Api Kullanımı

Api sistemini kullanarak siteniz üzerinde ki ürünlerinizi muhasebe programınızla ile eşleştirebilir bu sayede stok, fiyat gibi günlük değişibilecek bilgileri güncel tutabilirsiniz. Aynı zamanda sipariş aktarımları gibi bir çok veriyi muhasebe programı ile entegre ederek eşleştirebilirsiniz.
Api entegrasyonu kullanabilmek için 0216 326 04 77 numaralı telefonumuzdan eticaret uzmanlarımızla görüşerek paketinize eklenmesi için bilgi alabilirsiniz.
Api sisteminin xml entegrasyonlarından farkı otomatik bir entegrasyon olması ve xmldeki sınırlı verilere bağlı kalmadan kullandığınız yazılım ile IdeaSoft yazılımı arasında bağ kurarak yazılımda tanımlanmış işlevlerin kullanılmasıdır.

Yeni Api İzni Oluşturma

Enetgrasyonlar >> API menüsüne geldiğinizde ekle butonuna tıklyarak uygulama ismi belirleyebilir ve Client ID, Client Secret bilgilerini oluşturabilirsiniz.
api-1
Eklediğiniz yönlendirme adresi istek göndereceğiniz URL adresi olması gerekmektedir. Kaydettiğinizde benzersiz olarak Client ID ve Client Secret bilgileri oluşacaktır.
api-2
 

İzin Oluşturma

Aldığınız Client ID ve Client Secret bilgisini kullanabilmek için izin tanımlamanız gerekmektedir. Bu sayfada yer alan İzin Yönetimi seçeneğini tıklayarak izin ekleme sayfasına gelebilirsiniz.
Api kullanıcısı yalnızca 1 ID'li yönetici kullanıcısı görüntüleyebilmektedir.
İzin ekleme sayfasında ekle butonuna tıkladığınızda kayıtlı admin paneli kullanıcısını seçip yetkilerini belirleyebilirisniz.
api-3
 
  • Kullancı Adı: Admin paneli kullanıcısıdır.
  • Katalog: Ürünler için içeri/dışarı veri aktarımı içindir.
  • Order: Siparişler için içeri/dışarı veri aktarımı içindir.
 
Bu işlemlerden sonra API kullanmaya başlamak için yazılım ekibinizle API dokümantasyonu paylaşabilirsiniz.

Kullanıcı Menüsü



Konu Anlatımları