İnternet üzerinden mobilya satışı hakkında bilinmesi gerekenler

7 Ekim 2017
Gökçe Beyazaslan

-ticaret sektörüne baktığımız zaman büyük mobilya firmalarının sanal mağazacılık alanında da geliştiklerini görüyoruz. Müşterilerin internet kanalına talepleri gün geçtikçe artıyor. Aynı durum büyük mağazalarda olduğu gibi kobiler için de geçerli. İnternetten mobilya satmak hem üretici firmalar hem de drop shipping firmalar için kazançlı bir ticaret sistemi.

Mobilya sektöründe, e-ticarette başarıyı yakalamak için neler yapılabilir bu yazımızda ele alacağız.

Bir e-ticaret sitesi kurarak başlangıç yapabilirsiniz

Mobilya niş bir alan olduğundan bir e-ticaret sitesi kurarak işe başlamanızın satışlarınıza olumlu etkisi kaçınılmaz olacaktır. Bu şekilde internet üzerinde sizi arayan hedef kitlenize de daha rahat ulaşabilirsiniz.

E-ticaret sitenizi mağazanızın bir vitrini gibi düşündüğünüzde ürün açıklamalarının ve görsellerinin ayrıntılı ve kaliteli olması önem taşıyor. Hem hızlıca sektöre giriş yapmak hem de kolaylıkla süreci yönetmek istiyorsanız, paket e-ticaret sistemleri büyük avantaj sağlayacaktır.

E-ticarete nasıl adım atabileceğinizi ve paket e-ticaret sistemlerinin içeriğini incelemek için tıklayınız.

Stok maliyetiniz olmayacağı için avantajlı kampanyalar oluşturabilirsiniz

Mobilya üretimini gelen talepler doğrultusunda planlayarak üretime alabilirsiniz. Ayrıca üretimi kendiniz yapmıyorsanız stok maliyetiniz hiç bulunmayacağından fiziksel mağazada satılan ürünlere göre daha özel indirim kampanyaları uygulayabilirsiniz. İndirim avantajlarınız ile rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz.

İyi Bir Tedarikçi Sağlamalısınız

Bir online mobilya mağazası için en önemli konulardan biri de iyi bir tedarikçi sağlamaktır. Ürün siparişi verildiğinde, ürünlerin belirtilen gün içerisinde sorunsuz bir şekilde müşteriye ulaşması gerekiyor.

Bu konuda titiz davranan bir firma ile iş ortaklığı yapmak, firmanız adına fayda sağlayacaktır. Ayrıca ürünlerin montajı müşteri tarafından yapılacaksa mutlaka montaj kataloğu bastırılmalı ve ürünle birlikte kargolanmalıdır.

Tasarımınıza ve bilgilendirmelerinize özen göstermelisiniz

Sanal mağazanızı ürünlerinizin bir vitrini gibi düşünmelisiniz. Markanızla uyumlu bir tasarım ve sizi anlatacak uygun renk tonlarını tercih etmelisiniz. Karmaşık yapıdaki bir tasarım ziyaretçilerinizin aradığı ürünleri bulmasını zorlaştırarak siteyi terk etmelerine neden olabilir. Mobilya sitenizi ziyaret eden müşteri adaylarınız ürünlerinizi incelerken her detaya ulaşabiliyor olmalı ve menülerden istediğini kolaylıkla bulmalıdır.

Örneğin; ürün bir yemek takımı ise içerdiği tüm ürünler hakkında tek tek bilgilendirme yapılıyor olmalı. Ayrıca ürün incelerken canlı destek kısmından bilgilendirme desteği vermek de satış oranınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Sosyal medyada mutlaka aktif olmalısınız

Online mobilya mağazanızı tanıtabileceğiniz bir diğer alan ise sosyal medya sayfalarınızı aktif olarak kullanmaktır. Her sosyal medya mecrasından farklı hedef kitlelere ulaşabileceğinizi unutmamalısınız.

Yaptığınız kampanyaları, yeni ürünleri, yeni tasarımlarınızı mutlaka paylaşmalı ve daha fazla kitleye duyurmalısınız. Sosyal medya hesaplarınızdan e-ticaret sitenize yönlendirmeler yaparak ziyaretçi sayısınız ve satış ihtimallerinizi artırabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz.Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sosyal medya hesap yönetimi nasıl yapılır?
Sosyal medya hesap yönetimi, sosyal ağlardaki pazarlama, reklam ve müşteri destek çalışmalarınızın temelini oluşturmaktadır. Doğru bir şekilde yönetilmeyen hesaplar, firmaların bu mecralar üzerindeki çalışmalarını olumsuz...
21 Mart 2020
Sinan Oypan
Yeni e-ticaret sitesi açtıktan sonra izlenilmesi gereken yollar
Yeni e-ticaret sitesi açtıktan sonra, işletmelerin adım adım ve planlı bir şekilde atması gereken bazı adımlar bulunur. Online mağaza açmakla en önemli ve en büyük adımı atmış oluyorsunuz. Bundan sonra; e-ticaret sitenizi ve...
3 Temmuz 2020
Gökçe Beyazaslan
Yaşça büyük hedef kitleye pazarlama çalışmaları nasıl yapılmalı?
İnternet kullanımının yaygınlaşmasıyla beraber yaşça büyük olan kesimler de artık internet üzerinde vakit geçiriyor ve markalarla etkileşime giriyorlar. Bu nedenle de hedef kitlesinde yaşça büyük kişiler yer alan firmaların,...
21 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Ürün açıklaması yazarken kullanabileceğiniz 8 yöntem
E-ticaret sitelerindeki en önemli geri dönüşüm unsurlarından biri de ürün açıklamalarıdır. Ürün açıklaması yazarken belli kurallara uymak ve tüketicilere ürünle ilgili mümkün olduğunca çok bilgi sunmak, geri...
14 Kasım 2018
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?
Yılbaşı indirimleri, e-ticaret sitelerinin yıl sonundaki gelirlerini ve satış hedeflerini tutturmada önemli bir rol oynamakta. Bu nedenle de yılbaşı indirimleri üzerinde doğru stratejileri belirlemek ve çalışmalarınızı önceden...
7 Aralık 2018
Sinan Oypan
E-ticaret e posta pazarlama istatistikleri | İNFOGRAFİK
E posta pazarlama istatistikleri; E-ticaret firmaları için bir hayli önemlidir çünkü e posta pazarlama e ticarette olmazsa olmazlardandır. Tüketicilere doğrudan ulaşma şansının yanı sıra geri dönüşüm oranları konusunda diğer...
23 Mart 2018
Sinan Oypan
Stoksuz satış yapmak isteyenlere ipuçları
Stoksuz satış, e-ticarete yeni başlamak isteyen ve düşük bütçe ile kendi işini kurmak isteyenler için etkili iş modellerinden biri. Stoksuz satış, bir diğer adıyla dropshipping, son yıllarda oldukça popülerleşmeye ve...
27 Şubat 2020
Sinan Oypan
Tüketicilerin e-ticaret sitenize güvenmelerini nasıl sağlayabilirsiniz?
E-ticaret firmalarını düşündüren ve üzerine çalışmaları gereken konulardan biri de güven unsurudur. Tüketicilerin güvenini kazanmak ve bu güveni sürdürebilmek uzun vadeli başarılar için oldukça önemlidir. Özellikle yeni...
15 Nisan 2017
Sinan Oypan
Sevgililer Günü'nde kullanabileceğiniz satış artırma kampanyaları
Her yıl olduğu gibi Sevgililer Günü yine satış artırma kampanyaları için ideal bir zaman. Yılın ilk özel günü olması nedeniyle yılbaşından sonra durgun geçmiş olabilecek ilk haftaları biraz hareketlendirmek için bu dönem,...
3 Şubat 2019
Sinan Oypan
Online Petshop Açmak ve Petshop Ürünleri Satmak
Online petshop açmak / online pet shop açmak ve petshop ürünleri satmak, sanal pet shop nasıl açılır, pet shop açma maliyeti / pet shop açma fiyatı yani pet shop açmak ne kadara mal olur, petshop açmak için gerekli belgeler /...
8 Mayıs 2018
Gökçe Beyazaslan
Rekabeti yüksek bir pazarda öne çıkmanıza yardımcı olabilecek ipuçları
E-ticaret şirketleri arasındaki rekabet her geçen gün biraz daha artıyor. Sektörlerin büyümesi ve her gün yeni firmaların pazara dahil olması, sektörde tutunmayı zorlaştırabiliyor. Bu nedenle de rekabeti yüksek olan pazarlarda...
5 Eylül 2018
Sinan Oypan
İnternetten para kazanma rehberi
İnternet son 20 yılda milyonlarca insan için para kazanma ve ticaret aracı haline geldi. İnternet, bu alanı tamamen bir kariyer olarak görenler için de, yan projeler ile ek gelir kazanmak isteyler (Genç girişimciler, çalışanlar,...
9 Kasım 2016
Savaş Çetinkaya