Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?

25 Haziran 2020
Sinan Oypan
Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?

Hazır e ticaret sistemleri, e-ticarete yeni başlamak isteyen, fiziki mağazasını internete taşımak isteyen veya site altyapı kurulumu gibi teknik işlerle ilgilenmeden doğrudan işine odaklanmak isteyenler için birçok çözüm sunuyor. Hazır e ticaret sistemleri, aynı zamanda e ticaret altyapı paketleri olarak da bilinmekte. Peki, bu sistemler tam olarak neler sağlıyor ve ne gibi avantajlar sunuyor?

İlgili rehber: Hobinizi internetten satış yaptığınız bir işe nasıl dönüştürebilirsiniz?

Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı

Herhangi bir kodlama bilginizin olması gerekmez

Kendi işinizi yapmak ve internet üzerinden satış yapmak istiyor ancak kodlama bilginiz yoksa ya da bu işlerle ilgilenmek istemiyorsanız, hazır e ticaret sistemleri size iyi bir çöözüm sağlamakta. Bu sistemleri kullandığınızda herhangi bir kodlama bilgisi olmadan da kendi web sitenizi kurabilirsiniz. Tüm sistem site hazır bir kod ve şablon sunar ve siz sadece site tasarımınızı seçip, ürünlerinizi siteye yükleyerek satış yapmaya, yani işinizi yapmaya başlayabilirsiniz.

Tasarım bilginizin olması da gerekmez

Kodlamanın yanı sıra e ticaret sitesi yaparken, tasarım bilginizin de olması gerekir. Ancak hazır e ticaret sistemleri bu konuyu da sizin içi çözer. Güncel, kullanıcı deneyimi geliştirilmiş ve modern hazır tasarım şablonları arasından istediğiniz bir tanesini seçerek, kendi e-ticaret sitenize hemen uygulayabilir ve hızlı bir şekilde site tasarım işleminizi de tamamlayabilirsiniz. Böylelikle yine işinize daha fazla odaklanma şansınız olur ve arkaplandaki teknik işlerle ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Hızlı bir şekilde sitenizi yayınlayabilirsiniz

Hazır e ticaret sistemleri, hızlı bir şekilde kendi e-ticaret sitenizi açmanıza da olanak tanır. Adı üstünde olduğu gibi hazır bir şablon ve kodlama yapısı olduğu için kendi e-ticaret siteniz için de bu altyapıyı kullanmış olursunuz. Bu nedenle de sıfırdan bir kodlama ya da tasarım yapılması gerekmez ve hızlı bir şekilde e-ticaret siteniz kurulmuş olur.

Tasarım konusunda da yukarıda bahsettiğimzi gibi birçok farklı hazır şablon bulunmakta. Siz de bu şablonlar arasından markanızın kimliği ile uyumlu olan bir tasarım seçerek, sitenize uygulayabilir ve zaman kaybetmeden internet sitenizden satış yapmaya başlayabilirsiniz.

Site ve veri güvenliği

Hazır e ticaret sistemleri, güvenlir bir altyapı üzerine kuruludur ve bu sayede de kendi bünyelerinde bulunan e-ticaret sitelerinin de güvenliğini sağlarlar. E ticarette güven oldukça önemli bir konudur. Hem tüketicilerin güvenli bir şekilde alışveriş yapmalarını sağlamak hem de kendi e-ticaret siteniz üzerindeki verilerin korunmasını sağlamak için güvenli bir altyapınızın olması ve gerekli güvenlik yazılımlarıyla bunun sağlanması gerekir. Hazır sistemler de bu konuda hem tüketiciyi hem de e ticaret sitesini koruyacak çözümler sunarlar.

İlgili rehber: E-ticarette güven kazanmak için neler yapmalısınız?

İlgili rehber: Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?

Özel kargo anlaşmalarından yararlanabilirsiniz

Hazır e ticaret sistemleri aynı zamanda farklı sektördeki farklı firmalarla anlaşmalar yapmış olurlar. Bu anlaşmaların içerisinde özel kargo anlaşmaları da bulunur. E-ticarette kargo maliyetlerini düşürmek ve daha avantajlı anlaşmalar yapmak, size rekabette de bir avantaj sağlarken, bütçenizi de daha verimli kullanmanıza yardımcı olur. Bu nedenle de bu tür anlaşmalardan yararlanmak da hazır sistemlerin değerini artırmaktadır.

Ödeme sistemleri ile olan anlaşmalardan yararlanırsınız

Kargo anlaşmalarının yanı sıra hazır e ticaret sistemleri, kendi sistemlerini farklı ödeme sistemi sağlayıcılarının sistemlerine göre entegre etmişlerdir ve bu sayede de farklı seçenekler sunabilirler. Siz de bu alternatifler arasından kendi ihtiyacınızı en uygun şekilde karşılayacak ödeme sistemi sağlayıcılarını seçerek kendi sitenize entegre edebilir ve anlaşmalardan faydalanarak, bu ayrıcalıklardan faydalanabilirsiniz.

Arkaplandaki teknik konularla ilgilenmeniz gerekmez

Hazır e ticaret sistemleri ile kendi sitenizi yaptığınızda, arkaplandaki altyapı güncellemesi gibi teknik konularla da ilgilenmek zorunda kalmazsınız. Bu sistemi sağlayan firma bu teknik işleri de yaptığı için sizin asıl odağınız teknik işler yerine kendi satışlarınız üzerine odaklanır.

Sosyal medya entegrasyonlarından yararlanabilirsiniz

Sosyal medya entegrasyonları ile de sosyal ağlarda satış yapabilirsiniz. Facebook ve Instagram entegrasyonları ile e-ticaret sitenizdeki ürünlerinizi bu platformlar üzerinde de listeleyebilir ve böylelikle doğrudan sosyal medya hesaplarınız üzerinden de satış yapabilirsiniz. Günümüzde sosyal medya pazarlama ve reklam açısından önemli olduğu gibi yavaş yavaş doğrudan satış yapılabilen platformlar da olmaya başladı. Bu sayede kendi işinizi de bu geçişe hazırlayarak, sosyal ağlardan da geri dönüşüm edinebilirsiniz.

Sanal pazaryeri entegrasyonlarını kullanabilirsiniz

Kendi e-ticaret siteniz haricinde sanal pazaryerleri üzerinde de kendi mağazalarınızı açmak ve buralarda da satış yapmak istiyorsanız, hazır e ticaret sistemleri bu sanal pazaryerleri ile entegrasyonlar da sunmakta. Bu entegrasyonlar sayesinde bu platformlarda ürünleriniz tek tek elle girmek yerine, e-ticaret sitenizdeki ürünlerin tamamını ya da istediklerinizi birkaç tuşa basarak otomatik olarak fotoğrafları ve detaylarıyla sanal pazaryerlerine aktarabilirsiniz. Bu sayede de zamandan tasarruf etmiş olur ve hızlı bir şekilde bu platformlarda da satış yapmaya başlayabilirsiniz.

Raporlama ve analiz araçlarından faydalanırsınız

E-ticaret sitenizin başarısını artımak için yaptığınız çalışmaların performans analizlerini yapmanız gerekir. Bunun için de raporlama ve analiz araçlarına ihtiyacınız olmakta. Hazır e ticaret sistemleri, kendi yöneti panelleri üzerinde de web sitenizle ilgili birçok veriyi size raporlamaktadır. Bu raporlamalar sayesinde de e-ticaret sitenizin mevcut durumunu analiz edebilir ve çalışmalarınızı nasıl şekillendirmeniz gerektiği konusunda da yeni stratejiler oluşturabilirsiniz.

Maliyetleri daha düşüktür

Ücretsiz olarak kullanabileceğiniz açık kaynak kodlu yazılımlar olsa da bu sistemler size en temel seviyede çözümler sağlar. Bu da uzun vadede işinizi büyütmek için yeterli değildir. Ücretsiz olan bu yazılımları geliştirmek için de 3. parti yazılımlar satılmaktadır. İşinizi büyütmek istediğinizde bu ek yazılımları satın almanız gerekir ki bu da her zaman ölçümleyebileceğiniz bir maliyet olmaz. Bazı yazılımları bazı sistem ve temalarla çalışmaz bunun yanı sıra tek bir eklenti ihtiyacınızı çözmeyeceği için birçok farklı yazılım satın almanız gerekir ki bu da maliyetlerinizi ciddi şekilde artırır.

Buna ek olarak kendinize ait bir yazılımınız olsun istiyor ve bir ajans ya da freelancer ile çalışıyorsanız, bu iş isteklerinize göre farklı maliyetlerle karşınıza çıkacaktır. Bunun yanı sıra sıfırdan bir kodlama yapılması da uzun süre alacağı için hem maliyetli hem de uzun süreli bir iş olur.

Hazır e ticaret sistemleri ise bir paket halinde size birçok özelliği bir arada sunar. Herbir ekstra özellik için ek ücret ödemek zorunda kalmadığınız gibi bu sistemler hazır olduğu için, hiç zaman kaybetmeden de bu özelliklere erişebilirsiniz. İhtiyaçlarınıza uygun farklı paketlerden yararlanarak, daha uygun maliyetlerle e-ticaret sitenizi kurabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Benzer yazılar

Twitter istatistik aracı nasıl kullanılır?
Twitter istatistik aracı nasıl kullanılır?
Twitter istatistik, bir diğer adıyla analitik özelliği, Twitter üzerinde yaptığınız çalışmaların verimini ölçümlemenize yardımcı olur. 3. parti yazılımlar üzerinden de Twitter ile ilgili istatistiki veriler elde...
17 Nisan 2020
Sinan Oypan
Aylık olarak e-ticaret sitenizde takip etmeniz gereken 9 veri
Aylık olarak e-ticaret sitenizde takip etmeniz gereken 9 veri
E-ticaret siteniz üzerinde aylık olarak takip etmeniz ve incelemeniz gereken bir takım veriler bulunuyor. Bu verileri takip etmeye başladığınızda, genel olarak satış, reklam ve pazarlama konusunda e-ticaret firmanızın ne durumda...
20 Haziran 2018
Sinan Oypan
Ürün açıklamaları yazarken sık yapılan yanlışlar nelerdir?
Ürün açıklamaları yazarken sık yapılan yanlışlar nelerdir?
Online alışverişlerde tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörlerden biri de ürün açıklamalarıdır. Bu açıklamaları oluştururken kullanılan metinler, kalıplar, sıfatlar ve diğer bilgiler, tüketicilerin ürüne...
30 Mart 2018
Sinan Oypan
E-ticaret hosting seçimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
E-ticaret hosting seçimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
Online alışverişlerde en önemli unsurlardan biri de e-ticaret hosting seçimidir. Doğru hosting seçimi e-ticaret sitenizin düzgün çalışmasını sağlarken, tüketicilerin güvenli bir şekilde internet üzerinden alışveriş...
26 Ekim 2018
Sinan Oypan
KOBİ’ler E-ticaretle Satışlarını %30 Artırıyor
KOBİ’ler E-ticaretle Satışlarını %30 Artırıyor
Geleneksel ticaretin aksine hızlı bir büyüme ivmesi yakalayan e-ticaret; tüketicileri, şirketleri ve ekonomileri hızla dijitalleştiriyor. Tüketicilerin %78’i bugün internetten araştırarak satın alma kararını veriyor. E-ticaretin...
7 Kasım 2019
Savaş Çetinkaya
E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?
E-ticaret siteniz için mobil uygulamaya ihtiyacınız var mı?
E-ticarette mobil alana yatırımların yapılması oldukça önemli. Mobil cihaz penetrasyonunun önemli ölçüde artmasından dolayı, e-ticaret siteleri mobil cihazlar üzerinden sıklıkla ziyaret ediliyor. Mobil kullanımının bu...
13 Mart 2017
Sinan Oypan
Şirket performans analizi için ölçmeniz gereken metrikler hangileri?
Şirket performans analizi için ölçmeniz gereken metrikler hangileri?
Şirketiniz için performans analiz çalışmaları yapmanız, şirketinizin durumu hakkında size bir takım bilgiler sunarken, ilerleyen dönemler için de stratejiler belirlerken size yardımcı olur. Şirket performans analizi yaparken...
19 Ocak 2019
Sinan Oypan
Web site SEO verileri pazarlama çalışmalarına nasıl katkı sağlar?
Web site SEO verileri pazarlama çalışmalarına nasıl katkı sağlar?
Web site SEO verilerinin analizini yapmak, sitenize gelen trafiği, trafiğin kaynağını, kullanıcıların davranışlarını ve önemli anahtar kelimeleri görmenizi sağlar. Bu veriler doğrultusunda da pazarlama çalışmalarınızı...
14 Mart 2020
Sinan Oypan
İnternette En Çok Satılan Ürünler
İnternette En Çok Satılan Ürünler
E-ticaret sektörü gelişti, büyüdü ve dünya genelinde alışveriş alışkanlıklarını önemli ölçüde değiştirdi. Bu durumun temelini oluşturan unsur internette her şeyin satılmasından ziyade...
14 Eylül 2021
Markethinkers
Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem
Toplantılarda kaybedilen zamanı geri kazanmak için 5 yöntem
İş yerlerindeki toplantılar kimi zaman mesai saatlerinin büyük bir bölümünü kaplayabiliyor ve haliyle de bu toplantılar iş verimliliğinin düşmesine neden oluyor. Düzenlenen çoğu toplantı aslında gerektiğinden fazla sürüyor...
13 Eylül 2016
Sinan Oypan
5 farklı şekilde Instagram paylaşım performans analizi nasıl yapılır?
5 farklı şekilde Instagram paylaşım performans analizi nasıl yapılır?
Instagram paylaşım performans analizi Instagram’da yaptığınız pazarlama çalışmalarının sonuçlarını görmenizi sağlayarak, yeni stratejiler belirleme konusunda size yardımcı olur. Instagram etkileşimlerini artırmanın yanı sıra...
11 Eylül 2019
Sinan Oypan
E-ticarette güvenli site izlenimini nasıl verebilirsiniz?
E-ticarette güvenli site izlenimini nasıl verebilirsiniz?
E-ticarette güvenli site izlenimini vermeniz, tüketicilerin siteniz üzerinde rahat bir şekilde alışveriş yapabilmelerine imkan sağlar. İnternetten alışverişlerde güven sorunu e-ticaret firmalarının en büyük mücadelelerinden biri....
6 Nisan 2020
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın