fbpx

Instagram'da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirler

9 Aralık 2018
Sinan Oypan
Instagram'da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirler

Instagram’da ürün satmak isteyenlere alternatif fikirleri ele alacağımız bu yazımızın yanında; instagram satış fikirleri, instagramda ne satılır / instagramda ne satabilirim, instagramda satış kargo ve daha fazlasını da ele alacağız. Gelin şimdi instagramdan ürün satmak ile ilgili tüm merak ettiklerinizi hep birlikte inceleyelim..

Instagram'da ürün satmak

Instagram’da ürün satmak, son dönemlerde popülerliği artan iş modellerinden biri olmaya başlıyor. Tabii ki doğrudan Instagram’da satış yapılamadığı için, burada pazarlama çalışmaları yapmak, ödeme sistemlerini yönetmek ve sipariş takibini manuel olarak yapmak gerekebiliyor.

Bir e-ticaret sitesi olmadan Instagram’da ürün satmak çok karlı bir iş olmayabilir. Sadece banka havalesi ya da kapıda ödeme sistemiyle, arkada güvenilir bir marka yaratmadan bu işi sürdürülebilir bir şekilde devam ettirmek bir hayli zordur. Bu nedenle de Instagram’da ürün satmak isteyenlerin hem güvenilir bir marka yaratmak hem de vergi yükümlülüklerini yerine getirebilmeleri için bir şirket ve e-ticaret sitesi kurması daha etkilidir. Bu konu hakkında detaylı bilgi sahibi olmak için Instagram'da satış yapmak için neler yapmanız gerekiyor? isimli rehberimizi okuyabilirsiniz.

Instagram satış fikirleri

Instagram’da satacak ürün fikirleri bulmak da bu işi yönetmek kadar önemli bir iştir. Bu nedenle de tüketicilerin ilgisini çekebilecek ya da trend ürünlere yönelmek, ulaşacağınız kitleyi ve geri dönüşümlerinizi artırabilir. Bu rehberimizde de Instagram’da ürün satmak isteyenler için 2019’da popüler olabilecek ürün alternatiflerini listeliyoruz.

Instagram’da satacak ürün bulurken nelere dikkat etmelisiniz?

Alternatif ürün fikirlerine geçmeden önce online olarak satacak ürün bulmadan önce nelere dikkat etmeniz gerektiğinden de kısaca bahsedelim.

Dikkat çekici ve orijinal ürünler seçin: Seçtiğiniz ürünlerin tüketicilerin dikkatini çekmesi ve orijinal olması önemli. Birçok kişi ya da firma Instagram’da ürün sattığı için bu rekabetten sıyrılabilmek için orijinal ürünlerinizin olması önemli.

Bulması zor olan ürünler seçin: Piyasada çok olmayan ya da bulunmayan ürünlere yönelmeniz de ürünün sadece sizden temin edilmesini sağlayacağı için geri dönüşümlerinizi artırmanızda önemli bir rol oynar.

Fiyatı kolay bulunmayan ürünler seçin: Tüketicilerin, sattığınız ürünlerin toptan alım fiyatlarına kolay bir şekilde ulaşamamaları da önemli. Böylelikle sizin belirlediğiniz satış fiyatının karşılaştırılamamasını sağlarsınız.

“Instagram'da

Ülke içinde satılmayan ürünlere yönelin: Ülke içinde kolay bulunmayan ürünleri tercih etmeniz de tüketicilerin bu ürünü sadece sizde bulmalarını sağlayacağı için satış oranlarınızı artırırken, ürünün tedarikçisi olmanızı da sağlar.

Instagram’da ürün satmak isteyenler için alternatif ürün fikirleri

Kablosuz telefon şarjları

Son dönemlerde popülerliği artan ürünlerden biri de kablosuz telefon şarjları. Daha kolay bir şekilde telefonlarını şarj etmek isteyen kişiler bu ürünlere ilgi göstermekte. Bu ürünler tüketicilerin hayatını kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda trend ürünler olduğu için de satışlarınızı artırabilirsiniz.

Telefon lensleri

Akıllı telefonların teknolojileri geliştikçe fotoğraf çekimi konusunda da bu cihazlar daha fazla kullanılıyor. Akıllı telefonlara monte edilen lens çözümleri de son dönemlerde tüketicilerin ilgisini çekmeye başladı. Telefonlarıyla sürekli olarak fotoğraf çeken kitlelere özel olarak bu telefon lenslerinin satışını yapabilirsiniz.

Bebek taşıyıcıları

Bebeklerle ilgili ürünler de internet üzerinde satışı fazla olan ürünler. Özellikle gün içerisinde hem çalışan hem de çocuğu ile ilgilenen annemler için bebek taşıyıcı ürünleri de ailelerin tercihleri arasında yer alıyor. Küçük bebekler için üretilen bu ürünlerde Instagram’da satmak isteyeceğiniz ürünler arasında yer alabilir.

Araba telefon tutucular

Akıllı telefonlar günlük hayatımızın bir parçası olduğu gibi arabada da GPS olarak kullanılabiliyor. Bunun için araba telefon tutucu ürünler de tüketicilerin sıklıkla tercih ettiği ürünler arasında yer alıyor.

Drone kameralar

Drone kameralar, Instagram’da ürün satmak isteyenler için uygun ürünler arasında. Birçok farklı kalitede drone kameralar bulunuyor. Ulaşmak istediğiniz hedef kitlelere göre bu drone kameraları da tercih edebilirsiniz.

El yapımı takı ve aksesuarlar

Takı ve aksesuar ürünleri Instagram’da sıklıkla satılan ürün grupları arasında yer alıyor. Bu ürünler arasından sıyrılabilmek için el yapımı aksesuar ve takılara yönelmek iyi bir fikir olarak düşünülebilir. Kendi ürünlerinizi yapabileceğiniz gibi el yapımı üretim yapan kişi ya da firmalardan ürünlerini toptan olarak da alabilirsiniz.

Evcil hayvan ürünleri

Evcil hayvanlarla ilgili aksesuar ve ürünler de son dönemlerde popülerliği artan ürünler arasında yer alıyor. Birçok kişinin evcil hayvan sahiplenmesiyle beraber bu pazar da hızla büyüyor. Evcil hayvanlar için oyuncaklar, giyim aksesuarları, tasmalar, kafes ya da taşıma kafesleri, mama ve takviye besin ürünleri Instagram’da ürün satmak isteyenler için iyi bir alternatif olabilir.

Sakal bakım ürünleri

Özellikle 2018 başından itibaren erkeklere yönelik kişisel bakım ürünlerine de bir ilgi başlamış durumda. Erkeklerde sakal modasının yaygınlaşmasıyla beraber sakal bakım ürünleri de tercih edilmeye başlandı. Instagram’da satmayı düşündüğünüz ürün grupları arasında bu ürünleri de ekleyebilirsiniz.

Parti malzemeleri

Parti malzemeleri de tüketicilerin tercih ettiği ürünler arasında yer alıyor. Doğum günü, özel günler ya da babyshower günlerine özel, parti malzemelerinin satışlarını yapmanız farklı bir hedef kitleye ulaşmanıza yardımcı olur. Özellikle bu ürünleri farklı paketler halinde sunmanız ve toplu bir çözüm sağlamanız oldukça etkili olur.

Bluetooth hoparlörler

Özellikle kablosuz ve dış mekanlarda da kullanılabilen Bluetooth hoparlörler de popülerliği artan ürünler arasında yer alıyor. Dış mekanda vakit geçirmeyi seven özellikle genç hedef kitleler için bu tür ürünlerin satışını yapabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Pazarlamada kitle psikolojisi nasıl kullanılır?
Pazarlamada kitle psikolojisi nasıl kullanılır?
Kitle psikolojisi üzerine çalışmak ve bunu anlamak, tüketicilerin satın alma kararlarını nasıl verdiklerini anlamanızı sağlar. Bunu kavradığınızda; pazarlama, reklam ve satış stratejilerinizi daha etkili bir şekilde...
22 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Google'dan e-ticaret siteleri için kullanıcı deneyimi tavsiyeleri
Google'dan e-ticaret siteleri için kullanıcı deneyimi tavsiyeleri
E-ticaret sitelerinde kullanıcı deneyimi oldukça önemli unsurlardan biri. Hem ziyaretçilerin sitede rahatlıkla vakit geçirerek, belli bir eyleme geçmelerini sağlamak için hem de web sitenin SEO değerini güçlendirmek için kullanıcı...
9 Ocak 2019
Sinan Oypan
Markanız için hangi sosyal ağın daha uygun olduğunu nasıl bulunur?
Markanız için hangi sosyal ağın daha uygun olduğunu nasıl bulunur?
Sosyal medya pazarlama çalışmaları yaparken doğru bir mecrada yer almak, hem verdiğiniz emeğin hem de bu işler için ayırdığınız bütçenin karşılığını daha iyi bir şekilde almanızı sağlar. Her firma her mecrada...
19 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Mobil uyumlu site performansı nasıl artırılır?
Mobil uyumlu site performansı nasıl artırılır?
Mobil uyumlu site e-ticaret firmaları için artık bir standart haline geldi ve tabii ki bu nedenle de mobil görünümdeki performansı artırmak gerekiyor. Tüketicilerin mobil cihazlardan e-ticaret sitelerini ziyaret etmeleri ve alışveriş...
20 Eylül 2019
Sinan Oypan
Neden mobil uyumlu site tasarımına yatırım yapmalısınız?
Neden mobil uyumlu site tasarımına yatırım yapmalısınız?
Dünkü yazımızda mobil uygulamaların e-ticaret için bir zorunluluk olup olmadığını ele almıştık. Dilerseniz buraya tıklayarak dünkü yazımızı okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımızda da e-ticaret firmalarının neden mobil uygulama...
14 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi Black Friday indirimlerine nasıl hazırlayabilirsiniz?
E-ticaret sitenizi Black Friday indirimlerine nasıl hazırlayabilirsiniz?
Black Friday indirimleri tüm dünyada tüketicilerin merakla beklediği konular arasında yer alıyor. Geçtiğimiz yıl Türkiye’de de internet üzerinde yapılmaya başlanan Black Friday indirimleri, tüketicilerin ilgisini çekmeyi...
3 Kasım 2018
Sinan Oypan
En verimli e-posta gönderim günü nasıl belirlenir?
En verimli e-posta gönderim günü nasıl belirlenir?
E-posta gönderim günü eposta çalışmalarınızın başarıya ulaşmasında çok önemli bir yere sahiptir. Bilindiği üzere e posta pazarlama, günümüzde e-ticaret firmalarının halen en çok verim ve geri dönüşüm sağladığı...
6 Şubat 2017
Sinan Oypan
Mobil reklamların e-ticaret firmaları için ne tür avantajları bulunuyor?
Mobil reklamların e-ticaret firmaları için ne tür avantajları bulunuyor?
Mobil cihaz kullanımlarının artması ve mobil internet penatrasyonunun artmasıyla beraber kullanıcıların mobil cihazlar üzerinde geçirdikleri süre artmaya başladı. Masaüstü cihazlar yerine günün her anında internet erişimi...
18 Temmuz 2018
Sinan Oypan
E-ticarette SMS pazarlama hakkında bilmeniz gerekenler
E-ticarette SMS pazarlama hakkında bilmeniz gerekenler
E-ticarette kullanılabilecek pazarlama araçlarından biri de SMS’lerdir. SMS gönderimleri e-posta ve diğer sosyal medya pazarlama araçlarından daha eskiye dayandığı için bilinirliği ve kullanılabilirliği daha fazladır. Günümüzde...
26 Şubat 2018
Sinan Oypan
E-ticarette pazarlama müdürü hangi görevlerden sorumlu?
E-ticarette pazarlama müdürü hangi görevlerden sorumlu?
Özellikle yeni kurulan ve işini büyütmek isteyen e-ticaret firmaları için pazarlama müdürü önemli bir role sahiptir. Doğru pazarlama stratejileri ve bu stratejilerin uygulanış şekli, firmanın büyümesine, marka bilinirliğinin...
13 Ocak 2020
Sinan Oypan
Ürün pazarlama çalışmalarını daha iyi hale nasıl getirebilirsiniz?
Ürün pazarlama çalışmalarını daha iyi hale nasıl getirebilirsiniz?
Ürün pazarlama çalışmaları, pazardaki talebi artırarak, tüketicilerin bu ürüne olan ilgi ve merakını artırmanıza yardımcı olur. Önceki günlerde ürün pazarlamasının ne olduğunu ürün pazarlama yaparken dikkat etmeniz gereken...
11 Nisan 2020
Sinan Oypan
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar...
1 Ağustos 2017
Sinan Oypan