IdeaSoft’a Yeni Yılda Yeni Başarı

6 Şubat 2017
Savaş Çetinkaya
IdeaSoft’a Yeni Yılda Yeni Başarı

E-ticaret yazılımı alanında sektör lideri IdeaSoft, Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi arasında ikinci kez yerini aldı.

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) öncülüğünde, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) işbirliğinde gerçekleştirilen Türkiye 100 yarışması sonuçlandı. TOBB Başkanı M.Rifat Hisarcıklıoğlu ve Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli’nin katılımıyla Ankara’da gerçekleştirilen törende, yazılım sektöründe e-ticaret altyapı sağlayıcısı olarak faaliyet gösteren IdeaSoft adına ödülü Stratejik Pazarlama Yöneticisi Yasemin Nur Yüce aldı.

Ödül töreninde konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, düzenledikleri yarışma sonucunda, satış geliri artış hızına göre Türkiye'nin en hızlı büyüyen 100 şirketinin 2012-2015 dönemindeki ortalama büyümesinin yüzde 438 olduğunu belirterek, "Bu müthiş bir rakam. Türkiye'deki milli gelir artışının 12 kat üzerinde bir performans gösterdiler." dedi.

Birlikte Büyüyoruz

IdeaSoft’un kurucuları Seyhun Recep Özkara, Fatih Çalışkan ve Kerem Kaya tarafından yapılan ortak açıklamada “Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi arasında 2. kez yer aldığımızı açıklamaktan gurur duyuyoruz. Yarattığımız değerle kendi büyümemizle beraber KOBİ’lerin dijital dönüşümüne katkı sağlayarak onların da büyümelerine fırsat veren bir iş modelimiz bulunuyor. Ar-Ge yatırımlarımız ve sektöre getirdiğimiz inovatif bakış açısıyla öncelikli hedefimiz bu dijital dönüşümde üzerimize düşen görevleri yerine getirerek Türkiye’deki e-ticaretin payını arttırmak. Sınır ötesi pazarlarda varlığımızı güçlendirmek ise bir diğer hedefimiz. Sürdürülebilir başarımızın arkasında bugüne kadar emeği geçen bütün çalışanlarımıza, bizi destekleyen çözüm ortaklarımıza ve değerli müşterilerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz.” diye belirtildi.

Sektörü Domine Ediyor

2005 yılında kurulan IdeaSoft’un şu anda GOSB Teknopark’taki Ar-Ge Şubesi’nde ve Libadiye/İstanbul’daki Genel Merkezi’nde 110 çalışanı bulunuyor. Her geçen yıl büyüyen e-ticaret sektörünün yazılım tarafında faaliyet gösteren şirket, 6000’in üzerinde müşterisine e-ticaret altyapısı sağlayarak %50 pazar payı ile sektörü domine ediyor. Türkiye100’ün yanı sıra Deloitte tarafından açıklanan Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 50 Teknoloji Şirketi arasına üst üste 5 kez girmeyi başaran tek e-ticaret yazılım firması konumunda.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?
E-ticaret sitenizi yılbaşı indirimlerine nasıl hazırlamalısınız?
Yılbaşı indirimleri, e-ticaret sitelerinin yıl sonundaki gelirlerini ve satış hedeflerini tutturmada önemli bir rol oynamakta. Bu nedenle de yılbaşı indirimleri üzerinde doğru stratejileri belirlemek ve çalışmalarınızı önceden...
7 Aralık 2018
Sinan Oypan
Corona virüs salgınında fiziki mağazalar e-ticaretten nasıl yararlanabilir?
Corona virüs salgınında fiziki mağazalar e-ticaretten nasıl yararlanabilir?
Corona virüs salgını nedenilye insanların dışarıya çıkmamaları, özellikle fiziki mağazaları ciddi bir şekilde etkilemeye başladı. Sokağa çıkmama uyarıları devam ederken de fiziki mağazalar, işlerini devam ettirebilmek için...
25 Mart 2020
Sinan Oypan
E-ticarette Instagram kullanmak için 10 sebep
E-ticarette Instagram kullanmak için 10 sebep
Instagram günümüzde en aktif şekilde kullanılan sosyal ağlardan biri ve e-ticarette Instagram kullanmak için de birçok farklı sebep bulunmakta. Marka bilinirliği artırmak, ürün tanıtımı yapmak ve yeni hedef kitlelere ulaşma gibi...
16 Şubat 2020
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz ve stratejileriniz yeni yıla hazır mı?
E-ticaret siteniz ve stratejileriniz yeni yıla hazır mı?
Yeni yıla son bir hafta kalmışken, artık yeni yıl için stratejilerinizi netleştirmeniz ve yeni yıl için e-ticaret sitenizi hazır hale getirmeniz gerekiyor. Yılbaşı kampanyalarının ardından da e-ticaret siteniz üzerinden daha iyi...
25 Aralık 2017
Sinan Oypan
E-ticarette ürün yönetimi nasıl daha iyi yapılır?
E-ticarette ürün yönetimi nasıl daha iyi yapılır?
E-ticarette ürün yönetimi, uzun vadede başarılı bir e-ticaret sitesi yönetmenin altın anahtarlarından biri. Stokların kontrolü, popüler ürünlerin beğenilmesi, ürünle ilgili talep yaratılması gibi birçok konu ürün yönetimi...
21 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Yurtdışına açılmadan önce kendinize sormanız gereken sorular
Yurtdışına açılmadan önce kendinize sormanız gereken sorular
Yurtiçinde belli bir başarıya ulaştıktan sonra şirketinizi yurtdışı pazarla açmayı düşünüyor olabilirsiniz. Yurtiçindeki faaliyetlerin aksine yurtdışı pazarlarının dinamikleri biraz daha farklıdır. Daha önce böyle bir...
26 Eylül 2017
Sinan Oypan
B2B siteleri blog çalışmaları için içerik fikirleri nasıl bulabilirler?
B2B siteleri blog çalışmaları için içerik fikirleri nasıl bulabilirler?
Blog içerikleri B2B firmaları için oldukça önemli bir rol oynuyor. Web sitenin devamlı olarak güncellenmesi ve SEO çalışmaları yapılması nedeniyle B2B siteleri, arama motorlarındaki görünürlüklerini artırabilirler. B2B söz konusu...
15 Ocak 2018
Sinan Oypan
Google Ads Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Ads Nedir? Nasıl Kullanılır?
Ticaretin temel yapı taşlarından birisinin reklam olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Ticaretin şekli ne kadar değişirse değişsin, o şekle uygun bir reklamcılık yöntemi de mutlaka bulunur. Öyle ki dijital dünyadaki hızlı gelişim ile...
22 Şubat 2021
Markethinkers
Yoğun dönemlerde hızlı kargo gönderimi ile ilgili ipuçları
Yoğun dönemlerde hızlı kargo gönderimi ile ilgili ipuçları
Tatil, özel günler, indirim dönemleri gibi yoğun dönemlerde hızlı kargo gönderimi yapmak ve bu sürece hazır olmak e-ticaret firmaları için önemlidir. Yoğun dönemlerde, gelen taleplerin artması kargo sürecini de zorlaştırırken,...
28 Ekim 2019
Sinan Oypan
E-ticaret sitesi kurmak için gerekenler nelerdir?
E-ticaret sitesi kurmak için gerekenler nelerdir?
e-ticaret sitesi kurmak, e ticaret sitesi kurulumu için zaman ayırmak, e ticaret sitesi nasıl kurulur, e ticaret sitesi yapmak yani e ticaret sitesi kurmak için gerekenler, ticari web sitesi kurmak için sanal pos ve güvenlik süreci özetle e...
5 Mart 2015
Seyhun Özkara
Satış sonrası e-posta çalışmaları nasıl yapılır?
Satış sonrası e-posta çalışmaları nasıl yapılır?
Satış sonrası e-posta çalışmaları her firma için hayati bir önem arz etmektedir. Müşterilerinizle uzun süreli ilişkiler kurabilmek ve onları sadık müşterilere dönüştürmeniz bir hayli önemlidir. Satış işlemi...
8 Aralık 2017
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar bir e-ticaret sitesinden nasıl faydalanabilirler?
Fiziki mağazalar bir e-ticaret sitesinden nasıl faydalanabilirler?
Fiziki mağazalar, genellikle e-ticaret alanına yatırım yapmak istemiyorlar. Bu işe ayıracak bütçeleri ya da ekipleri olmadığı için ya da gerek duymadıkları için kendi markaları için bir online satış sitesi kurmuyorlar. Ancak...
20 Ekim 2016
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın