İnternet üzerinden mobilya satışı hakkında bilinmesi gerekenler

7 Ekim 2017
Gökçe Beyazaslan

-ticaret sektörüne baktığımız zaman büyük mobilya firmalarının sanal mağazacılık alanında da geliştiklerini görüyoruz. Müşterilerin internet kanalına talepleri gün geçtikçe artıyor. Aynı durum büyük mağazalarda olduğu gibi kobiler için de geçerli. İnternetten mobilya satmak hem üretici firmalar hem de drop shipping firmalar için kazançlı bir ticaret sistemi.

Mobilya sektöründe, e-ticarette başarıyı yakalamak için neler yapılabilir bu yazımızda ele alacağız.

Bir e-ticaret sitesi kurarak başlangıç yapabilirsiniz

Mobilya niş bir alan olduğundan bir e-ticaret sitesi kurarak işe başlamanızın satışlarınıza olumlu etkisi kaçınılmaz olacaktır. Bu şekilde internet üzerinde sizi arayan hedef kitlenize de daha rahat ulaşabilirsiniz.

E-ticaret sitenizi mağazanızın bir vitrini gibi düşündüğünüzde ürün açıklamalarının ve görsellerinin ayrıntılı ve kaliteli olması önem taşıyor. Hem hızlıca sektöre giriş yapmak hem de kolaylıkla süreci yönetmek istiyorsanız, paket e-ticaret sistemleri büyük avantaj sağlayacaktır.

E-ticarete nasıl adım atabileceğinizi ve paket e-ticaret sistemlerinin içeriğini incelemek için tıklayınız.

Stok maliyetiniz olmayacağı için avantajlı kampanyalar oluşturabilirsiniz

Mobilya üretimini gelen talepler doğrultusunda planlayarak üretime alabilirsiniz. Ayrıca üretimi kendiniz yapmıyorsanız stok maliyetiniz hiç bulunmayacağından fiziksel mağazada satılan ürünlere göre daha özel indirim kampanyaları uygulayabilirsiniz. İndirim avantajlarınız ile rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz.

İyi Bir Tedarikçi Sağlamalısınız

Bir online mobilya mağazası için en önemli konulardan biri de iyi bir tedarikçi sağlamaktır. Ürün siparişi verildiğinde, ürünlerin belirtilen gün içerisinde sorunsuz bir şekilde müşteriye ulaşması gerekiyor.

Bu konuda titiz davranan bir firma ile iş ortaklığı yapmak, firmanız adına fayda sağlayacaktır. Ayrıca ürünlerin montajı müşteri tarafından yapılacaksa mutlaka montaj kataloğu bastırılmalı ve ürünle birlikte kargolanmalıdır.

Tasarımınıza ve bilgilendirmelerinize özen göstermelisiniz

Sanal mağazanızı ürünlerinizin bir vitrini gibi düşünmelisiniz. Markanızla uyumlu bir tasarım ve sizi anlatacak uygun renk tonlarını tercih etmelisiniz. Karmaşık yapıdaki bir tasarım ziyaretçilerinizin aradığı ürünleri bulmasını zorlaştırarak siteyi terk etmelerine neden olabilir. Mobilya sitenizi ziyaret eden müşteri adaylarınız ürünlerinizi incelerken her detaya ulaşabiliyor olmalı ve menülerden istediğini kolaylıkla bulmalıdır.

Örneğin; ürün bir yemek takımı ise içerdiği tüm ürünler hakkında tek tek bilgilendirme yapılıyor olmalı. Ayrıca ürün incelerken canlı destek kısmından bilgilendirme desteği vermek de satış oranınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Sosyal medyada mutlaka aktif olmalısınız

Online mobilya mağazanızı tanıtabileceğiniz bir diğer alan ise sosyal medya sayfalarınızı aktif olarak kullanmaktır. Her sosyal medya mecrasından farklı hedef kitlelere ulaşabileceğinizi unutmamalısınız.

Yaptığınız kampanyaları, yeni ürünleri, yeni tasarımlarınızı mutlaka paylaşmalı ve daha fazla kitleye duyurmalısınız. Sosyal medya hesaplarınızdan e-ticaret sitenize yönlendirmeler yaparak ziyaretçi sayısınız ve satış ihtimallerinizi artırabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz.Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Kendi işinizi en az maliyetle nasıl kurabilirsiniz?
Girişimci olmak isteyenleri en çok düşündüren konulardan biri de girişimlerine ya da projelerine finansman bulmak. Birçok girişimci elinde yeterli sermaye olmamasından dolayı işlerini finanse edemeyecekleri için, bu projelere...
19 Haziran 2016
Sinan Oypan
Videolarınızın izlenme sayısının düşük olmasına neden olan durumlar
Son dönemlerde video içerik pazarlama, markalar tarafından oldukça yaygın kullanılan yöntemlerden biri oldu. Özellikle sosyal platformlar üzerinde reklam ya da etkileşim amaçlı videoların paylaşılması ve bu içerik türünün bir...
25 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Google optimizasyon neden önemli?
Google optimizasyon yani bir diğer adıyla da SEO çalışmaları, e-ticaret firmalarının özellikle üzerinde durması gereken konulardan biri. Organik arama trafiği yaratmak, güvenilirlik sağlamak ve rekabette öne çıkabilmek için bu...
17 Haziran 2020
Sinan Oypan
Corona virüs salgınında fiziki mağazalar e-ticaretten nasıl yararlanabilir?
Corona virüs salgını nedenilye insanların dışarıya çıkmamaları, özellikle fiziki mağazaları ciddi bir şekilde etkilemeye başladı. Sokağa çıkmama uyarıları devam ederken de fiziki mağazalar, işlerini devam ettirebilmek için...
25 Mart 2020
Sinan Oypan
Sizin için hazırladığımız Google Analytics Gösterge Tablosu ile analizlerinizi kolaylaştırın
Google Analytics üzerinde kendi özel dashboard’larınızı hazırlayarak, ölçümlemelerinizi daha da detaylandırabilir ve giriş ekranınızda takip etmek istediğiniz öncelikli verileri doğrudan görebilirsiniz. Bu yazımızda...
7 Kasım 2016
Sinan Oypan
Pazarlama ve reklam çalışmalarında hedefleme yapmak neden önemli?
Online reklamların en büyük avantajlarından biri, reklam kampanyalarının hangi hedef kitlelere gösterileceğinin seçilebiliyor oluşudur. İstenilen profile ve hedef gruba yönelik reklam çalışmaları yapabiliyor olmak, reklam ve...
26 Aralık 2017
Sinan Oypan
Twitter hesap açma sırasında bilmeniz gerekenler
İşletmeniz için Twitter hesap açma sırasında bazı konulara dikkat etmeniz ve profilinizi mümkün olduğunca detaylandırmanız gerekir. Profilinizi ziyaret edenler ve markanızı Twitter’da takip etmek isteyen kullanıcılar buradaki...
16 Kasım 2020
Sinan Oypan
Reklam ajansı seçerken bilmeniz gerekenler
Reklam ajansı ile çalıştığınızda, e-ticaret sitenizin tanıtım çalışmalarını daha verimli bir hale getirebilir ve geri dönüşümlerinizi artırabilirsiniz. Dijital pazarlama ve reklam çalışmalarınızı dışarıdan hizmet...
26 Temmuz 2020
Sinan Oypan
E-ticaret için Önemli Özel Günler (2021)
E-ticaret dünyasında her günün farklı bir hareketliliği ve bu hareketliliği sağlayan farklı müşteri kitleleri vardır. Bu hareketliliği fırsata çevirmenin yolu ise özel günleri bilmekten geçer. E-ticarete etkisi olan özel günler...
9 Şubat 2021
Markethinkers
İçerik pazarlama stratejinizi başarıya ulaştıracak 4 taktik
Pazarlamada son dönemlerde içeriğin gücü bir hayli artmaya başladı. Hem yazılı, hem görsel hem de video içerikler firmaların kendilerini tanıtmalarında ve marka bilinirliklerini artırmada oldukça önemli bir rol...
10 Nisan 2017
Sinan Oypan
Email Marketing Hataları | En Çok Yapılan 6 Hata
Email marketing hataları arasından en çok yapılan 6 hatayı bu yazımızda ele alacağız. Geri dönüşüm ve cirosal olarak önemli bir yere sahip olan email marketing'de bu 6 hatayı bir daha yapmamak için gelin hep beraber yazımızı...
20 Mart 2018
Sinan Oypan
SEO kuralları | Blog yazarken dikkat etmeniz gerekenler
SEO kuralları | Blog yazarken dikkat etmeniz gerekenler adlı yazımızda blog yazarken dikkat etmeniz gereken SEO kuralları arasında en önemli 6'lıyı ele alacağız. SEO kuralları E-ticaret sitenizde blog çalışmaları yaparak,...
8 Ekim 2016
Sinan Oypan