İnternetten Takı Satışı Yapmak

2 Temmuz 2017
IdeaSoft
İnternetten Takı Satışı Yapmak

İnternetten takı satışı yapmak istiyorum, internetten takı satmak istiyorum diyorsanız; internetten takı satışı yapmak, online takı satışı, internetten takı satmak için gerekenler, internetten takı satışı nasıl yapılır, online takı satışında dikkat edilmesi gerekenler ve diğer merak edilenler bu yazımızda.

İnternetten takı satışı yapmak

İçerisinde bulunduğumuz dijital çağ nedeniyle online alışveriş yapanların sayısı arttıkça, pek çok girişimci de e-ticaret sitesi açmaya yöneliyor. Bu noktada takı satmak isteyenler kendilerine bir yol çizip e-ticarete atılabilirler. Bizde bu yolda yardımcı olabilecek birkaç bilgiyi sizinle paylaşmak istedik…

Belirli bir sektörde özelleşmek önemli

Hem giriş maliyeti düşük olacağından hem de belli bir dikeyde tek ve öne çıkan marka olma ihtimalini göz önünde bulundurursak dikey e-ticaret, yani belli bir kategoride özelleşmek doğru tercih olacaktır.

Aksesuar kategorisinde çanta, gözlük, şal, takı gibi birçok ürünün bulunduğu pazar yerine, yalnızca internetten takı satmak niş bir pazara adım atmanızı sağlayacaktır.

Dikey e-ticaret belli bir sektörde özelleşmeyle birlikte piyasa analizini de daha kısa sürede yapmanızı sağlar. Bunun yanı sıra tedarikçi firma sayısı daha az, stok maliyeti daha düşük olması nedeniyle size avantaj sağlayacaktır.

Online takı satışı yapmak için mutlaka hedef kitle belirlemelisiniz

Online takı satışı yapmak için karar verdiniz. Bir diğer önemli nokta ise kimlere satmak istediğinizdir. Bu sebeple öncelikle hedef kitle ve müşterilerinizi belirlemelisiniz.

Sattığınız ürünler üzerinde bol bol araştırma ve analiz yapmanız, sunduğunuz ürün ve hizmetlerin hangi ihtiyaçları karşıladığı ya da hangi problemleri çözdüğü konusunda potansiyel müşterilerinize çözümler sunarak hedef kitlenizi oluşturur. Örneğin gümüş takılar yapıp satıyorsanız gümüş takı satış siteleri incelenmeli rakiplerin internetten gümüş takı satmak için hangi kitleyi hedeflediği ayrıntılı bir şekilde analiz edilmelidir.

Diğer yandan rakiplerinizin de sosyal medya hesaplarını takip etmeniz hedef kitleleriyle ilgili sizi önemli verilere ulaştırır. Yaş grupları, alışveriş alışkanlıkları, hangi web sitelerini ziyaret ettikleri size pazarlama yönünden epey bir yardımı dokunacaktır.

“İnternetten

İnternetten takı satışı yapmak için hangi kanallar kullanılmalı?

Sektörünüzü ve hedef kitlenizi belirlediniz, sıra ürünlerinizi müşterilere nasıl sunacağınızda. Bunun için dijital pazarlama, sosyal medya reklamları ve Google Adwords kullanabilirsiniz.

Facebook ve Instagram uygulamalarında reklam vermeniz mağazanızı müşterilerinize tanıtmak yönünde size yardımcı olacaktır. Bununla birlikte sosyal medya hesaplarınızdan hazırladığınız postlarda çekilişler düzenleyebilir, kampanya duyuruları yapabilir, etkileşimi artırabilirsiniz.

Google Adwords ile e-ticaret sitelerinin en çok dönüşüm aldığı alışveriş reklamlarını kullanabilir, satışlarınızı artırabilirsiniz. Yeniden pazarlama reklamları ile sitenizi daha önce ziyaret etmiş müşterilere farklı platformlarda firmanızı hatırlatabilirsiniz. Dönüşüm takibi yapabilme şansınız olduğu için reklam alanında kendinizi geliştirme imkanı bulursunuz.

Unutmayın, sosyal medya üzerinden satış yapmak tek başına yeterli kalmıyor. Bütün kanalların yönetimi için sanal mağazanızın olması müşteriye ek bir güven duygusu oluşturacaktır.

İnternet takı satış siteleri, takı tasarım satış siteleri, boncuk takı satış siteleri, toptan takı satış siteleri vb takı satış sitesi / sitelerine girmeden önce kendi e ticaret sitenizi kurmalısınız.

Dilerseniz IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Mobil site yüklenme hızını artırmak için neler yapabilirsiniz?
Mobil site yüklenme hızını artırmak için neler yapabilirsiniz?
Web site hızının yanı sıra web sitenizin mobildeki açılma hızı da kullanıcı deneyimini önemli bir şekilde etkileyeceği için üzerinde durulması gereken bir konudur. Kullanıcıların mobil kullanım alışkanlıklarının artması...
13 Nisan 2018
Sinan Oypan
Basın bülteninizi göndermeden önce dikkat etmeniz gerekenler
Basın bülteninizi göndermeden önce dikkat etmeniz gerekenler
Dünkü yazımızda dikkat çekici bir basın bülteninin nasıl hazırlanacağını sizinle paylaşmıştık. Bugünkü yazımızda da basın bülteninizi yayıncılara göndermedence dikkat etmeniz ve bilmeniz gereken bir takım detayları...
7 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticarette geri dönüşümleri düşüren 6 uygulama
E-ticarette geri dönüşümleri düşüren 6 uygulama
E-ticaret sitelerinde yapılan bazı uygulamalar, kullanıcı deneyimini olumsuz etkilemesinden dolayı geri dönüşümlerin düşmesine neden olabiliyor. Geri dönüşümlerin düşüş göstermesi de doğal olarak şirketi zarara sokuyor. Bu...
9 Ekim 2017
Sinan Oypan
NFC Nedir? Nasıl Kullanılır?
NFC Nedir? Nasıl Kullanılır?
Teknolojinin gelişimine bağlı olarak günlük alışkanlıklarımız değişiyor. Hayatlarımızın parçası olan işlemleri artık teknolojinin yardımı ile çok daha zahmetsiz şekilde yapabiliyoruz. Son yıllarda hayatımızın nasıl...
9 Aralık 2021
Markethinkers
Eyleme Çağrı İfadelerinizi (CTA) geliştirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
Eyleme Çağrı İfadelerinizi (CTA) geliştirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
E-ticarette geri dönüşümleri artırmak için eyleme çağrı ifadelerinin önemli bir yeri bulunur. Doğru kullanılan CTA’ler geri dönüşümleri artırır. Doğru eyleme çağrı ifadeleri oluşturmak için kullanabileceğiniz bazı...
12 Ekim 2017
Sinan Oypan
Blog yazılarınızın kalitesini ve değerini artırmanızı sağlayacak ipuçları
Blog yazılarınızın kalitesini ve değerini artırmanızı sağlayacak ipuçları
Blog içerikleri oluşturmak başlı başına bir iştir ve iyi bir şekilde yapılmadığı takdirde beklenen sonuçları bu çalışmalardan almak da bir hayli zordur. E-ticaret firmaları blog çalışmalarıyla içerik pazarlamasına...
26 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Dijital pazarlama çalışmalarında ölçümlenmesi gereken etkileşimler
Dijital pazarlama çalışmalarında ölçümlenmesi gereken etkileşimler
Dijital pazarlama çalışmalarında etkileşimler, pazarlama çalışmalarının ne kadar kişiye eriştiğini ve erişilen kitlenin bu içerikleri ne kadar ilgi çekici bulduğunu görmesini sağlar. Etkileşimleri ölçerek, pazarlama...
5 Şubat 2018
Sinan Oypan
Sepeti terk etme oranlarınızı düşürmenize yardımcı olacak ipuçları
Sepeti terk etme oranlarınızı düşürmenize yardımcı olacak ipuçları
E-ticaret sitelerinin en büyük problemlerinden biri şüphesiz sepete ürün ekledikten sonra satın almayı tamamlayan kullanıcılar. Sepeti terk etme oranlarının yükselmesi birçok durumun habercisi olabilir. Bunun yanı sıra bu...
2 Nisan 2017
Sinan Oypan
E-ticaret site tasarımlarında Flat Design kullanmanın avantajları nelerdir?
E-ticaret site tasarımlarında Flat Design kullanmanın avantajları nelerdir?
Flat Design, son birkaç yıldır web site ve arayüz tasarımlarında sıklıkla kullanılmaya başlandı. Özellike 2012 ve 2013 yıllarında Windows 8 ve iOS7’de bu tasarım ögelerinin kullanılması, Flat Design’ın popülerliğini...
17 Mayıs 2018
Sinan Oypan
Yazacak konu bulamadığınızda yeni içerik fikirleri nasıl oluşturabilirsiniz?
Yazacak konu bulamadığınızda yeni içerik fikirleri nasıl oluşturabilirsiniz?
Blog içeriği oluşturmak bazen zor olabiliyor ve bu nedenle de bir süre sonra konu bulunamadığı için blog çalışmalarına ara verilebiliyor. Konu sıkıntısı çekmeye başladığınızda izleyebileceğiniz bazı yollar bulunuyor. Bu...
7 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Sosyal medya trendleri | 2019 yılında öne çıkacaklar
Sosyal medya trendleri | 2019 yılında öne çıkacaklar
Sosyal medya trendleri her yıl değişmekte ve gelişmekte. Bu yazımızda 2019 yılında öne çıkacak sosyal medya trendlerini ele alacağız. 2018’in bitimine sayılı günler kala, 2019’un sosyal medya trendleri üzerinde konuşmaya...
12 Aralık 2018
Sinan Oypan
Marka tescili yaptırmanız e-ticaret siteniz için neden önemli?
Marka tescili yaptırmanız e-ticaret siteniz için neden önemli?
Marka ismi ve logo yaratmak için saatlerce ya da günlerce uğraşan ve kendi markalarını yaratarak, bu markayı ileri taşımak isteyen girişimciler ve firmalar için marka tecili yaptırmak oldukça önemlidir. Markanın orijinalliğini...
11 Aralık 2018
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin