E-ticaret siteniz için kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçları

15 Ocak 2019
Sinan Oypan

Sosyal medya pazarlamada Instagram’ın yeri oldukça büyük ve bu noktada da e-ticaret firmaları Instagram hikaye düzenleme çalışmaları yaparak, etkileşim ve erişimlerini artırmaya çalışıyor. Instagram hikaye düzenleme konusu bir bakıma önemli olduğu için, bu mecra üzerinde içerik paylaşanların ilgi çekici ve göze hitap eden paylaşımlar yapmaları gerekiyor.

Tasarım konusunda çok fazla deneyim ve bilgisi olmayanlar için bu kimi zaman bir zorluk olabiliyor. Ancak bu noktada da Instagram hikaye düzenleme araçlarından yararlanma şansınız bulunuyor. Bu araçlar sayesinde akıllı telefonunuz üzerinden hızlı ve kolay bir şekilde hikaye paylaşımları hazırlayabilirsiniz. Bu rehberimizde de kullanabileceğiniz Instagram hikaye düzenleme araçlarını sizinle paylaşacağız.

Adobe Spark

Spark, Adobe’nin bir programı ve mobil cihazlar üzerinden farklı şablon ve biçimlerde fotoğraf ya da video düzenleme imkanı sunuyor. Ses kaydı ya da videoya müzik ekleme, ikon kullanımı gibi özellikleriyle de Instagram hikayelerinizde farklı çalışmalar yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz indirebiliyorsunuz; ancak paylaşımlarınızın altında “Adobe Spark” watermark işareti yer alıyor. Eğer bu damganın kalkmasını istiyorsanız Adobe’nin Creative Cloud üyeliğini almanız gerekiyor. Bu üyeliğin aylık fiyatları 29,25 TL’den başlıyor.

Unfold

Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç da Unfold. Bu uygulama üzerinde hikaye anlatımları için kullanabileceğiniz farklı şablonlar bulunuyor. Ücretsiz sürümde kullanabileceğiniz 25 farklı şablon bulunurken, premium sürümünde 75 farklı şablondan yararlanabiliyorsunuz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebiliyorsunuz; fakat uygulama içi satın almaların mevcut olduğunu hatırlatalım.

Splice

Splice, özellikle video paylaşımı yapmak isteyenler için oldukça kullanışlı bir uygulama. Bu uygulama üzerinde mobil cihazlarda görüntülenecek video düzenlemeleri ve kurguları yapabilmektesiniz. Uygulama içerisinde videoları kesebilir, geçiş efektleri ekleyebilir, video hızını kontrol edebilir, animasyon ve metin kullanımları yapabilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilmektesiniz.

Magisto

Magisto da Instagram hikaye düzenleme için kullanabileceğiniz başka bir araç. Özellikle hikaye formatında video yaparken kullanabileceğiniz Magisto, video ve fotoğraflardan video yapımını kolaylaştıran bir araç. Ücretsiz sürümü de bulunan bu aracın Premium sürümünün fiyatı ise 4,99 dolar.

Quik

Kolay ve birkaç adımda video içerikler üretmek istenler Quik’ten yararlanabilirler. Instagram hikaye düzenleme konusunda GoPro’nun bir uygulaması olan Quik üzerinde, hazır şablonları seçebilir, başlıklar ekleyebilir ve kütüphanesinden müzikleri direkt videolarınıza ekleyebilirsiniz. Birden fazla fotoğrafı kullanarak, uygulamanın kendi içindeki animasyonlar sayesinde fotoğraflarınızı videoya da dönüştürebilirsiniz. Uygulamayı ücretsiz olarak indirebilirsiniz.

Easil

Easil, sadece hikaye paylaşımları değil, diğer sosyal ağların fotoğraf formatlarına göre de içeriklerinizi düzenleyebileceğiniz bir araç. Buradaki hazır şablonların yanı sıra kendi tasarımlarınızı hazırlayarak, sosyal medya paylaşımlarınızı düzenleyebilirsiniz. Uygulamanın ücretsiz sürümü olduğu gibi Premium sürümü de 7,50 dolardan satışa sunuluyor.

