Kadın girişimcilere destek kredisi veren bankalar hangileri?

24 Kasım 2016
Sinan Oypan
Kadın girişimcilere destek kredisi veren bankalar hangileri?

Türkiye girişimcilik ekosisteminde kadın girişimciler de artık yerlerini daha fazla almaya başlıyor. Hem devlet destekli krediler ile hem de bankalar kendi fonları ile bu kadın girişimcileri de destekleyerek, onları kendi işlerini kurma konusunda destekliyorlar.

Kadın girişimciler KOSGEB’e başvuru yaparak, KOSGEB’in sağladığı destek kredilerinden de yararlanabilir ya da bankalar ile görüşerek, onların sağladığı uygun faiz oranlı ve taksit seçenekli krediler aracılığıyla kendi işlerini kurmak için destek kredisi alabilirler. KOSGEB destekleri için aşağıdaki yazıyı okuyabilirsiniz.

KOSGEB destek kredisi nasıl alınır ve başvuru koşulları nelerdir?

KOSGEB girişimcilik kredileri nelerdir?

Abank Kadın Girişimci Kredisi

Kadın girişimciler, Abank’ın Kadın Girişimci Kredisi ile 6 ile 60 ay arasında vade seçenekleriyle uygun faizli ve düşük geri ödemeli seçeneklerle destek kredisi sunmakta. Bu kredi, Hollanda Kalkınma Ajansı (FMO) ve Uluslararası Finans Kurumu’nun (IFC) Abank ile yaptığı iş birliği ile de desteklenmektedir.

Denizbank kadın girişimcilere özel destek kredisi

Hem sıfırdan bir iş kurmak isteyen hem de var olan işini büyütmek isteyen kadın girişimciler, Denizbank’ın destek kredilerinden yararlanabilirler. Banka 36 vadeli olarak 125 bin TL’ye kadar destek kredisi sunmakta.

Ziraat Bankası

Ziraat Bankası, Kredi Garanti Fonu ile uygun faiz oranlı kredi imkanları sunmakta; ancak başvurularda kefalet gerekliliği bulunuyor. 60 aya kadar nakit desteği sunan banka, iş yeri alımlarında da kadın girişimcilere 96 aya kadar vade imkanı sağlıyor.

Halkbank

Halkbank hem kadın hem de erkek girişimcilere kredi destekleri sunuyor. Banka, kişinin üniversitede mezun olduğu ana dal ya da eğitimini almış olduğu meslek dalıyla ilgili konularda 30 bin TL’den 75 bin TL’ye kadar 48 ay vade ile farklı kredi seçenekleri sunuyor.

Yapı Kredi Bankası

Yapı Kredi Bankası, kadın girişimcilere farklı geri ödeme seçenekleri sunuyor. Kredilerde de herhangi bir üst limit bulunmuyor. 3 aya kadar ödemesiz, aylık ödemeli, 3 ayda ya da 6 ayda bir olmak üzere toplamda 36 aya kadar vade seçeneği bulunuyor. İşletme sermayesini karşılayabildikleri gibi, dosya masraflarında da yüzde 50’lik bir indirimden faydalanabiliyorlar.

Garanti Bankası altın teminatlı kredi

Elindeki birikimlerini altın olarak bulunduran kadın girişimciler, altın birikimlerini, Garanti Bankası’nın altın hesabına yatırmaları durumunda teminatlı kredi desteği alabilmekteler. Kadın Girişimci Destek Paketi ile de 60 aya kadar vade ve özel faiz destekleriyle de kadın girişimcilere kredi veriliyor.

Finansbank

Yeni bir iş kurmak isteyen ya da elindeki işini büyütmek isteyen kadın girişimciler Finansbank’ın destek kredilerinden yararlanabilirler. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın sağladığı 50 milyon Euro’luk kaynak ile, kadın girişimcilere teminat şartı aranmaksızın kredi desteği sağlanabiliyor.

İş Bankası

İş Bankası da Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası dahilinde kadın girişimcilere destek krediler sağlamak. Bu krediden yararlanabilmek için, şirkette üst yönetimde en az bir kadın yönetici olması ya da ortaklı şirketlerde kadın ortağın en az yüzde 51 hisse sahibi olma koşulu aranmaktadır.

Vakıfbank

Avrupa İmar ve Kalkınma Banksı desteğiyle beraber kredi sunan bir diğer banka da Vakıfbank. 30 milyon dolarlık bu fon ile kadın girişimcilere 84 aya kadar geri ödemeli olarak kredi desteği sunuluyor. Bu krediden yararlanmak için, işletmelerdeki personel sayısının 250’den az olması, ülke sınırları içinde faaliyet gösteriyor olması ve yıllık şirket gelirlerinin 50 milyon Euro’dan az olması gerekmektedir.

TEB

50 milyon Euro’luk kredi fonu bulunan TEB, 36 ay vade imkanlarıyla 125 bin TL’ye kadar girişimcilere destek sağlamakta. Bu krediye başvuracak olan kadın girişimcilerin, yıllık cirosunun 50 milyon TL’nin altında olması ve işletmelerinde 250’den daha az çalışanın olması gerekmekte.

Kadın girişimciler olarak, internet üzerinden kendi işinizi yapmak istiyorsanız, e-ticaret altyapı paketlerimizi inceleyebilir ve demo talebi oluşturarak ücretsiz olarak 15 gün boyunca hizmetlerimizi deneyebilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette blog oluşturma ve yazma sırasında yapılan hatalar
E-ticarette blog oluşturma ve yazma sırasında yapılan hatalar
E-ticarette blog oluşturma ve yazma, farklı tüketici kitlelerine ulaşma, organik ve sosyal yönlendirme trafiği çekme, farklı sitelerden link alarak site değerini artırma gibi konularda önemli bir araçtır. Blog oluşturma sürecinde ve...
4 Temmuz 2019
Sinan Oypan
E-ticaret şirketinizin çalışanlarında olması gereken 7 özellik
E-ticaret şirketinizin çalışanlarında olması gereken 7 özellik
E-ticaret sitenizin başarısı sadece sağlam bir altyapı, güzel bir tasarım ve ürün kalitesinde gizli değildir. Başarılı olmanızı sağlayacak en önemli faktör şirketinizde çalışan kişiler ve bu kişilerin nitelikleridir. Arka...
20 Nisan 2017
Sinan Oypan
A/B testi nedir ve e-ticaret için önemi
A/B testi nedir ve e-ticaret için önemi
A/B testi nedir ve e-ticaret firmaları için A/B testi neden önemlidir? A/B testleri ne için yapılır? A/B testi nasıl yapılır? Bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Rehber yazılarımızda sıkça A/B testlerinden bahsediyoruz....
24 Eylül 2016
Sinan Oypan
Aynı gün kargo gönderimleri yaparken bilmeniz gerekenler
Aynı gün kargo gönderimleri yaparken bilmeniz gerekenler
Aynı gün kargo gönderimleri, son yıllarda e-ticaret firmalarınca tercih edilen teslimat yöntemlerinden biri olarak öne çıkıyor. Aynı gün içerisinde tüketicilerin siparişlerini kargoya vermek, tüketicilerin daha hızlı bir şekilde...
18 Ekim 2019
Sinan Oypan
E-ticarette satışları artıracak 14 taktik - 2. Bölüm
E-ticarette satışları artıracak 14 taktik - 2. Bölüm
E-ticaret siteleri üzerinde yapılacak tasarım ve kullanıcı deneyimi geliştirmeleri, pazarlama ve reklam stratejileriyle desteklendiğinde satışları artırmak için oldukça etkilidir. Ziyaretçileri site üzerinde tutmak, onların...
18 Eylül 2017
Sinan Oypan
E-ticarette kullanabileceğiniz sosyal medya video fikirleri
E-ticarette kullanabileceğiniz sosyal medya video fikirleri
Sosyal medya video paylaşımları, sosyal medya pazarlama çalışmalarında en çok etkileşimi getiren içerik formatlarından biri olduğu için e-ticaret firmaları bu içeriklere yatırım yapmalı. Video son yıllarda yükselişte olduğu...
23 Haziran 2019
Sinan Oypan
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler nelerdir?Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası ile ilgili bilmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda. Sepeti terk edenlere hatırlatma...
17 Ocak 2018
Sinan Oypan
Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?
Dikkat çekici bir basın bülteni nasıl yazılır?
E-ticaret sitenizin tanıtımını yapmak için kullanabileceğiniz araçlardan biri de basın bültenidir. Bir PR ajansı ile çalışıyorsanız, PR ajansınız sizin için basın bültenlerinizi hazırlayabilir ve bu bültenleri ilgili...
6 Mart 2017
Sinan Oypan
Güçlü bir içerik pazarlama stratejisi nasıl hazırlanır?
Güçlü bir içerik pazarlama stratejisi nasıl hazırlanır?
İçerik pazarlama çalışmalarında güçlü bir stratejinizin olması, yaptığınız çalışmalardan alacağınız geri dönüşümleri önemli ölçüde artıracaktır. Belli bir plan dahilinde ilerlemek ve çalışmalarınız için...
16 Mart 2019
Sinan Oypan
Blog kurma sürecinde özellikle bilmeniz gerekenler
Blog kurma sürecinde özellikle bilmeniz gerekenler
Blog kurma, e-ticaret sitelerinin içerik pazarlama çalışmalarında özellikle üzerinde durmaları gereken konulardan biri olarak öne çıkmakta. Doğru stratejiyle hazırlanmış bir blog, uzun vadede hem e-ticaret sitesine SEO değeri katar...
18 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Youtube kanalınızda etkileşimlerinizi artıracak 5 yöntem
Youtube kanalınızda etkileşimlerinizi artıracak 5 yöntem
E-ticaret şirketiniz için bir Youtube kanalı açmayı düşünüyorsanız ya da açtıysanız, bu kanalın etkileşimlerini de artırmanız gerekir. Youtube kanalı etkileşimlerini artırabilmek için farklı yöntemlerden yararlanabilirsiniz....
13 Nisan 2019
Sinan Oypan
Meta açıklamasını kesinlikle yazmanız gereken sayfalar hangileridir?
Meta açıklamasını kesinlikle yazmanız gereken sayfalar hangileridir?
Meta açıklamaları e-ticaret siteleri için oldukça önemli unsurlardan biridir. Web sitenin arama motorlarında iyi bir şekilde indekslenmesine yardımcı olduğu gibi, kullanıcılara sayfanın içeriği hakkında bilgi vererek, onların...
14 Ağustos 2018
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin