken deneme yanılmalar nedeniyle hem vakit hem de para kaydı yaşayabilirler. Fakat bir dijital ajansla çalıştığınızda onların tecrübelerinden faydalanabilirsiniz. Deneme yanılma süreci olmamasından dolayı daha hızlı sonuçlar alırken, elinizdeki bütçeyi de daha iyi bir şekilde kullanabilirsiniz.

Elinizdeki bütçeyi daha iyi yönetebilirsiniz

Test süreçleri hem maliyetleri hem de süreyi artırır. Bu da elinizdeki bütçenin iyi bir şekilde yönetilememesine sebep olur. Profesyonel bir destek almak, markanızın ihtiyacı olan kanallara gerekli bütçeleri, doğru bir strateji ile aktarılmasını sağlayacağı için elinizdeki pazarlama bütçesinin daha iyi bir şekilde değerlendirilmesini sağlar.

Uzmanlardan destek alma şansınız olur

Konunun uzmanlarıyla çalışma fırsatınız olacağı için dijital pazarlama alanındaki ihtiyaçlarınız konusunda destek almanızı sağlar. Kendi planlarınız oluşturmanın yanı sıra ilerleyen zamanlardaki pazarlama çalışmaları için konu hakkında fikir sahibi olmanızı sağlar.

İhtiyaçlarınıza uygun çözümleri sizin için hazırlarlar

Dijital ajanslarla çalıştığınızda, bu firmalar sizin için bir pazarlama planı oluşturur. Yatırım yapmanız gereken kanalları sizin için belirlerler ve sizin için içerik üretimi yaparlar. Yapacağınız toplantılar sonrasında markanızın ihtiyaçlarını belirttikten sonra, bu firmalar markanızın tanıtılması için gerekli olan çalışmaları listeleyerek bir strateji ile bu çalışmaları sizin için hazırlarlar.

Markanızı daha hızlı bir şekilde büyütebilirler

Hazırlayacakları stratejiler ve uzmanlıkları sayesinde daha hızlı bir şekilde çalışmaları yapacakları için, çalışmalar sonrasında daha hızlı sonuçlara ulaşabilirsiniz. Hızlı bir şekilde çalışmaları yapabildiğinizde de markanızı daha hızlı bir şekilde büyütme fırsatınız olur.

Farklı çözümler üretmenize yardımcı olurlar

Ajanslar tecrübelerinden dolayı da işe yaramayan ya da yavaş sonuç getiren stratejileri daha erken fark edebilirler. Bu sebeple de işinizin farklı bir çözüme ihtiyacı olduğunda, size farklı alternatifler sunarak yeni stratejiler ve önerilerle yeni bir çalışma düzeni oluşturabilirler. Böylelikle yine hem zamandan hem de bütçeden tasarruf etmiş olursunuz.

Kendi işinizin üzerine odaklanabilirsiniz

Dijital pazarlama çalışmaları yaparken belli bir mesai harcamanız gerekir. Bu da tabii ki kendi işiniz üzerine odaklanmanızı zorlaştırabilir. Küçük işletmeler personel açısından da limitli olabileceği için bu işlere vakit ayırmak zor olabiliyor. Bir ajansla çalıştığınızda sizin reklam ve pazarlama çalışmalarınızı yapacakları için siz kendi işinize daha iyi bir şekilde odaklanarak, işinizi büyütmek için çalışmalar yapabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Evden yapılabilecek işler | Online iş fikirleri
Evden yapılabilecek işler | Online iş fikirleri
Evden yapılabilecek işler / online iş fikirleri nelerdir, evden yapılacak işler / internet üzerinden yapılabilecek işlerin avantajları ve dezavantajları nelerdir, evde yapilacak isler / iş türleri nelerdir özetle home ofis...
25 Ocak 2019
Sinan Oypan
Kendi ürünlerinizi üretmenin avantaj ve dezavantajları nelerdir?
Kendi ürünlerinizi üretmenin avantaj ve dezavantajları nelerdir?
Dünkü yazımızda toptan ürün almanın artıları ve eksilerini el almıştık. E-ticarette faydalanabileceğiniz yöntemlerden biri ise kendi ürünlerinizi üretmek. Kendi ürünlerinizi üretmenin hem avantajları hem de dezavantajları...
4 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Instagram ile e-ticaret sitenize trafik çekmek için neler yapabilirsiniz?
Instagram ile e-ticaret sitenize trafik çekmek için neler yapabilirsiniz?
Instagram, sosyal ağlar arasında şuan oldukça popüler ve e-ticaret firmaları bu mecraya yönelerek instagramda satış yapmak ve farklı hedef kitlelere ulaşmaya çalışıyorlar. Sosyal medya pazarlama stratejinizde Instagram’a yer...
17 Haziran 2016
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi sahtecilik (Fraud) işlemlerinden nasıl koruyabilirsiniz?
E-ticaret sitenizi sahtecilik (Fraud) işlemlerinden nasıl koruyabilirsiniz?
E-ticaret sektöründe firmaların başını en çok yakan ve marka bilinirliklerine en çok zarar veren durum sahtecilik işlemleridir. Kredi kartı ile yapılan sahtecilik işlemleri, ya da bir diğer bilinen ismiyle Fraud, firmaları ciddi...
24 Ekim 2016
Sinan Oypan
Artırılmış Gerçeklik (AR) Nedir? E-ticarette Nasıl Kullanılır?
Artırılmış Gerçeklik (AR) Nedir? E-ticarette Nasıl Kullanılır?
Artırılmış Gerçeklik (AR) Nedir? Günümüz teknoloji dünyasının en dikkat çeken konularından biri olarak öne çıkan artırılmış gerçeklik, gerçek hayatı sanal öğelerle güçlendirerek bambaşka bir deneyim sunmayı...
29 Temmuz 2021
Markethinkers
Modası geçmiş 4 içerik pazarlama çalışması
Modası geçmiş 4 içerik pazarlama çalışması
İçerik pazarlama çalışmalarında iyi sonuçlar alabilmek için gündemi ve trendleri takip etmek bir hayli önemlidir. Sürekli aynı stratejiyi uygulamak uzun vadede beklediğiniz sonuçları almanızın önüne geçebilir. Modası geçmiş...
28 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Küçük işletmeler için bütçe yönetimi ipuçları
Küçük işletmeler için bütçe yönetimi ipuçları
Bütçe yönetimi, elinizdeki sermayeyi iyi yönetmenizi sağlarken, uzun vade de elinizde nakit kalmasını sağladığı için gereklidir. Bütçe yönetimi hem operasyonel alan da hem de yapacağınız tanıtım alanında da kontrollü bir...
20 Haziran 2020
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar için internetten satış yapmanın avantajları neler?
Fiziki mağazalar için internetten satış yapmanın avantajları neler?
Bir e-ticaret sitesi kurarak internetten satış yapmak günümüzde oldukça kolay olmaya başladı. Kendi işini kurmak isteyenler, dropshipping ya da kendi ürünlerini üreterek kendi hayallerini hayata geçirebiliyor. Ancak bir yandan da...
14 Eylül 2018
Sinan Oypan
Instagram'da gerçek takipçi kazanma stratejileri
Instagram'da gerçek takipçi kazanma stratejileri
Instagram’da gerçek takipçi kazanma, ulaştığınız kitleyi büyütme ve marka bilinirliğinizi artırma açısından oldukça önemli. Takipçi kazanma tek başına yeterli bir kriter olmasa da, ürün ve kampanya tanıtımlarını daha...
7 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Facebook ve Instagram video reklam stratejileri için öneriler
Facebook ve Instagram video reklam stratejileri için öneriler
Facebook ve Instagram video reklamları, günümüzde mevcut takipçilerle etkileşime girme ve yeni hedef kitlelere ulaşmak için oldukça ideal pazarlama yöntemleri arasında yer alıyor. Her iki platformun da aynı reklam yönetim...
5 Mart 2019
Sinan Oypan
İnternetten pahalı ürün satmanızı kolaylaştıracak taktikler
İnternetten pahalı ürün satmanızı kolaylaştıracak taktikler
İnternet üzerinden yapılan alışverişlerde tüketicileri ikna etmek ve onların sitenize güvenmelerini sağlamanız önemli. Her ne kadar bu konular üzerinde çalışıyor olsanız da ürünlerin fiyatları artıkça tüketicilerin internet...
29 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Birden fazla cihaz kullanan tüketicilere yönelik satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Birden fazla cihaz kullanan tüketicilere yönelik satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Online alışverişlerde artık birçok tüketici, alışverişini tamamlamadan önce birden fazla cihaz kullanıyor. E-ticaretin böyle şekillenmesinden dolayı da e-ticaret firmalarının kullanıcı alışkanlıklarını iyi gözlemlemesi ve...
25 Ağustos 2016
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin