Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?

28 Ağustos 2020
IdeaSoft
Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?

Online alışveriş her geçen gün artarken e-ticaret pazarı da sektör çeşitliliğini artırmaya başlıyor. Bunlardan biri de “kendin yap” ingilizce tabiriyle DIY (Do It Yourself) sektörü… Özellikle son zamanlarda, pandeminin etkisiyle eve kapandığımız zamanlarda birçok kişi yapmaktan keyif aldığı hobilere daha çok yönelmeye başladı. Kimileri bunu bir hobi olarak bıraksa da kimileri de hobilerini işe dönüştürme yoluna giderek kendin yap projeleri ile e-ticaret sektörüne giriş yapıyor. Yani kendilerine bir kendin yap sitesi kuruyorlar…

Binlerce girişimci diy fikirleri ile e-ticaret aracılığıyla geniş kitlelere ulaştırıyor. Siz de el emeği göz nuru ürünlerinizi geniş kitlelere ulaştırmak için online ticaretin avantajlarından yararlanabilirsiniz.

İlginizi çekebilecek kendin yap fikirleri

  • Takı- aksesuar
  • Sanatsal tasarımlar ve baskılar
  • El işi ürünler
  • Dekorasyon ürünleri
  • Çanta tasarımları
  • Örgü dünyası
  • Giyim sektörü

Dünyadaki trendleri takip edin

Takı sektörü profesyonel ya da amatör olarak e-ticaret pazarında geniş bir paya sahip. Kendin yap ürünler konusunda da tüketiciler orjinal ve farklı tasarımlara oldukça ilgili. Bu noktada girişimcilere düşen son trendleri takip ederek hedef kitlesine uygun tasarımlar oluşturmak…

İlgili Rehber: Takı satış sitesi kurma rehberi 2020

Aksesuar ürünleri diy sektöründe ilgisini her geçen gün artıran bir sektör. Telefon askısı, fotoğraf makinesi askısı, farklı çanta askısı tasarımları, şarj aleti ve kulaklık koruyucu, gözlük askısı gibi çok çeşitlilikte ürünleri kendiniz tasarlayarak online mağazanızda satabilirsiniz.

Rakiplerinizin arasından sıyrılmak amacıyla tasarımınızla fark yaratmak birinci hedefiniz olmalı, sonrasında ise doğru kanallardan hedef kitlenizin karşısına çıkmaya odaklanmalısınız. Bunun için dijital pazarlama araçlarını aktif kullanmaya özen gösterin. Sosyal ağlarda aktifliğinizi, reklam çalışmalarınızla destekleyerek fark yaratmanız mümkün olacaktır.

Sanatsal çalışmalarınızla fark yaratın

Art dünyası online ticarette kullanım alanı geniş bir alandır. Büyük emek ve işçilikle ortaya çıkardığınız resimlerinizi tablo olarak satabileceğiniz gibi baskı dünyasında da kullanabilirsiniz. Kendi tasarımlarınızı bir kupa ya da bir tişört baskısı üzerinde kullanarak orjinal bir işe imza atabilirsiniz.

İlgili Rehber: İnternetten tablo satmak

El işçiliğinizi gösterin

Ahşap oymacılığı, deri tasarımlar, nakış ve çömlekçilik, seramik, örgü çalışmaları hızlı büyüyen pazarlar arasında. Tüm bu başlıkları kendi ilgi alanınıza göre çeşitlendirebilir size uygun bir diy ürününe yönebilirsiniz.

Emek ve zaman harcamak istediğiniz “kendin yap” sektörüne yönelin

Tüm bu alanlardan kendin yap dekorasyon fikirleri, bahçe dekorasyonu, hediyelik eşya ürünleri gibi çok çeşitli iş fikirleri çıkarabilirsiniz. Yapmanız gereken odaklanmak istediğiniz niş sektörü belirlemek ve sonrasındaki planlamaya geçmek. Bir marka yaratmak yolunda üretime başladıktan sonra insanlara güven vermek açısından online mağazanızı kurma adımlarınızı atmanızı öneririz. Marka adınıza dair sosyal medya hesaplarınızı da alarak paylaşıma başlamanızı tavsiye ediyoruz.

Kendin yap fikirleri

Ürünlerinizi tanıtmak için online mağazanızı açın

Kendin yap projelerinizi üretmeye başladıktan sonra ürünlerinizin ticaretini yapmak istediğinizden emin olun. Sonrasındaki adım olarak markalaşma ve pazarlama adımlarınız için online mağazanızı kurun. Online mağazanızda ürünlerinizi sergilemeniz tüketicilere güven vermek ve markanızın kalıcılığı açısından atacağınız en önemli adım olacaktır. Online mağazanızı sosyal ağlarla destekleyerek sanal mağazanızın temellerini sağlam bir şekilde atmaya başlamış olursunuz.

Kendin yap fikirlerinizi üretmeye başlarken online mağaza arayışınızda Ideasoft E-ticaret Paketleri’nden size uygun olanını seçerek, sitenizin kısa sürede kurulmasını ve satışa hazır hale gelmesini sağlayabilirsiniz. Dilerseniz öncesinde sizi neler beklediğini aşağıdaki linkten 15 günlük DEMO hesabı oluşturarak deneyimleyebilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Ücretsiz ürün kampanyaları nasıl yapılır?
Ücretsiz ürün kampanyaları nasıl yapılır?
Ücretsiz ürün ya da promosyon ürün kampanyaları ile tüketicilere ulaşabilir, marka ve ürün bilinirliğini artırarak, yeni müşteriler kazanabilirsiniz. Tabii ki ücretsiz bir ürün verirken de bilmeniz gereken bazı konular bulunuyor....
17 Şubat 2020
Sinan Oypan
Büyük firmalarla rekabet etmek için neler yapmanız gerekiyor?
Büyük firmalarla rekabet etmek için neler yapmanız gerekiyor?
E-ticaret sektörünün büyümesi ve kullanıcıların online alışverişe daha fazla yönlenmeye başlaması haliyle sektörde büyük bir rekabet ortamının oluşmasına neden oldu. Birçok firma kendi e-ticaret sitesi üzerinden satış...
29 Mart 2018
Sinan Oypan
Kullanıcıların ürettikleri içeriklerle Instagram takipçilerinizi nasıl artırabilirsiniz?
Kullanıcıların ürettikleri içeriklerle Instagram takipçilerinizi nasıl artırabilirsiniz?
User Generated Content (UGC), yani kullanıcıların ürettikleri içerikler (KÜİ) sosyal mecralarda, özellikle Instagram’da takipçi artırmak için iyi bir yöntem. Takipçilerinizle etkileşime geçmek ve onları da markanızın...
6 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Web site trafiği yüksek ama karlılık oranı azsa ne yapmalısınız?
Web site trafiği yüksek ama karlılık oranı azsa ne yapmalısınız?
E-ticarette pazarlama çalışmalarıyla web site trafiğinizi artırabilirsiniz; ancak karlılık oranı az ise bazı konuları yanlış yapıyor olabilirsiniz. Tüketiciler site üzerinde zaman geçiriyor; ancak alışveriş yapmıyorlarsa...
15 Ocak 2020
Sinan Oypan
Web site SEO verileri pazarlama çalışmalarına nasıl katkı sağlar?
Web site SEO verileri pazarlama çalışmalarına nasıl katkı sağlar?
Web site SEO verilerinin analizini yapmak, sitenize gelen trafiği, trafiğin kaynağını, kullanıcıların davranışlarını ve önemli anahtar kelimeleri görmenizi sağlar. Bu veriler doğrultusunda da pazarlama çalışmalarınızı...
14 Mart 2020
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizde müşteri deneyimini artırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret sitenizde müşteri deneyimini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Kaliteli bir müşteri deneyimi sunmak uzun vadede e-ticaret şirketinizin başarılı ve karlı olmasında önemli bir role sahiptir. Müşteri memnuniyetini artırmak başarınızı artımanın yanı sıra sadık müşteri kitlelerine...
15 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya pazarlama marka, ürün tanıtımları yapma; yeni hedef kitlelere ulaşma ve bu kitleleri müşteriye dönüştürmek için oldukça etkili bir yöntem. Tabii ki sosyal mecralar üzerinden yeni müşteriler edinmeniz için bir takım...
16 Kasım 2016
Sinan Oypan
Basın bülteni ve kiti hazırlamak e-ticaret firmaları için neden önemli?
Basın bülteni ve kiti hazırlamak e-ticaret firmaları için neden önemli?
Basın bülteni ve basın kiti, e-ticaret firmalarının PR çalışması için oldukça önemli olan iki unsur ve üzerinde çalışılması gereken konulardır. Basın bülteni ve kitinizi çalıştığınız ajanslar hazırlayabilmektedir;...
9 Şubat 2020
Sinan Oypan
Web sitenizde başlık ve başlık etiketlerini nasıl kullanmalısınız?
Web sitenizde başlık ve başlık etiketlerini nasıl kullanmalısınız?
E-ticaret sitenizdeki sayfalarda oluşturduğunuz metinlerde başlıkları doğru bir şekilde kullanmanız oldukça önemlidir. Hem ziyaretçileri doğru şekilde içerikleri okumalarını sağlarken, doğru başlık etiket kullanımlarıyla...
2 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Sesli arama SEO çalışması nasıl yapılır?
Sesli arama SEO çalışması nasıl yapılır?
Sesli arama SEO çalışması nasıl yapılır, SEO çalışmalarına sesli arama sorgularını nasıl dahil edilebilir, sesli arama nasıl açılır / Sesli arama nedir, sesli arama motoru ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Sesli...
11 Aralık 2017
Sinan Oypan
2018’de fiziki mağazanızı internet satışlarına açarken bilmeniz gerekenler
2018’de fiziki mağazanızı internet satışlarına açarken bilmeniz gerekenler
Tüketicilerin büyük bir bölümü halen fiziki mağazalardan alışveriş yapmayı tercih ediyor olsa da; internet kullanımının ve online alışverişlere olan güvenin artmasıyla beraber internet üzerinden yapılan alışverişlerin...
2 Ocak 2018
Sinan Oypan
E-ticaret'e Yeni Başlayanlar için E-ticaret Rehberi
E-ticaret'e Yeni Başlayanlar için E-ticaret Rehberi
E-ticaret süreçleri e-ticaret sitesi kurmak ve online satış süreçlerine başlamak isteyen firmalar için dışarıdan bakıldığında zor bir süreç gibi görünebilir. Fakat adım adım takip edeceğiniz adımlardan oluşan bir süreçtir....
2 Nisan 2015
Seyhun Özkara