İnternet alışveriş sitesi kurmanın avantajları

29 Ağustos 2020
IdeaSoft
İnternet alışveriş sitesi kurmanın avantajları

Pandemi yaşam tarzımızda kökten değişiklikler yaptığı gibi alışveriş alışkanlıklarımız da kökten değişti.Pandeminin etkisiyle internet alışveriş sitesi açmak konusuna ilgi arttı. Online alışveriş ise son 7 ayda sürekli olarak ivme kazandı ve yüzde 1400 arttı. Tüketiciler artık fiziki işletmelerden daha çok internet alışveriş sitelerinden ihtiyaçlarını karşılıyor.

Peki hala sadece fiziki mağaza olarak işlerini yürüten işletmeler neden e-ticarete geçmekte acele etmeli? Bugünkü konumuzda özellikle bu dönemde ticaretle uğraşan kişilerin online mağaza açarak sağlayacağı sayısız avantajdan bahsetmek istiyoruz.

İnternet alışveriş sitesi fiziki mağazaya göre düşük maliyetli

Pandemi hepimizin bildiği gibi dünya çapında en çok ekonomiyi etkiledi. Önümüzdeki döneme dair belirsizlik ise hala sürüyor. Şirketler için daha iyi bir bütçe planlaması yapmak önemli bir gereklilik haline geldi.

İşini fiziki perakende sektöründe sürdüren bir işletmeci için; sürekli ödemesi gereken kira ve stopaj bedeli, satış ekipmanları, dükkan giderleri, satış personeli maaşları, sigorta masrafları faturalar, pandemi nedeniyle alınacak tedbirlerin maliyetleri gibi birçok gider kalemi mevcut.Online mağazada ise bu fiziki gider kalemlerinden hiçbiri sizinle beraber değildir. Online mağazanız için çalışan desteğine ihtiyaç duyduğunuzda bile uzaktan iş yürütebilmeye uygun bir sektördür.

İnternet alışveriş sitesi kurma maliyeti için büyük paralar gerekmez. IdeaSoft E-ticaret Paketleri’nden işinize en uygun olan e-ticaret paketini tercih ettiğinizde, birçok avantajı da beraberinde elde etmiş olursunuz. Domain ve hosting, güvenlik sertifikaları, ücretsiz ve mobil uyumlu temalar, anlaşmalı kargo seçenekleri, güvenli ödeme seçenekleri ve daha fazlası sizlere sunulur. IdeaSoft e-ticaret paket fiyatlarımız buradan görebilirsiniz.

İnternet alışveriş sitesi ile tüketicilere günün her saati ulaşırsınız

İhtiyaçlarımızın neredeyse tamamını e-ticaretten karşılıyoruz. Bu da tüketicilerin günün her saati online alışveriş yaptığını gösteriyor. İster günün erken saatlerinde ister gecenin bir yarısı… Her tüketicinin meşguliyet zaman aralığı farklı olabilir. Tüketiciler istediği zaman online mağazanıza girip alışverişini yapabilir. Online siteniz 7/24 açık kalabilen dükkanınızdır üstelik bir güvenlik görevlisine ihtiyacı yoktur.

Bir lokasyon ile sınırlı kalmazsınız

İnternet alışveriş sitelerinde Türkiye’nin dört bir yanına satış yapabilirsiniz. Online mağazanız e-ihracat yapmanız için de önemli bir adımdır. İşinizi büyütmek ve yurtdışına satış yapmak için online mağazanız sınırları aşmanız için en iyi aracınız olacaktır. Dünyanın her ülkesindeki hedef kitlenizin sizi keşfetmesini sağlayabilirsiniz.

Yurtdışına satış yaparak markanızın dünya çapında bilinir olmasını ve yerel rakiplerinizden çok daha önce kar elde etmenizi sağlar. IdeaSoft’un geliştirdiği IdeaExport online mağazanızdaki ürünleri yurtdışına satarak gelirinizi artırmanızı sağlar.

Görünür ve ulaşılabilir olmanız daha kolaydır

Fiziki mağazanızda müşteri skalanız, sadece oraya gelebilecek kişilerle sınırlıdır. Fakat online platformunuzda her zaman sınırları aşabilirsiniz. Fiziki mağazanızda sergileyebileceğiniz ürünler sınırlıyken online mağazanızda ürünlerinizi her zaman çeşitlendirebilirsiniz. Fiziki mağazanızda bir müşteriye tekrar ulaşma olasılığınız oldukça düşükken online mağazanızda alışveriş yapan bir müşteriyi yeniden hedeflemeniz daha kolaydır. Bunun için yeniden hedefleme reklam çalışmaları yapabilirsiniz.

E-ticaret sitenizi tek başınıza yönetebilirsiniz

E-ticaretin faydalarından biri, çalışan konusunda esneklik sunmasıdır. İnternet alışveriş sitelerinin fiziki mağazalara göre daha az çalışana ihtiyaç vardır. Bir e-ticaret sitesini tek başınıza başlatabilir ve yönetebilirsiniz. Büyümeye başladığınızda ve desteğe ihtiyaç duyduğunuzda çalışma arkadaşları edinebilir ve onlara esnek bir çalışma ortamı sunabilirsiniz.

İlgi çekici görsel ve içeriklerle müşteri çekebilirsiniz

İnternet alışveriş sitesi gelişime açıktır ve silediğiniz zaman yenileyebilirsiniz. İlgi çekici ürün fotoğrafları, satın almaya teşvik eden içerikler ve tasarımlarınız ile sitenizi ilgi çekici bir hale getirebilirsiniz. E-ticaret sitenizde blog alanı oluşturarak hem ürünlerinizden bahsedebilir hem de hedef anahtar kelimelerinizi burada kullanarak sitenize organik trafik çekebilirsiniz.

İlgili rehber: Mutlaka bilmeniz gereken 20 blog yazma ipucu

Sosyal ağlardan müşteri çekmeniz daha kolaydır

Sanal mağazacılık günümüz dijitalleşmesinin bir parçası haline gelmiştir. Bir internet alışveriş sitesi açtığınızda dijital çağın getirdiği yenilikleri de mağazanızda kullanmanız gerekir. Sosyal medyada aktif olarak e-ticaret sitenize olan etkileşimi artırabilirsiniz. Ayrıca e-ticaret siteniz ile sosyal ağ bağlantılarınızı da mutlaka yapmayı ihmal etmemelisiniz.

İlgili rehber: İnternet alışveriş sitesi için sosyal medya reklam fikirleri

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tüm yorumlar

  • Gülseren

    - 14:08

    Internetten kendi ürünlerimi tüm türkiyeye satmak istiyorum spariş alıp kargoyla göndermek istiyorum yardımcı olurmusunuz

    • Savaş

      - 09:40

      Merhabalar Gülseren Hanım. Mesajınız için teşekkürler. İletişim bilgilerinizi buradan bir form doldurarak bize iletebilir misiniz? Size ulaşıp e-ticaret projeniz ile ilgili detaylı bilgi aktarmak isteriz. Birlikte sizin için bir e-ticaret projesi tasarlayabiliriz. İyi günler dileriz.

Benzer yazılar

Ürün incelemesi hazırlarken bilmeniz gerekenler
Ürün incelemesi hazırlarken bilmeniz gerekenler
Ürün incelemesi, e-ticaret sitenizde sattığınız ürünlere bir talep yaratmak ve tüketicilere ürünlerinizle ilgili detaylı bilgiler sunmanıza yardımcı olur. Ürün incelemeleri sadece etkileşim yaratmak amacıyla kullanılmaz; aynı...
11 Şubat 2020
Sinan Oypan
Dijital pazarlama stratejisi için her şeyin dahil olduğu en mükemmel formül
Dijital pazarlama stratejisi için her şeyin dahil olduğu en mükemmel formül
E-ticaret firmaları için dijital pazarlama oldukça önemlidir. Marka bilinirliğini artırma ve yeni hedef kitlelere ulaşmak için internet üzerinden yapılan çalışmalar kritik bir rol oynamaktadır. Tabii ki internet üzerindeki...
9 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Ürün fotoğraf çekimini kendiniz nasıl yapabilirsiniz? | 2. Bölüm
Ürün fotoğraf çekimini kendiniz nasıl yapabilirsiniz? | 2. Bölüm
Ürün çekimi nasıl yapılır, ürün fotoğrafı çekmek için gerekenler, ürün çekimi için fotoğraf makinesi, ürün çekimi için lens, ürün çekimi için ışık, evde ürün fotoğrafı çekmek, profesyonel ürün fotoğraf çekimi, ...
10 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?
E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?
E-ticarette mobil alana yatırımların yapılması oldukça önemli. Mobil cihaz penetrasyonunun önemli ölçüde artmasından dolayı, e-ticaret siteleri mobil cihazlar üzerinden sıklıkla ziyaret ediliyor. Mobil kullanımının bu...
13 Mart 2017
Sinan Oypan
Sosyal ağlar satış kanalları olarak nasıl kullanılırlar?
Sosyal ağlar satış kanalları olarak nasıl kullanılırlar?
E-ticarette, sosyal ağlar pazarlama ve reklam çalışmalarının yanı sıra satış kanalları olarak uzun zamandır kullanılmakta. Facebook firmalara özel marka sayfalarını 10 yılı aşkın bir süre önce tanıtmıştı ve bu zamandan...
23 Haziran 2020
Sinan Oypan
2020'de B2B pazarlama trendleri nasıl olacak?
2020'de B2B pazarlama trendleri nasıl olacak?
B2B pazarlama çalışmaları ile 2020’de yeni hedef kitlelere ulaşırken, e-ticaret siteniz üzerinde gerçekleşen işlemleri de artırarak, karlılığınızı artırabilirsiniz. B2B pazarlama trendleri 2020 yılında içerik ve...
27 Ocak 2020
Sinan Oypan
Ürün tanıtımı yapmak için kullanabileceğiniz yöntemler
Ürün tanıtımı yapmak için kullanabileceğiniz yöntemler
E-ticaret sitenize müşteri çekebilmek ve geri dönüşümlerinizi artırabilmek için ürün tanıtımı yapmanız bir hayli önemlidir. Yeni veya mevcut ürünleriniz için farklı dijital pazarlama çalışmalarından yararlanarak bu...
3 Mart 2020
Sinan Oypan
Şirketlerin Instagram yönetiminde sıkça yaptıkları hatalar
Şirketlerin Instagram yönetiminde sıkça yaptıkları hatalar
Şu an en hızlı büyüyen ve kullanıcılara arasında en popüler olan sosyal mecra şüphesiz Instagram. Instagram’da yer almak ve tüketicilere bu kanal üzerinden ulaşmak markalar için de bir hayli önemli. Bu sebeple de birçok firma bu...
20 Haziran 2017
Sinan Oypan
Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar
Marka bilinirliğini artırmada doğru bilinen yanlışlar
E-ticarette marka bilinirliğini artırmak, rekabetten sıyrılıp yeni müşterilere ulaşma ve gelirleri artırma konusunda oldukça önemlidir. Tabii ki bunu yapabilmek için de farklı kanallarda çalışmalar yapmak, bir dijital pazarlama...
23 Eylül 2016
Sinan Oypan
Online işletmenizin para kazandırmamasının 7 sebebi
Online işletmenizin para kazandırmamasının 7 sebebi
İnternet üzerinden tüketicilere ulaşmak isteyen firmalar ya da kişiler bir e-ticaret sitesi açarak, buradan satış yapmak istiyor. Çok kaliteli bir siteniz olsa dahi iş sadece burada bitmiyor. Sitenizi kurduktan sonra yapmanız gereken...
1 Ekim 2016
Sinan Oypan
Küçük işletmeler için bütçe yönetimi ipuçları
Küçük işletmeler için bütçe yönetimi ipuçları
Bütçe yönetimi, elinizdeki sermayeyi iyi yönetmenizi sağlarken, uzun vade de elinizde nakit kalmasını sağladığı için gereklidir. Bütçe yönetimi hem operasyonel alan da hem de yapacağınız tanıtım alanında da kontrollü bir...
20 Haziran 2020
Sinan Oypan
Facebook AB testi ile reklamlarınızdan öğrenecekleriniz
Facebook AB testi ile reklamlarınızdan öğrenecekleriniz
Facebook AB testi ile reklamlarınızdan öğrenecekleriniz nelerdir? AB testini Facebook reklamlarında neden kullanmalısınız? Bu ve AB testi ile daha fazlası bu yazımızda. Facebook AB testi Sosyal medya reklam çalışmalarında...
23 Ocak 2018
Sinan Oypan