fbpx

Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?

28 Ağustos 2020
Gökçe Beyazaslan

Online alışveriş her geçen gün artarken e-ticaret pazarı da sektör çeşitliliğini artırmaya başlıyor. Bunlardan biri de “kendin yap” ingilizce tabiriyle DIY (Do It Yourself) sektörü… Özellikle son zamanlarda, pandeminin etkisiyle eve kapandığımız zamanlarda birçok kişi yapmaktan keyif aldığı hobilere daha çok yönelmeye başladı. Kimileri bunu bir hobi olarak bıraksa da kimileri de hobilerini işe dönüştürme yoluna giderek kendin yap projeleri ile e-ticaret sektörüne giriş yapıyor. Yani kendilerine bir kendin yap sitesi kuruyorlar…

Binlerce girişimci diy fikirleri ile e-ticaret aracılığıyla geniş kitlelere ulaştırıyor. Siz de el emeği göz nuru ürünlerinizi geniş kitlelere ulaştırmak için online ticaretin avantajlarından yararlanabilirsiniz.

İlginizi çekebilecek kendin yap fikirleri

  • Takı- aksesuar
  • Sanatsal tasarımlar ve baskılar
  • El işi ürünler
  • Dekorasyon ürünleri
  • Çanta tasarımları
  • Örgü dünyası
  • Giyim sektörü

Dünyadaki trendleri takip edin

Takı sektörü profesyonel ya da amatör olarak e-ticaret pazarında geniş bir paya sahip. Kendin yap ürünler konusunda da tüketiciler orjinal ve farklı tasarımlara oldukça ilgili. Bu noktada girişimcilere düşen son trendleri takip ederek hedef kitlesine uygun tasarımlar oluşturmak…

İlgili Rehber: Takı satış sitesi kurma rehberi 2020

Aksesuar ürünleri diy sektöründe ilgisini her geçen gün artıran bir sektör. Telefon askısı, fotoğraf makinesi askısı, farklı çanta askısı tasarımları, şarj aleti ve kulaklık koruyucu, gözlük askısı gibi çok çeşitlilikte ürünleri kendiniz tasarlayarak online mağazanızda satabilirsiniz.

Rakiplerinizin arasından sıyrılmak amacıyla tasarımınızla fark yaratmak birinci hedefiniz olmalı, sonrasında ise doğru kanallardan hedef kitlenizin karşısına çıkmaya odaklanmalısınız. Bunun için dijital pazarlama araçlarını aktif kullanmaya özen gösterin. Sosyal ağlarda aktifliğinizi, reklam çalışmalarınızla destekleyerek fark yaratmanız mümkün olacaktır.

Sanatsal çalışmalarınızla fark yaratın

Art dünyası online ticarette kullanım alanı geniş bir alandır. Büyük emek ve işçilikle ortaya çıkardığınız resimlerinizi tablo olarak satabileceğiniz gibi baskı dünyasında da kullanabilirsiniz. Kendi tasarımlarınızı bir kupa ya da bir tişört baskısı üzerinde kullanarak orjinal bir işe imza atabilirsiniz.

İlgili Rehber: İnternetten tablo satmak

El işçiliğinizi gösterin

Ahşap oymacılığı, deri tasarımlar, nakış ve çömlekçilik, seramik, örgü çalışmaları hızlı büyüyen pazarlar arasında. Tüm bu başlıkları kendi ilgi alanınıza göre çeşitlendirebilir size uygun bir diy ürününe yönebilirsiniz.

Emek ve zaman harcamak istediğiniz “kendin yap” sektörüne yönelin

Tüm bu alanlardan kendin yap dekorasyon fikirleri, bahçe dekorasyonu, hediyelik eşya ürünleri gibi çok çeşitli iş fikirleri çıkarabilirsiniz. Yapmanız gereken odaklanmak istediğiniz niş sektörü belirlemek ve sonrasındaki planlamaya geçmek. Bir marka yaratmak yolunda üretime başladıktan sonra insanlara güven vermek açısından online mağazanızı kurma adımlarınızı atmanızı öneririz. Marka adınıza dair sosyal medya hesaplarınızı da alarak paylaşıma başlamanızı tavsiye ediyoruz.

Kendin yap fikirleri

Ürünlerinizi tanıtmak için online mağazanızı açın

Kendin yap projelerinizi üretmeye başladıktan sonra ürünlerinizin ticaretini yapmak istediğinizden emin olun. Sonrasındaki adım olarak markalaşma ve pazarlama adımlarınız için online mağazanızı kurun. Online mağazanızda ürünlerinizi sergilemeniz tüketicilere güven vermek ve markanızın kalıcılığı açısından atacağınız en önemli adım olacaktır. Online mağazanızı sosyal ağlarla destekleyerek sanal mağazanızın temellerini sağlam bir şekilde atmaya başlamış olursunuz.

Kendin yap fikirlerinizi üretmeye başlarken online mağaza arayışınızda Ideasoft E-ticaret Paketleri’nden size uygun olanını seçerek, sitenizin kısa sürede kurulmasını ve satışa hazır hale gelmesini sağlayabilirsiniz. Dilerseniz öncesinde sizi neler beklediğini aşağıdaki linkten 15 günlük DEMO hesabı oluşturarak deneyimleyebilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

İlgi çekici bir etkinlik videosu nasıl hazırlanır?
Etkinlik videosu, firma olarak katıldığınız ya da kendiniz düzenlediğiniz etkinlikleri öne çıkartmanızı ve tanıtımlarınız yapmanızı sağlar. Etkinliklerinizde çekeceğiniz farklı görüntülerle, sosyal ağlar veya e-ticaret...
28 Mart 2020
Sinan Oypan
E-ticaret Sitenizi 2021 Anneler Günü'ne Hazırlamak
E-ticaret siteniz için belirli bir pazarlama stratejiniz vardır. Bu stratejiyi temel alarak pek çok alt stratejiler oluşturabilirsiniz, oluşturmanız da gerekir. Çünkü trafiğin yüksek olması için e-ticaret sitesinin hareketli olması...
1 Mart 2021
Markethinkers
E-ticarette etkileyici bir blog içeriği nasıl yazılır?
İçerik pazarlamanın e-ticaret firmaları için bir hayli önemli bir yeri var. Organik olarak hedef kitleye erişmenin yanı sıra, alan adı ve sayfa değerini arama motorları üzerinde yükselterek, sitenin daha değerli hale gelmesine de...
23 Ekim 2017
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi sahtecilik (Fraud) işlemlerinden nasıl koruyabilirsiniz?
E-ticaret sektöründe firmaların başını en çok yakan ve marka bilinirliklerine en çok zarar veren durum sahtecilik işlemleridir. Kredi kartı ile yapılan sahtecilik işlemleri, ya da bir diğer bilinen ismiyle Fraud, firmaları ciddi...
24 Ekim 2016
Sinan Oypan
İşletmeler için Instagram canlı yayın rehberi
Instagram canlı yayın, şu sıralar yaşanan salgın nedeniyle oldukça popülerleşti. Kullanıcıların yanı sıra markalar da bu canlı yayınlarla evde vakit geçiren tüketicilerle iletişim içerisinde kalabilmekteler. Instagram canlı...
27 Nisan 2020
Sinan Oypan
Neden mobil uyumlu site tasarımına yatırım yapmalısınız?
Dünkü yazımızda mobil uygulamaların e-ticaret için bir zorunluluk olup olmadığını ele almıştık. Dilerseniz buraya tıklayarak dünkü yazımızı okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımızda da e-ticaret firmalarının neden mobil uygulama...
14 Mart 2017
Sinan Oypan
Sevgililer Günü için kullanabileceğiniz reklam ve pazarlama taktikleri
Sevgililer Günü’ne sayılı günler kaldı ve artık bu özel gün için reklam ve pazarlama çalışmalarına başlamanız gerekiyor. Tüketiciler bu özel gün için yapacakları alışverişleri genellikle son birkaç gün yaptıkları...
8 Şubat 2017
Sinan Oypan
Instagram'da satış yapmak için neler yapmanız gerekiyor?
Instagram’da satış yapma fikri birçok kişinin son dönemlerde yoğunlaştığı iş fikirlerinden biri haline geldi. Instagram’ın popülerleşmesi ve reklam modellerinin gelişmesiyle beraber bu platform bir satış kanalı haline gelmeye...
5 Aralık 2018
Sinan Oypan
Sevgililer Günü’nde satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Sevgililer Günü her yıl olduğu gibi e-ticaret firmalarının dört gözle beklediği dönemlerden biri. E-ticaret firmaları bu dönemde düzenledikleri kampanyalar ve fırsatlarla satışlarını artırabilirler. Tüketicilerin ilgi...
29 Ocak 2018
Sinan Oypan
Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?
E-ticaret sitenizin tanıtımını yapmak için kullanabileceğiniz araçlardan biri de basın bültenidir. Bir PR ajansı ile çalışıyorsanız, PR ajansınız sizin için basın bültenlerinizi hazırlayabilir ve bu bültenleri ilgili...
6 Mart 2017
Sinan Oypan
Yılbaşında etkileşimlerinizi artıracak sosyal medya yönetimi ipuçları
Yılbaşının yaklaşmasıyla beraber markalar sosyal medya yönetimi ile etkileşimlerini artırarak, yıl sonu satışlarını artıracak çalışmalarını planlamaya başlıyor. Bu süreçte sosyal medya yönetimi oldukça önemli; çünkü...
19 Aralık 2018
Sinan Oypan
E-ticaret sitelerinin cayma hakkı konusunda bilmeleri gerekenler
İnternet üzerinden yapılan alışverişlerin yaygınlaşmasıyla beraber tüketiciler de yasal hakları konusunda daha bilgili bir hale gelmeye başladı. Satıcı firmayı koruyan yasal hakların olduğu kadar tüketiciyi koruyan bir takım...
28 Nisan 2017
Sinan Oypan