İnternetten Tişört Satmanın Püf Noktaları

6 Nisan 2018
IdeaSoft
İnternetten Tişört Satmanın Püf Noktaları

İnternetten tişört satmak için yapmanız, dikkat etmeniz gerekenler ve online tişört satışındaki e ticaret püf noktaları bu yazımızda.

Yaz ve bahar aylarında tişört giymek keyfi olmaktan çok zorunluluk gibi görüldüğü için, günümüzde yediden yetmişe herkes tişört giymektedir. Müşterilerin tercihleri de anca rengi ve baskısı arasında değiştiği için online tişört satmak diğer sektörlere nazaran daha tercih edilebilir gözüküyor.

İnternetten tişört satmak

Yalnız rekabetin bu denli artması ile satılan ürünün kaliteli olmasını sağlamak ve sorunsuz teslimatı yerine getirmek tek başına yeterli kalmayacaktır. O yüzden moda ve stil e-ticaretinde tutunabilmek için bazı noktalara değinelim istedik.

Belli bir konseptiniz olsun

E-ticaret sitenizde ister basic tişörtler, baskılı tişörtler, ister özel tasarım tişörtler satıyor olun, sitenin genelinde konseptinizin olmanız gerekiyor. Sanal mağazanız müşterilerin zihninde bu konsept ile birlikte yer edecek. O yüzden konseptiniz ne olursa olsun, mümkün olduğu oranda bu konsepte sadık kalın ve sadece bu konsept ile uyumlu olan ürünlere yer verin.

Örneğin, tasarım tişört satıyorsanız sadece tişört tasarlayıp satmak gibi. Müşteriler çok sayıda e-ticaret sitesinde gördükleri bir tişörtü almak isterlerse en ucuz olanını arayacaklardır ama o tişört sadece sizde varsa fiyat ikinci planda kalacaktır.

Müşteriye kendisini özel hissettirin

Müşterilerinize kişiselleştirilebilen ürünler sunabilirsiniz. Kullanıcıların büyük kısmı sadece kendilerinin sahip olacağı ve başkasında görme ihtimalleri olmayan ürünlere özel bir ilgi gösterecektir.

Bazı zamanlarda sanal mağazanızda sınırlı sayıda özel baskı tişörtler veya müşterilerinizin talebine göre özel tasarım tişörtler satabilirsiniz. Böylelikle müşteriler kendilerini özel hissettikçe e-ticaret sitenizi daha geniş kitlelere tanıtabilirsiniz.

Pazarlama planı yapın

Öncelikle bir hedef kitle belirlemeniz gerekiyor. Hedef kitlenizi iyi tanımak ve onların tüm özelliklerine hakim olmak, pazarlama stratejilerinizi onlara uygun bir şekilde hazırlamanızı sağlar. Daha sonra araştırılması gereken diğer nokta ise, rakip analizi yapmaktır. Sektördeki diğer firmaların ne tür pazarlama çalışmaları yaptığını incelemeniz oldukça önemli.

Pazarlama kanallarını belirlemek için, hedef kitlenizin ve rakiplerinizin en çok yer aldığı mecraları bulduktan sonra, burada yapılan çalışmaları inceleyin. Böylelikle hangi mecralarda daha fazla etkileşim alabileceğinizi ve hangi kanallara daha çok ağırlık vermeniz gerektiği konusunda bir fikriniz olur.

“İnternetten

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İçerik pazarlamadan yararlanırken, blog yazıları oluşturabilirsiniz. İyi ve kaliteli bir blog yazısı yazabilmek içinse bazı özellikleri bu içeriklerinizde bulundurmanız gerekiyor. Kullanıcılarla etkileşime geçmek, onların...
1 Temmuz 2016
Sinan Oypan
SEO rakip analizi yapmanın önemi
SEO rakip analizi yapmanın önemi
SEO rakip analizi yapmanın önemine geçmeden önce SEO üzerinde konuşmakta yarar var. E-ticarette SEO oldukça önemli bir unsur. Doğru bir SEO yapısının kurgulanması ve site genelinde bunun uygulanması, organik arama sonuçlarında üst...
17 Temmuz 2016
Sinan Oypan
IdeaSoft ile Ecwid Karşılaştırması
IdeaSoft ile Ecwid Karşılaştırması
Ecwid Nedir? Ecwid, e-ticaret için ihtiyaç duyulan teknolojilerin pek çoğunu sunan bir hizmettir. Özellikle e-ticarete yeni başlamak isteyenler için başlangıç araçlarını içeren paketleri ile dikkat çeker. Bu özelliği ile yeni...
1 Mayıs 2021
Markethinkers
E-ticarette kurumsal web tasarım trendleri – 2021
E-ticarette kurumsal web tasarım trendleri – 2021
E-ticarette kurumsal web tasarım trendleri 2021’de biraz değişikliğe giderken, görsel ve grafiksel anlamda bir takım değişiklikler olacak. Site tasarımları her sene farklı trendlere göre şekilleniyor olsa da yine de ilk...
2 Aralık 2020
Sinan Oypan
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar...
1 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Aynı içeriği birkaç kez paylaşırken nelere dikkat etmeniz gerekiyor?
Aynı içeriği birkaç kez paylaşırken nelere dikkat etmeniz gerekiyor?
Sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken, ürettiğiniz içerikleri ilerleyen dönemlerde tekrar paylaşabilirsiniz. Tek bir içeriği birkaç kez paylaşmak da bir sıkıntı yok; ancak tekrar paylaşırken nasıl bir paylaşım...
11 Ekim 2017
Sinan Oypan
Blogunuzda yazmamanız gereken 3 içerik türü
Blogunuzda yazmamanız gereken 3 içerik türü
İçerik pazarlama çalışmalarınızı yapmak aslında pek de kolay bir iş değildir. Doğru içerik türlerini bulmak, doğru ve kaliteli metinler oluşturmak, doğru kitleye sunum yapmak, içerik pazarlama çalışmalarının kalitesini ve...
9 Eylül 2016
Sinan Oypan
Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem
Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem
İş yerlerindeki toplantılar kimi zaman mesai saatlerinin büyük bir bölümünü kaplayabiliyor ve haliyle de bu toplantılar iş verimliliğinin düşmesine neden oluyor. Düzenlenen çoğu toplantı aslında gerektiğinden fazla sürüyor...
13 Eylül 2016
Sinan Oypan
E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
Dikkat çekici bir başlıkla e-posta gönderimi yapmak ve e-posta gönderen ismini doğru bir şekilde kurgulamak e-posta çalışmalarınızın verimini ve geri dönüşümünü artırabilirsiniz. Gönderen ismi, e-postanın kimden geldiğini...
11 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Sosyal platform reklamlarında kaçınmanız gereken hatalar
Sosyal platform reklamlarında kaçınmanız gereken hatalar
Sosyal platform reklamları günümüzde e-ticaret firmalarına önemli geri dönüşümler sağladığı gibi ürünlere talep yaratmak için de önemli. Sosyal medya reklamlarını verirken bazı kurallara dikkat etmek hem maddi olarak size...
29 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Müşterilerinizi memnun etmek mi istiyorsunuz? Hızlı geri dönüş yapın
Müşterilerinizi memnun etmek mi istiyorsunuz? Hızlı geri dönüş yapın
E-ticaret sitenizi ziyaret eden kullanıcıları ve müşterilerinizi memnun etmek için önelikle yapmanız gerkenler onların sorularına ve sıkıntılarına hızlı bir şekilde geri dönüş yapmanız gerekiyor. Online alışverişlerde...
20 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?
E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?
Yılbaşı indirimleri, e-ticaret sitelerinin yıl sonundaki gelirlerini ve satış hedeflerini tutturmada önemli bir rol oynamakta. Bu nedenle de yılbaşı indirimleri üzerinde doğru stratejileri belirlemek ve çalışmalarınızı önceden...
7 Aralık 2018
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın