Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?

21 Haziran 2018
Sinan Oypan
Neden güvenilir bir e-ticaret altyapı sistemi tercih etmelisiniz?

Kendi işinizi yapmak ya da fiziki işletmenizin e-ticaret sitesini kurmak istiyorsanız, öncelikle güvenilir bir altyapısı olan bir e-ticaret sitesi kurmanız gerekiyor. Kendi imkanlarınızla bir site kurabileceğiniz gibi, özel bir site tasarımı yaptırabilir ya da e-ticaret altyapı paketlerinden yararlanabilirsiniz.

Kendi imkanlarınızla bir e-ticaret sistemi yapma işlemi, eğer daha önce bu konu hakkında bir tecrübeniz bulunmuyorsa oldukça zorlu bir süreç haline gelebiliyor. Özel tasarımlı bir site yaptırmanın maliyetleri de oldukça yüksek olabiliyor. Bu noktada da hazır e-ticaret altyapı paketleri oldukça kullanışlı ve çözüm odaklı olarak öne çıkıyor. Hem maliyet hem sunulan hizmet bakımından hem de kullanıcıların hayatını kolaylaştırma açısından bu altyapı hizmetleri oldukça önemli oluyor.

Genel olarak e-ticarette yer alırken de güvenilir bir altyapınızın olması bir hayli önemli. Bu rehberimizde de güvenilir bir altyapı sisteminizin olmasının neden önemli olduğu üzerinde duracağız.

Tasarım ve kodlama süreçleriyle ilgilenmezsiniz

Bir e-ticaret sitesi kurmak için site tasarımını yaptığınız gibi bir de kodlama işlemlerini de yapmanız gerekir. Sitenizin güncel bir tasarımının olması, kullanıcı deneyimini artırmaya yönelik hazırlanmış olması ve kullanıcıları site üzerinde tutması gerekir. Bu elementler yerine getirmek için de tasarım konusunda belli bir birikiminizin olması gerekir.

Tasarımın yanı sıra kodlama işlemlerini de doğru bir şekilde yapmanız gerekir. Hatalı ya da eksik kodlamalardan dolayı siteniz tam verimli çalışmayabilir, sıklıkla hata verebilir veya güvenlik açıkları nedeniyle sorunlar yaşamanıza neden olabilir.

Bir e-ticaret altyapı hizmetinden yararlandığınızda tasarım ve kodlama işlemleriyle uğraşmak zorunda kalmazsınız. Kodlamalar bu hazır paketler tarafından size sunulmuş olur ve sonrasında da hazır tasarımlar arasından işinize en uygun olanı seçerek e-ticaret sitenizi hazır hale getirebilirsiniz.

İşinizi büyütmeniz daha kolay olur

Bir altyapı hizmetinden yararlanırken, öncelikle iş hacminize göre bir paket seçebilir ve sonrasında da işinizi büyütmeye başladığınızda hacminizi karşılayacak bir üst paketi seçerek e-ticaret sitenizin altyapısını daha iyi bir hale getirebilirsiniz. Özel yapılan tasarımlarda, iş hacmi büyüdüğü zaman yeni bir altyapı oluşturmak gerekebildiği için maliyetlerinizin de artması söz konusu olabilir. Tasarım ve kodlamalar bu yönde yapılmadıysa tüm site altyapısını sıfırdan yapma durumuna gitmeniz gerekebilir. Bu da maliyetlerin yanı sıra işinizi de olumsuz bir şekilde etkileyebilir.

Sitenizin güvenliğini de sağlamış olursunuz

Kullanıcıların bir bölümü halen e-ticarete çok fazla güvenmediği gibi internet üzerinde 3. partiler tarafından yapılan saldırılar nedeniye sitelerin güvenlik açıkları bulunarak kullanıcı bilgileri çalınabiliyor. Bu sebeple de e-ticaret sitenizin güvenliğinin sağlanması gerekiyor. E-ticaret altyapı hizmetlerinden yararlandığınızda sitenizin güvenliğini de sağlamış olursunuz.

Aldığınız hizmetler kapsamında site güvenliğinizi ekstra artırabilir ve müşterilerinizin güvenli bir şekilde siteniz üzerinden alışveriş yapmalarını sağlayabilirsiniz.

Birçok hizmeti bir arada alırsınız

E-ticaret altyapı paketleri birden fazla hizmeti beraberinde sunmaktadırlar. SEO uygulamaları, SSL sertifikaları, güvenlik sistemleri, ödeme sistemleri, kargo entegrasyonları, sosyal medya uygulamaları, e-posta pazarlama eklentileri gibi birçok hizmet bu paketlere dahil bir şekilde sunulmaktadır. Seçeceğiniz paketin kapsamına göre birçok özel hizmet de alabilirsiniz. Birçok hizmetin tek bir paket içinde sunuluyor olması da doğal olarak maliyetlerinizi önemli bir şekilde düşürecektir.

Sanal POS ve banka anlaşmalarıyla ilgilenmezsiniz

Kendiniz bir e-ticaret sitesi kurmaya çalıştığınızda bankaların Sanal POS’larını almanız gerekir. Ancak bankalar her firmaya Sanal POS verme konusuna biraz mesafeli olarak yaklaşıyorlar ve firmalardan bir takım beklentileri karşılamalarını bekliyorlar. Bir e-ticaret altyapı paketinden yararlandığınızda bu paketler size bankaların Sanal POS hizmetlerini de sunarlar. Böylelikle banka anlaşmalarıyla ilgilenmek zorunda kalmazsınız.

Bankaların Sanal POS’larının yanı sıra SSL Sertifikaları gibi ödeme işlemleri kabul edebilmeniz için gerekli olan güvenlik sertifikalarını da ücretsiz olarak edinmiş olursunuz.

İdeasoft olarak müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak e-ticaret altyapı paketleri sunmaktayız. Hızlı kurulum sayesinde 1 günde e-ticaret sitenizi kurabileceğiniz gibi sunduğumuz birçok farklı hizmetten yararlanarak, işinizi kolay bir şekilde hayata geçirebilirsiniz. Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için İdeasoft Altyapı Paketleri sayfamızı inceleyebilirsiniz. Eğer hizmetlerimizi denemek isterseniz de 15 günlük demo talebinde bulunarak, hizmetlerimizi denemeye başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Ürün yaşam eğrisi nedir ve evreleri nelerdir?
Ürün yaşam eğrisi nedir ve evreleri nelerdir?
Ürün yaşam eğrisi, herbir ürün için farklı derecelerde gerçekleşen ve herbir ürün için de geçerli olan kavramlardan biridir. Herbir ürünün belli bir yaşam döngüsü vardır ve bunu yönetmek önemli olduğu gibi, bu süreyi...
2 Temmuz 2020
Sinan Oypan
E ticarette şirket kurmak neden gerekli ve önemli?
E ticarette şirket kurmak neden gerekli ve önemli?
E-ticaret sitesi kurmak, internetten satış yapmak veya online mağazanız ile kendi işinizi kurmak için için şirket kurmak gerekmektedir. Şirket kurmak farklı şekillerde yapılabilmektedir. Şahıs, anonim ve limited şirket...
26 Haziran 2020
Sinan Oypan
Instagram etkileşim arttırma yöntemleri
Instagram etkileşim arttırma yöntemleri
Instagram etkileşim arttırma çalışmalarında, takipçilerinizin ilgisini ve dikkatini çekebilecek içerik ve paylaşım stratejileri oluşturmanız gerekir. Kullanıcıların ilgisini çekmeden ve onlarla belli bir iletişim kurmadan...
23 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Neden hem SEO hem de sosyal medya pazarlamaya önem vermelisiniz? - 2. Bölüm
Neden hem SEO hem de sosyal medya pazarlamaya önem vermelisiniz? - 2. Bölüm
E-ticaret siteniz için bir dijital pazarlama stratejisi oluştururken birçok farklı pencereden bakmanız ve bu çalışmaları bir çatı altında oluşturmanız gerekir. Bu çatı altında beraber yürümesi gereken alanlar arasında SEO ve...
21 Eylül 2017
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar için internet satış sitesi kurmak neden gerekli?
Fiziki mağazalar için internet satış sitesi kurmak neden gerekli?
İnternet satış sitesi kurmak, yaklaşık 6 aydır hayatımızda olan corona virüs ile mücadele ederken işletmeler için önemli bir çıkış yolu haline geldi. Küresel pandemi yaşamımızın her alanına etkisini sürdürürken, vaka...
12 Ağustos 2020
IdeaSoft
İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?
İçerik pazarlamayı farkındalık aşamalarını geliştirmek için nasıl kullanabilirsiniz?
İçerik pazarlama çalışmaları e-ticaret sitenizde birçok farklı amaçla kullanılabilmekte. Bu amaçlardan biri de kullanıcıların marka ve ürünle ilgili farkındalık aşamalarını geliştirmektir. Ürün ve marka bilinirliğini...
9 Mart 2019
Sinan Oypan
Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik
Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik
Facebook reklamları ile bilmeniz gerekenler nelerdir, facebook reklamları işe yarıyor mu, facebook reklam verme teknikleri / facebook reklam verme taktikleri ve daha fazlası bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada, Facebook reklamları...
10 Ocak 2017
Sinan Oypan
Facebook reklam performansını ölçmek için 6 yol
Facebook reklam performansını ölçmek için 6 yol
Facebook reklam performansını ölçmek, yatırım getirinizi ve reklamlarınızdan nasıl bir geri dönüş aldığınızı analiz etmek için oldukça gerekli çalışmalardan biri. Reklamların performansını belirleyen farklı kriterler...
22 Kasım 2019
Sinan Oypan
İyi tasarlanmış ve başarılı bir
İyi tasarlanmış ve başarılı bir "sıkça sorulan sorular" sayfası nasıl hazırlanır?
E-ticaret sitelerinin en önemli kısımlarından birini oluşturan Sıkça Sorulan Sorular sayfası site işleyişi ve politikası hakkında müşterinin aklında oluşabilecek soruları gidermenin yanında kargo, müşteri hizmetleri ve...
2 Temmuz 2016
Savaş Çetinkaya
Meta açıklaması nedir ve yazarken nelere dikkat etmelisiniz?
Meta açıklaması nedir ve yazarken nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret siteniz üzerinde SEO çalışmaları yaparken özellikle üzerinde durmanız gereken unsurlardan biri de meta açıklamalarıdır. Web siteniz üzerindeki her sayfa üzerinde bulunması gereken bu meta açıklamaları üzerinde gerekli...
11 Mayıs 2018
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için Twitter kullanımı ipuçları
E-ticaret firmaları için Twitter kullanımı ipuçları
Twitter kullanımı, günümüzde e-ticaret firmaları için halen önemli sosyal medya pazarlama çalışmalarından biri. Özellikle Instagram öncesinde oldukça popüler olan; ancak sonrasında popülerliği biraz azalmış olan bir platform...
17 Haziran 2019
Sinan Oypan
SEO kuralları | Blog yazarken dikkat etmeniz gerekenler
SEO kuralları | Blog yazarken dikkat etmeniz gerekenler
SEO kuralları | Blog yazarken dikkat etmeniz gerekenler adlı yazımızda blog yazarken dikkat etmeniz gereken SEO kuralları arasında en önemli 6'lıyı ele alacağız. SEO kuralları E-ticaret sitenizde blog çalışmaları yaparak,...
8 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin