fbpx

Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?

21 Haziran 2018
Sinan Oypan
Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?

Kendi işinizi yapmak ya da fiziki işletmenizin e-ticaret sitesini kurmak istiyorsanız, öncelikle güvenilir bir altyapısı olan bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Kendi imkanlarınızla bir site kurabileceğiniz gibi, özel bir site tasarımı yaptırabilir ya da e-ticaret altyapı paketlerinden yararlanabilirsiniz.

Kendi imkanlarınızla bir e-ticaret sistemi yapma işlemi, eğer daha önce bu konu hakkında bir tecrübeniz bulunmuyorsa oldukça zorlu bir süreç haline gelebiliyor. Özel tasarımlı bir site yaptırmanın maliyetleri de oldukça yüksek olabiliyor. Bu noktada da hazır e-ticaret altyapı paketleri oldukça kullanışlı ve çözüm odaklı olarak öne çıkıyor. Hem maliyet hem sunulan hizmet bakımından hem de kullanıcıların hayatını kolaylaştırma açısından bu altyapı hizmetleri oldukça önemli oluyor.

Genel olarak e-ticarette yer alırken de güvenilir bir altyapınızın olması bir hayli önemli. Bu rehberimizde de güvenilir bir altyapı sisteminizin olmasının neden önemli olduğu üzerinde duracağız.

Tasarım ve kodlama süreçleriyle ilgilenmezsiniz

Bir e-ticaret sitesi kurmak için site tasarımını yaptığınız gibi bir de kodlama işlemlerini de yapmanız gerekir. Sitenizin güncel bir tasarımının olması, kullanıcı deneyimini artırmaya yönelik hazırlanmış olması ve kullanıcıları site üzerinde tutması gerekir. Bu elementler yerine getirmek için de tasarım konusunda belli bir birikiminizin olması gerekir.

Tasarımın yanı sıra kodlama işlemlerini de doğru bir şekilde yapmanız gerekir. Hatalı ya da eksik kodlamalardan dolayı siteniz tam verimli çalışmayabilir, sıklıkla hata verebilir veya güvenlik açıkları nedeniyle sorunlar yaşamanıza neden olabilir.

Bir e-ticaret altyapı hizmetinden yararlandığınızda tasarım ve kodlama işlemleriyle uğraşmak zorunda kalmazsınız. Kodlamalar bu hazır paketler tarafından size sunulmuş olur ve sonrasında da hazır tasarımlar arasından işinize en uygun olanı seçerek e-ticaret sitenizi hazır hale getirebilirsiniz.

İşinizi büyütmeniz daha kolay olur

Bir altyapı hizmetinden yararlanırken, öncelikle iş hacminize göre bir paket seçebilir ve sonrasında da işinizi büyütmeye başladığınızda hacminizi karşılayacak bir üst paketi seçerek e-ticaret sitenizin altyapısını daha iyi bir hale getirebilirsiniz. Özel yapılan tasarımlarda, iş hacmi büyüdüğü zaman yeni bir altyapı oluşturmak gerekebildiği için maliyetlerinizin de artması söz konusu olabilir. Tasarım ve kodlamalar bu yönde yapılmadıysa tüm site altyapısını sıfırdan yapma durumuna gitmeniz gerekebilir. Bu da maliyetlerin yanı sıra işinizi de olumsuz bir şekilde etkileyebilir.

Sitenizin güvenliğini de sağlamış olursunuz

Kullanıcıların bir bölümü halen e-ticarete çok fazla güvenmediği gibi internet üzerinde 3. partiler tarafından yapılan saldırılar nedeniye sitelerin güvenlik açıkları bulunarak kullanıcı bilgileri çalınabiliyor. Bu sebeple de e-ticaret sitenizin güvenliğinin sağlanması gerekiyor. E-ticaret altyapı hizmetlerinden yararlandığınızda sitenizin güvenliğini de sağlamış olursunuz.

Aldığınız hizmetler kapsamında site güvenliğinizi ekstra artırabilir ve müşterilerinizin güvenli bir şekilde siteniz üzerinden alışveriş yapmalarını sağlayabilirsiniz.

Birçok hizmeti bir arada alırsınız

E-ticaret altyapı paketleri birden fazla hizmeti beraberinde sunmaktadırlar. SEO uygulamaları, SSL sertifikaları, güvenlik sistemleri, ödeme sistemleri, kargo entegrasyonları, sosyal medya uygulamaları, e-posta pazarlama eklentileri gibi birçok hizmet bu paketlere dahil bir şekilde sunulmaktadır. Seçeceğiniz paketin kapsamına göre birçok özel hizmet de alabilirsiniz. Birçok hizmetin tek bir paket içinde sunuluyor olması da doğal olarak maliyetlerinizi önemli bir şekilde düşürecektir.

Sanal POS ve banka anlaşmalarıyla ilgilenmezsiniz

Kendiniz bir e-ticaret sitesi kurmaya çalıştığınızda bankaların Sanal POS’larını almanız gerekir. Ancak bankalar her firmaya Sanal POS verme konusuna biraz mesafeli olarak yaklaşıyorlar ve firmalardan bir takım beklentileri karşılamalarını bekliyorlar. Bir e-ticaret altyapı paketinden yararlandığınızda bu paketler size bankaların Sanal POS hizmetlerini de sunarlar. Böylelikle banka anlaşmalarıyla ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Bankaların Sanal POS’larının yanı sıra SSL Sertifikaları gibi ödeme işlemleri kabul edebilmeniz için gerekli olan güvenlik sertifikalarını da ücretsiz olarak edinmiş olursunuz.

İdeasoft olarak müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak e-ticaret altyapı paketleri sunmaktayız. Hızlı kurulum sayesinde 1 günde e-ticaret sitenizi kurabileceğiniz gibi sunduğumuz birçok farklı hizmetten yararlanarak, işinizi kolay bir şekilde hayata geçirebilirsiniz. Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için İdeasoft Altyapı Paketleri sayfamızı inceleyebilirsiniz. Eğer hizmetlerimizi denemek isterseniz de 15 günlük demo talebinde bulunarak, hizmetlerimizi denemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticaret sitenizin organik trafiğini nasıl artırabilirsiniz?
E-ticaret sitenizin organik trafiğini nasıl artırabilirsiniz?
E-ticaret sitenizin organik trafiğe ihtiyacı vardır. Organik trafiğiniz olmadan sadece reklamlara bağımlı kalmanız elinizdeki sermayeyi bu reklamlara ayırmanıza neden olabileceği gibi karlılığınızın da azalmasına neden olabilir....
27 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Instagram Anket özelliğini pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram Anket özelliğini pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram geçtiğimiz günlerde yeni Anket özelliğini Instagram Hikayeler üzerinde kullanıma açtı. Bu özellik ile markaların takipçileriyle daha fazla etkileşime girmesi için de yeni kapılar açılmış oldu. Etkileşim ve erişim...
7 Kasım 2017
Sinan Oypan
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler nelerdir?Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası ile ilgili bilmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda. Sepeti terk edenlere hatırlatma...
17 Ocak 2018
Sinan Oypan
E-ticaret Sitenizi 2021 Anneler Günü'ne Hazırlamak
E-ticaret Sitenizi 2021 Anneler Günü'ne Hazırlamak
E-ticaret siteniz için belirli bir pazarlama stratejiniz vardır. Bu stratejiyi temel alarak pek çok alt stratejiler oluşturabilirsiniz, oluşturmanız da gerekir. Çünkü trafiğin yüksek olması için e-ticaret sitesinin hareketli olması...
1 Mart 2021
Markethinkers
Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
Geçtiğimiz günlerde ürün fotoğraflarınızın çekimlerini nasıl yapabileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi paylaşmıştık. Aşağıdaki bağlantılardan seriyi okuyabilirsiniz. Bu yazı serimizde ise ürün tanıtım videoları...
17 Mart 2017
Sinan Oypan
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İyi bir blog yazısında olması gereken 6 özellik
İçerik pazarlamadan yararlanırken, blog yazıları oluşturabilirsiniz. İyi ve kaliteli bir blog yazısı yazabilmek içinse bazı özellikleri bu içeriklerinizde bulundurmanız gerekiyor. Kullanıcılarla etkileşime geçmek, onların...
1 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Instagram etkileşim arttırma yöntemleri
Instagram etkileşim arttırma yöntemleri
Instagram etkileşim arttırma çalışmalarında, takipçilerinizin ilgisini ve dikkatini çekebilecek içerik ve paylaşım stratejileri oluşturmanız gerekir. Kullanıcıların ilgisini çekmeden ve onlarla belli bir iletişim kurmadan...
23 Temmuz 2020
Sinan Oypan
İçerik üretenlerin sıkça yaptığı hatalar ve çözümleri
İçerik üretenlerin sıkça yaptığı hatalar ve çözümleri
E-ticaret sitenizi güncel tutmak, ziyaretçilerinize yeni bilgiler sunmak, SEO çalışmaları yapmak ve takipçilerinizle etkileşime geçmek için blog içerikleri oluşturuyor olabilirsiniz. Ancak içerik üreten kişilerin çoğu zaman...
24 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Ürün fotoğraf çekimi yaparken dikkat etmeniz gerekenler
Ürün fotoğraf çekimi yaparken dikkat etmeniz gerekenler
Ürün fotoğraf çekimi, tüketicilerin satın alma kararlarını etkileme ve e-ticaret sitelerinde ürünleri öne çıkartma sürecinde önemli konulardan biri. Ürün fotoğrafları, e-ticaret sitelerinin vitrinlerindeki ürünleri gösterir...
28 Nisan 2020
Sinan Oypan
Başarılı Bir İş Planında Neler Olmalıdır?
Başarılı Bir İş Planında Neler Olmalıdır?
İş planı ister hizmet ister üretim sektöründe olsun tüm firmalar için oldukça önemli ve gereklidir. Firmalar çoğu zaman finansman ya da sermayedar bulmak için iş planı hazırlarlar, ancak iş planı aslında firmanın iç...
27 Mayıs 2016
Savaş Çetinkaya
Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 2. Bölüm
Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmaları yapmak | 2. Bölüm
Dünkü yazımızda Ayda 1000 TL ile pazarlama ve reklam çalışmalarınızı nasıl yapabileceğiniz konusuna giriş yapmıştık ve planlama, bütçe dağıtımı ve sosyal medya reklamları yönetimi ile ilgili bilgileri sizinle...
4 Şubat 2017
Sinan Oypan
İndirim dönemlerinde e-posta pazarlama hataları
İndirim dönemlerinde e-posta pazarlama hataları
İndirim dönemlerinde e-posta pazarlama çalışmalarınızı artırarak, takipçilerinize ve müşterilerinize ulaşmak; böylelikle de geri dönüşümlerinizi artırmak isteyebilirsiniz, tatil deönemlerinde de. E-posta pazarlama...
22 Kasım 2016
Sinan Oypan