InShot

Instagram hikaye düzenleme araçlarından biri de InShot. Bu uygulama da özellikle video formatında hikaye paylaşımları hazırlamak için kullanılabilir. Videolarınızın üzerine seslendirmeler yapabileceğiniz gibi, müzikler, emojiler, stickerlar ve metinler gibi farklı görselUygulama ücretsiz olarak indiriliyor; fakat ekstra özellikler için uygulama içi satın alma işlemi yapmanız gerekiyor.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette SMS pazarlamadan nasıl yararlanabilirsiniz?
SMS kullanımları pazarlama alanında e-posta ve diğer dijital kanallardan daha eskiye dayanıyor. Bu sebeple de hem firmaların hem de kullanıcıların daha alışkın olduğu pazarlama araçlarından biri. Tüketicilere doğrudan telefon...
27 Şubat 2018
Sinan Oypan
Youtube kanalı açma e-ticaret firmaları için neden önemli?
Youtube kanalı açma ve video içerikler üretmek, günümüzde tüketicilere ulaşma ve geri dönüşümleri artırmada önemli bir rol oynamakta. Youtube üzerinde aktif olmanız, burada yer alan büyük kitleye yönelik de içerikler...
20 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Başarılı bir e-posta kampanyası için 12 temel öğe
E-posta kampanyası / e-posta pazarlama çalışmaları e-ticaret firmalarının geri dönüşümlerine doğrudan etki eder ve diğer pazarlama çalışmalarından daha fazla yatırım getirisi sağlar. Bu sebeple de bir e-posta abone listesi...
18 Nisan 2018
Sinan Oypan
IdeaSoft - 2017 KOBİ E-ticaret Raporu yayınlandı
Küçük ve orta ölçekli işletmelere e-ticaret süreçlerinde ışık tutması amacıyla hazırladığımız 2017 Kobi E-ticaret Raporu yayında! Kobilerin e-ticaretteki rolüne ilişkin önemli detaylar içeren raporumuzda; aktif...
28 Mayıs 2018
Savaş Çetinkaya
Adım adım tüketicilerin satın alma süreçleri
Online satış yapmak isteyen firmalar, tüketicilerin satın alma süreçlerinin nasıl ilerlediğini bilmeleri, satış ve pazarlama stratejileri geliştirirken oldukça önemlidir. Hangi mecralarda nasıl yer alınacağı, ne tür pazarlama...
28 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Instagram'da gerçek takipçi kazanma stratejileri
Instagram’da gerçek takipçi kazanma, ulaştığınız kitleyi büyütme ve marka bilinirliğinizi artırma açısından oldukça önemli. Takipçi kazanma tek başına yeterli bir kriter olmasa da, ürün ve kampanya tanıtımlarını daha...
7 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
Geçtiğimiz günlerde ürün fotoğraflarınızın çekimlerini nasıl yapabileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi paylaşmıştık. Aşağıdaki bağlantılardan seriyi okuyabilirsiniz. Bu yazı serimizde ise ürün tanıtım videoları...
17 Mart 2017
Sinan Oypan
Kendin yap ürünleri nasıl işe dönüştürülür?
Online alışveriş her geçen gün artarken e-ticaret pazarı da sektör çeşitliliğini artırmaya başlıyor. Bunlardan biri de “kendin yap” ingilizce tabiriyle DIY (Do It Yourself) sektörü… Özellikle son zamanlarda, pandeminin...
28 Ağustos 2020
Gökçe Beyazaslan
5 adımda müşteri memnuniyeti stratejinizi nasıl geliştirebilirsiniz?
E-ticarette müşteri memnuniyeti sağlamak ve sadık müşterilere sahip olmak, şirketinizin uzun vadede ayakta kalmasını ve büyümesine yardımcı olacaktır. Yeni hedef kitlelerle, yeni müşterilere ulaşmak önemli olsa da sadık bir...
29 Haziran 2016
Sinan Oypan
E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
E ticaret site isimleri nasıl seçilir, e ticaret sitesi isim önerilerinde dikkat edilmesi gerekenler, eticaret isim önerileri - e ticaret isim önerilerinde izlenmesi gereken yol haritası, e ticaret sitesi isimleri listesi hazırlama ile ilgili...
19 Aralık 2017
Sinan Oypan
E-ticarette satış yönetimi için takip etmeniz gereken metrikleri
E-ticaret şirketinizde satış yönetimi yapılabilmesi ve yapılan satışların doğru bir şekilde analiz edilmesi için ölçümlemeniz gereken bazı metrikler bulunuyor. Bu metriklerin ölçümlenmemesi, şirketinizin yaptığı...
14 Mart 2019
Sinan Oypan
Girişimciler için 5 satış ve pazarlama taktiği
Yeni girişimcilerin kendilerini ve ürünlerini tanıtmaları için hem satış hem de pazarlama taktiklerinden yararlanmaları gerekiyor. Bu iki unsur, yeni girişimler için oldukça önemlidir; çünkü pazarlama olmadan satış yapmak...
26 Ocak 2017
Sinan Oypan