Yapıkredi Sanal POS Kurulum Kılavuzu

 
Yapıkredi sanal pos başvurunuz onaylanmış ise banka tarafından sizlere ilk önce test ortamı bilgileri adında bir mail gelecektir. Bu mail, sisteminizdeki yapı kredi sanal pos entegrasyonunuzu test etmek içindir. Fakat altyapımızda sistem hazır olduğu için test edilmesine gerek yoktur, size gelen bilgileri teknik destek talebi oluşturarak iletmeniz dahilinde teknik destek departmanı tarafından bankanıza gerçek ortam bilgileri istenilecektir.
 
Bu işlemin ardından sizlere 2. bir mail gelecek ve üretim ortamı bilgileri yer alacaktır, bu bilgiler ile ancak kurulum yapılabilir. 

http://www.yapikredipos.com.tr/odeme-cozumlerimiz/sanal-pos.aspx adresine tıklayın ve bu alandan posnet yönetici ekranı butonu ile sanal pos ekranınıza giriş yapın.

 
Giriş ekranına gireceğiniz bilgiler, bankanın size gönderdiği gerçek yani üretim ortam bilgileri mailinde yer alır, bu bilgiler ile giriş yapın.
 

Sol menüde yer alan Üye İşyeri Bilgileri menüsüne tıklayın, karşınıza gelecek bilgilerden ihtiyaç duyacaklarınız
  • Posnet ID
  • İşyeri No
  • Terminal No
değerleridir. Bunları kenara not edin. Ardından sol en alttaki Anahtar Yarat menüsüne tıklayın.
 
 
Karşınıza Kullanıcı Adı, Şifre ve Anahtar (ENC KEY) değerleri gelecektir. Bunları da not edin ve  Admin panelinizde Ayarlar / Ödeme Ayarları / Pos Yönetimi alanına giriş yapın. Mavi butona tıklayarak Yapıkredi sanal posunuzu aktif hale getirin. Ardından Yapıkredi sanal pos için sağ tarafındaki düzenleme butonuna basın.
 
 

İşyeri numarası,terminal numarası ve Posnet ID numarası ilk ekran görüntüsünde iletildiği gibi not etmiştiniz. Bu bilgileri girin. Ardından 2. ekran görüntüsünde anahtar oluşturduğunuzda karşınıza gelen Kullanıcı adı, Şifre ve ve Anahtar (ENC KEY) değerlerini de sisteme tanımlayın. Son olarak posunuza ait taksit seçeneklerini de girerek işlemi tamamlayabilirsiniz.
 
Eğer banka tarafından 3D sisteminiz kapalı ise, 3D Secure Kullanma opsiyonunu seçmelisiniz. Bu sizin tercihinizde olan bir alan değildir. Bankanız 3D sistemini hesabınıza dahil etmiş ise açık olarak kullanmak zorundasınız. Banka tarafından 3D sisteminiz kapalı ise kendi yönetim panelinize 3D Secure Kullan özelliği kapalı olmalıdır.
 
Pos yönetimi ekranındaki tüm alanların ayrıntılı açıklamasının yapıldığı yardım dökümanı için buraya tıklayınız.
 
Yapı kredi sanal pos alışveriş işlemlerinde alınacak hata kodları ve ne anlama geldiği ile ilgili yardım sayfamız için buraya tıklayınız.

Kullanıcı Menüsü



Konu Anlatımları