Konu anlatımları

Müşteri Menüsü
Konu anlatımları

KolayBi App Entegrasyonu

KolayBi' Uygulaması Kurulum Aşamaları

E-ticaret mağazanızın KolayBi' ön muhasebe programıyla tam entegre çalışmasını sağlar. Satış faturalarınızı KolayBi' ön muhasebe programına otomatik aktarır. Mağazanıza sipariş geldikçe, ön muhasebe üzerinde stoklarınızı otomatik günceller. e-Fatura mükellefi iseniz e-Arşiv, e-Faturanızı otomatik oluşturur. Müşterilerinize oluşturulan e-Arşiv, e-Fatura belgelerini e-posta ile otomatik gönderir. Kargo entegrasyonu sayesinde, kargo fişlerinizi uygulama üzerinden çıktı almanızı sağlar. Kargo entegrasyonu sayesinde, kargo takip bilgisini müşterinize otomatik e-posta ile paylaşır.

IdeaSoft AppStore sayfasını ziyaret ederek arama çubuğuna KolayBi’ yazarak uygulamaya erişebilirsiniz. Dilerseniz Muhasebe & Fatura kategorisini filtreleyerek KolayBi’ uygulamasını bulabilirsiniz.

AppStore Ekranı

Uygulamanın üzerine tıklayarak uygulama detay sayfasına ulaşın.

AppStore KolayBi Entegrasyonu

Uygulamayı yüklemek istediğiniz IdeaSoft domain adresi ile App Store'a login olun.

IdeaSoft Mağaza Girişi

Uygulamayı "Satın Al" butonuna tıkladığınızda ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz.

IdeaSoft Kart Ve Ödeme Bilgileri Girişi

Kart bilgilerinizi girerek ödeme adımını tamamlayın ve IdeaSoft App Store admin paneline giriş sağlayın.

Giriş yaptıktan sonra uygulamaya ait gerekli izinleri "Kabul Et" butonuna tıklayarak verebilirsiniz.

KolayBi' İzin Ver Ekranı

Yengeç (yengec.co) uygulamasına yönlendirileceksiniz ve var olan hesap üzerinden "KolayBi’ Hesabınızı Bağlayın" butonuna tıklayın.

Yengec Ön Muhasebe Hesabı Ekranı

KolayBi’ ön muhasebe programına giriş yaptığınız bilgilerle girişinizi yapın.

KolayBi' Giriş Ekranı

Bu izin sonrasında Yengeç paneli üzerinden otomatik olarak IdeaSoft mağazanızın kurulumu başlatılacaktır.

KolayBi' Kurulum Özeti

IdeaSoft mağazanız entegre edildikten sonra size bilgisi verilir.

KolayBi' Entegrasyon Tamamlama

"Entegrasyonlarım" alanından sağlanan entegrasyonu kontrol edebilirsiniz.

Uygulama default olarak "Onaylandı" ve "Kargoya Verildi" olan siparişlerinizi 5 dakika içerisinde otomatik olarak aktarır. Dilerseniz "Özellik Ayarları" butonuna tıklayarak farklı sipariş durumlarının eklemesini yapabilirsiniz.

Alt kısımda bulunan "Siparişleri Listele" butonu üzerinden var olan siparişlerinizi listeleyebilirsiniz.

KolayBi' Entegrasyon Mağaza İsmi

Detaylı bilgi ve destek için [email protected] veya 0850 302 31 70 üzerinden destek talebi oluşturabilirsiniz.

Şu anda okuduğunuz makale

  • KolayBi App Entegrasyonu

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular
Detaylı Bilgi İçin Arayın