E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları

15 Ocak 2019
Sinan Oypan

Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir bakıma önemli olduğu için, bu mecra üzerinde içerik paylaşanların ilgi çekici ve göze hitap eden paylaşımlar yapmaları gerekiyor.

Tasarım konusunda çok fazla deneyim ve bilgisi olmayanlar için bu kimi zaman bir zorluk olabiliyor. Ancak bu noktada da Instagram hikaye düzenleme araçlarından yararlanma şansınız bulunuyor. Bu araçlar sayesinde akıllı telefonunuz üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde hikaye paylaşımları hazırlayabilirsiniz. Bu rehberimizde de kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçlarını sizinle paylaşacağız.

Adobe Spark

Spark, Adobe’nin bir programı ve mobil cihazlar üzerinden farklı şablon ve biçimlerde fotoğraf ya da video düzenleme imkanı sunuyor. Ses kaydı ya da videoya müzik ekleme, ikon kullanımı gibi özellikleriyle de Instagram hikayelerinizde farklı çalışmalar yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz indirebiliyorsunuz; ancak paylaşımlarınızın altında “Adobe Spark” watermark işareti yer alıyor. Eğer bu damganın kalkmasını istiyorsanız Adobe’nin Creative Cloud üyeliğini almanız gerekiyor. Bu üyeliğin aylık fiyatları 29,25 TL’den başlıyor.

Unfold

Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç da Unfold. Bu uygulama üzerinde hikaye anlatımları için kullanabileceğiniz farklı şablonlar bulunuyor. Ücretsiz sürümde kullanabileceğiniz 25 farklı şablon bulunurken, premium sürümünde 75 farklı şablondan yararlanabiliyorsunuz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebiliyorsunuz; fakat uygulama içi satın almaların mevcut olduğunu hatırlatalım.

Splice

Splice, özellikle video paylaşımı yapmak isteyenler için oldukça kullanışlı bir uygulama. Bu uygulama üzerinde mobil cihazlarda görüntülenecek video düzenlemeleri ve kurguları yapabilmektesiniz. Uygulama içerisinde videoları kesebilir, geçiş efektleri ekleyebilir, video hızını kontrol edebilir, animasyon ve metin kullanımları yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilmektesiniz.

Magisto

Magisto da Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç. Özellikle hikaye formatında video yaparken kullanabileceğiniz Magisto, video ve fotoğraflardan video yapımını kolaylaştıran bir araç. Ücretsiz sürümü de bulunan bu aracın Premium sürümünün fiyatı ise 4,99 dolar.

Quik

Kolay ve birkaç adımda video içerikler üretmek istenler Quik’ten yararlanabilirler. Instagram hikaye düzenleme konusunda GoPro’nun bir uygulaması olan Quik üzerinde, hazır şablonları seçebilir, başlıklar ekleyebilir ve kütüphanesinden müzikleri direkt videolarınıza ekleyebilirsiniz. Birden fazla fotoğrafı kullanarak, uygulamanın kendi içindeki animasyonlar sayesinde fotoğraflarınızı videoya da dönüştürebilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Easil

Easil, sadece hikaye paylaşımları değil, diğer sosyal ağların fotoğraf formatlarına göre de içeriklerinizi düzenleyebileceğiniz bir araç. Buradaki hazır şablonların yanı sıra kendi tasarımlarınızı hazırlayarak, sosyal medya paylaşımlarınızı düzenleyebilirsiniz. Uygulamanın ücretsiz sürümü olduğu gibi Premium sürümü de 7,50 dolardan satışa sunuluyor.

InShot

Instagram hikaye düzenleme araçlarından biri de InShot. Bu uygulama da özellikle video formatında hikaye paylaşımları hazırlamak için kullanılabilir. Videolarınızın üzerine seslendirmeler yapabileceğiniz gibi, müzikler, emojiler, stickerlar ve metinler gibi farklı görselUygulama ücretsiz olarak indiriliyor; fakat ekstra özellikler için uygulama içi satın alma işlemi yapmanız gerekiyor.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Organik instagram sayfa büyütme stratejileri
instagram sayfa büyütme stratejileri nelerdir, instagram fan sayfası nasıl açılır, instagram fan sayfası açmak için dikkat edilmesi gerekenler; özetle instagram sayfası nasıl büyütülür ve daha fazlası bu yazımızda. instagram...
31 Temmuz 2017
Sinan Oypan
B2B firmaları sosyal medyayı nasıl kullanabilirler?
Sosyal medya pazarlama B2C firmaları için oldukça etkili sonuçlar veriyor. Ancak B2B firmaları kimi zaman sosyal ağlardan yararlanmakta zorluk çekebiliyorlar. Sosyal medya pazarlama marka bilinirliği, ürün tanıtımı gibi konularda...
6 Nisan 2017
Sinan Oypan
Online pazar yerleri mi yoksa kendi e-ticaret siteniz mi avantajlı?
Online pazar yerleri / online pazar yeri mi daha avantajlı yoksa kendi e ticaret siteniz mi daha avantajlı? Gelip hep birlikte bu sorunun cevabını arayalım. İnternet üzerinden satış yapmanın birçok farklı yolu bulunuyor. Kendi...
22 Ocak 2018
Sinan Oypan
Şirketinizin kredi notunu yükseltmek için yapabileceğiniz çalışmalar
Kredi notu yükseltmek, bankalardan kredi ve kredi kartı alımlarınız sürecindeki etkenlerden biri olduğu için şirketiniz için de önemlidir. Şirketinizin kredi notunu yükseltmeniz, gerekli olan nakit akışını sağlamak ya da işinizi...
30 Mart 2019
Sinan Oypan
Görsel reklam tasarımı yaparken bilmeniz gerekenler
Görsel reklam tasarımı yaparken, tüketicilerin ilgisini ve dikkatini çekecek tasarımlarınızın olması geri dönüşümlerinizi artırır. Reklam tasarımı yaparken dikkat edilmesi gereken bazı kurallar vardır. Bu kuralların, tasarım...
26 Mayıs 2019
Sinan Oypan
Markalaşma süreci nasıl yönetilmelidir?
Markalaşma süreci, her e-ticaret firmasının gündeminde olması ve üzerine çalışması gereken konulardan biridir. Markanızı doğru bir şekilde oluşturmanız ve marka bilinirliğinizi artırma sürecinizi etkili bir şekilde...
18 Kasım 2020
Sinan Oypan
Sosyal medya pazarlamada mutlaka yapmanız gereken çalışmalar
Her firma sosyal medya üzerinde varlık gösteriyor; ancak her firma bu mecralarda üzerinden bekledikleri geri dönüşleri alamıyor. Sosyal medya yönetiminde özellikle dikkat edilmesi gereken bir takım hususlar bulunuyor. Sosyal medya...
3 Nisan 2017
Sinan Oypan
Yeni başlayanlar için reklam stratejisi rehberi
Doğru reklam stratejisi şirketinizin tanıtımını daha etkili bir şekilde yapmanızı sağlarken, elinizdeki bütçeyi de daha iyi bir şekilde yönetmenize yardımcı olur. Doğru strateji için de reklam kampanyaları hazırlarken bazı...
22 Şubat 2020
Sinan Oypan
B2B firmaları için SEO önerileri - 2. Bölüm
SEO konusu B2B firmaları için de bir hayli önemlidir. B2C firmaları gibi doğrudan son tüketiciye ulaşılıyor olmasa da, sektörde öne çıkmak ve organik olarak hedef kitleye ulaşmak için SEO çalışmalarından yararlanılması...
22 Haziran 2017
Sinan Oypan
E-ticarette pazarlama ilkeleri nelerdir?
Doğru stratejileri geliştirebilmek, marka ve ürününüzü tüketicilere verimli bir şekilde ulaştırabilmek için pazarlama ilkeleri hakkında bilginizin olması gerekir. Bu sebeple de bu rehberimizde de pazarlamanın ilkelerini ve en...
28 Şubat 2020
Sinan Oypan
E-ticarette işe alım sürecinde dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret şirketlerinde işe alım süreci özellikle önemli bir konudur ve firma için doğru ekibi oluşturmak, şirketin başarısını da etkileyecektir. Bu sebeple de işe alım süreçlerinde özellikle bazı konuların üzerinde durmanız...
4 Ekim 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetiminde firmaların en sık yaptığı hatalar
Sosyal medya, firmaların markalarını ve ürünlerini tanıtmaları için en sık kullandıkları mecralar. Tabii ki kullanıcıların da sosyal platformlarda çok fazla aktif olması, markaları bu kanalları kullanmaya biraz daha...
17 Ekim 2016
Sinan Oypan