Siparişler

Müşteri Menüsü
Konu anlatımları

Risk Kriterleri

Risk kriterleri bölümünde kara listeye eklemek istediğiniz üye veya kişileri ekleyebilirsiniz. Örnek vermek gerekirse sitenizden birden çok kapıda ödeme sipariş verip iade eden bir müşterinizi yada sürekli sipariş iptali...

Sepet Hatırlatma

Sepet hatırlatma modülü ile sepete ürün atıp daha sonra sayfayı kapatan üyelerinize sepette bıraktıkları ürünleri hatırlatma maili gönderilebilmektedir. Eğer sepet aşamasından ödeme aşamasına gelindiği halde alışveriş...

Siparişler

Sitenize gelen bir siparişin yönetimi ve durum güncellemeleri nasıl yapabileceğinizi, nelere dikkat etmeniz gerektiğini inceleyelim. Sipariş Yönetimi Sitenize bir sipariş geldiğinde Siparişler ekranından bu siparişin takibini ve...

İade ve İptal Talepleri

v6.1.7 versiyonu  ile birlikte eklenen bir özellik olan sipariş iptal ve iade taleplerine, Siparişler >> İade ve İptal Talepleri menüsü altından ulaşabiliriz. Müşterilerimiz verdikleri siparişler için iptal iade talebinde...

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular