Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

27 Ekim 2018
Sinan Oypan

Hazır e-ticaret paketleri daha önce e-ticaret sitesi kurmamış ya da teknik konularla ilgilenmeden sadece işine odaklanarak müşterilerine iyi bir online alışveriş deneyimi sunmak isteyen firmalar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Bu paketlerin sunduğu özellikler, kolay kurulum ve kolay kullanım e-ticaret sitelerinin işini bir hayli kolaylaştırmakta. İster büyük hacimli bir şirket isterseniz de küçük bir girişim olun, bu konu hakkında hiçbir tecrübeniz olmaksızın kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, ürünlerinizi yönetebilir ve internet üzerinden satışlara başlayabilirsiniz.

Tabii ki pazarda birçok farklı e-ticaret altyapı paketi bulunuyor ve herbirinin farklı özellikleri bulunuyor. Bu özelliklerin herbirinin işletmenize katacağı farklı avantajların olduğunu unutmamanız gerekiyor. Bu rehberimizde de kendi online mağazanız için hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 farklı nedeni ele alıyoruz.

Tasarım ve kodlama bilmenize gerek kalmaz

Hazır e-ticaret paketleri size bir altyapı hizmeti sundukları için daha önce kodlama yapmamış olmanızın bir önemi kalmaz. Siz bu paketleri seçtiğinizde kodlama süreciyle ilgilenmek zorunda kalmadan sitenizi yayına açarak ürünlerinizi listelemeye başlayabilirsiniz.

Bununla beraber tasarım konusunda da tecrübeniz olması gerekmiyor. Hazır şablonlardan işinizi en iyi şekilde yansıtacak bir tasarım seçebilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır şablonlar kullanmak istemiyorsanız, e-ticaret çözüm sağlayıcınız size özel tasarım seçenekleri sunabilir. Bu durumda kendi isteğinize göre tasarımları şekillendirebilirsiniz.

Site ve veri güvenliği sağlarlar

E-ticaret paket sağlayıcıları güvenli bir ortamda alışverişlerin yapılabilmesi için kendi altyapılarını güvenli sitemler üzerine kurarlar ve böylelikle sizin e-ticaret siteniz de güvenli bir sistem üzerinde hazırlanmış olur. Bu sayede sitenizin güvenliği ve verilerin korunması konusunda daha güvenli olursunuz.

Teknik altyapı işleriyle ilgilenmek zorunda kalmazsını

E-ticaret sitenizi kurduğunuzda arkaplanda sitenin bakımı, hosting yönetimi, SSL kurulumu, sitenin altyapısının güncellenmesi gibi birçok teknik konuyla ilgilenmeniz gerekir. Ancak hazır e-ticaret paketleri sayesinde bu konularla ilgilenmek zorunda kalmazsınız. Siz sadece işinize odaklanırsınız.

Ödeme sistemleri ve Sanal POS hizmetleri

Kendi e-ticaret sitenizi kurmak istediğinizde online ödeme kabul edebilmeniz için bankalarla görüşmeniz ya da ödeme sistemi sağlayıcılarıyla anlaşma yapmanız gerekir. Böylelikle Sanal POS alarak internetten kredi kartı ile ödeme işlemleri alabilirsiniz. Ancak e-ticaret paketleri size bu hizmetleri doğrudan sunar. Bankalarla görüşmeden, doğrudan kendi anlaşmalı oldukları ödeme sistemi sağlayıcılarının sistemlerini sizin sitenize entegre edebilirler. Böylelikle bu süreci hızlı bir şekilde çözebilir ve uzun zaman alan prosedürlerle ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Özel kargo anlaşmalarından yararlanabilirsiniz

E-ticaret altyapı paket sağlayıcılarının kargo firmalarıyla anlaşması olabilir. Bu tüm firmalar tarafından sağlanan bir özellik olmasa da e-ticaret paketlerini tercih ettiğinizde, kargo firmalarıyla indirimli gönderiler üzerine anlaşmalar yaparak, kargo maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

İdeaSoft e-ticaret paketlerini tercih eden müşterilerimiz, sunduğumuz birçok özelliğin yanı sıra İdeaSoft’a özel indirimli ve özel kargo anlaşmalarından da yararlanabiliyor. Böylelikle kargo gönderimlerinde daha az ücret ödeyerek, maliyetlerini düşürüyor.

SEO uyumluluğu

İnternet üzerinden satışlarda Google oldukça önemli bir kanal ve sitenizin Google’a uyumlu olması, organik olarak erişebileceğiniz kişilerin sayısını artırarak, gelirlelerinizi artırmanızada önemli bir rol oynuyor. Bunun için de kullandığınız altyapının SEO çalışmalarına uyumlu olması bir hayli önemli.

Hazır e-ticaret paketlerinde kullanılan altyapılar SEO çalışmalarına uyumlu olduğu için, teknik konularla ilgilenmeden, sayfalarınız üzerinde temel ve gelişmiş SEO çalışmaları yaparak, sitenizin Google’daki görünürlüğünü artırabilirsiniz.

Bunun yanı sıra İdeaSoft olarak, Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO Analizi ve SEO Analiz Modülü özellikleriyle müşterilerimizin hem rakip firmaların hangi anahtar kelimeler üzerine yoğunlaştıklarını takip etmelerini sağlıyor hem de SEO Analiz Modülü ile e-ticaret sitelerinin daha iyi bir şekilde optimize edilerek Google’da daha üst sıralara çıkmalarına yardımıcı oluyoruz.

Online pazaryerleriyle uyumluluk

Yararlanabileceğiniz avantajlardan biri de e-ticaret altyapı paketleri online pazaryerleriyle entegre çalışabilirler. Böylelikle kendi e-ticaret sitenizin yanı sıra Amazon, Gittigidiyor, Hepsiburada, n11 gibi pazaryerlerinde kendi mağazanızı açabilir ve siteniz üzerindeki ürünleri kolay bir şekilde buradaki mağazalarınız üzerinde listeleyerek kendinize farklı satış kanalları yaratabilirsiniz.

Facebook üzerinden satış imkanı

Facebook üzerinde kataloglar ve Facebook Store ile kendi ürünlerinizin satışını yapabiliyorsunuz. Bunun için ürünlerinizi Facebook’a üzerinde listelemeniz ve e-ticaret sitenizi Facebook ile entegre hale getirmeniz gerekiyor. E-ticaret altyapı çözümleri sayesinde bu süreci de çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. E-ticaret siteniz üzerindeki ürünleri Facebook üzerinde kolayca listeleyerek vakit kaybetmeden Facebook’ta satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft kullanıcıları Facebook Mağaza entegrasyonu sayesinde ürünlerini Facebook’a hızlı bir şekilde aktararak, bu sosyal ağ üzerinden de satış yapmaya başlayabiliyor.

Instagram’dan satış imkanı

Son dönemlerde tüketicilerin Instagram’a olan ilgisinin artmasıyla beraber firmalar da bu platformu bir satış kanalına dönüştürmek için çalışmalar yapıyor. Instagram bazı ülkelerde doğrudan satışı test etmeye ve kullanmaya başlasa da Türkiye’de bu özellikten yararlanmak için ekstra yazılımlar kullanmanız gerekiyor.

Fakat e-ticaret paketi kullanıcıları bu yazılımlara doğrudan ulaşabiliyorlar. Böylelikle ekstra yazılım çözümleri aramadan bu paketlerin entegrasyon araçları sayesinde Instagram’dan satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft müşterileri InstaShop özelliği sayesinde e-ticaret sitelerindeki ürünleri Instagram’da sergileyebilir ve kendi mağazaları üzerinden ürünleri bu mecra üzerinden satmaya başlayabilirler.

Siz sadece işinizi büyütmeye odaklanırsınız

E-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde, ihtiyacınıza uygun olan paketi ve özellikleri seçtikten sonra arkaplanda yapmanız gereken çok fazla bir iş olmayacağı için asıl odağınız işinizi büyütmek üzerinde olur. Ne tür pazarlama çalışmaları yapacağınız, hangi kanallar üzerinden satış yapacağınız, müşteri ilişkilerini geliştirme üzerine fikirler üretmeye ve marka bilinirliğinizi artırmak için stratejiler geliştirmeye yönelebilirsiniz.

Teknik altyapı konularıyla ilgilenmemek önemli bir zamandan tasarruf etmenizi sağlayacağı için, arta kalan vakitlerinizi işinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz.

Kendi işinizi kurmak ya da işinizi internete taşıyarak online satış yapmaya başlayabilirsiniz. İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyerek ihtiyacınıza uygun bir çözüm bulabilir ve yukarıda saydıklarımız haricinde de birçok özellikten yararlanmaya başlayabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Dropshipping nedir? | Stoksuz satış nedir?
Dropshipping nedir / stoksuz satış yani stoksuz e ticaret nedir, dropship ne demek, dropshipping avantajları, dropshipping dezavantajları ve dahası bu yazımızda. E-ticaret şirketlerinin ürün satışında kullandığı yöntemlerden biri...
1 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Ofis tutarken girişimler nelere dikkat etmelidir?
Ofis tutarken kısıtlı bütçe girişimcileri en çok zorlayan konulardan birisi. İşe ve girişime göre ihtiyaç duyulan ofis alanı farklılık gösterebiliyor. Küçük girişimlerin birçoğu home ofice sisteminden yararlansa da belli bir...
27 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Ücretsiz kargo seçeneğini karlı hale nasıl getirebilirsiniz?
Ücretsiz kargo seçeneği e-ticaret firmalarının satışlarını artırmak için kullandığı pazarlama taktiklerinden biri. Tabii ki ücretsiz kargo sunmak ekstra maliyetler oluşturabileceği için öncelikle bu pazarlama taktiğini kendi...
12 Mart 2018
Sinan Oypan
Facebook Instagram reklamı aynı olmalı mıdır?
Facebook Instagram reklamı aynı olmalı mıdır? Aynı reklamı Facebook ve Instagram üzerinde yayınlamalı mısınız? Facebookta instagram reklamı yayınlama stratejisi doğru mu? Bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Facebook...
2 Şubat 2017
Sinan Oypan
Girişimciler için 5 satış ve pazarlama taktiği
Yeni girişimcilerin kendilerini ve ürünlerini tanıtmaları için hem satış hem de pazarlama taktiklerinden yararlanmaları gerekiyor. Bu iki unsur, yeni girişimler için oldukça önemlidir; çünkü pazarlama olmadan satış yapmak...
26 Ocak 2017
Sinan Oypan
İnternette kozmetik satışı yaparken nelere dikkat edilmeli
Online kozmetik, özellikle de kadın hedef kitleye ulaşmak için oldukça etkili ve hızlı büyüyen bir sektör. Son yıllarda yapılan araştırmalara göre, çalışan kadınların %68’i internetten alışveriş yapmayı tercih ediyor....
15 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan
E-ticaret'e Yeni Başlayanlar için E-ticaret Rehberi
E-ticaret süreçleri e-ticaret sitesi kurmak ve online satış süreçlerine başlamak isteyen firmalar için dışarıdan bakıldığında zor bir süreç gibi görünebilir. Fakat adım adım takip edeceğiniz adımlardan oluşan bir süreçtir....
2 Nisan 2015
Seyhun Özkara
Hepsiburada Mağaza Açma Rehberi 2020
Hepsiburada mağaza açma diğer bir deyişle Hepsiburada dükkan açma ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu e-ticaret rehberinde. Türkiye’nin en eski e-ticaret sitelerinden biri olan Hepsiburada’da mağaza açmak ve kendi ürünlerinizi...
17 Ocak 2019
Sinan Oypan
Markalar için Instagram kullanımı neden Snapchat’ten daha etkili?
Sosyal medya pazarlama çalışmalarında Instagram kullanımı, markalara Snapchat’ten daha fazla geri dönüş sağlamaktadır. Snapchat, hikaye paylaşımı ve filtre seçenekleri konusunda Instagram’ın önünde yer alsa da, kullanıcı...
3 Haziran 2019
Sinan Oypan
Eski içerikleri tekrar kullanarak pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
İçerik pazarlama çalışmalarında eski paylaşımlar çoğu zaman uzun vadede unutuluyor. Bu tür çalışmalar genellikle kısa vadede kullanıldığı için, sadece organik arama sonuçları üzerinden trafik sağlanmasının yolunu...
8 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
Sosyal medya reklamları arasında son dönemlerde popülerliği en fazla artan şüphesiz Instagram reklamları oldu. Birçok firma, marka bilinirliğini artırmak, müşterileriyle etkileşime geçmek ve ürünlerini tanıtmak için bu...
7 Temmuz 2017
Sinan Oypan
Instagram İşletme Profiline Geçme Nasıl Yapılır?
Instagram işletme profiline geçme son günlerde işletmelerin sıklıkla yaptığı şeylerden biri. instagram işletme hesabı / instagram işletme profili neden kullanılmalıdır, instagram işletme profili nedir / instagram işletme hesabı...
8 Haziran 2018
Sinan Oypan