Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

27 Ekim 2018
Sinan Oypan
Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

Hazır e-ticaret paketleri daha önce e-ticaret sitesi kurmamış ya da teknik konularla ilgilenmeden sadece işine odaklanarak müşterilerine iyi bir online alışveriş deneyimi sunmak isteyen firmalar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Bu paketlerin sunduğu özellikler, kolay kurulum ve kolay kullanım e-ticaret sitelerinin işini bir hayli kolaylaştırmakta. İster büyük hacimli bir şirket isterseniz de küçük bir girişim olun, bu konu hakkında hiçbir tecrübeniz olmaksızın kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, ürünlerinizi yönetebilir ve internet üzerinden satışlara başlayabilirsiniz.

Tabii ki pazarda birçok farklı e-ticaret altyapı paketi bulunuyor ve herbirinin farklı özellikleri bulunuyor. Bu özelliklerin herbirinin işletmenize katacağı farklı avantajların olduğunu unutmamanız gerekiyor. Bu rehberimizde de kendi online mağazanız için hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 farklı nedeni ele alıyoruz.

Tasarım ve kodlama bilmenize gerek kalmaz

Hazır e-ticaret paketleri size bir altyapı hizmeti sundukları için daha önce kodlama yapmamış olmanızın bir önemi kalmaz. Siz bu paketleri seçtiğinizde kodlama süreciyle ilgilenmek zorunda kalmadan sitenizi yayına açarak ürünlerinizi listelemeye başlayabilirsiniz.

Bununla beraber tasarım konusunda da tecrübeniz olması gerekmiyor. Hazır şablonlardan işinizi en iyi şekilde yansıtacak bir tasarım seçebilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır şablonlar kullanmak istemiyorsanız, e-ticaret çözüm sağlayıcınız size özel tasarım seçenekleri sunabilir. Bu durumda kendi isteğinize göre tasarımları şekillendirebilirsiniz.

Site ve veri güvenliği sağlarlar

E-ticaret paket sağlayıcıları güvenli bir ortamda alışverişlerin yapılabilmesi için kendi altyapılarını güvenli sitemler üzerine kurarlar ve böylelikle sizin e-ticaret siteniz de güvenli bir sistem üzerinde hazırlanmış olur. Bu sayede sitenizin güvenliği ve verilerin korunması konusunda daha güvenli olursunuz.

Teknik altyapı işleriyle ilgilenmek zorunda kalmazsını

E-ticaret sitenizi kurduğunuzda arkaplanda sitenin bakımı, hosting yönetimi, SSL kurulumu, sitenin altyapısının güncellenmesi gibi birçok teknik konuyla ilgilenmeniz gerekir. Ancak hazır e-ticaret paketleri sayesinde bu konularla ilgilenmek zorunda kalmazsınız. Siz sadece işinize odaklanırsınız.

Ödeme sistemleri ve Sanal POS hizmetleri

Kendi e-ticaret sitenizi kurmak istediğinizde online ödeme kabul edebilmeniz için bankalarla görüşmeniz ya da ödeme sistemi sağlayıcılarıyla anlaşma yapmanız gerekir. Böylelikle Sanal POS alarak internetten kredi kartı ile ödeme işlemleri alabilirsiniz. Ancak e-ticaret paketleri size bu hizmetleri doğrudan sunar. Bankalarla görüşmeden, doğrudan kendi anlaşmalı oldukları ödeme sistemi sağlayıcılarının sistemlerini sizin sitenize entegre edebilirler. Böylelikle bu süreci hızlı bir şekilde çözebilir ve uzun zaman alan prosedürlerle ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Özel kargo anlaşmalarından yararlanabilirsiniz

E-ticaret altyapı paket sağlayıcılarının kargo firmalarıyla anlaşması olabilir. Bu tüm firmalar tarafından sağlanan bir özellik olmasa da e-ticaret paketlerini tercih ettiğinizde, kargo firmalarıyla indirimli gönderiler üzerine anlaşmalar yaparak, kargo maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

İdeaSoft e-ticaret paketlerini tercih eden müşterilerimiz, sunduğumuz birçok özelliğin yanı sıra İdeaSoft’a özel indirimli ve özel kargo anlaşmalarından da yararlanabiliyor. Böylelikle kargo gönderimlerinde daha az ücret ödeyerek, maliyetlerini düşürüyor.

SEO uyumluluğu

İnternet üzerinden satışlarda Google oldukça önemli bir kanal ve sitenizin Google’a uyumlu olması, organik olarak erişebileceğiniz kişilerin sayısını artırarak, gelirlelerinizi artırmanızada önemli bir rol oynuyor. Bunun için de kullandığınız altyapının SEO çalışmalarına uyumlu olması bir hayli önemli.

Hazır e-ticaret paketlerinde kullanılan altyapılar SEO çalışmalarına uyumlu olduğu için, teknik konularla ilgilenmeden, sayfalarınız üzerinde temel ve gelişmiş SEO çalışmaları yaparak, sitenizin Google’daki görünürlüğünü artırabilirsiniz.

Bunun yanı sıra İdeaSoft olarak, Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO Analizi ve SEO Analiz Modülü özellikleriyle müşterilerimizin hem rakip firmaların hangi anahtar kelimeler üzerine yoğunlaştıklarını takip etmelerini sağlıyor hem de SEO Analiz Modülü ile e-ticaret sitelerinin daha iyi bir şekilde optimize edilerek Google’da daha üst sıralara çıkmalarına yardımıcı oluyoruz.

Online pazaryerleriyle uyumluluk

Yararlanabileceğiniz avantajlardan biri de e-ticaret altyapı paketleri online pazaryerleriyle entegre çalışabilirler. Böylelikle kendi e-ticaret sitenizin yanı sıra Amazon, Gittigidiyor, Hepsiburada, n11 gibi pazaryerlerinde kendi mağazanızı açabilir ve siteniz üzerindeki ürünleri kolay bir şekilde buradaki mağazalarınız üzerinde listeleyerek kendinize farklı satış kanalları yaratabilirsiniz.

Facebook üzerinden satış imkanı

Facebook üzerinde kataloglar ve Facebook Store ile kendi ürünlerinizin satışını yapabiliyorsunuz. Bunun için ürünlerinizi Facebook’a üzerinde listelemeniz ve e-ticaret sitenizi Facebook ile entegre hale getirmeniz gerekiyor. E-ticaret altyapı çözümleri sayesinde bu süreci de çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. E-ticaret siteniz üzerindeki ürünleri Facebook üzerinde kolayca listeleyerek vakit kaybetmeden Facebook’ta satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft kullanıcıları Facebook Mağaza entegrasyonu sayesinde ürünlerini Facebook’a hızlı bir şekilde aktararak, bu sosyal ağ üzerinden de satış yapmaya başlayabiliyor.

Instagram’dan satış imkanı

Son dönemlerde tüketicilerin Instagram’a olan ilgisinin artmasıyla beraber firmalar da bu platformu bir satış kanalına dönüştürmek için çalışmalar yapıyor. Instagram bazı ülkelerde doğrudan satışı test etmeye ve kullanmaya başlasa da Türkiye’de bu özellikten yararlanmak için ekstra yazılımlar kullanmanız gerekiyor.

Fakat e-ticaret paketi kullanıcıları bu yazılımlara doğrudan ulaşabiliyorlar. Böylelikle ekstra yazılım çözümleri aramadan bu paketlerin entegrasyon araçları sayesinde Instagram’dan satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft müşterileri InstaShop özelliği sayesinde e-ticaret sitelerindeki ürünleri Instagram’da sergileyebilir ve kendi mağazaları üzerinden ürünleri bu mecra üzerinden satmaya başlayabilirler.

Siz sadece işinizi büyütmeye odaklanırsınız

E-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde, ihtiyacınıza uygun olan paketi ve özellikleri seçtikten sonra arkaplanda yapmanız gereken çok fazla bir iş olmayacağı için asıl odağınız işinizi büyütmek üzerinde olur. Ne tür pazarlama çalışmaları yapacağınız, hangi kanallar üzerinden satış yapacağınız, müşteri ilişkilerini geliştirme üzerine fikirler üretmeye ve marka bilinirliğinizi artırmak için stratejiler geliştirmeye yönelebilirsiniz.

Teknik altyapı konularıyla ilgilenmemek önemli bir zamandan tasarruf etmenizi sağlayacağı için, arta kalan vakitlerinizi işinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz.

Kendi işinizi kurmak ya da işinizi internete taşıyarak online satış yapmaya başlayabilirsiniz. İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyerek ihtiyacınıza uygun bir çözüm bulabilir ve yukarıda saydıklarımız haricinde de birçok özellikten yararlanmaya başlayabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler
Online Hediyelik Eşya Satmak İsteyenlere Tavsiyeler
Günümüzde kullanıcıların internet sayesinde ürün ve hizmet arayışlarına karşılık almaları oldukça kolaylaştı. Online müşteriler tüm ihtiyaçlarını sanal mağazalar sayesinde karşılayabiliyorlar. E-ticaretin büyümesi ile...
2 Ağustos 2017
IdeaSoft
E-İhracatta Kullanılabilecek Ödeme Şekilleri Nelerdir?
E-İhracatta Kullanılabilecek Ödeme Şekilleri Nelerdir?
Yurt dışına internet üzerinden satış yapmak ya da diğer bir deyişle e-ihracatla uğraşmak, pek çok açıdan oldukça avantajlı bir iş modelidir. Özellikle döviz olarak gelir elde etmeyi geleneksel yöntemlerle kıyasla çok daha basit...
23 Mart 2022
Markethinkers
Kıyafet satan siteler için Pinterest neden önemli?
Kıyafet satan siteler için Pinterest neden önemli?
Sosyal medya pazarlama söz konusu olduğunda Pinterest, kıyafet satan siteler için aslında oldukça etkili platformlardan biri. Türkiye’de de belli bir kullanıcı tabanının olması ve Pinterest’in de Türkçe dil desteğinin...
19 Nisan 2019
Sinan Oypan
Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak
Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak
Online oto yedek parça dükkanı açmak ya da oto aksesuar dükkanı açmak ve internetten otomobil yedek parçaları / oto yedek parçaları satmak istiyorsanız bu mini e ticaret rehberi tam size göre. E-ticarette önemli sektörlerden biri...
4 Şubat 2018
IdeaSoft
Sosyal medya trendleri | 2019 yılında öne çıkacaklar
Sosyal medya trendleri | 2019 yılında öne çıkacaklar
Sosyal medya trendleri her yıl değişmekte ve gelişmekte. Bu yazımızda 2019 yılında öne çıkacak sosyal medya trendlerini ele alacağız. 2018’in bitimine sayılı günler kala, 2019’un sosyal medya trendleri üzerinde konuşmaya...
12 Aralık 2018
Sinan Oypan
Blog Nedir?
Blog Nedir?
İnternet ortaya çıktığında, kullanıcıların genellikle pasif pozisyonda kaldığı bir mecraydı. İçeriğindeki uçsuz bucaksız bilgi havuzu, sadece okunabilen, bakılabilen, izlenebilen ya da dinlenebilen bir yapıdaydı. Bu hâliyle de...
3 Eylül 2021
Markethinkers
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır?
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır?
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır, el emeği satış siteleri, el işi satış siteleri / blogları, el emeği satış yerleri yani pazaryerleri ve satacağınız ürünün piyasası neden araştırılmalıdır?El yapımı ürünler...
7 Ağustos 2017
IdeaSoft
Her zaman işe yarayan 4 içerik pazarlama stratejisi
Her zaman işe yarayan 4 içerik pazarlama stratejisi
İçerik pazarlama çalışmaları yaparken bazı yöntemlerden faydalanmak gerekiyor. Bu yöntemlerden yararlandığınızda, içerik çalışmalarınızdan daha fazla verim alabileceğiniz gibi yazdığınız içeriklerin kalitesini de...
6 Eylül 2016
Sinan Oypan
Reklam metinleri yazarken dikkat etmeniz gerekenler
Reklam metinleri yazarken dikkat etmeniz gerekenler
Reklam metinleri, dijital pazarlama ya da offline kanallardaki reklamlarınızın getirisini ve geri dönüşümünü etkilediği için özenle hazırlanmalıdır. Reklam metni hazırlarken bilinmesi ve dikkat edilmesi gereken birçok konu...
3 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Neden mobil uyumlu site tasarımına yatırım yapmalısınız?
Neden mobil uyumlu site tasarımına yatırım yapmalısınız?
Dünkü yazımızda mobil uygulamaların e-ticaret için bir zorunluluk olup olmadığını ele almıştık. Dilerseniz buraya tıklayarak dünkü yazımızı okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımızda da e-ticaret firmalarının neden mobil uygulama...
14 Mart 2017
Sinan Oypan
E-ticarette mobil reklam performansı nasıl artırılır?
E-ticarette mobil reklam performansı nasıl artırılır?
Mobil reklam, e-ticaret firmaları için günümüzdeki en önemli geri dönüşüm kanallarından biri olarak öne çıkıyor. Mobil cihazlarda görünen reklamların performansını artırmak da reklam kampanyalarından alınacak geri...
13 Kasım 2019
Sinan Oypan
Ürün tanıtımı için etkili bir video hazırlama ipuçları
Ürün tanıtımı için etkili bir video hazırlama ipuçları
Ürün tanıtımları yapmak için video hazırlamak, yaptığınız bu içerikler sayesinde daha fazla geri dönüşüm almanıza yardımcı olacaktır. Video içerikler, günümüzde hem etkileşim hem de ürün tanıtımlarında da geri...
5 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın