fbpx

İnternet üzerinden mobilya satışı hakkında bilinmesi gerekenler

7 Ekim 2017
IdeaSoft
İnternet üzerinden mobilya satışı hakkında bilinmesi gerekenler

-ticaret sektörüne baktığımız zaman büyük mobilya firmalarının sanal mağazacılık alanında da geliştiklerini görüyoruz. Müşterilerin internet kanalına talepleri gün geçtikçe artıyor. Aynı durum büyük mağazalarda olduğu gibi kobiler için de geçerli. İnternetten mobilya satmak hem üretici firmalar hem de drop shipping firmalar için kazançlı bir ticaret sistemi.

Mobilya sektöründe, e-ticarette başarıyı yakalamak için neler yapılabilir bu yazımızda ele alacağız.

Bir e-ticaret sitesi kurarak başlangıç yapabilirsiniz

Mobilya niş bir alan olduğundan bir e-ticaret sitesi kurarak işe başlamanızın satışlarınıza olumlu etkisi kaçınılmaz olacaktır. Bu şekilde internet üzerinde sizi arayan hedef kitlenize de daha rahat ulaşabilirsiniz.

E-ticaret sitenizi mağazanızın bir vitrini gibi düşündüğünüzde ürün açıklamalarının ve görsellerinin ayrıntılı ve kaliteli olması önem taşıyor. Hem hızlıca sektöre giriş yapmak hem de kolaylıkla süreci yönetmek istiyorsanız, paket e-ticaret sistemleri büyük avantaj sağlayacaktır.

E-ticarete nasıl adım atabileceğinizi ve paket e-ticaret sistemlerinin içeriğini incelemek için tıklayınız.

Stok maliyetiniz olmayacağı için avantajlı kampanyalar oluşturabilirsiniz

Mobilya üretimini gelen talepler doğrultusunda planlayarak üretime alabilirsiniz. Ayrıca üretimi kendiniz yapmıyorsanız stok maliyetiniz hiç bulunmayacağından fiziksel mağazada satılan ürünlere göre daha özel indirim kampanyaları uygulayabilirsiniz. İndirim avantajlarınız ile rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz.

İyi Bir Tedarikçi Sağlamalısınız

Bir online mobilya mağazası için en önemli konulardan biri de iyi bir tedarikçi sağlamaktır. Ürün siparişi verildiğinde, ürünlerin belirtilen gün içerisinde sorunsuz bir şekilde müşteriye ulaşması gerekiyor.

Bu konuda titiz davranan bir firma ile iş ortaklığı yapmak, firmanız adına fayda sağlayacaktır. Ayrıca ürünlerin montajı müşteri tarafından yapılacaksa mutlaka montaj kataloğu bastırılmalı ve ürünle birlikte kargolanmalıdır.

Tasarımınıza ve bilgilendirmelerinize özen göstermelisiniz

Sanal mağazanızı ürünlerinizin bir vitrini gibi düşünmelisiniz. Markanızla uyumlu bir tasarım ve sizi anlatacak uygun renk tonlarını tercih etmelisiniz. Karmaşık yapıdaki bir tasarım ziyaretçilerinizin aradığı ürünleri bulmasını zorlaştırarak siteyi terk etmelerine neden olabilir. Mobilya sitenizi ziyaret eden müşteri adaylarınız ürünlerinizi incelerken her detaya ulaşabiliyor olmalı ve menülerden istediğini kolaylıkla bulmalıdır.

Örneğin; ürün bir yemek takımı ise içerdiği tüm ürünler hakkında tek tek bilgilendirme yapılıyor olmalı. Ayrıca ürün incelerken canlı destek kısmından bilgilendirme desteği vermek de satış oranınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Sosyal medyada mutlaka aktif olmalısınız

Online mobilya mağazanızı tanıtabileceğiniz bir diğer alan ise sosyal medya sayfalarınızı aktif olarak kullanmaktır. Her sosyal medya mecrasından farklı hedef kitlelere ulaşabileceğinizi unutmamalısınız.

Yaptığınız kampanyaları, yeni ürünleri, yeni tasarımlarınızı mutlaka paylaşmalı ve daha fazla kitleye duyurmalısınız. Sosyal medya hesaplarınızdan e-ticaret sitenize yönlendirmeler yaparak ziyaretçi sayısınız ve satış ihtimallerinizi artırabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz.Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

ETBİS (Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi) nedir ve nasıl kayıt olunur?
ETBİS (Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi) nedir ve nasıl kayıt olunur?
Elektronik ticaret bilgi sistemi etbis nedir, etbis kayıt nasıl yapılır, internetten satış yapan firmaların etbis tebliğ sürecinde yapması gerekenler ve daha fazlası bu e ticaret rehberimizde. İnternetten alışverişlerde tüketiciyi...
13 Aralık 2017
Sinan Oypan
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya pazarlama marka, ürün tanıtımları yapma; yeni hedef kitlelere ulaşma ve bu kitleleri müşteriye dönüştürmek için oldukça etkili bir yöntem. Tabii ki sosyal mecralar üzerinden yeni müşteriler edinmeniz için bir takım...
16 Kasım 2016
Sinan Oypan
Online satış siteleri için 12 satış pazarlama tekniği!
Online satış siteleri için 12 satış pazarlama tekniği!
Google reklamları Türkiye kaldırılma kararıyla birlikte bundan sonrası için kullanılabilecek satış pazarlama teknikleri e-ticaret siteleri tarafından araştırılmaya başlandı. Google Reklamları hem tüketici alışkanlıklarında...
12 Ağustos 2020
IdeaSoft
Sayfayı terk etme oranlarını nasıl düşürebilirsiniz?
Sayfayı terk etme oranlarını nasıl düşürebilirsiniz?
E-ticarette dikkat edilmesi gerekenlerden biri de sayfayı terk etme (Bounce Rate) oranlarıdır. Bu oranın yüksek olması, siteye gelen ziyaretçilerin, site üzerinde fazla vakit geçirmediklerini ve siteden ayrıldıklarını gösterir....
17 Ekim 2017
Sinan Oypan
Firma tanıtımı için kullanabileceğiniz pazarlama yöntemleri
Firma tanıtımı için kullanabileceğiniz pazarlama yöntemleri
E-ticarette ve dijital pazarlamada firma tanıtımı için kullanabileceğiniz birçok farklı pazarlama ve tanıtım yöntemi bulunmakta. Dijital pazarlanın yanı sıra geleneksel medya veya reklam yöntemleri de firmanızın tanıtımı için...
26 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Organik trafik elde etmenizi sağlayacak içerik stratejisi nasıl geliştirebilirsiniz?
Organik trafik elde etmenizi sağlayacak içerik stratejisi nasıl geliştirebilirsiniz?
İçerik pazarlama çalışmaları e-ticaret sitenizin organik trafik elde etmesi için oldukça önemlidir. Farklı içerikler üreterek blog çalışmaları yapabilir ve farklı hedef kitlelere ulaşarak organik olarak elde edebileceğiniz...
13 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?
Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?
Online alışveriş her geçen gün artarken e-ticaret pazarı da sektör çeşitliliğini artırmaya başlıyor. Bunlardan biri de “kendin yap” ingilizce tabiriyle DIY (Do It Yourself) sektörü… Özellikle son zamanlarda, pandeminin...
28 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticaret firmaları Instagram Hikayeler özelliğinden nasıl faydalanabilirler?
E-ticaret firmaları Instagram Hikayeler özelliğinden nasıl faydalanabilirler?
Instagram’ın geçtiğimiz aylarda yayınladığı Hikayeler özelliği, platforma Snapchat vari bir hava katmıştı. Türkiye’de birçok e-ticaret firması Snapchat’te yer almakta zorlanıyorlar. Hem hedef kitle hem de paylaşılacak...
4 Kasım 2016
Sinan Oypan
Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına faydaları
Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına faydaları
Long tail SEO çalışmalarının e-ticaret firmalarına ne gibi faydaları vardır, bu faydalar nelerdir gelin hep beraber inceleyeylim. E-ticaret siteniz üzerinde yapabileceğiniz SEO çalışmalarından biri de long tail anahtar kelimeler...
15 Ağustos 2016
Sinan Oypan
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İçerik pazarlamadan yararlanırken, blog yazıları oluşturabilirsiniz. İyi ve kaliteli bir blog yazısı yazabilmek içinse bazı özellikleri bu içeriklerinizde bulundurmanız gerekiyor. Kullanıcılarla etkileşime geçmek, onların...
1 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Ürün incelemesi hazırlarken bilmeniz gerekenler
Ürün incelemesi hazırlarken bilmeniz gerekenler
Ürün incelemesi, e-ticaret sitenizde sattığınız ürünlere bir talep yaratmak ve tüketicilere ürünlerinizle ilgili detaylı bilgiler sunmanıza yardımcı olur. Ürün incelemeleri sadece etkileşim yaratmak amacıyla kullanılmaz; aynı...
11 Şubat 2020
Sinan Oypan
Blogunuz için içerik planı yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
Blogunuz için içerik planı yaparken nelere dikkat etmelisiniz?
İçerik pazarlama çalışmaları yaparken bir plana sadık olmanız ve bu plan dahilinde çalışmalarınızı yapmanız, uzun vadede içerik çalışmalarınızın daha sağlıklı olmasına yardımcı olacaktır. Tabii ki içerik planı...
21 Aralık 2016
Sinan Oypan