fbpx

E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları

15 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları

Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir bakıma önemli olduğu için, bu mecra üzerinde içerik paylaşanların ilgi çekici ve göze hitap eden paylaşımlar yapmaları gerekiyor.

Tasarım konusunda çok fazla deneyim ve bilgisi olmayanlar için bu kimi zaman bir zorluk olabiliyor. Ancak bu noktada da Instagram hikaye düzenleme araçlarından yararlanma şansınız bulunuyor. Bu araçlar sayesinde akıllı telefonunuz üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde hikaye paylaşımları hazırlayabilirsiniz. Bu rehberimizde de kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçlarını sizinle paylaşacağız.

Adobe Spark

Spark, Adobe’nin bir programı ve mobil cihazlar üzerinden farklı şablon ve biçimlerde fotoğraf ya da video düzenleme imkanı sunuyor. Ses kaydı ya da videoya müzik ekleme, ikon kullanımı gibi özellikleriyle de Instagram hikayelerinizde farklı çalışmalar yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz indirebiliyorsunuz; ancak paylaşımlarınızın altında “Adobe Spark” watermark işareti yer alıyor. Eğer bu damganın kalkmasını istiyorsanız Adobe’nin Creative Cloud üyeliğini almanız gerekiyor. Bu üyeliğin aylık fiyatları 29,25 TL’den başlıyor.

Unfold

Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç da Unfold. Bu uygulama üzerinde hikaye anlatımları için kullanabileceğiniz farklı şablonlar bulunuyor. Ücretsiz sürümde kullanabileceğiniz 25 farklı şablon bulunurken, premium sürümünde 75 farklı şablondan yararlanabiliyorsunuz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebiliyorsunuz; fakat uygulama içi satın almaların mevcut olduğunu hatırlatalım.

Splice

Splice, özellikle video paylaşımı yapmak isteyenler için oldukça kullanışlı bir uygulama. Bu uygulama üzerinde mobil cihazlarda görüntülenecek video düzenlemeleri ve kurguları yapabilmektesiniz. Uygulama içerisinde videoları kesebilir, geçiş efektleri ekleyebilir, video hızını kontrol edebilir, animasyon ve metin kullanımları yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilmektesiniz.

Magisto

Magisto da Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç. Özellikle hikaye formatında video yaparken kullanabileceğiniz Magisto, video ve fotoğraflardan video yapımını kolaylaştıran bir araç. Ücretsiz sürümü de bulunan bu aracın Premium sürümünün fiyatı ise 4,99 dolar.

Quik

Kolay ve birkaç adımda video içerikler üretmek istenler Quik’ten yararlanabilirler. Instagram hikaye düzenleme konusunda GoPro’nun bir uygulaması olan Quik üzerinde, hazır şablonları seçebilir, başlıklar ekleyebilir ve kütüphanesinden müzikleri direkt videolarınıza ekleyebilirsiniz. Birden fazla fotoğrafı kullanarak, uygulamanın kendi içindeki animasyonlar sayesinde fotoğraflarınızı videoya da dönüştürebilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Easil

Easil, sadece hikaye paylaşımları değil, diğer sosyal ağların fotoğraf formatlarına göre de içeriklerinizi düzenleyebileceğiniz bir araç. Buradaki hazır şablonların yanı sıra kendi tasarımlarınızı hazırlayarak, sosyal medya paylaşımlarınızı düzenleyebilirsiniz. Uygulamanın ücretsiz sürümü olduğu gibi Premium sürümü de 7,50 dolardan satışa sunuluyor.

InShot

Instagram hikaye düzenleme araçlarından biri de InShot. Bu uygulama da özellikle video formatında hikaye paylaşımları hazırlamak için kullanılabilir. Videolarınızın üzerine seslendirmeler yapabileceğiniz gibi, müzikler, emojiler, stickerlar ve metinler gibi farklı görselUygulama ücretsiz olarak indiriliyor; fakat ekstra özellikler için uygulama içi satın alma işlemi yapmanız gerekiyor.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

İletişim sayfası tasarımlarında sık yapılan hatalar
İletişim sayfası tasarımlarında sık yapılan hatalar
İletişim sayfası e-ticaret sitenizdeki en önemli sayfalardan biri olduğu için, tasarım ve içerik olarak tüketicileri birçok konuda bilgilendirmeli ve yönlendirmeli. Tüketiciler, satın alma öncesi ya da sonrasında markanızla kolay...
21 Haziran 2019
Sinan Oypan
Buffer’ın müşteri hizmetlerinden alınacak 3 önemli ders
Buffer’ın müşteri hizmetlerinden alınacak 3 önemli ders
E-ticarette müşteri memnuniyeti, işin devamlılığı için oldukça önemli faktörlerden biridir. Mutlu müşterilerinizin olması, daha uzun süre ayakta durmanızı sağlayacağı gibi şirketinizin büyüyerek karlı bir hale gelmesine de...
28 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Salgın sürecinde ürün tedarik işlemlerinde dikkat etmeniz gerekenler
Salgın sürecinde ürün tedarik işlemlerinde dikkat etmeniz gerekenler
Yaşamakta olduğumuz bu salgın sürecinde ürün tedarik işlemlerinde de bir takım problemler oluşuyor ve e-ticare firmalarını zorda bırakıyor. Bu sebeple de ürün tedarik işlemlerinde ön hazırlıklar yapmanız ve bazı önemli...
3 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Facebook reklam hataları | 3 ölümcül hata
Facebook reklam hataları | 3 ölümcül hata
Facebook reklam hataları günümüzde sosyal medya reklamı veren firmalar için hayati bir öneme sahiptir. Bu yazımızda sizinle facebook reklam hataları arasından yapmamanız gereken 3 ölümcül hatayı ele alacağız. Facebook reklam...
30 Ağustos 2016
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için Facebook yönetimi ipuçları
E-ticaret firmaları için Facebook yönetimi ipuçları
E-ticaret Facebook çalışmaları bir e ticaret sitesinin artık olmazsa olmazlarındandır. E-ticaret sitenizi tanıtmak için sosyal medya pazarlama çalışmaları yapıyor olabilirsiniz. Bu çalışmalardaki en önemli mecralardan biri de...
1 Kasım 2016
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi
E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi
E-ticaret siteniz için blog yazmak, e-ticaret sitenizi düzenli olarak güncel tutmanızı sağlarken, hazırlayacağınız blog yazılarıyla ziyaretçilerinizi bilgilendirebilir, eğlendirebilir ve organik olarak arama motorlarından trafik...
20 Kasım 2018
Sinan Oypan
Mevcut içeriklerinizde SEO geliştirmelerini nasıl yapabilirsiniz?
Mevcut içeriklerinizde SEO geliştirmelerini nasıl yapabilirsiniz?
Sitenizin SEO performansını yükseltmek için yapabileceğiniz bir takım çalışmalar bulunuyor. Özellikle site üzerindeki içeriklerinizde yapacağınız geliştirmeler ve değiştirmeler arama motorlarındaki görünürlüğünüzü de...
6 Aralık 2016
Sinan Oypan
Instagram Hikayelerini  pazarlama çalışmalarında nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram Hikayelerini pazarlama çalışmalarında nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram hikayelerini pazarlama çalışmalarında neden kullanmalısınız, instagram hikayelerini paylaşırken dikkat etmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda. Instagram’ın Hikayeler özelliği son dönemlerin en popüler içerik...
21 Ekim 2018
Sinan Oypan
Videolarınızın izlenme sayısının düşük olmasına neden olan durumlar
Videolarınızın izlenme sayısının düşük olmasına neden olan durumlar
Son dönemlerde video içerik pazarlama, markalar tarafından oldukça yaygın kullanılan yöntemlerden biri oldu. Özellikle sosyal platformlar üzerinde reklam ya da etkileşim amaçlı videoların paylaşılması ve bu içerik türünün bir...
25 Temmuz 2016
Sinan Oypan
İçerik pazarlama çalışmalarınızın sonuç vermemesinin 5 nedeni
İçerik pazarlama çalışmalarınızın sonuç vermemesinin 5 nedeni
E-ticaret firmaları alan adı otoritelerini ve SEO değerlerini güçlendirmek, yeni tüketicilere ulaşmak, organik ve sosyal yönlendirme trafiği çekmek ve marka değeri yaratmak için içerik pazarlama çalışmaları yapıyorlar. Fakat bu...
4 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizin açılma hızını artırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret sitenizin açılma hızını artırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret sitelerinin açılma hızları birçok farklı sebepten dolayı önemli bir yere sahiptir. Kullanıcıları site üzerinde tutmak, sayfayı terk etme oranlarını düşürmek, geri dönüşümleri artırmak ve SEO için sayfaların...
9 Nisan 2018
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için itibar yönetimi ipuçları
E-ticaret firmaları için itibar yönetimi ipuçları
İtibar yönetimi e-ticaret firmalarınun marka bilinirlikleri ve imajları için önemli olduğu gibi müşteri sadakati kazanmaları için de önemlidir. Markaların, itibarlarını doğru bir şekilde yönetmeleri, rekabeti yüksek olan...
14 Nisan 2020
Sinan Oypan