fbpx

Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

27 Ekim 2018
Sinan Oypan
Hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 neden

Hazır e-ticaret paketleri daha önce e-ticaret sitesi kurmamış ya da teknik konularla ilgilenmeden sadece işine odaklanarak müşterilerine iyi bir online alışveriş deneyimi sunmak isteyen firmalar tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Bu paketlerin sunduğu özellikler, kolay kurulum ve kolay kullanım e-ticaret sitelerinin işini bir hayli kolaylaştırmakta. İster büyük hacimli bir şirket isterseniz de küçük bir girişim olun, bu konu hakkında hiçbir tecrübeniz olmaksızın kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, ürünlerinizi yönetebilir ve internet üzerinden satışlara başlayabilirsiniz.

Tabii ki pazarda birçok farklı e-ticaret altyapı paketi bulunuyor ve herbirinin farklı özellikleri bulunuyor. Bu özelliklerin herbirinin işletmenize katacağı farklı avantajların olduğunu unutmamanız gerekiyor. Bu rehberimizde de kendi online mağazanız için hazır e-ticaret paketlerini tercih etmeniz için 10 farklı nedeni ele alıyoruz.

Tasarım ve kodlama bilmenize gerek kalmaz

Hazır e-ticaret paketleri size bir altyapı hizmeti sundukları için daha önce kodlama yapmamış olmanızın bir önemi kalmaz. Siz bu paketleri seçtiğinizde kodlama süreciyle ilgilenmek zorunda kalmadan sitenizi yayına açarak ürünlerinizi listelemeye başlayabilirsiniz.

Bununla beraber tasarım konusunda da tecrübeniz olması gerekmiyor. Hazır şablonlardan işinizi en iyi şekilde yansıtacak bir tasarım seçebilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır şablonlar kullanmak istemiyorsanız, e-ticaret çözüm sağlayıcınız size özel tasarım seçenekleri sunabilir. Bu durumda kendi isteğinize göre tasarımları şekillendirebilirsiniz.

Site ve veri güvenliği sağlarlar

E-ticaret paket sağlayıcıları güvenli bir ortamda alışverişlerin yapılabilmesi için kendi altyapılarını güvenli sitemler üzerine kurarlar ve böylelikle sizin e-ticaret siteniz de güvenli bir sistem üzerinde hazırlanmış olur. Bu sayede sitenizin güvenliği ve verilerin korunması konusunda daha güvenli olursunuz.

Teknik altyapı işleriyle ilgilenmek zorunda kalmazsını

E-ticaret sitenizi kurduğunuzda arkaplanda sitenin bakımı, hosting yönetimi, SSL kurulumu, sitenin altyapısının güncellenmesi gibi birçok teknik konuyla ilgilenmeniz gerekir. Ancak hazır e-ticaret paketleri sayesinde bu konularla ilgilenmek zorunda kalmazsınız. Siz sadece işinize odaklanırsınız.

Ödeme sistemleri ve Sanal POS hizmetleri

Kendi e-ticaret sitenizi kurmak istediğinizde online ödeme kabul edebilmeniz için bankalarla görüşmeniz ya da ödeme sistemi sağlayıcılarıyla anlaşma yapmanız gerekir. Böylelikle Sanal POS alarak internetten kredi kartı ile ödeme işlemleri alabilirsiniz. Ancak e-ticaret paketleri size bu hizmetleri doğrudan sunar. Bankalarla görüşmeden, doğrudan kendi anlaşmalı oldukları ödeme sistemi sağlayıcılarının sistemlerini sizin sitenize entegre edebilirler. Böylelikle bu süreci hızlı bir şekilde çözebilir ve uzun zaman alan prosedürlerle ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Özel kargo anlaşmalarından yararlanabilirsiniz

E-ticaret altyapı paket sağlayıcılarının kargo firmalarıyla anlaşması olabilir. Bu tüm firmalar tarafından sağlanan bir özellik olmasa da e-ticaret paketlerini tercih ettiğinizde, kargo firmalarıyla indirimli gönderiler üzerine anlaşmalar yaparak, kargo maliyetlerinizi düşürebilirsiniz.

İdeaSoft e-ticaret paketlerini tercih eden müşterilerimiz, sunduğumuz birçok özelliğin yanı sıra İdeaSoft’a özel indirimli ve özel kargo anlaşmalarından da yararlanabiliyor. Böylelikle kargo gönderimlerinde daha az ücret ödeyerek, maliyetlerini düşürüyor.

SEO uyumluluğu

İnternet üzerinden satışlarda Google oldukça önemli bir kanal ve sitenizin Google’a uyumlu olması, organik olarak erişebileceğiniz kişilerin sayısını artırarak, gelirlelerinizi artırmanızada önemli bir rol oynuyor. Bunun için de kullandığınız altyapının SEO çalışmalarına uyumlu olması bir hayli önemli.

Hazır e-ticaret paketlerinde kullanılan altyapılar SEO çalışmalarına uyumlu olduğu için, teknik konularla ilgilenmeden, sayfalarınız üzerinde temel ve gelişmiş SEO çalışmaları yaparak, sitenizin Google’daki görünürlüğünü artırabilirsiniz.

Bunun yanı sıra İdeaSoft olarak, Türkiye’de bir ilk olan Rakip SEO Analizi ve SEO Analiz Modülü özellikleriyle müşterilerimizin hem rakip firmaların hangi anahtar kelimeler üzerine yoğunlaştıklarını takip etmelerini sağlıyor hem de SEO Analiz Modülü ile e-ticaret sitelerinin daha iyi bir şekilde optimize edilerek Google’da daha üst sıralara çıkmalarına yardımıcı oluyoruz.

Online pazaryerleriyle uyumluluk

Yararlanabileceğiniz avantajlardan biri de e-ticaret altyapı paketleri online pazaryerleriyle entegre çalışabilirler. Böylelikle kendi e-ticaret sitenizin yanı sıra Amazon, Gittigidiyor, Hepsiburada, n11 gibi pazaryerlerinde kendi mağazanızı açabilir ve siteniz üzerindeki ürünleri kolay bir şekilde buradaki mağazalarınız üzerinde listeleyerek kendinize farklı satış kanalları yaratabilirsiniz.

Facebook üzerinden satış imkanı

Facebook üzerinde kataloglar ve Facebook Store ile kendi ürünlerinizin satışını yapabiliyorsunuz. Bunun için ürünlerinizi Facebook’a üzerinde listelemeniz ve e-ticaret sitenizi Facebook ile entegre hale getirmeniz gerekiyor. E-ticaret altyapı çözümleri sayesinde bu süreci de çok hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. E-ticaret siteniz üzerindeki ürünleri Facebook üzerinde kolayca listeleyerek vakit kaybetmeden Facebook’ta satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft kullanıcıları Facebook Mağaza entegrasyonu sayesinde ürünlerini Facebook’a hızlı bir şekilde aktararak, bu sosyal ağ üzerinden de satış yapmaya başlayabiliyor.

Instagram’dan satış imkanı

Son dönemlerde tüketicilerin Instagram’a olan ilgisinin artmasıyla beraber firmalar da bu platformu bir satış kanalına dönüştürmek için çalışmalar yapıyor. Instagram bazı ülkelerde doğrudan satışı test etmeye ve kullanmaya başlasa da Türkiye’de bu özellikten yararlanmak için ekstra yazılımlar kullanmanız gerekiyor.

Fakat e-ticaret paketi kullanıcıları bu yazılımlara doğrudan ulaşabiliyorlar. Böylelikle ekstra yazılım çözümleri aramadan bu paketlerin entegrasyon araçları sayesinde Instagram’dan satış yapmaya başlayabilirsiniz.

İdeaSoft müşterileri InstaShop özelliği sayesinde e-ticaret sitelerindeki ürünleri Instagram’da sergileyebilir ve kendi mağazaları üzerinden ürünleri bu mecra üzerinden satmaya başlayabilirler.

Siz sadece işinizi büyütmeye odaklanırsınız

E-ticaret altyapı paketlerini tercih ettiğinizde, ihtiyacınıza uygun olan paketi ve özellikleri seçtikten sonra arkaplanda yapmanız gereken çok fazla bir iş olmayacağı için asıl odağınız işinizi büyütmek üzerinde olur. Ne tür pazarlama çalışmaları yapacağınız, hangi kanallar üzerinden satış yapacağınız, müşteri ilişkilerini geliştirme üzerine fikirler üretmeye ve marka bilinirliğinizi artırmak için stratejiler geliştirmeye yönelebilirsiniz.

Teknik altyapı konularıyla ilgilenmemek önemli bir zamandan tasarruf etmenizi sağlayacağı için, arta kalan vakitlerinizi işinizi geliştirmek için kullanabilirsiniz.

Kendi işinizi kurmak ya da işinizi internete taşıyarak online satış yapmaya başlayabilirsiniz. İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyerek ihtiyacınıza uygun bir çözüm bulabilir ve yukarıda saydıklarımız haricinde de birçok özellikten yararlanmaya başlayabilirsiniz. 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

2019'da video içerikler pazarlamada nasıl konumlanacak?
2019'da video içerikler pazarlamada nasıl konumlanacak?
Video içerik üretimi günümüzde pazarlama ve reklam çalışmalarında oldukça önemli bir yere sahip olmaya başladı. Eskiden çoğunlukla TV odağında olan video içerikler, artık sosyal mecralar üzerinde popülerliğini koruyor. Video...
23 Mart 2019
Sinan Oypan
E-ticaret steniz için kullanabileceğiniz video içerik türleri
E-ticaret steniz için kullanabileceğiniz video içerik türleri
Video içerik trendinin yükselişte olması, içerik pazarlama çalışmalarının da video içeriklere kaymasına neden oluyor. Günümüzde, internet kullanıcılarının video tüketimi oldukça arttı. Uzun blog yazıları ya da sıradan...
18 Haziran 2016
Sinan Oypan
Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 1. Bölüm
Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 1. Bölüm
Özellikle yeni girişimciler, küçük ve orta ölçekli firmaların marka bilinirliklerini artırmaya ihtiyaçları vardır. E-ticaret sektöründe yer alan firmalar internet üzerindeki reklam ve pazarlama çalışmalarıyla hem kendilerini hem...
3 Şubat 2017
Sinan Oypan
Facebook video ile dönüşümü artırma yolları
Facebook video ile dönüşümü artırma yolları
Facebook video ile dönüşümü artırma yolları adlı yazımızda facebook videolarıyla dönüşümü nasıl arttırabilirizi görsellerle bu yazımızda size aktaracağız. Facebook, popülerliğini biraz kaybetmiş olsa da aylık aktif...
20 Eylül 2018
Sinan Oypan
Marka elçisi nedir ve pazarlamada neden önemlidir?
Marka elçisi nedir ve pazarlamada neden önemlidir?
Marka elçisi, günümüzde pazarlama çalışmalarında markalara birçok açıdan avantaj sağladığı gibi onlara farklılık da katar. Günümüzde rekabetin yüksek olması, markaları farklı pazarlama çalışmalarına yönlendirmekte....
7 Ekim 2020
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizi daha güvenli hale getirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
E-ticaret sitenizi daha güvenli hale getirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
Tüketicilere güvenli bir online alışveriş deneyimi yaşatmanız, bir e-ticaret firması olarak birincil yükümlülüklerinizden biridir. Tüketicilerin güvenini kazanmak, online alışverişler sırasında onların sorunsuz bir şekilde...
28 Aralık 2017
Sinan Oypan
Girişimciler network kurmaya neden önem vermeli?
Girişimciler network kurmaya neden önem vermeli?
E-ticaret sektörüne adım atılmadan önce ya da atıldıktan sonra bir network kurmak, girişimciler için oldukça önemlidir. Network’ünüzün geniş olması, size birçok kapı açabileceği gibi sektördeki bilinirliğinizi de...
4 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Sektöre güçlü bir giriş yapmak için uygulayabileceğiniz taktikler
Sektöre güçlü bir giriş yapmak için uygulayabileceğiniz taktikler
Kendi işinizi kurarken sektöre güçlü bir giriş yapmak ve işinizi bu şekilde başlatmak doğru bir strateji olur. Başlangıçtan itibaren güvenilir bir strateji uyguladığınızda marka bilinirliğinizi ve markanıza olan güveni daha...
27 Eylül 2017
Sinan Oypan
Stok kodu (SKU) nedir ve e-ticaret firmalarının bilmesi gerekenler
Stok kodu (SKU) nedir ve e-ticaret firmalarının bilmesi gerekenler
E-ticarette ürün takiplerinin yapılabilmesi ve ürünlerin karışmaması için stok kodu kullanılması gerekmektedir. Bazı sistemlerde SKU (Stock Keeping Unit) olarak da geçen stok kodu, depo yönetimini ve özellikle B2B’de yeni...
18 Ocak 2019
Sinan Oypan
Kullanıcıların e posta abonelikten çıkma sebepleri
Kullanıcıların e posta abonelikten çıkma sebepleri
E posta abonelikten çıkma sebepleri mailing çalışmalarında incelenip optimize edilmesi gereken bir konudur. E posta abonelikten çıkma sayıları / oranları ancak bu sorun çözüldükten sonra azalabilir. Bu sebeple mailing...
9 Kasım 2017
Sinan Oypan
Web sitenizin içinde video ayarları nasıl olmalı?
Web sitenizin içinde video ayarları nasıl olmalı?
E-ticaret sitenizde video içerikler kullanmak ve yüklemek istiyorsanız bazı video ayarları ve bu videoların SEO ayarları üzerinde durmanız gerekecektir. E-ticaret sitenizde videolardan daha fazla geri dönüşüm alabilmek için bazı...
22 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sevgililer Günü’nde satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Sevgililer Günü’nde satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Sevgililer Günü her yıl olduğu gibi e-ticaret firmalarının dört gözle beklediği dönemlerden biri. E-ticaret firmaları bu dönemde düzenledikleri kampanyalar ve fırsatlarla satışlarını artırabilirler. Tüketicilerin ilgi...
29 Ocak 2018
Sinan Oypan