İnternet üzerinden mobilya satışı hakkında bilinmesi gerekenler

7 Ekim 2017
IdeaSoft
İnternet üzerinden mobilya satışı hakkında bilinmesi gerekenler

-ticaret sektörüne baktığımız zaman büyük mobilya firmalarının sanal mağazacılık alanında da geliştiklerini görüyoruz. Müşterilerin internet kanalına talepleri gün geçtikçe artıyor. Aynı durum büyük mağazalarda olduğu gibi kobiler için de geçerli. İnternetten mobilya satmak hem üretici firmalar hem de drop shipping firmalar için kazançlı bir ticaret sistemi.

Mobilya sektöründe, e-ticarette başarıyı yakalamak için neler yapılabilir bu yazımızda ele alacağız.

Bir e-ticaret sitesi kurarak başlangıç yapabilirsiniz

Mobilya niş bir alan olduğundan bir e-ticaret sitesi kurarak işe başlamanızın satışlarınıza olumlu etkisi kaçınılmaz olacaktır. Bu şekilde internet üzerinde sizi arayan hedef kitlenize de daha rahat ulaşabilirsiniz.

E-ticaret sitenizi mağazanızın bir vitrini gibi düşündüğünüzde ürün açıklamalarının ve görsellerinin ayrıntılı ve kaliteli olması önem taşıyor. Hem hızlıca sektöre giriş yapmak hem de kolaylıkla süreci yönetmek istiyorsanız, paket e-ticaret sistemleri büyük avantaj sağlayacaktır.

E-ticarete nasıl adım atabileceğinizi ve paket e-ticaret sistemlerinin içeriğini incelemek için tıklayınız.

Stok maliyetiniz olmayacağı için avantajlı kampanyalar oluşturabilirsiniz

Mobilya üretimini gelen talepler doğrultusunda planlayarak üretime alabilirsiniz. Ayrıca üretimi kendiniz yapmıyorsanız stok maliyetiniz hiç bulunmayacağından fiziksel mağazada satılan ürünlere göre daha özel indirim kampanyaları uygulayabilirsiniz. İndirim avantajlarınız ile rakiplerinizin önüne geçebilirsiniz.

İyi Bir Tedarikçi Sağlamalısınız

Bir online mobilya mağazası için en önemli konulardan biri de iyi bir tedarikçi sağlamaktır. Ürün siparişi verildiğinde, ürünlerin belirtilen gün içerisinde sorunsuz bir şekilde müşteriye ulaşması gerekiyor.

Bu konuda titiz davranan bir firma ile iş ortaklığı yapmak, firmanız adına fayda sağlayacaktır. Ayrıca ürünlerin montajı müşteri tarafından yapılacaksa mutlaka montaj kataloğu bastırılmalı ve ürünle birlikte kargolanmalıdır.

Tasarımınıza ve bilgilendirmelerinize özen göstermelisiniz

Sanal mağazanızı ürünlerinizin bir vitrini gibi düşünmelisiniz. Markanızla uyumlu bir tasarım ve sizi anlatacak uygun renk tonlarını tercih etmelisiniz. Karmaşık yapıdaki bir tasarım ziyaretçilerinizin aradığı ürünleri bulmasını zorlaştırarak siteyi terk etmelerine neden olabilir. Mobilya sitenizi ziyaret eden müşteri adaylarınız ürünlerinizi incelerken her detaya ulaşabiliyor olmalı ve menülerden istediğini kolaylıkla bulmalıdır.

Örneğin; ürün bir yemek takımı ise içerdiği tüm ürünler hakkında tek tek bilgilendirme yapılıyor olmalı. Ayrıca ürün incelerken canlı destek kısmından bilgilendirme desteği vermek de satış oranınızı artırmanıza yardımcı olacaktır.

Sosyal medyada mutlaka aktif olmalısınız

Online mobilya mağazanızı tanıtabileceğiniz bir diğer alan ise sosyal medya sayfalarınızı aktif olarak kullanmaktır. Her sosyal medya mecrasından farklı hedef kitlelere ulaşabileceğinizi unutmamalısınız.

Yaptığınız kampanyaları, yeni ürünleri, yeni tasarımlarınızı mutlaka paylaşmalı ve daha fazla kitleye duyurmalısınız. Sosyal medya hesaplarınızdan e-ticaret sitenize yönlendirmeler yaparak ziyaretçi sayısınız ve satış ihtimallerinizi artırabilirsiniz.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz.Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret firmalarını ilgilendiren 6 sosyal medya güncellemesi
E-ticaret firmalarını ilgilendiren 6 sosyal medya güncellemesi
Sosyal medya pazarlama, e-ticaret firmalarının sıklıkla kullandığı pazarlama yöntemlerinden biri. Marka ve ürün tanıtımlarının yanı sıra yeni hedef kitlelere ulaşmak için de sosyal platformalar, firmalar için önemli bir rol...
29 Mart 2017
Sinan Oypan
Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 2. Bölüm
Retargeting reklamlarınızda yatırım getirisini artıracak ipuçları - 2. Bölüm
İnternet sitelerinden ayrılan ya da sepette ürün bıraktıktan sonra herhangi bir sebeple alışverişini tamamlamayan kullanıcılara tekrar ulaşmak ve onlardan geri dönüşüm sağlamak amacıyla yapılan reklam çalışmalarına...
11 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Online itibar yönetimi hakkında bilmeniz gerekenler
Online itibar yönetimi hakkında bilmeniz gerekenler
Online itibar yönetimi, internet üzerinden iş yapan tüm kurum ve kişilerin özellikle üzerinde durması gereken konulardan biri. Adından da anlaşılabileceği gibi bu kavram, internet üzerinde yaptığınız işler sonucunda edindiğiniz...
23 Nisan 2019
Sinan Oypan
Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar
Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar
E-ticarette marka bilinirliğini artırmak, rekabetten sıyrılıp yeni müşterilere ulaşma ve gelirleri artırma konusunda oldukça önemlidir. Tabii ki bunu yapabilmek için de farklı kanallarda çalışmalar yapmak, bir dijital pazarlama...
23 Eylül 2016
Sinan Oypan
İnternetten ne satabilirsiniz?
İnternetten ne satabilirsiniz?
E-ticaret sektörü ve örnek siteler, yeni girişimciler için çok heyecan vericidir fakat önemli kararları da alabilmeniz gerekir. Eğer e-ticaret siteis açmak istiyorsanız alabileceğiniz en önemli kararlardan birisi de hangi ürünün...
25 Nisan 2014
Seyhun Özkara
Pazarlama iletişimi stratejsi nedir ve neden önemlidir?
Pazarlama iletişimi stratejsi nedir ve neden önemlidir?
Pazarlama iletişimi, marka ve ürün tanıtımı yapmak ve marka bilinirliğini artırmak için e-ticaret firmaları için önemli bir yere sahiptir. Pazarlama çalışmalarınız tek bir çatı altında toplamak ve bir bütün içerisinde bu...
8 Mart 2020
Sinan Oypan
E-ticarette sadık müşterileri kaçıran büyük hatalar
E-ticarette sadık müşterileri kaçıran büyük hatalar
E-ticarette sadık müşterilerinizi kaçıran büyük hatalar, şirketin uzun vadede karlılığını tehlikeye atarken, şirketin başarılı olmasının da önüne geçer. Yapılan bu büyük hatalar, günümüz e-ticaret ekosisteminde...
25 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde performans pazarlama hakkında bir giriş yapmıştık ve performans pazarlamanın ne olduğu ve nasıl ölçümlenebileceği üzerinde durmuştuk. Performans pazarlama farklı alanlarda ve farklı amaçlarla...
15 Şubat 2019
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizin bilgi veritabanını öne çıkarmak için 5 ipucu
E-ticaret sitenizin bilgi veritabanını öne çıkarmak için 5 ipucu
E-ticarette 7/24 müşteri desteği sağlamak oldukça zor bir iştir. Devamlı olarak müşterilerinden çağrılar alan ve müşteri hizmetleri bölümü oldukça yoğun olan firmalar için bilgi veritabanları oldukça önemlidir. Bu...
20 Eylül 2016
Sinan Oypan
Kadın girişimcilere destek kredisi veren bankalar hangileri?
Kadın girişimcilere destek kredisi veren bankalar hangileri?
Türkiye girişimcilik ekosisteminde kadın girişimciler de artık yerlerini daha fazla almaya başlıyor. Hem devlet destekli krediler ile hem de bankalar kendi fonları ile bu kadın girişimcileri de destekleyerek, onları kendi işlerini...
24 Kasım 2016
Sinan Oypan
Görsel tasarım ögelerini e-ticaret sitenizde hangi amaçlarla kullanabilirsiniz?
Görsel tasarım ögelerini e-ticaret sitenizde hangi amaçlarla kullanabilirsiniz?
Görsel tasım ögeleri, e-ticaret sitenizde kullanıcılarla etkileşime geçmek ve onların satın alma kararlarını etkilemede önemli bir rol oynar. Görselliğin günümüzde oldukça önemli olması ve görsel tasarım ögeleri ile...
1 Mart 2019
Sinan Oypan
Videolarınızdan daha fazla geri dönüşüm almanızı sağlayacak ipuçları
Videolarınızdan daha fazla geri dönüşüm almanızı sağlayacak ipuçları
Video içerikler günümüzde en çok etkileşimi sağlayan içerik türleri arasında yer alıyor. Kullanıcıların videolara ilgi artmasının yanı sıra sosyal mecraların da video içerikleri daha fazl ön plana çıkartıyor olması ve...
1 Haziran 2018
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin