fbpx

Kadın girişimcilere destek kredisi veren bankalar hangileri?

24 Kasım 2016
Sinan Oypan
Kadın girişimcilere destek kredisi veren bankalar hangileri?

Türkiye girişimcilik ekosisteminde kadın girişimciler de artık yerlerini daha fazla almaya başlıyor. Hem devlet destekli krediler ile hem de bankalar kendi fonları ile bu kadın girişimcileri de destekleyerek, onları kendi işlerini kurma konusunda destekliyorlar.

Kadın girişimciler KOSGEB’e başvuru yaparak, KOSGEB’in sağladığı destek kredilerinden de yararlanabilir ya da bankalar ile görüşerek, onların sağladığı uygun faiz oranlı ve taksit seçenekli krediler aracılığıyla kendi işlerini kurmak için destek kredisi alabilirler. KOSGEB destekleri için aşağıdaki yazıyı okuyabilirsiniz.

KOSGEB destek kredisi nasıl alınır ve başvuru koşulları nelerdir?

KOSGEB girişimcilik kredileri nelerdir?

Abank Kadın Girişimci Kredisi

Kadın girişimciler, Abank’ın Kadın Girişimci Kredisi ile 6 ile 60 ay arasında vade seçenekleriyle uygun faizli ve düşük geri ödemeli seçeneklerle destek kredisi sunmakta. Bu kredi, Hollanda Kalkınma Ajansı (FMO) ve Uluslararası Finans Kurumu’nun (IFC) Abank ile yaptığı iş birliği ile de desteklenmektedir.

Denizbank kadın girişimcilere özel destek kredisi

Hem sıfırdan bir iş kurmak isteyen hem de var olan işini büyütmek isteyen kadın girişimciler, Denizbank’ın destek kredilerinden yararlanabilirler. Banka 36 vadeli olarak 125 bin TL’ye kadar destek kredisi sunmakta.

Ziraat Bankası

Ziraat Bankası, Kredi Garanti Fonu ile uygun faiz oranlı kredi imkanları sunmakta; ancak başvurularda kefalet gerekliliği bulunuyor. 60 aya kadar nakit desteği sunan banka, iş yeri alımlarında da kadın girişimcilere 96 aya kadar vade imkanı sağlıyor.

Halkbank

Halkbank hem kadın hem de erkek girişimcilere kredi destekleri sunuyor. Banka, kişinin üniversitede mezun olduğu ana dal ya da eğitimini almış olduğu meslek dalıyla ilgili konularda 30 bin TL’den 75 bin TL’ye kadar 48 ay vade ile farklı kredi seçenekleri sunuyor.

Yapı Kredi Bankası

Yapı Kredi Bankası, kadın girişimcilere farklı geri ödeme seçenekleri sunuyor. Kredilerde de herhangi bir üst limit bulunmuyor. 3 aya kadar ödemesiz, aylık ödemeli, 3 ayda ya da 6 ayda bir olmak üzere toplamda 36 aya kadar vade seçeneği bulunuyor. İşletme sermayesini karşılayabildikleri gibi, dosya masraflarında da yüzde 50’lik bir indirimden faydalanabiliyorlar.

Garanti Bankası altın teminatlı kredi

Elindeki birikimlerini altın olarak bulunduran kadın girişimciler, altın birikimlerini, Garanti Bankası’nın altın hesabına yatırmaları durumunda teminatlı kredi desteği alabilmekteler. Kadın Girişimci Destek Paketi ile de 60 aya kadar vade ve özel faiz destekleriyle de kadın girişimcilere kredi veriliyor.

Finansbank

Yeni bir iş kurmak isteyen ya da elindeki işini büyütmek isteyen kadın girişimciler Finansbank’ın destek kredilerinden yararlanabilirler. Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın sağladığı 50 milyon Euro’luk kaynak ile, kadın girişimcilere teminat şartı aranmaksızın kredi desteği sağlanabiliyor.

İş Bankası

İş Bankası da Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası dahilinde kadın girişimcilere destek krediler sağlamak. Bu krediden yararlanabilmek için, şirkette üst yönetimde en az bir kadın yönetici olması ya da ortaklı şirketlerde kadın ortağın en az yüzde 51 hisse sahibi olma koşulu aranmaktadır.

Vakıfbank

Avrupa İmar ve Kalkınma Banksı desteğiyle beraber kredi sunan bir diğer banka da Vakıfbank. 30 milyon dolarlık bu fon ile kadın girişimcilere 84 aya kadar geri ödemeli olarak kredi desteği sunuluyor. Bu krediden yararlanmak için, işletmelerdeki personel sayısının 250’den az olması, ülke sınırları içinde faaliyet gösteriyor olması ve yıllık şirket gelirlerinin 50 milyon Euro’dan az olması gerekmektedir.

TEB

50 milyon Euro’luk kredi fonu bulunan TEB, 36 ay vade imkanlarıyla 125 bin TL’ye kadar girişimcilere destek sağlamakta. Bu krediye başvuracak olan kadın girişimcilerin, yıllık cirosunun 50 milyon TL’nin altında olması ve işletmelerinde 250’den daha az çalışanın olması gerekmekte.

Kadın girişimciler olarak, internet üzerinden kendi işinizi yapmak istiyorsanız, e-ticaret altyapı paketlerimizi inceleyebilir ve demo talebi oluşturarak ücretsiz olarak 15 gün boyunca hizmetlerimizi deneyebilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Hobinizi E-Ticarete Nasıl Dönüştürürsünüz?
Hobinizi E-Ticarete Nasıl Dönüştürürsünüz?
Stresli yaşam koşullarında hobiler stresi kafamızdan atarak, rahatlamayı ve keyifli vakit geçirmeyi sağlar. Her insan zevkleri ve yeteneği ölçüsünde kendine bir hobi seçer. Bu hobiler kimi zaman dağcılık, yüzme, gastronomi, doğa...
26 Mayıs 2016
Savaş Çetinkaya
Web Sitesi Trafiğini Öğrenmek ve Site Trafiğini Artırmak
Web Sitesi Trafiğini Öğrenmek ve Site Trafiğini Artırmak
Site Trafiği Nedir? Web site sahipleri için oldukça önemli olan site trafiği, genel anlamda bir web sitesini ziyaret eden kullanıcıları ifade eder. Çeşitli performans araçları ile analiz edilebilen site trafiği, hangi kaynaktan...
10 Şubat 2021
Markethinkers
E-ticaret sitenizdeki ürün çekimi nasıl yapılır?
E-ticaret sitenizdeki ürün çekimi nasıl yapılır?
E-ticaret sitenizdeki ürün çekimi nasıl yapılır, ürün fotoğrafı çekmek için gerekenler, ürün çekimi için fotoğraf makinesi, ürün çekimi için ışık, evde ürün fotoğrafı çekmek, profesyonel ürün fotoğraf çekimi,...
10 Ekim 2016
Sinan Oypan
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde performans pazarlama hakkında bir giriş yapmıştık ve performans pazarlamanın ne olduğu ve nasıl ölçümlenebileceği üzerinde durmuştuk. Performans pazarlama farklı alanlarda ve farklı amaçlarla...
15 Şubat 2019
Sinan Oypan
Promosyon ürünler ile satışları artırma taktikleri
Promosyon ürünler ile satışları artırma taktikleri
E-ticarette satışları artırmak, yeni kitlelere ulaşmak ve ortalama sepet tutarını artırmak için promosyon ürünler öne çıkartılmaktadır. Promosyonel ürünlerle, tüketicilere fırsatlar ya da kampanyalar sunmak hem kısa hem de...
6 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar 2019’da gelirlerini nasıl daha fazla artırabilirler?
Fiziki mağazalar 2019’da gelirlerini nasıl daha fazla artırabilirler?
Perakende satışlarda gelirleri artırmak için birçok farklı yol bulunuyor. Günümüzde birçok tüketicinin herhangi bir ürün almadan önce internet üzerinden araştırma yapıyor olması ve e-ticaret firmalarındaki fırsatları takip...
12 Eylül 2018
Sinan Oypan
Yılbaşında etkileşimlerinizi artıracak sosyal medya yönetimi ipuçları
Yılbaşında etkileşimlerinizi artıracak sosyal medya yönetimi ipuçları
Yılbaşının yaklaşmasıyla beraber markalar sosyal medya yönetimi ile etkileşimlerini artırarak, yıl sonu satışlarını artıracak çalışmalarını planlamaya başlıyor. Bu süreçte sosyal medya yönetimi oldukça önemli; çünkü...
19 Aralık 2018
Sinan Oypan
Dijital pazarlamada mikro sitelerin gücünden nasıl yararlanabilirsiniz?
Dijital pazarlamada mikro sitelerin gücünden nasıl yararlanabilirsiniz?
Dijital pazarlamada farklı kanallardan yararlanmak, genel olarak yaptığınız pazarlama çalışmalarını destekleyecektir. Dijital pazarlama çalışmalarınızda yararlanabileceğiniz kanallardan biri de mikro sitelerdir. Mikro siteler,...
10 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Instagram’ın yeni algoritması e-ticaret firmalarını nasıl etkileyecek?
Instagram’ın yeni algoritması e-ticaret firmalarını nasıl etkileyecek?
Geçtiğimiz Mart ayında Instagram yeni algoritmasını duyurmuş ve kullanıcılardan büyük bir tepki almıştı. Bu algoritmayla beraber Instagram da Facebook gibi olma yolunda bir adım atmış olacaktı. Peki, bu algoritma nedir?...
7 Haziran 2016
Sinan Oypan
2017’de şirketlerin içerik pazarlama çalışmaları nasıl şekillenecek?
2017’de şirketlerin içerik pazarlama çalışmaları nasıl şekillenecek?
İçerik üretiminin önemi 2017 yılında da devam edecek ve bu alana yatırım yapan firmalar, ürettikleri içerikler sayesinde daha geniş kitlelere ulaşma şansı bulabilecekler. Her alanda olduğu gibi, önümüzdeki yıl içerik...
17 Aralık 2016
Sinan Oypan
Instagram profil ziyareti nasıl artırılır?
Instagram profil ziyareti nasıl artırılır?
Instagram profil ziyareti artırmak için, bu platform üzerindeki çalışmalarınız için bir plan yapmanız ve bir strateji oluşturmanız gerekir. Kullanıcıları profilinize çekmek ve sonrasında da sizi takip etmelerini sağlamak için...
20 Kasım 2020
Sinan Oypan
E-ticaret şirketleri için Hashtag kullanım ipuçları
E-ticaret şirketleri için Hashtag kullanım ipuçları
Hashtag kullanımı sosyal mecralar üzerinde farklı amaçlarla yapılabiliyor. Sosyal medya pazarlama çalışmaları yapan e-ticaret firmalarının da bu Hashtag’lerden yararlanmaları ve çalışmalarında bunları kullanmaları bir hayli...
27 Haziran 2018
Sinan Oypan