İnternet alışveriş sitesi kurmanın avantajları

29 Ağustos 2020
IdeaSoft
İnternet alışveriş sitesi kurmanın avantajları

Pandemi yaşam tarzımızda kökten değişiklikler yaptığı gibi alışveriş alışkanlıklarımız da kökten değişti.Pandeminin etkisiyle internet alışveriş sitesi açmak konusuna ilgi arttı. Online alışveriş ise son 7 ayda sürekli olarak ivme kazandı ve yüzde 1400 arttı. Tüketiciler artık fiziki işletmelerden daha çok internet alışveriş sitelerinden ihtiyaçlarını karşılıyor.

Peki hala sadece fiziki mağaza olarak işlerini yürüten işletmeler neden e-ticarete geçmekte acele etmeli? Bugünkü konumuzda özellikle bu dönemde ticaretle uğraşan kişilerin online mağaza açarak sağlayacağı sayısız avantajdan bahsetmek istiyoruz.

İnternet alışveriş sitesi fiziki mağazaya göre düşük maliyetli

Pandemi hepimizin bildiği gibi dünya çapında en çok ekonomiyi etkiledi. Önümüzdeki döneme dair belirsizlik ise hala sürüyor. Şirketler için daha iyi bir bütçe planlaması yapmak önemli bir gereklilik haline geldi.

İşini fiziki perakende sektöründe sürdüren bir işletmeci için; sürekli ödemesi gereken kira ve stopaj bedeli, satış ekipmanları, dükkan giderleri, satış personeli maaşları, sigorta masrafları faturalar, pandemi nedeniyle alınacak tedbirlerin maliyetleri gibi birçok gider kalemi mevcut.Online mağazada ise bu fiziki gider kalemlerinden hiçbiri sizinle beraber değildir. Online mağazanız için çalışan desteğine ihtiyaç duyduğunuzda bile uzaktan iş yürütebilmeye uygun bir sektördür.

İnternet alışveriş sitesi kurma maliyeti için büyük paralar gerekmez. IdeaSoft E-ticaret Paketleri’nden işinize en uygun olan e-ticaret paketini tercih ettiğinizde, birçok avantajı da beraberinde elde etmiş olursunuz. Domain ve hosting, güvenlik sertifikaları, ücretsiz ve mobil uyumlu temalar, anlaşmalı kargo seçenekleri, güvenli ödeme seçenekleri ve daha fazlası sizlere sunulur. IdeaSoft e-ticaret paket fiyatlarımız buradan görebilirsiniz.

İnternet alışveriş sitesi ile tüketicilere günün her saati ulaşırsınız

İhtiyaçlarımızın neredeyse tamamını e-ticaretten karşılıyoruz. Bu da tüketicilerin günün her saati online alışveriş yaptığını gösteriyor. İster günün erken saatlerinde ister gecenin bir yarısı… Her tüketicinin meşguliyet zaman aralığı farklı olabilir. Tüketiciler istediği zaman online mağazanıza girip alışverişini yapabilir. Online siteniz 7/24 açık kalabilen dükkanınızdır üstelik bir güvenlik görevlisine ihtiyacı yoktur.

Bir lokasyon ile sınırlı kalmazsınız

İnternet alışveriş sitelerinde Türkiye’nin dört bir yanına satış yapabilirsiniz. Online mağazanız e-ihracat yapmanız için de önemli bir adımdır. İşinizi büyütmek ve yurtdışına satış yapmak için online mağazanız sınırları aşmanız için en iyi aracınız olacaktır. Dünyanın her ülkesindeki hedef kitlenizin sizi keşfetmesini sağlayabilirsiniz.

Yurtdışına satış yaparak markanızın dünya çapında bilinir olmasını ve yerel rakiplerinizden çok daha önce kar elde etmenizi sağlar. IdeaSoft’un geliştirdiği IdeaExport online mağazanızdaki ürünleri yurtdışına satarak gelirinizi artırmanızı sağlar.

Görünür ve ulaşılabilir olmanız daha kolaydır

Fiziki mağazanızda müşteri skalanız, sadece oraya gelebilecek kişilerle sınırlıdır. Fakat online platformunuzda her zaman sınırları aşabilirsiniz. Fiziki mağazanızda sergileyebileceğiniz ürünler sınırlıyken online mağazanızda ürünlerinizi her zaman çeşitlendirebilirsiniz. Fiziki mağazanızda bir müşteriye tekrar ulaşma olasılığınız oldukça düşükken online mağazanızda alışveriş yapan bir müşteriyi yeniden hedeflemeniz daha kolaydır. Bunun için yeniden hedefleme reklam çalışmaları yapabilirsiniz.

E-ticaret sitenizi tek başınıza yönetebilirsiniz

E-ticaretin faydalarından biri, çalışan konusunda esneklik sunmasıdır. İnternet alışveriş sitelerinin fiziki mağazalara göre daha az çalışana ihtiyaç vardır. Bir e-ticaret sitesini tek başınıza başlatabilir ve yönetebilirsiniz. Büyümeye başladığınızda ve desteğe ihtiyaç duyduğunuzda çalışma arkadaşları edinebilir ve onlara esnek bir çalışma ortamı sunabilirsiniz.

İlgi çekici görsel ve içeriklerle müşteri çekebilirsiniz

İnternet alışveriş sitesi gelişime açıktır ve silediğiniz zaman yenileyebilirsiniz. İlgi çekici ürün fotoğrafları, satın almaya teşvik eden içerikler ve tasarımlarınız ile sitenizi ilgi çekici bir hale getirebilirsiniz. E-ticaret sitenizde blog alanı oluşturarak hem ürünlerinizden bahsedebilir hem de hedef anahtar kelimelerinizi burada kullanarak sitenize organik trafik çekebilirsiniz.

İlgili rehber: Mutlaka bilmeniz gereken 20 blog yazma ipucu

Sosyal ağlardan müşteri çekmeniz daha kolaydır

Sanal mağazacılık günümüz dijitalleşmesinin bir parçası haline gelmiştir. Bir internet alışveriş sitesi açtığınızda dijital çağın getirdiği yenilikleri de mağazanızda kullanmanız gerekir. Sosyal medyada aktif olarak e-ticaret sitenize olan etkileşimi artırabilirsiniz. Ayrıca e-ticaret siteniz ile sosyal ağ bağlantılarınızı da mutlaka yapmayı ihmal etmemelisiniz.

İlgili rehber: İnternet alışveriş sitesi için sosyal medya reklam fikirleri

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tüm yorumlar

  • Gülseren

    - 14:08

    Internetten kendi ürünlerimi tüm türkiyeye satmak istiyorum spariş alıp kargoyla göndermek istiyorum yardımcı olurmusunuz

    • Savaş

      - 09:40

      Merhabalar Gülseren Hanım. Mesajınız için teşekkürler. İletişim bilgilerinizi buradan bir form doldurarak bize iletebilir misiniz? Size ulaşıp e-ticaret projeniz ile ilgili detaylı bilgi aktarmak isteriz. Birlikte sizin için bir e-ticaret projesi tasarlayabiliriz. İyi günler dileriz.

Benzer yazılar

Pokemon Go’dan öğrenilebilecek içerik pazarlama dersleri
Pokemon Go’dan öğrenilebilecek içerik pazarlama dersleri
Pokemon Go Temmuz ayında çıktığında ortalığı kasıp kavurmuştu. Hatta o dönemde Pokemon Go’yu e-ticaret ve fiziki mağazanız için nasıl kullanabileceğinize dair bir rehber yayınlamıştık. Şu sıralar biraz dilden düşmüş...
19 Eylül 2016
Sinan Oypan
İşinizi geliştirmek için rekabetten nasıl faydalanabilirsiniz?
İşinizi geliştirmek için rekabetten nasıl faydalanabilirsiniz?
İşi geliştirip, daha iyi bir yere getirmek, daha fazla müşteriye sahip olmak ve karlılığı artırmak tüm şirketlerin öncelikli amaçları arasındadır. Tüm bunları yapabilmek için birçok strateji belirlenebilir, farklı yöntemlere...
8 Eylül 2016
Sinan Oypan
E-ticarette ürün yönetimi nasıl daha iyi yapılır?
E-ticarette ürün yönetimi nasıl daha iyi yapılır?
E-ticarette ürün yönetimi, uzun vadede başarılı bir e-ticaret sitesi yönetmenin altın anahtarlarından biri. Stokların kontrolü, popüler ürünlerin beğenilmesi, ürünle ilgili talep yaratılması gibi birçok konu ürün yönetimi...
21 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Dijital içeriklerinizin performansını nasıl ölçümleyebilirsiniz? - 2. Bölüm
Dijital içeriklerinizin performansını nasıl ölçümleyebilirsiniz? - 2. Bölüm
Dijital pazarlama çalışmaları yaparken, dijital içeriklerin ölçümlenmesi ve çalışmaların sonuçlarının analiz edilerek, bu içeriklerin performanslarının takip edilmesi, pazarlama çalışmaları için oldukça gereklidir. Dijital...
15 Ağustos 2017
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları yakında Instagram üzerinden ürün satışı yapabilecekler
E-ticaret firmaları yakında Instagram üzerinden ürün satışı yapabilecekler
Son dönemlerde Instagram, reklam gelirlerini artırmak için firmalara farklı reklam modelleri sunmaya başladı. Markaların bu mecradaki faaliyetlerinin artması ve reklamlara da ilgi göstermesi, Instagram için yeni bir alan doğmasına...
8 Kasım 2016
Sinan Oypan
E-ticarette ürün paketleme neden önemli?
E-ticarette ürün paketleme neden önemli?
E-ticaret sitenizde sattığınız ürünlerin tüketicilere nasıl gönderildiği önemli bir konu olduğu için ürün paketleme konusu üzerinde durmanız gerekmektedir. Ürünün paket, ambalaj veya kutu seçiminin yanı sıra paket ...
7 Şubat 2020
Sinan Oypan
Mobil ticarette yapmanız ve yapmaktan kaçınmanız gerekenler
Mobil ticarette yapmanız ve yapmaktan kaçınmanız gerekenler
Mobil ticaretin önemi her geçen yıl biraz daha artıyor. Son birkaç yıldır Türkiye e-ticaret sektöründe de mobil ticaretin gücü biraz daha artmaya başlıyor. Bunun en büyük sebeplerinden biri de akıllı telefon ve 3G internet veri...
16 Şubat 2017
Sinan Oypan
Bir dijital ajans ile çalışmadan önce nelere dikkat etmelisiniz?
Bir dijital ajans ile çalışmadan önce nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret sitenizin dijital pazarlama ve diğer reklam çalışmalarını yapması için bir dijital ajans ile çalışmak isteyebilirsiniz. Dijital ajanslar, size yol gösterdikleri gibi, pazarlama ve reklam işlerinizi de sizin için...
7 Ocak 2019
Sinan Oypan
Organik instagram sayfa büyütme stratejileri
Organik instagram sayfa büyütme stratejileri
instagram sayfa büyütme stratejileri nelerdir, instagram fan sayfası nasıl açılır, instagram fan sayfası açmak için dikkat edilmesi gerekenler; özetle instagram sayfası nasıl büyütülür ve daha fazlası bu yazımızda. instagram...
31 Temmuz 2017
Sinan Oypan
Dropshipping nedir? | Stoksuz satış nedir?
Dropshipping nedir? | Stoksuz satış nedir?
Dropshipping nedir / stoksuz satış yani stoksuz e ticaret nedir, dropship ne demek, dropshipping avantajları, dropshipping dezavantajları ve dahası bu yazımızda. E-ticaret şirketlerinin ürün satışında kullandığı yöntemlerden biri...
1 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Mutsuz ve sinirli müşterilere karşı nasıl yaklaşmalısınız?
Mutsuz ve sinirli müşterilere karşı nasıl yaklaşmalısınız?
E-ticaret ile ilgilenirken karşınıza mutsuz veya sinirli müşteriler devamlı çıkabilir. Firma ya da kullanıcı kaynaklı problemler oluşabilir; ancak sonuçta müşteriler doğrudan ilgili firmaya yönelirler. Yanlış ürün...
4 Nisan 2017
Sinan Oypan
Kozmetik ürün satışı yapan siteler için pazarlama taktikleri
Kozmetik ürün satışı yapan siteler için pazarlama taktikleri
Kozmetik ürünleri, tüketicilerin günlük hayatlarında yoğun bir şekilde kullandıkları ürün grupları arasında yer aldığı için, bu ürünlerin satışını yapan e-ticaret sitelerinin doğru pazarlama çalışmaları yapmaları da...
15 Nisan 2019
Sinan Oypan