IdeaSoft E-ticaret Sözlüğü Yayında!

6 Ağustos 2013
Savaş Çetinkaya
IdeaSoft E-ticaret Sözlüğü Yayında!

Özellikle yeni başlayanlar için e-ticaret ile ilgili bazı terimler çok yabancı ve anlaşılmaz gelebilir. Bunda yabancı dillerden gelmiş ve sektörde yaygın olarak kullanılan kelimelerin sayısının da etkisi büyük. Üstelik e-ticaret sürekli olarak gelişmeye ve yenilenmeye devam eden bir sektör. Bu yüzden sadece var olan terimler değil, her geçen gün kullanılmaya başlanan yeni terimler sadece yeni başlayanları değil, tecrübeli e-ticaret işletmecilerini bile zor durumda bırakabiliyor.

Biz de IdeaSoft olarak yılların birikimi olan tecrübelerimizi E-ticaret Bilgi Bankası’nda sizler ile düzenli olarak paylaştığımız faydalı makalelerin yanı sıra, özel hazırladığımız bir e-ticaret sözlüğü ile de desteğimizi sürdürmeye karar verdik.

Şu adresten ulaşabileceğiniz E-ticaret Sözlüğü'nde şu anda hatırı sayılır adette sözcük bulunuyor ve düzenli olarak da sözlüğe yeni kelimeler eklemeye devam edeceğiz. Bu yüzden aynı E-ticaret Bilgi Merkezi’ni günlük olarak takip ettiğiniz gibi E-ticaret Sözlüğü’ne de fırsat buldukça göz atmanızı öneririz.

Blog’umuzdaki makalelerin yanı sıra IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile ilgili kampanya ve duyurularımız için Facebook ve Twitter’da IdeaSoft’u takip edebilirsiniz…

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
instagram takipçilerinizi / instagram beğenilerinizi organik olarak nasıl arttırabilirsiniz ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada önemli bir yere sahip olan Instagram üzerinde etkin olmak ve takipçi...
26 Mart 2018
Sinan Oypan
Şirketler için uzaktan ortak çalışma alanı yönetimi ipuçları
Şirketler için uzaktan ortak çalışma alanı yönetimi ipuçları
Bugünlerde şirketler uzaktan çalışma yöntemine geçmeye başladılar ve ortak çalışma alanı yönetimi de önemli konular arasında yer alıyor. Uzaktan ortak çalışma sistemi üzerine geliştirmeler yapmak ve şirket çalışanlarını...
2 Nisan 2020
Sinan Oypan
SEO Analizi | SEO Stratejisi Oluşturma
SEO Analizi | SEO Stratejisi Oluşturma
SEO analizi yaptıktan sonra SEO stratejinizi oluştururken nelere dikkat etmelisiniz ve SEO stratejisi belirlerken yapmanız gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda. SEO Analizi | SEO stratejisi oluşturma E-ticaret sitenizin arama...
3 Nisan 2018
Sinan Oypan
Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler
Google Analytics kullanımı ile ilgili bilmeniz gerekenler
Google Analytics e-ticaret siteniz üzerinde gerçekleşen birçok eylemi takip edebileceğiniz ve sonrasında da bu eylemler ve aldığınız geri dönüşümlerin analizi ile yeni stratejiler geliştirmenize yardımcı olan bir araç. Ücretsiz...
11 Eylül 2018
Sinan Oypan
Kendi işini kurmak isteyenlerin bilmesi gereken 6 madde
Kendi işini kurmak isteyenlerin bilmesi gereken 6 madde
Kendi işini kurmak isteyip ne iş yapabilirim diye düşünenlerin sayısı günümüzde gittikçe artıyor. İş kurmak istiyorum deyip elinde az bir sermayesi olanlar da küçük sermayeyle ne iş yapılır diye arayışlara giriyor. İş...
18 Kasım 2019
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizin Footer alanını daha etkili hale nasıl getirebilirsiniz?
E-ticaret sitenizin Footer alanını daha etkili hale nasıl getirebilirsiniz?
E-ticaret site tasarımlarında dikkat edilecek birçok öğe bulunuyor. Birçok firma, tasarım konusuna odaklanırken, sitenin ilk görünen alanları olan, header, slider, menü gibi öğelere dikkat ediyor; fakat sitenin diğer bölümlerinin...
13 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Organik Ürün Satışı Yapmak Rehberi 2020
Organik Ürün Satışı Yapmak Rehberi 2020
Organik ürün satışı yapmak istiyorum / organik gıda satışı yapmak istiyorum diyorsanız; organik ürünler online satış sitesi nasıl kurulur, organik ürün satışı için gerekli belgeler / internetten gıda satışı için gerekli...
21 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticarette rekabet stratejisi nasıl hazırlanır?
E-ticarette rekabet stratejisi nasıl hazırlanır?
Rekabet stratejisi, e-ticarette üzerinde durulması gereken ve uzun vadeli başarı için de uygulanması gereken bir çalışmadır. Günümüzde birçok sektörde rekabetin ciddi şekilde artması, tüketicilerin marka sadakatlerinin azalarak,...
13 Haziran 2020
Sinan Oypan
Sosyal medya hataları şirketinize pahalıya mal olabilir!
Sosyal medya hataları şirketinize pahalıya mal olabilir!
Sosyal medya hataları şirketinize pahalıya mal olabilir! Bu yazımızda yapmamanız gereken sosyal medya hataları 'ndan 4 tanesini ele alacağız. Sosyal medya hataları Sosyal medya pazarlaması e-ticaret firmaları için oldukça önemli...
15 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-posta pazarlamada video içerikler nasıl kullanılabilir?
E-posta pazarlamada video içerikler nasıl kullanılabilir?
E-posta pazarlamada video içerikler nasıl kullanılabilir? E-posta pazarlamada video içerik kullanımı ile ilgili dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Bu ve e-posta pazarlamada video kullanımı ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu...
24 Ekim 2017
Sinan Oypan
Sosyal medya platformları 2020'de nasıl şekillenecek?
Sosyal medya platformları 2020'de nasıl şekillenecek?
Sosyal medya platformları, kullanıcılar için önemli olduğu gibi reklam kampanyaları ile markalarını büyütmek isteyen işletmeler için de önemli. Sosyal ağlar üzerinde organik olarak marka bilinirliğini artırabileceğiniz gibi,...
30 Aralık 2019
Sinan Oypan
E-ticarette içerik pazarlama ile satış arttırmanın yolları
E-ticarette içerik pazarlama ile satış arttırmanın yolları
İçerik pazarlama, e-ticarette satış arttırmanın yolları arasında yer almakta ve doğru yapıldığında geri dönüşümlere iyi bir etkisi bulunmaktadır. İçerik pazarlama stratejileri belirlemek ve yapılacak çalışmaları bir plan...
15 Haziran 2019
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin