Instagram'da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirler

9 Aralık 2018
Sinan Oypan

Instagram’da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirleri ele alacağımız bu yazımızın yanında; instagram satış fikirleri, instagramda ne satılır / instagramda ne satabilirim, instagramda satış kargo ve daha fazlasını da ele alacağız. Gelin şimdi instagramdan ürün satmak ile ilgili tüm merak ettiklerinizi hep birlikte inceleyelim..

Instagram'da ürün satmak

Instagram’da ürün satmak, son dönemlerde popülerliği artan iş modellerinden biri olmaya başlıyor. Tabii ki doğrudan Instagram’da satış yapılamadığı için, burada pazarlama çalışmaları yapmak, ödeme sistemlerini yönetmek ve sipariş takibini manuel olarak yapmak gerekebiliyor.

Bir e-ticaret sitesi olmadan Instagram’da ürün satmak çok karlı bir iş olmayabilir. Sadece banka havalesi ya da kapıda ödeme sistemiyle, arkada güvenilir bir marka yaratmadan bu işi sürdürülebilir bir şekilde devam ettirmek bir hayli zordur. Bu nedenle de Instagram’da ürün satmak isteyenlerin hem güvenilir bir marka yaratmak hem de vergi yükümlülüklerini yerine getirebilmeleri için bir şirket ve e-ticaret sitesi kurması daha etkilidir. Bu konu hakkında detaylı bilgi sahibi olmak için Instagram'da satış yapmak için neler yapmanız gerekiyor? isimli rehberimizi okuyabilirsiniz.

Instagram satış fikirleri

Instagram’da satacak ürün fikirleri bulmak da bu işi yönetmek kadar önemli bir iştir. Bu nedenle de tüketicilerin ilgisini çekebilecek ya da trend ürünlere yönelmek, ulaşacağınız kitleyi ve geri dönüşümlerinizi artırabilir. Bu rehberimizde de Instagram’da ürün satmak isteyenler için 2019’da popüler olabilecek ürün alternatiflerini listeliyoruz.

Instagram’da satacak ürün bulurken nelere dikkat etmelisiniz?

Alternatif ürün fikirlerine geçmeden önce online olarak satacak ürün bulmadan önce nelere dikkat etmeniz gerektiğinden de kısaca bahsedelim.

Dikkat çekici ve orijinal ürünler seçin: Seçtiğiniz ürünlerin tüketicilerin dikkatini çekmesi ve orijinal olması önemli. Birçok kişi ya da firma Instagram’da ürün sattığı için bu rekabetten sıyrılabilmek için orijinal ürünlerinizin olması önemli.

Bulması zor olan ürünler seçin: Piyasada çok olmayan ya da bulunmayan ürünlere yönelmeniz de ürünün sadece sizden temin edilmesini sağlayacağı için geri dönüşümlerinizi artırmanızda önemli bir rol oynar.

Fiyatı kolay bulunmayan ürünler seçin: Tüketicilerin, sattığınız ürünlerin toptan alım fiyatlarına kolay bir şekilde ulaşamamaları da önemli. Böylelikle sizin belirlediğiniz satış fiyatının karşılaştırılamamasını sağlarsınız.

“Instagram'da

Ülke içinde satılmayan ürünlere yönelin: Ülke içinde kolay bulunmayan ürünleri tercih etmeniz de tüketicilerin bu ürünü sadece sizde bulmalarını sağlayacağı için satış oranlarınızı artırırken, ürünün tedarikçisi olmanızı da sağlar.

Instagram’da ürün satmak isteyenler için alternatif ürün fikirleri

Kablosuz telefon şarjları

Son dönemlerde popülerliği artan ürünlerden biri de kablosuz telefon şarjları. Daha kolay bir şekilde telefonlarını şarj etmek isteyen kişiler bu ürünlere ilgi göstermekte. Bu ürünler tüketicilerin hayatını kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda trend ürünler olduğu için de satışlarınızı artırabilirsiniz.

Telefon lensleri

Akıllı telefonların teknolojileri geliştikçe fotoğraf çekimi konusunda da bu cihazlar daha fazla kullanılıyor. Akıllı telefonlara monte edilen lens çözümleri de son dönemlerde tüketicilerin ilgisini çekmeye başladı. Telefonlarıyla sürekli olarak fotoğraf çeken kitlelere özel olarak bu telefon lenslerinin satışını yapabilirsiniz.

Bebek taşıyıcıları

Bebeklerle ilgili ürünler de internet üzerinde satışı fazla olan ürünler. Özellikle gün içerisinde hem çalışan hem de çocuğu ile ilgilenen annemler için bebek taşıyıcı ürünleri de ailelerin tercihleri arasında yer alıyor. Küçük bebekler için üretilen bu ürünlerde Instagram’da satmak isteyeceğiniz ürünler arasında yer alabilir.

Araba telefon tutucular

Akıllı telefonlar günlük hayatımızın bir parçası olduğu gibi arabada da GPS olarak kullanılabiliyor. Bunun için araba telefon tutucu ürünler de tüketicilerin sıklıkla tercih ettiği ürünler arasında yer alıyor.

Drone kameralar

Drone kameralar, Instagram’da ürün satmak isteyenler için uygun ürünler arasında. Birçok farklı kalitede drone kameralar bulunuyor. Ulaşmak istediğiniz hedef kitlelere göre bu drone kameraları da tercih edebilirsiniz.

El yapımı takı ve aksesuarlar

Takı ve aksesuar ürünleri Instagram’da sıklıkla satılan ürün grupları arasında yer alıyor. Bu ürünler arasından sıyrılabilmek için el yapımı aksesuar ve takılara yönelmek iyi bir fikir olarak düşünülebilir. Kendi ürünlerinizi yapabileceğiniz gibi el yapımı üretim yapan kişi ya da firmalardan ürünlerini toptan olarak da alabilirsiniz.

Evcil hayvan ürünleri

Evcil hayvanlarla ilgili aksesuar ve ürünler de son dönemlerde popülerliği artan ürünler arasında yer alıyor. Birçok kişinin evcil hayvan sahiplenmesiyle beraber bu pazar da hızla büyüyor. Evcil hayvanlar için oyuncaklar, giyim aksesuarları, tasmalar, kafes ya da taşıma kafesleri, mama ve takviye besin ürünleri Instagram’da ürün satmak isteyenler için iyi bir alternatif olabilir.

Sakal bakım ürünleri

Özellikle 2018 başından itibaren erkeklere yönelik kişisel bakım ürünlerine de bir ilgi başlamış durumda. Erkeklerde sakal modasının yaygınlaşmasıyla beraber sakal bakım ürünleri de tercih edilmeye başlandı. Instagram’da satmayı düşündüğünüz ürün grupları arasında bu ürünleri de ekleyebilirsiniz.

Parti malzemeleri

Parti malzemeleri de tüketicilerin tercih ettiği ürünler arasında yer alıyor. Doğum günü, özel günler ya da babyshower günlerine özel, parti malzemelerinin satışlarını yapmanız farklı bir hedef kitleye ulaşmanıza yardımcı olur. Özellikle bu ürünleri farklı paketler halinde sunmanız ve toplu bir çözüm sağlamanız oldukça etkili olur.

Bluetooth hoparlörler

Özellikle kablosuz ve dış mekanlarda da kullanılabilen Bluetooth hoparlörler de popülerliği artan ürünler arasında yer alıyor. Dış mekanda vakit geçirmeyi seven özellikle genç hedef kitleler için bu tür ürünlerin satışını yapabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret şirketleri için lojistik yönetimi ipuçları
Lojistik yönetimi, e-ticaret firmalarının sorumlu olduğu ve doğru bir şekilde yapmaları gereken çalışmalardan biri. Tüketicilerin siparişlerini takip etmek, doğru ürünleri doğru müşterilere göndermek, çalışacak güvenili...
4 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Tedarik zinciri nedir ve neden önemlidir?
E-ticarette tedarik zinciri, ürünün üretim aşamasından, tüketiciye ulaşana kadar ki süreci kapsar ve iyi bir şekilde planlanması gereken bir unsurdur. Tedarik zinciri yönetiminizi doğru yapmanız, maliyetlerinizi düşük tutmanız,...
24 Ocak 2020
Sinan Oypan
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular ve yanıtları
E-posta pazarlama ile ilgili en sık sorulan sorular; e-posta gönderimi için en uygun zaman nedir, hangi sıklıkta e-posta göndermek gerekiyor, e-postaların uzunlukları ne kadar olmalı; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
23 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticarette gerilla pazarlama nasıl yapılır?
Gerilla pazarlama, tüketicilerin dikkatini çekmek ve farklı bir yaklaşımla marka ya da ürün tanıtımı yapmak için kullanılan pazarlama yöntemlerinden biri ve zaman zaman bu pazarlama çalışmalarının iyi örneklerini viral olmuş...
2 Ekim 2019
Sinan Oypan
Başarılı bir video içerik stratejisi nasıl oluşturulur?
Video içeriklerin popülerliğinin artmasıyla beraber firmalar da video içerik oluşturmaya ya da video içerik üreticileriyle beraber çalışmaya başladı. Etkileşim oranlarının yüksek olması nedeniyle video içerikler e-ticaret...
31 Ekim 2017
Sinan Oypan
Dijital pazarlama ile ilgili yanlış bilinen bilgiler
Dijital pazarlama hem fiziki mağazalar hem de e-ticaret şirketleri için oldukça önemli bir konudur. Doğru yapıldığında farklı hedef kitlelere ulaşılarak, marka ve ürün bilinirliğini artırma konusunda oldukça etkilidir. Ancak...
29 Eylül 2017
Sinan Oypan
Online Satış Alışveriş Sitesi Kurmak, Açmak
Alışveriş sitesi kurmak için gerekenler nelerdir, e ticaret sitesi nasıl açılır, e ticaret sitesi kurmak maliyeti nedir, internet satış sitesi kurmak için zorunlu yasal ve teknik geliştirmelerde...
28 Temmuz 2016
Savaş Çetinkaya
Mobil ticaret optimizasyonunda üzerinde durulması gereken 6 konu
Mobil ticaret, hızlı bir şekilde büyümeye devam ediyor ve 2021 yılında toplam e-ticaret satışlarının yüzde 54’ünün mobil üzerinden gerçekleşmesi bekleniyor. Günümüzün dijital çağında akıllı telefonları sürekli...
27 Mart 2019
Sinan Oypan
Anahtar kelime analizi ile geri dönüşümlerinizi nasıl artırabilirsiniz?
Anahtar kelime analizi ve anahtar kelimelerin seçimi, arama motorları üzerindeki görünürlüğünüzü artırarak, organik trafik edinmek için önemli konulardan biri. Anahtar kelime analizi ile hedef kitlenizin yaptığı arama sorgularına...
20 Haziran 2019
Sinan Oypan
E posta pazarlama trendleri | 2019
E posta pazarlama trendleri 2019 yılında karşımıza aslında çok büyük değişiklikler getirmeyecek gibi görünüyor. Otomasyon araçları ve yapay zeka kullanımlarının haricinde aslında 2018’de de sıklıkla bahsettiğimiz...
22 Aralık 2018
Sinan Oypan
Küçük firmalar büyük firmalarla olan rekabetle nasıl baş edebilirler?
E-ticarette küçük ve orta ölçekli firmaların en çok sıkıntı yaşadıkları durumlardan biri de sektörün bilinen ve büyük markalarıyla rekabet etmek oluyor. Büyük firmalar, marka bilinirlikleri, bütçeleri, ulaştıkları hedef...
16 Ocak 2017
Sinan Oypan
SMS reklamlarını e-ticaret sitenizde nasıl kullanabilirsiniz?
SMS reklamları, e-ticaret firmalarınca da yaygın bir şekilde kullanılan pazarlama yöntemlerinden biri. Tüketicilerin akıllı telefonları üzerinde çokça vakit geçiriyor olmaları da SMS reklamlarının geri dönüşümlerini olumlu bir...
8 Mart 2019
Sinan Oypan