fbpx

İnternetten Takı Satışı Yapmak

2 Temmuz 2017
IdeaSoft
İnternetten Takı Satışı Yapmak

İnternetten takı satışı yapmak istiyorum, internetten takı satmak istiyorum diyorsanız; internetten takı satışı yapmak, online takı satışı, internetten takı satmak için gerekenler, internetten takı satışı nasıl yapılır, online takı satışında dikkat edilmesi gerekenler ve diğer merak edilenler bu yazımızda.

İnternetten takı satışı yapmak

İçerisinde bulunduğumuz dijital çağ nedeniyle online alışveriş yapanların sayısı arttıkça, pek çok girişimci de e-ticaret sitesi açmaya yöneliyor. Bu noktada takı satmak isteyenler kendilerine bir yol çizip e-ticarete atılabilirler. Bizde bu yolda yardımcı olabilecek birkaç bilgiyi sizinle paylaşmak istedik…

Belirli bir sektörde özelleşmek önemli

Hem giriş maliyeti düşük olacağından hem de belli bir dikeyde tek ve öne çıkan marka olma ihtimalini göz önünde bulundurursak dikey e-ticaret, yani belli bir kategoride özelleşmek doğru tercih olacaktır.

Aksesuar kategorisinde çanta, gözlük, şal, takı gibi birçok ürünün bulunduğu pazar yerine, yalnızca internetten takı satmak niş bir pazara adım atmanızı sağlayacaktır.

Dikey e-ticaret belli bir sektörde özelleşmeyle birlikte piyasa analizini de daha kısa sürede yapmanızı sağlar. Bunun yanı sıra tedarikçi firma sayısı daha az, stok maliyeti daha düşük olması nedeniyle size avantaj sağlayacaktır.

Online takı satışı yapmak için mutlaka hedef kitle belirlemelisiniz

Online takı satışı yapmak için karar verdiniz. Bir diğer önemli nokta ise kimlere satmak istediğinizdir. Bu sebeple öncelikle hedef kitle ve müşterilerinizi belirlemelisiniz.

Sattığınız ürünler üzerinde bol bol araştırma ve analiz yapmanız, sunduğunuz ürün ve hizmetlerin hangi ihtiyaçları karşıladığı ya da hangi problemleri çözdüğü konusunda potansiyel müşterilerinize çözümler sunarak hedef kitlenizi oluşturur. Örneğin gümüş takılar yapıp satıyorsanız gümüş takı satış siteleri incelenmeli rakiplerin internetten gümüş takı satmak için hangi kitleyi hedeflediği ayrıntılı bir şekilde analiz edilmelidir.

Diğer yandan rakiplerinizin de sosyal medya hesaplarını takip etmeniz hedef kitleleriyle ilgili sizi önemli verilere ulaştırır. Yaş grupları, alışveriş alışkanlıkları, hangi web sitelerini ziyaret ettikleri size pazarlama yönünden epey bir yardımı dokunacaktır.

“İnternetten

İnternetten takı satışı yapmak için hangi kanallar kullanılmalı?

Sektörünüzü ve hedef kitlenizi belirlediniz, sıra ürünlerinizi müşterilere nasıl sunacağınızda. Bunun için dijital pazarlama, sosyal medya reklamları ve Google Adwords kullanabilirsiniz.

Facebook ve Instagram uygulamalarında reklam vermeniz mağazanızı müşterilerinize tanıtmak yönünde size yardımcı olacaktır. Bununla birlikte sosyal medya hesaplarınızdan hazırladığınız postlarda çekilişler düzenleyebilir, kampanya duyuruları yapabilir, etkileşimi artırabilirsiniz.

Google Adwords ile e-ticaret sitelerinin en çok dönüşüm aldığı alışveriş reklamlarını kullanabilir, satışlarınızı artırabilirsiniz. Yeniden pazarlama reklamları ile sitenizi daha önce ziyaret etmiş müşterilere farklı platformlarda firmanızı hatırlatabilirsiniz. Dönüşüm takibi yapabilme şansınız olduğu için reklam alanında kendinizi geliştirme imkanı bulursunuz.

Unutmayın, sosyal medya üzerinden satış yapmak tek başına yeterli kalmıyor. Bütün kanalların yönetimi için sanal mağazanızın olması müşteriye ek bir güven duygusu oluşturacaktır.

İnternet takı satış siteleri, takı tasarım satış siteleri, boncuk takı satış siteleri, toptan takı satış siteleri vb takı satış sitesi / sitelerine girmeden önce kendi e ticaret sitenizi kurmalısınız.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Pazarlama ve reklam çalışmalarında hedefleme yapmak neden önemli?
Pazarlama ve reklam çalışmalarında hedefleme yapmak neden önemli?
Online reklamların en büyük avantajlarından biri, reklam kampanyalarının hangi hedef kitlelere gösterileceğinin seçilebiliyor oluşudur. İstenilen profile ve hedef gruba yönelik reklam çalışmaları yapabiliyor olmak, reklam ve...
26 Aralık 2017
Sinan Oypan
Pazarlamacıların bilmesi gereken hikaye anlatımı ipuçları
Pazarlamacıların bilmesi gereken hikaye anlatımı ipuçları
Hikaye anlatımı ya da bir diğer adıyla hikayecilik, pazarlama ve reklam çalışmalarında geri dönüşümleri artırmada önemli rol oynayan taktiklerden biri. Hikaye anlatımı ile tüketicilerin dikkatini belli bir konu ya da ürüne...
23 Mart 2020
Sinan Oypan
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden çıkmaması için dikkat etmeniz gerekenler nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden neden çıkarlar; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
8 Mart 2018
Sinan Oypan
Girişimciler için 5 satış ve pazarlama taktiği
Girişimciler için 5 satış ve pazarlama taktiği
Yeni girişimcilerin kendilerini ve ürünlerini tanıtmaları için hem satış hem de pazarlama taktiklerinden yararlanmaları gerekiyor. Bu iki unsur, yeni girişimler için oldukça önemlidir; çünkü pazarlama olmadan satış yapmak...
26 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticarette pazarlama stratejisi nasıl geliştirilir?
E-ticarette pazarlama stratejisi nasıl geliştirilir?
Pazarlama stratejisinizi hazırlarken, birçok farklı faktörü göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Belli bir stratejinizin olmaması, ürünlerinizi ve markanızı nasıl tanıtacağınız konusunda neler yapacağınızı planlayamamanıza...
21 Haziran 2016
Sinan Oypan
Blog içeriklerinizin hızlı bir şekilde paylaşılmasını sağlayacak ipuçları
Blog içeriklerinizin hızlı bir şekilde paylaşılmasını sağlayacak ipuçları
Blog içerikleri oluşturmak e-ticaret sitenize birçok farklı şekilde katkı sağlar. Hem SEO açısıdan etkili olurken, sitenizin güncel kalmasını sağlar; bunlara ek olarak yeni hedef kitlelere ulaşma ve sosyal mecralarda etkileşim...
19 Mart 2018
Sinan Oypan
Satış sonrası müşteri destek hizmetleriniz geliştirmenizi sağlacak ipuçları
Satış sonrası müşteri destek hizmetleriniz geliştirmenizi sağlacak ipuçları
E-ticarette müşteri destek hizmetlerini geliştirmek müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırmak için oldukça önemlidir. Müşteri destek hizmetlerini satış öncesi ve satış sonrası olarak değerlendirmek gerekir. Müşterileriniz...
25 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Marka imajı nedir ve neden önemlidir?
Marka imajı nedir ve neden önemlidir?
Marka imajı, günümüzde tüketicilerin memnuniyetini ve marka algısını tanımlamada önemli olan kriterlerden biri. Markanın kullanıcılar gözündeki imajı, şirketin büyümesine ya da zarar etmesine neden olabilecek durumlardan biri...
28 Ekim 2020
Sinan Oypan
E-ticaret sitesi tasarım ilkeleri nelerdir?
E-ticaret sitesi tasarım ilkeleri nelerdir?
E-ticaret sitesi kurarken tasarım ilkeleri üzerinde durarak, tasarımlarınızı bu ilkelere göre yapmanız, sitenizin kullanıcı deneyimini geliştirir. Tasarım ilkeleri ile ilerlediğinizde, site navigasyonundan, ürün sayfası...
10 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Telegram Kullanımının E-ticarete Katkısı Nedir?
Telegram Kullanımının E-ticarete Katkısı Nedir?
WhatsApp’ın son hamlesinden sonra insanların farklı mesajlaşma uygulamalarına yönelmesi gündemde. Özellikle Telegram’ın ciddi bir ivme kazanmasıyla birlikte bu uygulama üzerinden yapılan pazarlama çalışmaları da çeşitlenerek...
12 Şubat 2021
Markethinkers
Instagram’daki görünürlüğünüzü daha fazla artırmanızı sağlayacak 4 ipucu
Instagram’daki görünürlüğünüzü daha fazla artırmanızı sağlayacak 4 ipucu
Sosyal medya pazarlamada Instagram, firmalar için oldukça önemli bir rol oynuyor. Son dönemlerde kullanıcıların bu platforma yönelmesi ve çeşitli reklam modelleriyle reklam verenelere birçok alternatifin sunulması da Instagram’ı...
20 Kasım 2017
Sinan Oypan
Facebook reklam kuralları ile ilgili bilmeniz gerekenler
Facebook reklam kuralları ile ilgili bilmeniz gerekenler
Facebook reklam kuralları, Facebook üzerinde reklam verirken uymanız ve reklam içeriklerinizi hazırlarken takip etmeniz gereken bazı detayları belirlemektedir. Facebook üzerinde reklam verirken, dilediğiniz tüm gönderileri ve...
17 Mayıs 2019
Sinan Oypan