Küçük işletmelerin dijital ajanslarla çalışmalarının avantajları

24 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Küçük işletmelerin dijital ajanslarla çalışmalarının avantajları

Dijital pazarlama çalışmaları sırasında iyi sonuçlar alabilmek için profesyonel destek almak gerekebiliyor. Küçük işletmeler için dijital pazarlama çalışmalarının oldukça önemi vardır; çünkü marka bilinirliğini artırmak için dijital pazarlama oldukça doğru bir kanaldır. Tabii ki küçük işletmeler dijital pazarlama çalışmalarına yeterli ilgiyi gösteremeyebiliyorlar. Bunun başlıca sebebi genellikle bütçe olsa da, tecrübesizlik de küçük işletmelerin dijital pazarlama konusunda yeterli çalışmalar yapamamalarına neden olabiliyor.

Ancak dijital ajanslarla çalışmak tecrübe konusunda eksik olan küçük işletmelere bu alanda büyük avantajlar sağlayabiliyor. Doğru ve kendinize uygun bir ajansla çalıştığınızda internet üzerindeki görünürlüğünü artırırken bir yandan da marka bilinirliğinizi önemli ölçüde artırabilirsiniz. Bu rehberimizde de dijital ajanslarla çalışmanın küçük işletmelere katacağı avantajları ele alacağız.

Onların tecrübelerinden yararlanırsınız

Küçük işletmelerin odak alanı dijital pazarlama olmadığı için bu alandaki tecrübeleri de bir hayli azdır. Bu sebeple de stratejiler belirlerken deneme yanılmalar nedeniyle hem vakit hem de para kaydı yaşayabilirler. Fakat bir dijital ajansla çalıştığınızda onların tecrübelerinden faydalanabilirsiniz. Deneme yanılma süreci olmamasından dolayı daha hızlı sonuçlar alırken, elinizdeki bütçeyi de daha iyi bir şekilde kullanabilirsiniz.

Elinizdeki bütçeyi daha iyi yönetebilirsiniz

Test süreçleri hem maliyetleri hem de süreyi artırır. Bu da elinizdeki bütçenin iyi bir şekilde yönetilememesine sebep olur. Profesyonel bir destek almak, markanızın ihtiyacı olan kanallara gerekli bütçeleri, doğru bir strateji ile aktarılmasını sağlayacağı için elinizdeki pazarlama bütçesinin daha iyi bir şekilde değerlendirilmesini sağlar.

Uzmanlardan destek alma şansınız olur

Konunun uzmanlarıyla çalışma fırsatınız olacağı için dijital pazarlama alanındaki ihtiyaçlarınız konusunda destek almanızı sağlar. Kendi planlarınız oluşturmanın yanı sıra ilerleyen zamanlardaki pazarlama çalışmaları için konu hakkında fikir sahibi olmanızı sağlar.

İhtiyaçlarınıza uygun çözümleri sizin için hazırlarlar

Dijital ajanslarla çalıştığınızda, bu firmalar sizin için bir pazarlama planı oluşturur. Yatırım yapmanız gereken kanalları sizin için belirlerler ve sizin için içerik üretimi yaparlar. Yapacağınız toplantılar sonrasında markanızın ihtiyaçlarını belirttikten sonra, bu firmalar markanızın tanıtılması için gerekli olan çalışmaları listeleyerek bir strateji ile bu çalışmaları sizin için hazırlarlar.

Markanızı daha hızlı bir şekilde büyütebilirler

Hazırlayacakları stratejiler ve uzmanlıkları sayesinde daha hızlı bir şekilde çalışmaları yapacakları için, çalışmalar sonrasında daha hızlı sonuçlara ulaşabilirsiniz. Hızlı bir şekilde çalışmaları yapabildiğinizde de markanızı daha hızlı bir şekilde büyütme fırsatınız olur.

Farklı çözümler üretmenize yardımcı olurlar

Ajanslar tecrübelerinden dolayı da işe yaramayan ya da yavaş sonuç getiren stratejileri daha erken fark edebilirler. Bu sebeple de işinizin farklı bir çözüme ihtiyacı olduğunda, size farklı alternatifler sunarak yeni stratejiler ve önerilerle yeni bir çalışma düzeni oluşturabilirler. Böylelikle yine hem zamandan hem de bütçeden tasarruf etmiş olursunuz.

Kendi işinizin üzerine odaklanabilirsiniz

Dijital pazarlama çalışmaları yaparken belli bir mesai harcamanız gerekir. Bu da tabii ki kendi işiniz üzerine odaklanmanızı zorlaştırabilir. Küçük işletmeler personel açısından da limitli olabileceği için bu işlere vakit ayırmak zor olabiliyor. Bir ajansla çalıştığınızda sizin reklam ve pazarlama çalışmalarınızı yapacakları için siz kendi işinize daha iyi bir şekilde odaklanarak, işinizi büyütmek için çalışmalar yapabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 1. Bölüm
Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 1. Bölüm
Retargeting reklamlar e-ticaret firmalarının sıklıkla kullandığı reklam araçları arasında yer alıyor. Retargeting reklamlar, herhangi bir sebeple siteden ayrılan ziyaretçilere tekrar ulaşmak ve onları tekrar siteye çekmek...
10 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Instagram organik takipçi artırma için kullanabileceğiniz stratejiler
Instagram organik takipçi artırma için kullanabileceğiniz stratejiler
Instagram organik takipçi artırma stratejileri, hesabınızın düzenli olarak büyümesini sağlarken, markanız ve ürünlerinizle ilgilenen kullanıcıları da hesabınıza çekmenizi sağlar. Organik olarak takipçilerinizi artırmak için...
6 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticarette hızlı teslimat ipuçları
E-ticarette hızlı teslimat ipuçları
E-ticarette hızlı teslimat, günümüzde rekabette öne çıkmak ve müşteri memnuniyetini artırma da önemli bir rol oynamakta. Tüketicilerin siparişlerini hızlı bir şekilde hazırlamanın yanı sıra onlara daha hızlı gönderiler...
8 Mayıs 2020
Sinan Oypan
İdeal hedef kitlenizi bulmanızı sağlayacak ipuçları
İdeal hedef kitlenizi bulmanızı sağlayacak ipuçları
E-ticaret siteniz için ideal hedef kitlenizi bulmanız oldukça önemli. Pazarlama ve reklam çalışmalarınızda bu hedef kitleye yönelik çalışmalar yapmanız gerekecektir. Aksi takdirde daha geniş bir kitleye yönelik çalışmalar...
10 Haziran 2016
Sinan Oypan
SEO nedir nasıl yapılır? Yararları nelerdir?
SEO nedir nasıl yapılır? Yararları nelerdir?
SEO nedir nasıl yapılır? SEO'nun yararları nelerdir? SEO ile organik trafiği arttırma yöntemleri nelerdir? Bu ve daha fazlasının cevabı 'SEO nedir nasıl yapılır' adlı yazımızda. SEO nedir nasıl yapılır? E-ticaret sitenizin...
14 Aralık 2016
Sinan Oypan
Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?
Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?
SEO dendiği zaman genellikle akla anahtar kelime kullanımları, site üzerindeki link yapıları ya da metin yazımları gelse de SEO’yu etkileyen önemli faktörlerden biri de kullanıcı deneyimi. Web site üzerindeki kullanıcı deneyimi...
27 Aralık 2018
Sinan Oypan
KVKK Rehberi: KVKK Nedir? Neden Önemlidir?
KVKK Rehberi: KVKK Nedir? Neden Önemlidir?
Kamu ya da özel kurum ve kuruluşlar, dijital ya da matbu olarak yıllardır kullanıcıların bilgilerini toplamakta ve önemli bir kısmını muhafaza etmektedir. Kişisel veri niteliği taşıyan bu bilgiler, doğru bir şekilde işlenmediği...
22 Şubat 2021
Markethinkers
Youtube takipçi sayısını artırmak için neler yapmanız gerekiyor?
Youtube takipçi sayısını artırmak için neler yapmanız gerekiyor?
Youtube video içerik üretimi yapan ve video reklam veren firmalar için önemli platformlardan biri. Bu da Youtube takipçi sayısını artırmanız anlamına geliyor. Youtube takipçi sayısını artırmak, videolarınızın daha fazla...
6 Aralık 2018
Sinan Oypan
Fiziki mağazanıza müşteri çekmek için Pokemon Go’dan nasıl yararlanabilirsiniz?
Fiziki mağazanıza müşteri çekmek için Pokemon Go’dan nasıl yararlanabilirsiniz?
Temmuz başında Nintendo ve Niantic tarafından yayınlanan Pokemon Go uygulaması, tüm dünyayı kasıp kavuruyor. Son günlerde bu uygulamayı görmemiş olmanız pek de mümkün değil. Çok hızlı bir şekilde başarıya ulaşan bu...
23 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Magento E-ticaret Sitesi Kurmak Rehberi 2021
Magento E-ticaret Sitesi Kurmak Rehberi 2021
Magento e ticaret sitesi kurmak rehberimizde, bir açık kaynak yazılım olan Magento’yu artıları ve eksileriyle ele alıyoruz. Bu rehberimizde de Magento nedir, Magento kurulumu nasıl yapılır / Magento nasıl kurulur, Magento teması /...
30 Eylül 2019
Sinan Oypan
Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi artırmak için neler yapmalısınız?
Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi artırmak için neler yapmalısınız?
Son yıllarda bir düşüşe geçse de halen e-ticaret firmaları için önemli bir sosyal medya kanalı olmaya devam eden Twitter üzerinde etkileşimleri artırmak, mevcut kullanıcılarla olan etkileşimleri artırmak ve yeni hedef kitlelere...
30 Nisan 2018
Sinan Oypan
Sosyal medyanın psikolojisini anlayarak pazarlama çalışmalarınızı geliştirin
Sosyal medyanın psikolojisini anlayarak pazarlama çalışmalarınızı geliştirin
Sosyal medya pazarlama markaların sıklıkla kullandığı pazarlama yöntemlerinden biri. Markaların sosyal ağlara bu kadar yönelmesinin sebebini ise, internet kullanıcılarının günlük zamanlarının önemli bir bölümünü bu...
12 Temmuz 2017
Sinan Oypan