E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları

15 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları
Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir bakıma önemli olduğu için, bu mecra üzerinde içerik paylaşanların ilgi çekici ve göze hitap eden paylaşımlar yapmaları gerekiyor. Tasarım konusunda çok fazla deneyim ve bilgisi olmayanlar için bu kimi zaman bir zorluk olabiliyor. Ancak bu noktada da Instagram hikaye düzenleme araçlarından yararlanma şansınız bulunuyor. Bu araçlar sayesinde akıllı telefonunuz üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde hikaye paylaşımları hazırlayabilirsiniz. Bu rehberimizde de kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçlarını sizinle paylaşacağız.

Adobe Spark

Spark, Adobe’nin bir programı ve mobil cihazlar üzerinden farklı şablon ve biçimlerde fotoğraf ya da video düzenleme imkanı sunuyor. Ses kaydı ya da videoya müzik ekleme, ikon kullanımı gibi özellikleriyle de Instagram hikayelerinizde farklı çalışmalar yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz indirebiliyorsunuz; ancak paylaşımlarınızın altında “Adobe Spark” watermark işareti yer alıyor. Eğer bu damganın kalkmasını istiyorsanız Adobe’nin Creative Cloud üyeliğini almanız gerekiyor. Bu üyeliğin aylık fiyatları 29,25 TL’den başlıyor.

Unfold

Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç da Unfold. Bu uygulama üzerinde hikaye anlatımları için kullanabileceğiniz farklı şablonlar bulunuyor. Ücretsiz sürümde kullanabileceğiniz 25 farklı şablon bulunurken, premium sürümünde 75 farklı şablondan yararlanabiliyorsunuz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebiliyorsunuz; fakat uygulama içi satın almaların mevcut olduğunu hatırlatalım.

Splice

Splice, özellikle video paylaşımı yapmak isteyenler için oldukça kullanışlı bir uygulama. Bu uygulama üzerinde mobil cihazlarda görüntülenecek video düzenlemeleri ve kurguları yapabilmektesiniz. Uygulama içerisinde videoları kesebilir, geçiş efektleri ekleyebilir, video hızını kontrol edebilir, animasyon ve metin kullanımları yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilmektesiniz.

Magisto

Magisto da Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç. Özellikle hikaye formatında video yaparken kullanabileceğiniz Magisto, video ve fotoğraflardan video yapımını kolaylaştıran bir araç. Ücretsiz sürümü de bulunan bu aracın Premium sürümünün fiyatı ise 4,99 dolar.

Quik

Kolay ve birkaç adımda video içerikler üretmek istenler Quik’ten yararlanabilirler. Instagram hikaye düzenleme konusunda GoPro’nun bir uygulaması olan Quik üzerinde, hazır şablonları seçebilir, başlıklar ekleyebilir ve kütüphanesinden müzikleri direkt videolarınıza ekleyebilirsiniz. Birden fazla fotoğrafı kullanarak, uygulamanın kendi içindeki animasyonlar sayesinde fotoğraflarınızı videoya da dönüştürebilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Easil

Easil, sadece hikaye paylaşımları değil, diğer sosyal ağların fotoğraf formatlarına göre de içeriklerinizi düzenleyebileceğiniz bir araç. Buradaki hazır şablonların yanı sıra kendi tasarımlarınızı hazırlayarak, sosyal medya paylaşımlarınızı düzenleyebilirsiniz. Uygulamanın ücretsiz sürümü olduğu gibi Premium sürümü de 7,50 dolardan satışa sunuluyor.

InShot

Instagram hikaye düzenleme araçlarından biri de InShot. Bu uygulama da özellikle video formatında hikaye paylaşımları hazırlamak için kullanılabilir. Videolarınızın üzerine seslendirmeler yapabileceğiniz gibi, müzikler, emojiler, stickerlar ve metinler gibi farklı görselUygulama ücretsiz olarak indiriliyor; fakat ekstra özellikler için uygulama içi satın alma işlemi yapmanız gerekiyor.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sevgililer Günü için kullanabileceğiniz reklam ve pazarlama taktikleri
Sevgililer Günü için kullanabileceğiniz reklam ve pazarlama taktikleri
Sevgililer Günü’ne sayılı günler kaldı ve artık bu özel gün için reklam ve pazarlama çalışmalarına başlamanız gerekiyor. Tüketiciler bu özel gün için yapacakları alışverişleri genellikle son birkaç gün yaptıkları için,...
8 Şubat 2017
Sinan Oypan
DDoS saldırıları sonrasında sitenizde satışlara tekrar başlarken neler yapmalısınız?
DDoS saldırıları sonrasında sitenizde satışlara tekrar başlarken neler yapmalısınız?
Geçtiğimiz günlerde internet alan adı sistemlerinin büyük birçoğunluğunu kontrol eden Dyn büyük bir DDoS saldırısına uğramıştı ve Twitter, Netflix, CNN, Reddit ve hem Avrupa’da hem de Amerika’da bunun gibi birçok firma bu...
27 Ekim 2016
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar için dijital dönüşüm rehberi
Fiziki mağazalar için dijital dönüşüm rehberi
Günümüzde dijital dönüşüm, fiziki mağazalar için de önem taşıyor; özellikle pandemi döneminde bu dönüşümün değeri daha da arttı. Dijital dönüşüm ile fiziki olarak yaptığınız işi internet ortamına taşıyabilir,...
28 Haziran 2020
Sinan Oypan
B2B firmaları için SEO önerileri - 3. Bölüm
B2B firmaları için SEO önerileri - 3. Bölüm
İnternet üzerinden iş yapan her firma gibi, arama motorlarına uyumluluk B2B firmaları için de önemlidir. Organik olarak daha fazla kişiye ulaşma şansı vereceği için, hem site trafiğini artırmak için hem de hedef kitleye ulaşarak...
23 Haziran 2017
Sinan Oypan
İş yerinizde size para ve zaman kaybettiren 5 iş
İş yerinizde size para ve zaman kaybettiren 5 iş
Ofislerde yapılan bazı işler, firmalara hem zaman hem de para kaybettirebiliyor. Özellikle bazı işler üzerine harcanan süre boşa bir çaba olabiliyor ve boşa geçen bu süre de işletmelere para kaybı olarak geri dönüyor. Firmalara...
7 Ekim 2016
Sinan Oypan
Yerel işletmeler internetten satışa nasıl başlayabilirler?
Yerel işletmeler internetten satışa nasıl başlayabilirler?
Yerel işletmeler, fiziki mağazaları üzerinden sadece belli bir konuma satış yapabildikleri için, işletmelerini büyütmeleri de daha zor olabiliyor. Sadece bu konumu ziyaret eden kişilerin belli bir bölümüne ulaşabildikleri için bu...
1 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E-ticaret sitelerinde İstek Listesi özelliğinin önemi
E-ticaret sitelerinde İstek Listesi özelliğinin önemi
E-ticaret sitelerinin içinde birçok farklı özellik bulunmaktadır ve bunlardan biri de istek Listesi özelliğidir. Kullanıcılar etkileşime geçmek, onlara kolaylık sağlamak, ürün takibi yapmak ve kullanıcıların hangi ürünlere daha...
21 Temmuz 2017
Sinan Oypan
B2B'de online satışları artırmak için hangi ürün detayları üzerinde durulmalı?
B2B'de online satışları artırmak için hangi ürün detayları üzerinde durulmalı?
B2B’nin yapısı B2C’den farklı olsa da aslında iki tarafta da birçok benzerlik bulunuyor. Bu benzerliklerden biri de ürün sayfaları ve ürün detayları üzerindeki bilgiler. Son kullanıcı ya da toptan alıcı da olsa, bir internet...
27 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Facebook ile web sitesi trafiği nasıl arttırılır?
Facebook ile web sitesi trafiği nasıl arttırılır?
Facebook ile web sitesi trafiği nasıl arttırılır, facebook ile web sitesi trafiği arttırma yolları ve facebook ile web sitesi trafiği arttırırken nelere dikkat etmeliyiz bu yazımızda ele alacağız. Facebook ile web sitesi trafiği...
2 Şubat 2018
Sinan Oypan
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartıyla alışverişlerde yeni düzenleme
İnternetten kredi kartı ile alışverişlerde yeni düzenleme 17 Ağustos’ta yürürlüğe giriyor. BDDK tarafından alınan karar sonrasında, kredi kartı kullanıcılarının, internetten alışveriş yapabilmek için, 17 Ağustos’a kadar...
1 Ağustos 2017
Sinan Oypan
E-İhracat Yapabileceğiniz Platformlar Nelerdir?  Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
E-İhracat Yapabileceğiniz Platformlar Nelerdir? Seçerken Nelere Dikkat Edilmelidir?
Yurt dışına internet üzerinden satış yapma fikrine dayanan e-ihracat işlemleri, günümüzde pek çok farklı sebeple oldukça cazip bir ticari faaliyet kimliği kazanmıştır. Mikro ihracat gibi gümrük süreçlerini hızlandıran ve...
19 Mayıs 2022
Markethinkers
E ticaret vergileri hangileridir? | E ticaret vergi süreci
E ticaret vergileri hangileridir? | E ticaret vergi süreci
E ticaret vergi / e ticaret vergileri nelerdir, e ticaret firmaları / e ticaret şirketlerinin ödemekle yükümlü olduğu şirket vergileri nelerdir, e ticarette vergilendirme / e ticaret vergilendirmede hangi kalemler mevcuttur, şahıs şirketi...
28 Kasım 2018
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın