fbpx

IdeaSoft’a Yeni Yılda Yeni Başarı

6 Şubat 2017
Savaş Çetinkaya

E-ticaret yazılımı alanında sektör lideri IdeaSoft, Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi arasında ikinci kez yerini aldı.

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) öncülüğünde, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) işbirliğinde gerçekleştirilen Türkiye 100 yarışması sonuçlandı. TOBB Başkanı M.Rifat Hisarcıklıoğlu ve Başbakan Yardımcısı Nurettin Canikli’nin katılımıyla Ankara’da gerçekleştirilen törende, yazılım sektöründe e-ticaret altyapı sağlayıcısı olarak faaliyet gösteren IdeaSoft adına ödülü Stratejik Pazarlama Yöneticisi Yasemin Nur Yüce aldı.

Ödül töreninde konuşan TOBB Başkanı Hisarcıklıoğlu, düzenledikleri yarışma sonucunda, satış geliri artış hızına göre Türkiye'nin en hızlı büyüyen 100 şirketinin 2012-2015 dönemindeki ortalama büyümesinin yüzde 438 olduğunu belirterek, "Bu müthiş bir rakam. Türkiye'deki milli gelir artışının 12 kat üzerinde bir performans gösterdiler." dedi.

Birlikte Büyüyoruz

IdeaSoft’un kurucuları Seyhun Recep Özkara, Fatih Çalışkan ve Kerem Kaya tarafından yapılan ortak açıklamada “Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 100 Şirketi arasında 2. kez yer aldığımızı açıklamaktan gurur duyuyoruz. Yarattığımız değerle kendi büyümemizle beraber KOBİ’lerin dijital dönüşümüne katkı sağlayarak onların da büyümelerine fırsat veren bir iş modelimiz bulunuyor. Ar-Ge yatırımlarımız ve sektöre getirdiğimiz inovatif bakış açısıyla öncelikli hedefimiz bu dijital dönüşümde üzerimize düşen görevleri yerine getirerek Türkiye’deki e-ticaretin payını arttırmak. Sınır ötesi pazarlarda varlığımızı güçlendirmek ise bir diğer hedefimiz. Sürdürülebilir başarımızın arkasında bugüne kadar emeği geçen bütün çalışanlarımıza, bizi destekleyen çözüm ortaklarımıza ve değerli müşterilerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz.” diye belirtildi.

Sektörü Domine Ediyor

2005 yılında kurulan IdeaSoft’un şu anda GOSB Teknopark’taki Ar-Ge Şubesi’nde ve Libadiye/İstanbul’daki Genel Merkezi’nde 110 çalışanı bulunuyor. Her geçen yıl büyüyen e-ticaret sektörünün yazılım tarafında faaliyet gösteren şirket, 6000’in üzerinde müşterisine e-ticaret altyapısı sağlayarak %50 pazar payı ile sektörü domine ediyor. Türkiye100’ün yanı sıra Deloitte tarafından açıklanan Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen 50 Teknoloji Şirketi arasına üst üste 5 kez girmeyi başaran tek e-ticaret yazılım firması konumunda.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

SEO nedir nasıl yapılır? Yararları nelerdir?
SEO nedir nasıl yapılır? SEO'nun yararları nelerdir? SEO ile organik trafiği arttırma yöntemleri nelerdir? Bu ve daha fazlasının cevabı 'SEO nedir nasıl yapılır' adlı yazımızda. SEO nedir nasıl yapılır? E-ticaret sitenizin...
14 Aralık 2016
Sinan Oypan
Blog açmak e-ticaret sitenize neler katar?
Blog açmak e-ticaret sitenizde size birçok avantaj sağlayacağı gibi marka bilinirliği gibi konularda da önemlidir. Blog içerikleri oluşturduğunuzda tüketicilere farklı içerikler sunarak, onlara sizi takip etmeleri için farklı...
8 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Kendi niş pazarınızı nasıl bulabilirsiniz?
Bir girişimci olmak istiyorsanız, karşılaşacağınız en büyük zorluklardan biri de size uygun bir iş alanı ve pazarı bulmak olacaktır. Size uygun bir niş pazarı nasıl bulacağınızı ve bu pazarda neler yapabileceğinizi önceden...
25 Haziran 2016
Sinan Oypan
E-posta pazarlamada üyelikten çıkma oranlarını düşürmek için yapılması gerekenler
E-posta pazarlamada üyelikten çıkma oranlarını düşürmek başarılı bir emailing yönetimi için çok önemlidir. E-posta pazarlama çalışmaları yaparken, abone listelerinizden çıkan kullanıcılar olabilir. Her firma bu durumla...
17 Kasım 2017
Sinan Oypan
Tüketicilerin e-ticaret sitenize güvenmelerini nasıl sağlayabilirsiniz?
E-ticaret firmalarını düşündüren ve üzerine çalışmaları gereken konulardan biri de güven unsurudur. Tüketicilerin güvenini kazanmak ve bu güveni sürdürebilmek uzun vadeli başarılar için oldukça önemlidir. Özellikle yeni...
15 Nisan 2017
Sinan Oypan
Başarılı Bir E-Ticaret Sitesinde Olması Gereken 5 Temel Özellik
Kullanımı son yıllarda gittikçe yaygınlaşan e-ticaret siteleri kullanıcılarına kolay ve zahmetsiz bir alışveriş deneyimi, sahibine ise aynı anda dünyanın her yerindeki potansiyel müşterilerine ulaşma imkânı tanıyor. Satış...
1 Haziran 2016
Savaş Çetinkaya
Youtube için kutu açılım videolarını nasıl çekebilirsiniz?
Kutu açılım videoları, Youtube’da en çok izlenen videolar arasında yer aldığı gibi en çok etkileşim getiren video türlerinden biri. Ürün tanıttımları yapmak, yeni kitlelere ulaşmak ve sosyal ağlar üzerinde etkileşim...
25 Nisan 2020
Sinan Oypan
Okula dönüş dönemine hazırlanmak için yararlanabileceğiniz kontrol listesi
Okula dönüş dönemiyle beraber yaz aylarının bitmesiyle yeni sezon da açılmaya başlıyor. Bu dönemde e-ticaret firmaları, durgun geçen yaz ayları sonrasında satışlarını tekrar artırabilmek için çalışmalara başlıyorlar....
17 Ağustos 2018
Sinan Oypan
E-ticarette SMS pazarlamadan nasıl yararlanabilirsiniz?
SMS kullanımları pazarlama alanında e-posta ve diğer dijital kanallardan daha eskiye dayanıyor. Bu sebeple de hem firmaların hem de kullanıcıların daha alışkın olduğu pazarlama araçlarından biri. Tüketicilere doğrudan telefon...
27 Şubat 2018
Sinan Oypan
Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
Sosyal medya reklamları arasında son dönemlerde popülerliği en fazla artan şüphesiz Instagram reklamları oldu. Birçok firma, marka bilinirliğini artırmak, müşterileriyle etkileşime geçmek ve ürünlerini tanıtmak için bu...
7 Temmuz 2017
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için Instagram hikaye paylaşma ipuçları
Instagram, e-ticaret firmaları için önemli bir pazarlama kanalı ve hikaye paylaşma da bu süreçte geri dönüşümleri artırmak için önemli bir yöntem. Instagram hikayeleri geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 2020 yılında da,...
13 Nisan 2020
Sinan Oypan
Omnichannel Marketing Nedir? Nasıl Faydalanılır?
Gün geçmiyor ki e-ticaret dünyasında yeni bir strateji ortaya çıkmasın. Yeni nesil pazarlamanın dinamiklerini dijital stratejiler oluştursa da geleneksel yöntemlerden tam anlamda kopmuş sayılmayız. Pazarlama araçları ise gerek...
9 Mart 2021
Markethinkers