Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?

28 Ağustos 2020
IdeaSoft
Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?

Online alışveriş her geçen gün artarken e-ticaret pazarı da sektör çeşitliliğini artırmaya başlıyor. Bunlardan biri de “kendin yap” ingilizce tabiriyle DIY (Do It Yourself) sektörü… Özellikle son zamanlarda, pandeminin etkisiyle eve kapandığımız zamanlarda birçok kişi yapmaktan keyif aldığı hobilere daha çok yönelmeye başladı. Kimileri bunu bir hobi olarak bıraksa da kimileri de hobilerini işe dönüştürme yoluna giderek kendin yap projeleri ile e-ticaret sektörüne giriş yapıyor. Yani kendilerine bir kendin yap sitesi kuruyorlar…

Binlerce girişimci diy fikirleri ile e-ticaret aracılığıyla geniş kitlelere ulaştırıyor. Siz de el emeği göz nuru ürünlerinizi geniş kitlelere ulaştırmak için online ticaretin avantajlarından yararlanabilirsiniz.

İlginizi çekebilecek kendin yap fikirleri

  • Takı- aksesuar
  • Sanatsal tasarımlar ve baskılar
  • El işi ürünler
  • Dekorasyon ürünleri
  • Çanta tasarımları
  • Örgü dünyası
  • Giyim sektörü

Dünyadaki trendleri takip edin

Takı sektörü profesyonel ya da amatör olarak e-ticaret pazarında geniş bir paya sahip. Kendin yap ürünler konusunda da tüketiciler orjinal ve farklı tasarımlara oldukça ilgili. Bu noktada girişimcilere düşen son trendleri takip ederek hedef kitlesine uygun tasarımlar oluşturmak…

İlgili Rehber: Takı satış sitesi kurma rehberi 2020

Aksesuar ürünleri diy sektöründe ilgisini her geçen gün artıran bir sektör. Telefon askısı, fotoğraf makinesi askısı, farklı çanta askısı tasarımları, şarj aleti ve kulaklık koruyucu, gözlük askısı gibi çok çeşitlilikte ürünleri kendiniz tasarlayarak online mağazanızda satabilirsiniz.

Rakiplerinizin arasından sıyrılmak amacıyla tasarımınızla fark yaratmak birinci hedefiniz olmalı, sonrasında ise doğru kanallardan hedef kitlenizin karşısına çıkmaya odaklanmalısınız. Bunun için dijital pazarlama araçlarını aktif kullanmaya özen gösterin. Sosyal ağlarda aktifliğinizi, reklam çalışmalarınızla destekleyerek fark yaratmanız mümkün olacaktır.

Sanatsal çalışmalarınızla fark yaratın

Art dünyası online ticarette kullanım alanı geniş bir alandır. Büyük emek ve işçilikle ortaya çıkardığınız resimlerinizi tablo olarak satabileceğiniz gibi baskı dünyasında da kullanabilirsiniz. Kendi tasarımlarınızı bir kupa ya da bir tişört baskısı üzerinde kullanarak orjinal bir işe imza atabilirsiniz.

İlgili Rehber: İnternetten tablo satmak

El işçiliğinizi gösterin

Ahşap oymacılığı, deri tasarımlar, nakış ve çömlekçilik, seramik, örgü çalışmaları hızlı büyüyen pazarlar arasında. Tüm bu başlıkları kendi ilgi alanınıza göre çeşitlendirebilir size uygun bir diy ürününe yönebilirsiniz.

Emek ve zaman harcamak istediğiniz “kendin yap” sektörüne yönelin

Tüm bu alanlardan kendin yap dekorasyon fikirleri, bahçe dekorasyonu, hediyelik eşya ürünleri gibi çok çeşitli iş fikirleri çıkarabilirsiniz. Yapmanız gereken odaklanmak istediğiniz niş sektörü belirlemek ve sonrasındaki planlamaya geçmek. Bir marka yaratmak yolunda üretime başladıktan sonra insanlara güven vermek açısından online mağazanızı kurma adımlarınızı atmanızı öneririz. Marka adınıza dair sosyal medya hesaplarınızı da alarak paylaşıma başlamanızı tavsiye ediyoruz.

Kendin yap fikirleri

Ürünlerinizi tanıtmak için online mağazanızı açın

Kendin yap projelerinizi üretmeye başladıktan sonra ürünlerinizin ticaretini yapmak istediğinizden emin olun. Sonrasındaki adım olarak markalaşma ve pazarlama adımlarınız için online mağazanızı kurun. Online mağazanızda ürünlerinizi sergilemeniz tüketicilere güven vermek ve markanızın kalıcılığı açısından atacağınız en önemli adım olacaktır. Online mağazanızı sosyal ağlarla destekleyerek sanal mağazanızın temellerini sağlam bir şekilde atmaya başlamış olursunuz.

Kendin yap fikirlerinizi üretmeye başlarken online mağaza arayışınızda Ideasoft E-ticaret Paketleri’nden size uygun olanını seçerek, sitenizin kısa sürede kurulmasını ve satışa hazır hale gelmesini sağlayabilirsiniz. Dilerseniz öncesinde sizi neler beklediğini aşağıdaki linkten 15 günlük DEMO hesabı oluşturarak deneyimleyebilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Yeni bir e-ticaret sitesi açtığınızda hangi konulara odaklanmalısınız?
Yeni bir e-ticaret sitesi açtığınızda hangi konulara odaklanmalısınız?
Yeni bir e-ticaret sitesi açtıktan sonra atılması gereken birçok adım bulunuyor; ancak bu adımlardan bazılarının öncelikleri daha yüksek. Başlangıç sürecinde doğru adımları atabilmek, işinizi büyütmek, markanızı yaratmak ve...
16 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem
Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem
İş yerlerindeki toplantılar kimi zaman mesai saatlerinin büyük bir bölümünü kaplayabiliyor ve haliyle de bu toplantılar iş verimliliğinin düşmesine neden oluyor. Düzenlenen çoğu toplantı aslında gerektiğinden fazla sürüyor...
13 Eylül 2016
Sinan Oypan
E-ticarette geri dönüşümleri düşüren 6 uygulama
E-ticarette geri dönüşümleri düşüren 6 uygulama
E-ticaret sitelerinde yapılan bazı uygulamalar, kullanıcı deneyimini olumsuz etkilemesinden dolayı geri dönüşümlerin düşmesine neden olabiliyor. Geri dönüşümlerin düşüş göstermesi de doğal olarak şirketi zarara sokuyor. Bu...
9 Ekim 2017
Sinan Oypan
Web site tasarımları 2020'de nasıl şekillenecek?
Web site tasarımları 2020'de nasıl şekillenecek?
Web site tasarımları da her yıl değişmekte ve kullanıcılara farklı; aynı zamanda daha iyi deneyimler yaşatmak için de gelişmekte. Web site tasarım trendleri 2020 yılında da bazı değişikliklere uğrayacak. Bu trendleri bazıları,...
2 Aralık 2019
Sinan Oypan
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular ve yanıtları
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular ve yanıtları
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular; e-posta gönderimi için en uygun zaman nedir, hangi sıklıkta e-posta göndermek gerekiyor, e-postaların uzunlukları ne kadar olmalı; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
23 Ekim 2016
Sinan Oypan
Ürün tanıtımı için etkili bir video hazırlama ipuçları
Ürün tanıtımı için etkili bir video hazırlama ipuçları
Ürün tanıtımları yapmak için video hazırlamak, yaptığınız bu içerikler sayesinde daha fazla geri dönüşüm almanıza yardımcı olacaktır. Video içerikler, günümüzde hem etkileşim hem de ürün tanıtımlarında da geri...
5 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Landing page tasarımlarında öne çıkan trendler
Landing page tasarımlarında öne çıkan trendler
E-ticaret sitenizde landing page kullanımı geri dönüşümlerinizi artırırken, ürün veya hizmetlerinizi daha iyi tanıtmanıza yardımcı olabilir. Türkçe’de varış sayfası olarak da isimlendirilen bu sayfalar, belli bir amaca...
30 Haziran 2016
Sinan Oypan
E-ticarette yaz sezonu için pazarlama taktikleri
E-ticarette yaz sezonu için pazarlama taktikleri
Yaz sezonu genellikle birçok sektörde durgun geçse de bu sezonu hareketlendirmek için de bir takım çalışmalar yapılabilir. Yaz sezonu sürecinde tüketicilerin aralıklı olarak tatile çıkmaları, sektörlerin durgunlaşmasına neden...
2 Temmuz 2019
Sinan Oypan
2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri
2019’da kaçınmanız gereken SEO teknikleri
SEO teknikleri de zaman içerisinde değişikliğe uğrayarak farklı bir yolda gelişmeye devam ediyor. Bu sebeple de belli bir dönemde yaptığınız ve sonuç aldığınız SEO teknikleri bir süre sonra size geri dönüşüm sağlamadığı...
27 Şubat 2019
Sinan Oypan
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde performans pazarlama hakkında bir giriş yapmıştık ve performans pazarlamanın ne olduğu ve nasıl ölçümlenebileceği üzerinde durmuştuk. Performans pazarlama farklı alanlarda ve farklı amaçlarla...
15 Şubat 2019
Sinan Oypan
Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar, firmalar için pazarlama ve reklam çalışmalarında birçok fırsatın kapısını açarken, geri dönüşümleri artırmada da önemli rol oynamakta. Sosyal medya pazarlama çalışmalarının yeni yeni yapıldığı geçtiğimiz...
3 Haziran 2020
Sinan Oypan
Reklam analizi yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Reklam analizi yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Reklam analizi yaptığınızda, dijital veya fiziksel kanallar üzerindeki reklamlarınızın nasıl bir performans sergilediğini ve yatırım getirinizi ölçebilirsiniz. Reklam kampanyalarınız sonrasında analiz yapmadığınızda bu...
14 Şubat 2020
Sinan Oypan