Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

27 Ekim 2018
Sinan Oypan
Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

Hazır e-ticaret paketleri daha önce e-ticaret sitesi kurmamış ya da teknik konularla ilgilenmeden sadece işine odaklanarak müşterilerine iyi bir online alışveriş deneyimi sunmak isteyen firmalar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Bu paketlerin sunduğu özellikler, kolay kurulum ve kolay kullanım e-ticaret sitelerinin işini bir hayli kolaylaştırmakta. İster büyük hacimli bir şirket isterseniz de küçük bir girişim olun, bu konu hakkında hiçbir tecrübeniz olmaksızın kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, ürünlerinizi yönetebilir ve internet üzerinden satışlara başlayabilirsiniz.

Tabii ki pazarda birçok farklı e-ticaret altyapı paketi bulunuyor ve herbirinin farklı özellikleri bulunuyor. Bu özelliklerin herbirinin işletmenize katacağı farklı avantajların olduğunu unutmamanız gerekiyor. Bu rehberimizde de kendi online mağazanız için hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 farklı nedeni ele alıyoruz.

Tasarım ve kodlama bilmenize gerek kalmaz

Hazır e-ticaret paketleri size bir altyapı hizmeti sundukları için daha önce kodlama yapmamış olmanızın bir önemi kalmaz. Siz bu paketleri seçtiğinizde kodlama süreciyle ilgilenmek zorunda kalmadan sitenizi yayına açarak ürünlerinizi listelemeye başlayabilirsiniz.

Bununla beraber tasarım konusunda da tecrübeniz olması gerekmiyor. Hazır şablonlardan işinizi en iyi şekilde yansıtacak bir tasarım seçebilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır şablonlar kullanmak istemiyorsanız, e-ticaret çözüm sağlayıcınız size özel tasarım seçenekleri sunabilir. Bu durumda kendi isteğinize göre tasarımları şekillendirebilirsiniz.

Site ve veri güvenliği sağlarlar

E-ticaret paket sağlayıcıları güvenli bir ortamda alışverişlerin yapılabilmesi için kendi altyapılarını güvenli sitemler üzerine kurarlar ve böylelikle sizin e-ticaret siteniz de güvenli bir sistem üzerinde hazırlanmış olur. Bu sayede sitenizin güvenliği ve verilerin korunması konusunda daha güvenli olursunuz.

Teknik altyapı işleriyle ilgilenmek zorunda kalmazsını

E-ticaret sitenizi kurduğunuzda arkaplanda sitenin bakımı, hosting yönetimi, SSL kurulumu, sitenin altyapısının güncellenmesi gibi birçok teknik konuyla ilgilenmeniz gerekir. Ancak hazır e-ticaret paketleri sayesinde bu konularla ilgilenmek zorunda kalmazsınız. Siz sadece işinize odaklanırsınız.

Ödeme sistemleri ve Sanal POS hizmetleri

Kendi e-ticaret sitenizi kurmak istediğinizde online ödeme kabul edebilmeniz için bankalarla görüşmeniz ya da ödeme sistemi sağlayıcılarıyla anlaşma yapmanız gerekir. Böylelikle Sanal POS alarak internetten kredi kartı ile ödeme işlemleri alabilirsiniz. Ancak e-ticaret paketleri size bu hizmetleri doğrudan sunar. Bankalarla görüşmeden, doğrudan kendi anlaşmalı oldukları ödeme sistemi sağlayıcılarının sistemlerini sizin sitenize entegre edebilirler. Böylelikle bu süreci hızlı bir şekilde çözebilir ve uzun zaman alan prosedürlerle ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Özel kargo anlaşmalarından yararlanabilirsiniz

E-ticaret altyapı paket sağlayıcılarının kargo firmalarıyla anlaşması olabilir. Bu tüm firmalar tarafından sağlanan bir özellik olmasa da e-ticaret paketlerini tercih ettiğinizde, kargo firmalarıyla indirimli gönderiler üzerine anlaşmalar yaparak, kargo maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

İdeaSoft e-ticaret paketlerini tercih eden müşterilerimiz, sunduğumuz birçok özelliğin yanı sıra İdeaSoft’a özel indirimli ve özel kargo anlaşmalarından da yararlanabiliyor. Böylelikle kargo gönderimlerinde daha az ücret ödeyerek, maliyetlerini düşürüyor.

SEO uyumluluğu

İnternet üzerinden satışlarda Google oldukça önemli bir kanal ve sitenizin Google’a uyumlu olması, organik olarak erişebileceğiniz kişilerin sayısını artırarak, gelirlelerinizi artırmanızada önemli bir rol oynuyor. Bunun için de kullandığınız altyapının SEO çalışmalarına uyumlu olması bir hayli önemli.

Hazır e-ticaret paketlerinde kullanılan altyapılar SEO çalışmalarına uyumlu olduğu için, teknik konularla ilgilenmeden, sayfalarınız üzerinde temel ve gelişmiş SEO çalışmaları yaparak, sitenizin Google’daki görünürlüğünü artırabilirsiniz.

Bunun yanı sıra İdeaSoft olarak, Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO Analizi ve SEO Analiz Modülü özellikleriyle müşterilerimizin hem rakip firmaların hangi anahtar kelimeler üzerine yoğunlaştıklarını takip etmelerini sağlıyor hem de SEO Analiz Modülü ile e-ticaret sitelerinin daha iyi bir şekilde optimize edilerek Google’da daha üst sıralara çıkmalarına yardımıcı oluyoruz.

Online pazaryerleriyle uyumluluk

Yararlanabileceğiniz avantajlardan biri de e-ticaret altyapı paketleri online pazaryerleriyle entegre çalışabilirler. Böylelikle kendi e-ticaret sitenizin yanı sıra Amazon, Gittigidiyor, Hepsiburada, n11 gibi pazaryerlerinde kendi mağazanızı açabilir ve siteniz üzerindeki ürünleri kolay bir şekilde buradaki mağazalarınız üzerinde listeleyerek kendinize farklı satış kanalları yaratabilirsiniz.

Facebook üzerinden satış imkanı

Facebook üzerinde kataloglar ve Facebook Store ile kendi ürünlerinizin satışını yapabiliyorsunuz. Bunun için ürünlerinizi Facebook’a üzerinde listelemeniz ve e-ticaret sitenizi Facebook ile entegre hale getirmeniz gerekiyor. E-ticaret altyapı çözümleri sayesinde bu süreci de çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. E-ticaret siteniz üzerindeki ürünleri Facebook üzerinde kolayca listeleyerek vakit kaybetmeden Facebook’ta satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft kullanıcıları Facebook Mağaza entegrasyonu sayesinde ürünlerini Facebook’a hızlı bir şekilde aktararak, bu sosyal ağ üzerinden de satış yapmaya başlayabiliyor.

Instagram’dan satış imkanı

Son dönemlerde tüketicilerin Instagram’a olan ilgisinin artmasıyla beraber firmalar da bu platformu bir satış kanalına dönüştürmek için çalışmalar yapıyor. Instagram bazı ülkelerde doğrudan satışı test etmeye ve kullanmaya başlasa da Türkiye’de bu özellikten yararlanmak için ekstra yazılımlar kullanmanız gerekiyor.

Fakat e-ticaret paketi kullanıcıları bu yazılımlara doğrudan ulaşabiliyorlar. Böylelikle ekstra yazılım çözümleri aramadan bu paketlerin entegrasyon araçları sayesinde Instagram’dan satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft müşterileri InstaShop özelliği sayesinde e-ticaret sitelerindeki ürünleri Instagram’da sergileyebilir ve kendi mağazaları üzerinden ürünleri bu mecra üzerinden satmaya başlayabilirler.

Siz sadece işinizi büyütmeye odaklanırsınız

E-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde, ihtiyacınıza uygun olan paketi ve özellikleri seçtikten sonra arkaplanda yapmanız gereken çok fazla bir iş olmayacağı için asıl odağınız işinizi büyütmek üzerinde olur. Ne tür pazarlama çalışmaları yapacağınız, hangi kanallar üzerinden satış yapacağınız, müşteri ilişkilerini geliştirme üzerine fikirler üretmeye ve marka bilinirliğinizi artırmak için stratejiler geliştirmeye yönelebilirsiniz.

Teknik altyapı konularıyla ilgilenmemek önemli bir zamandan tasarruf etmenizi sağlayacağı için, arta kalan vakitlerinizi işinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz.

Kendi işinizi kurmak ya da işinizi internete taşıyarak online satış yapmaya başlayabilirsiniz. İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyerek ihtiyacınıza uygun bir çözüm bulabilir ve yukarıda saydıklarımız haricinde de birçok özellikten yararlanmaya başlayabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Yeni işletmeler için pazarlama ve tanıtım taktikleri
Yeni işletmeler için pazarlama ve tanıtım taktikleri
Yeni işletmeler için pazarlama çalışmaları oldukça önemlidir. Marka ve ürün bilinirliğini artırmak için farklı kanallar üzerinden reklam ve pazarlama çalışmaları yapmaları ve bu işler için belli bir bütçe ayırmaları...
15 Aralık 2017
Sinan Oypan
İnternetten Tişört Satmanın Püf Noktaları
İnternetten Tişört Satmanın Püf Noktaları
İnternetten tişört satmak için yapmanız, dikkat etmeniz gerekenler ve online tişört satışındaki e ticaret püf noktaları bu yazımızda. Yaz ve bahar aylarında tişört giymek keyfi olmaktan çok zorunluluk gibi görüldüğü için,...
6 Nisan 2018
IdeaSoft
İnternette satış yaparken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
İnternette satış yaparken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
İnternette satış yapmak, günümüzde yaygınlaşmaya başladı ve böylelikle e-ticaret sektörü de Türkiye’de büyümeye devam ediyor. Tabii ki bir e-ticaret sitesi kurmak ve satacak ürünler bulmak tek başına bu süreçte yeterli...
11 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Yeni başlayanların e-ticarette stok yönetiminde dikkat etmesi gerekenler
Yeni başlayanların e-ticarette stok yönetiminde dikkat etmesi gerekenler
E-ticarette stok yönetimi, arkaplanda olan ancak işin bel kemiğini oluşturan temel öğelerden biridir. Stok yönetiminin doğru ve iyi bir şekilde yapılması şirketin satış konusunda sorun yaşamamasını sağlar. E-ticarete yeni giren...
10 Kasım 2017
Sinan Oypan
Sosyal medya fenomenleri ile çalışırken kullanabileceğiniz ipuçları
Sosyal medya fenomenleri ile çalışırken kullanabileceğiniz ipuçları
Sosyal medya fenomenleri, uzun zamandır pazarlama çalışmalarında aktif bir şekilde yer alıyor ve markalar da bu kişi ve hesaplarla iş ortaklığı yapıyor. Doğru fenomenlerle çalışmak, doğru hedef kitleye ulaşırken marka ve ürün...
13 Şubat 2020
Sinan Oypan
Şirketler için uzaktan ortak çalışma alanı yönetimi ipuçları
Şirketler için uzaktan ortak çalışma alanı yönetimi ipuçları
Bugünlerde şirketler uzaktan çalışma yöntemine geçmeye başladılar ve ortak çalışma alanı yönetimi de önemli konular arasında yer alıyor. Uzaktan ortak çalışma sistemi üzerine geliştirmeler yapmak ve şirket çalışanlarını...
2 Nisan 2020
Sinan Oypan
İnternet online mağazanızda hangi ürünleri satabilirsiniz?
İnternet online mağazanızda hangi ürünleri satabilirsiniz?
Online mağazanızda ürün satışı yapmak için birçok farklı ürün grubu bulunuyor. Kendi e-ticaret siteniz üzerinde ürün satışı yapabileceğiniz gibi, online pazaryerlerinde de bu satışları gerçekleştirebilirsiniz. İnternette...
29 Ekim 2018
Sinan Oypan
2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?
2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?
E posta pazarlaması, 2020’de de e-ticaret firmaların radarında olacak pazarlama çalışmalarından biri olmaya devam edecek. E posta gönderimleri doğru bir şekilde kurgulandığında, en yüksek geri dönüşümü sağlayan pazarlama...
2 Ocak 2020
Sinan Oypan
5 adımda 2017’deki sosyal medya reklamlarınızı nasıl planlayabilirsiniz?
5 adımda 2017’deki sosyal medya reklamlarınızı nasıl planlayabilirsiniz?
Sosyal medya reklamları 2017’de de e-ticaret firmalarının sıkça başvuracağı tanıtım araçları arasında yer alacak. 2016’nın da sonuna geldiğimiz şu günlerde, e-ticaret firmalar 2017 yılı için pazarlama ve reklam planlarını...
22 Aralık 2016
Sinan Oypan
İçerik pazarlama e-ticaret firmaları için neden kritik bir rol oynuyor?
İçerik pazarlama e-ticaret firmaları için neden kritik bir rol oynuyor?
Özellikle yeni kurulan e-ticaret şirketlerinin göz ardı ettiği alanlardan biri içerik pazarlama oluyor; ancak hem marka tanıtımı hem de organik arama sonuçlarında üst sıralara çıkabilmek için içerik pazarlama oldukça kritik bir...
6 Haziran 2016
Sinan Oypan
Ağustos ayı için içerik pazarlama fikirleri
Ağustos ayı için içerik pazarlama fikirleri
Dönemsel olarak farklı içerik çalışmaları yaparak, e-ticaret sitenizin blog bölümünü canlı tutabilirsiniz. Aylık olarak planlar yapmak ve bir sonraki ay için bir plan belirlemek bu açıdan faydalı bir çalışmadır. Her ay ve her...
28 Temmuz 2017
Sinan Oypan
Landing Page nedir ve nasıl hazırlanmalıdır? - 3. Bölüm
Landing Page nedir ve nasıl hazırlanmalıdır? - 3. Bölüm
Belli bir ürün, hizmet, kampanya ya da konuyu barındırmak ve detaylı bir şekilde konuyla ilgili içerikleri internet kullanıcılarıyla paylaşarak, geri dönüşümleri artırmayı sağlayan Landing Page’ler, e-ticarette önemli bir rol...
7 Eylül 2017
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin