GittiGidiyor Mağaza Açma Rehberi

27 Ekim 2021
Markethinkers
GittiGidiyor Mağaza Açma Rehberi

E-ticaret dünyasına adım atmak istiyorsanız, GittiGidiyor satış yapmak için en ideal sanal pazar yerlerinden biridir. Kapısını hem bireysel hem de kurumsal satıcılara açmış olan platform, bu sayede ürün çeşidini artırmış ve tüketiciye de pek çok farklı seçenek sunmuştur. Türkiye’de sanal pazar yeri formatının temellerini atan şirketlerden biri olan GittiGidiyor, aldığı yatırımlar ile yurt dışına da açıldı ve e-ticaret girişimcilerine, ürünlerini farklı ülkelere satma fırsatı yarattı.

GittiGidiyor Mağaza

Nedir?

GittiGidiyor Türkiye’de en çok satış yapılan e-ticaret platformları arasında yer almaktadır. Öyle ki platformda 35 milyona yakın kayıtlı müşteri vardır. Birkaç firma ile birlikte sektörün en önemli dinamiklerini oluşturan platform, hem alıcılara hem de satıcılara önemli avantajlar sunmaktadır. Eğer e-ticarete yeni başlıyorsanız, GittiGidiyor en doğru seçeneklerden biridir. Bunun sebebi mağaza açma konusunda sunduğu kolaylıklardır. Ayrıca büyük bir e-ticaret markanız varsa, marka bilinirliğini artırmak için de bu platformu tercih edebilirsiniz.

GittiGidiyor’da satış yapmaya başlamadan önce platform hakkında detaylı bir şekilde bilgi sahibi olmalısınız. Ürünlerinizi satacağınız ortamı tanımanız ve bu ortamın kurallarına göre adımlar atmanız önemlidir. GittiGidiyor, 2001 yılında hizmet vermeye başlayan bir e-ticaret platformudur. Türkiye’nin en eski sanal pazar yerlerinden biri olmanın yanında başarıları ile elde ettiği popülarite sayesinde adını yurt dışında duyurmayı da başarmıştır.

Tüketicinin internetten alışveriş yapma alışkanlığı edinmesinde önemli rol oynamış olan GittiGidiyor, 2011 yılında eBay’in çatısı altına girdi. Dünyanın en büyük e-ticaret girişimlerinden biri olan eBay, deneyimli dokunuşları ile platformun daha da büyümesini sağladı. 2021 yılı itibariyle Türk e-ticaret girişimcilerinin 190 ülkeye ulaşabilmelerini sağlamaktadır. Türkiye’de ise 120 bin satıcı ve 50 farklı kategori ile tüketicilere hizmet vermektedir.

Ücretsiz e-kitap:

E-ticaret sitesi
nasıl kurulur?

Formu doldurun, 10 adımda e-ticaret sitesi kurulumunu anlattığımız e-kitabı indirin.

GittiGidiyor
Satış Yapmak

Platformun mağaza açma konusunda sağladığı kolaylıkları avantaja çevirip satışlarınızı daha hızlı bir şekilde artırabilirsiniz. Bunun için de doğru stratejileri izleyerek satış yapmanız gerekir. Peki GittiGidiyor’dan nasıl satış yapılır, işe nereden başlamak gerekir?

GittiGidiyor mağaza açma konusunda çok basit prosedürler uygulayan bir online pazar yeridir. Fakat yine de süreci tüm adımları ile bilmenizde ve mümkün olan en hatasız şekilde platforma adım atmanızda fayda vardır. Örneğin GittiGidiyor'dan ürün satmak için, öncelikler e-ticarette en çok satılan ürünler hakkında araştırma ve inceleme yapmanız gerekir. Çünkü her pazarın müşteri kitlesi farklı davranışlar gösterir ve sizin de her platformda farklı bir ürünü öne çıkarmanız gerekebilir.

Bireysel ve kurumsal satıcılar ile birlikte yerli ve yabancı markaların resmî mağazaları da bu platformda yer almaktadır. Satıcı profillerinin çeşitli olması, tüketiciler kadar e-ticaret girişimcileri için de avantaj yaratmaktadır. E-ticaret girişiminiz hangi profilde olursa olsun GittiGidiyor’da satış yapabilirsiniz. Satış yapabilmek için ise mağaza açmanız gerekir.

Siteye üye olmanız satış yapmaya başlamanız için yeterli değildir. GittiGidiyor mağaza açma sürecini eksiksiz bir şekilde tamamladıktan sonra satış yapmaya başlayabilirsiniz. Bu adımdan sonra mağazanızı kendi hâline bırakmamalı, reklam ve pazarlama stratejisi geliştirmelisiniz. GittiGidiyor mağaza başvuru süreci hızlı bir şekilde tamamlandığı için başvuru öncesinde satış yapmaya hazır olmanız gerektiğini de unutmamalısınız.

GittiGidiyor
Mağaza Açma

GittiGidiyor, tüm üyelerinin satış yapmasına izin veren bir platformdur. Platformda mağaza açmak son derece basittir. İkinci el ürün satışına da izin veren GittiGidiyor, bu özelliğinden dolayı bireysel kullanıcılarına da mağaza açma imkânı sunar. Bu imkân da bireysel kullanıcıların şahıs şirketi kurma zorunluluğunu ortadan kaldırır. Fakat kişisel eşyalarını ikinci el olarak satmaktan ziyade e-ticaret yapmak isteyenler için prosedür daha farklı ilerler.

GittiGidiyor Mağaza Nasıl Açılır?

GittiGidiyor mağaza açma şartları pek çok sanal pazar yerine göre daha esnektir. Mağaza açabilmek için öncelikle siteye üye olmak gerekir. Üye olduktan sonra, sitenin hemen her sayfasında, arama boşluğunun üst tarafında “ Mağaza Aç” butonu bulunur. Bu butona tıklayarak mağaza aboneliği işlemlerine başlayabilirsiniz. Butona tıkladığınızda karşınıza bir form gelir ve bu forma aşağıdaki bilgileri girmeniz gerekir.

  1. Kullanıcı adı
  2. Mağaza adı
  3. Mağaza tanıtım yazısı
  4. Ad - soyad, T.C. kimlik numarası, şehir
  5. İşletmeler için işletme tipi seçimi
  6. Fatura adresi olarak açık adres
  7. IBAN ve diğer banka bilgileri

Gerekli bilgileri girdikten sonra formun en alt kısmında yer alan “Ücretsiz Mağaza Üyeliğimi Başlat” butonuna tıklayarak GittiGidiyor mağaza açma işlemini tamamlayabilirsiniz.

Gittigidiyor Mağazası Ne Kadar Sürede Açılabilir?

Mağaza açmak için bir başvuru yaptıktan sonra, bilgilerinizin doğrulu ve mağaza isminizin uygunluğu kontrol edildikten sonra, kullanıcılara bir doğrulama e-postası gönderilir ve sonrasında da kullanıcılar mağazalarını kullanmaya başlayabilirler.

GittiGidiyor Mağaza Açmadan Önce Bilmeniz Gerekenler

İnternette satış yapmak için bilmeniz gerekenler olduğu gibi GittiGidiyor özelinde de bilmeniz gereken bazı detaylar vardır. GittiGidiyor satış yapmak size bir alan yaratır ve bu alandaki kurallara uymanızı bekler. Bu nedenle mağaza açma işlemi sırasında “Mağaza Sözleşmesi”ni de kabul etmek zorundasınızdır. Sözleşmeyi kabul etmezseniz mağaza açma şansınız olmaz. Bu aşamada bilmeniz gereken tüm detaylar, söz konusu sözleşmede açıklanmıştır. Sözleşmeyi dikkatli bir şekilde okumadan GittiGidiyor mağaza açma işlemini onaylamamalısınız.

Sözleşmeyi onayladıktan sonra birtakım ücretleri ödemeyi de kabul etmiş olursunuz. Mağaza ile ilgili tüm sınırlarınız bu sözleşme dahilinde çizilir. Dolayısıyla mağazanıza kaç adet ürün ekleyeceğiniz, hangi ürün için ne kadar komisyon ödeyeceğiniz ve reklamlardan ne şekilde faydalanabileceğiniz, ilgili sözleşmedeki kurallar çerçevesinde belirlenir. Diğer detaylar ise aşağıdaki gibidir.

GittiGidiyor Mağaza Açmanın Avantajları Nelerdir?

GittiGidiyor mağaza açmanın avantajlı olduğu pek çok nokta vardır. Bu noktalardan ne derecede faydalanabileceğinizi gözeterek mağazanızı açmalısınız. Söz konusu avantajların hangi durumlarda işinize yarayabileceğinizi önceden hesaplamalı, her adımda bu detayları göz önünde bulundurmalısınız.

  • Yeni ve geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilirsiniz: Açtığınız mağaza ile GittiGidiyor üyesi olan milyonlarca potansiyel müşteriye ulaşabilirsiniz. Özellikle e-ticarete yeni başlayanlar için bu büyük bir avantajdır. Henüz kendine ait bir müşteri portföyü olmayan e-ticaret markaları, platformdaki potansiyel müşterilere hitap ederek kısa sürede geniş bir müşteri kitlesi yaratabilir.
  • Satışları artıran reklamlardan faydalanabilirsiniz: GittiGidiyor, kendine adına reklamlar yaptığında dolaylı olarak sizin de reklamınızı yapmış olur. Ürün sattığınız kategoride yapılan bir kampanyanın reklamı, size de avantaj sağlar. Bununla birlikte site içi reklam seçeneklerini değerlendirebilir ve ek ücret ödeyerek ürünlerinizi ön plana çıkarabilirsiniz.
  • Kolay bir şekilde rakip analizi yapabilirsiniz: Online pazar yerinde sizin gibi pek çok e-ticaret girişimi de yer alır. Açılmış olan tüm mağazalar sizin rakibinizdir. Dolayısıyla rakiplerinizin satış stratejilerini izleme, kampanyalarını görme ve müşteriler ile olan iletişimini yakından takip edebilme fırsatı yakalayabilir, detaylı bir şekilde rakip analizi yapabilirsiniz.
  • Güvenilir bir satıcı olabilirsiniz: GittiGidiyor, bir bakıma size kefil olur. Müşteriler sizin markanızı tanımasa bile platformun sağladığı güvenilir ortam sayesinde size güvenir ve ürünlerinizi satın alır. İyi bir hizmet verdiğinizde müşteriler size yüksek puanlar verir ve bu sayede güvenilir bir satıcı olursunuz.

GittiGidiyor Mağaza Açmanın Dezavantajları Nelerdir?

E-ticaret sektöründe daha güçlü bir rol oynamak istiyorsanız, mutlaka kendi e-ticaret sitenizi kurmalısınız. Çünkü GittiGidiyor mağaza açmanın bazı dezavantajları vardır ve kendi e-ticaret siteniz sayesinde bu dezavantajların etkisini minimuma indirebilirsiniz. Kendi markanızı yaratmak ve sitenizi kurmak için IdeaSoft e-ticaret paketlerine göz atabilirsiniz. GittiGidiyor’un dezavantajlarını ise aşağıda bulabilirsiniz.

  • Komisyon ödemek zorunda kalırsınız: GittiGidiyor size internetten satış yapabilmeniz için bir alan yaratır ve bunun karşılığında gelirinize ortak olur. Yaptığınız her bir satış için %23’e varan oranlarda komisyon ödemeniz gerekir. Bu da elde ettiğiniz kâr oranını azaltır. Daha fazla kâr etmek için ürünün fiyatını yükseltmeniz ise satışlarınızı düşürebilir.
  • Markanızın bilinirliğini artırmakta zorlanırsınız: Her ne kadar kendi markanız adına bir mağaza açsanız da müşterilerin büyük çoğunluğu, ürünleri GittiGidiyor’dan aldığını düşünür. Platformun marka gücü, sizin markanızın önüne geçebilir. Ayrıca aynı ürünü satan pek çok farklı mağaza olduğu için sadık müşteriler kazanma ihtimali de düşüktür. Bu da marka bilinirliğini artırmanızı zorlaştırabilir.
  • Zorlu rekabet ortamında arka planda kalırsınız: Platformda satış yapan binlerce mağaza vardır. Bu mağazaların bir kısmı, büyük markaların resmî mağazasıdır. Bununla birlikte sizin düzeyinizde ya da sizden daha küçük ölçekte olan mağazalar da mevcuttur. Dolayısıyla sizin için çetin bir rekabet ortamı doğabilir ve bu ortamda varlığınızı sürdürmekte zorlanabilirsiniz.
  • Platformun kuralları özgürlüğünüzü sınırlar: Online pazar yerlerinin kendi ekosistemleri vardır ve tüm satıcıların bu sisteme uyum sağlaması beklenir. Site içinde satıcı olarak uymanız gereken kurallar vardır ve bazı kurallar, özgürlüğünüzü önemli ölçüde sınırlayabilir. Bu durum hem mağazayı yönetmenizi zorlaştırabilir hem de markanızın kimliğini istediğiniz gibi yansıtamayabilirsiniz. Ayrıca kural ihlalinde satış yapma hakkınız da elinizden alınabilir.

GittiGidiyor
Mağaza Ücretleri

GittiGidiyor mağaza açma ücreti yoktur. Platformda bireysel ya da kurumsal fark etmeksizin ücretsiz bir şekilde mağaza açmak mümkündür. GittiGidiyor’da mağaza açma ücreti yoktur fakat reklam paketleri ve ekstra özellikler ayrı bir şekilde ücretlendirilir. Söz konusu ek özellikler ve 2021 ücret tarifesi aşağıdaki gibidir.

GittiGidiyor, önceden ücretli mağaza paketleri sunmaktaydı. Sonradan yaptığı bir güncelleme ile ücretli mağaza paketlerini kaldırdı. Bu güncellemenin en önemli özelliği ise mağaza açmayı ücretsiz hale getirmesidir. GittiGidiyor, ücretli paketlerde aktif aboneliği bulunan mağaza sahiplerinin ödediği ücretleri de iade ederek ücretsiz Standart Mağaza paketini tanımladığını duyurdu.

Reklam paketleri, ürüne kaç günlük eklenirse ona göre ücretlendirilir. Bu özellikleri 1 günlük alabilmek de mümkündür. Fakat en fazla, ilgili ürünün kalan listeleme günü kadar alınabilir.

Reklam Paketi Özelliği Günlük Fiyat
Önerilen Ürünlerde Öne Çıkar 1,50 TL
Aramada Öne Çıkar 0,80 TL
Kalın Yazı 0,07 TL
Alt Başlık 0,03 TL

Ekstra özellikler, ürünlerin listeleme günü periyotlarına göre alınır ve buna göre ücretlendirilir. Haksız rekabet olmaması adına, aynı kategori ve aynı ürün için birden fazla üyelik almak yasaktır.

Ekstra Özellik 360 Gün 180 Gün 60 Gün 30 Gün
Alt Başlık 7,90 TL 3,95 TL 1,58 TL 0,79 TL
Kalın Yazı 19,90 TL 9,95 TL 3,98 TL 1,99 TL
Vitrin 49,90 TL 24,95 TL 9,98 TL 4,99 TL
Reklam Paketi 59,90 TL 29,95 TL 11,98 TL 5,99 TL

GittiGidiyor Mağazası Açmak için Gerekli Belgeler

GittiGidiyor mağaza açmak için gerekli evraklar hakkında firmadan özel bir talep yoktur. Eğer kurumsal bir hesap açtıysanız, satış yapmaya başlayabilmek için işletmenizin varlığını gösteren bilgileri kaydetmelisiniz.

Esnaf statüsündeki üyelerin vergi kimlik numarası, tacir statüsündeki üyelerin ise MERSİS numarası girmesi zorunludur. Bunlarla birlikte e-posta adresinin ve cep telefonu numarasının doğrulanması gerekir. Bu dijital bilgiler, matbu belgeler yerine kabul edilir ve mağaza açmak için belge hazırlamak zorunda kalmazsınız.

GittiGidiyor Mağaza Türleri

Platformda önceden Temel, Pro, Mega, Mega + ve Özel gibi isimlerle adlandırılan farklı mağaza türleri bulunmaktaydı. Her bir mağaza türünün kendine özgü özellikleri ve bu özelliklerin çeşitliliğine bağlı olarak değişen fiyatları bulunmaktaydı. 23 Eylül 2019 tarihinde yapılan bir güncelleme ile tüm paketler, “Standart Mağaza” adı altında birleştirildi ve mağaza açmak ücretsiz hâle getirildi.

Güncelleme sonrası GittiGidiyor’da tek bir mağaza türü yer almaktadır. Bu ücretsiz mağaza paketinin özellikleri şu şekilde sıralanmaktadır:

  1. Marka logosunun bulunduğu özel mağaza sayfası
  2. Mağazaya ait web adresi
  3. Çoklu veya tekli, 10 bin adet ürün listeleme
  4. Ürünleri 30, 60, 180 ya da 360 gün süre ile listeleme
  5. Tüm hareketlerin izlendiği ve mağazanın yönetildiği Satıcı Performans Paneli

GittiGidiyor Vergi
ve Faturalandırma Süreçleri

GittiGidiyor dükkân açma vergi ve fatura süreci, mağazayı açan kişi ya da kurumun sorumluluğundadır. Firma, sadece yapılan satışlarla ilgili kendi tahsil ettiği komisyonlar doğrultusunda mağaza sahibine fatura kesmekte ve buna göre sorumlu olduğu vergileri ödemektedir. Ürünlerin satışı ile ilgili fatura ve vergi sürecini mağaza sahibinin yürütmesi gerekmektedir.

GittiGidiyor Vergi Süreci

GittiGidiyor mağaza açma işlemi ile birlikte satışa çıkarılan ürünlerin satılması, Türkiye Cumhuriyeti vergi sistemi ve uygulamaları doğrultusunda, satıcı olan mağaza sahibine vergi yükümlülüğü doğurur. Yasal düzenlemelere göre ticari amaç taşıyan, alışveriş işleminin gerçekleştiği ve gelir doğuran tüm işlemler vergilendirilmelidir. Bu süreçte gelir elde eden mağaza sahiplerinin KDV ve Gelir Vergisi ödemesi gerekir.

Faturalandırma Süreci Nasıl İlerler?

GittiGidiyor herhangi bir alım - satım işleminde taraf olmadığı için ürünlerin satışına ilişkin faturalar hakkında yükümlü değildir. Firma her 5 günde bir mağaza sahibine; listeleme ücretleri, komisyon ve hizmet bedelleri ile ilgili fatura keser. Satış yapan mağaza sahipleri ise bu satışları faturalandırmakla yükümlüdürler. Mağaza hesabı üzerinden fatura bilgileri tanımlandığı takdirde elektronik faturalar panel üzerinden takip edilebilir.

GittiGidiyor
Komisyon Oranları

GittiGidiyor mağaza açma sürecini tamamlamak ve ürünleri listelemek tamamen ücretsizdir. Satış yapıldığı takdirde ücretlendirme başlar. Ücretlendirme komisyon yöntemi ile uygulanır ve satılan her bir ürün için ayrıca komisyon kesilir. GittiGidiyor mağaza açma komisyon oranları sabit değildir ve hem kategoriye hem de ürün grubuna göre farklılık gösterir.

Kategori Kategori Geneli Komisyon Oranı Ürün Grubuna Göre Değişen Oranlar
Antika & Sanat %17,75 %17,75
Ayakkabı %17,80 %17,80
Bebek & Anne %16 %11 - 13 - 14,30 - 16,30
Beyaz Eşya & Küçük Ev Aletleri %12,30 %7,30 - 8,80 - 10,80 - 11,30 - 12,30 - 14,30
Bilgisayar & Tablet %12,30 %6,35 - 6,65 - 7,15 - 7,30
Cep Telefonu ve Aksesuar %20 %6,15 - 8,65 - 9 - 13 - 20
DVD, VCD, Blu-ray %19,75 %19,75
Ev, Dekorasyon, Bahçe %16,30 %16 - 16,30 - 19,30 - 23
Evcil Hayvan Ürünleri %15,80 %11,30 - 15,80
Fotoğraf & Kamera %12 %8 - 10 - 15
Giyim & Aksesuar %21 %21
Kitap & Dergi %11 %11
Koleksiyon %17,75 %17,75
Kozmetik & Kişisel Bakım %15,80 %7,30 - 10,80 - 14,30 - 15,80
Mücevher, Takı, Saat %21 %5 - 15,80
Müzik, Plak, Enstrüman %19,75 %13,75
Ofis & Kırtasiye %19 %6 - 13,30 - 14
Otomobil, Motosiklet ve Aksesuar %12,30 %10,65 - 11,30
Oyuncak & Hobi %15,80 %15,80
Spor & Outdoor %13 %13 - 15,80
Süpermarket %12,65 %11,05
TV, Ses ve Görüntü Sistemleri %12,30 %6,65 - 7,80 - 8,30 - 9,80 - 10,30
Video Oyun & Konsol %11,50 %7 - 11 - 11,50 - 11,65 - 18
Yapı Market & Tamirat %16,30 %13,30 - 14
Diğer %23 %23

GittiGidiyor
Ürün Satış Türleri

GittiGidiyor satış yapmak için satıcılara farklı seçenekler sunar. Kişisel eşyalarını ikinci el olarak satmak isteyen bireysel satıcılar için mağaza açmadan da ürün satmayı mümkün kılar. Fakat mağaza sahiplerine daha fazla avantaj sunar. Satış sırasında karşınıza iki farklı satış türü seçeneği çıkar. Eğer bireysel satıcıysanız “Sabit Fiyat” türüyle, mağaza sahibiyseniz “Mağaza Satışı” türüyle satış yapabilirsiniz. Her iki satış türünde de ürün ile ilgili aşağıdaki bilgilerin girilmesi gerekir.

  • Ürün özellikleri
  • Ürün başlığı ve alt başlığı
  • Ürün açıklamaları
  • Ürün fiyatı, adeti ve satış türü
  • Satış süresi
  • Ürüne ait kimlik bilgileri
  • Kargo bilgileri
  • Ürün fotoğrafları

GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri

GittiGidiyor, çeşitli müşteri hizmetleri yöntemi ile mağaza sahiplerine 7/24 destek sunar. Ayrıca mağaza sahibi olarak “ Satıcı Bilgi Merkezi” sayfasından sorularınıza cevaplar bulabilirsiniz. Bu sayfadan ulaşamadığınız bilgiler için müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

GittiGidiyor İletişim

GittiGidiyor iletişim hattı: 0850 252 32 29. Mağaza sahibi olarak GittiGidiyor müşteri hizmetlerine üç farklı kanaldan ulaşabilirsiniz. Tüm kanallar 7/24 aktiftir. Telefon ve canlı yardım hizmeti tüm destek konuları için aktif değildir. Bu hizmetlerin listesinde olmayan konular hakkında destek almak için mesaj yöntemi kullanılabilir. GittiGidiyor, mesajları 24 saat içinde cevaplar.

E-ticaret Sitesi ile
GittiGidiyor Entegrasyonu

IdeaSoft GittiGidiyor entegrasyonu sayesinde, IdeaSoft altyapısı ile kurmuş olduğunuz e-ticaret sitenizde ürünleri, GittiGidiyor’daki mağazanız üzerinde de kolayca listeleyebilirsiniz.

Bu oldukça önemli bir özellik; çünkü yüzlerce ürününüz olduğunda bunların tek tek girişini yapmak oldukça uzun sürecek ve emek gerektirecek bir işlemdir. IdeaSoft Gittigidiyor entegrasyonu ile, e-ticaret sitenizde hangi ürünlerin, GittiGidiyor mağazasında listeleneceğini seçerek, birkaç adımda ürün listeleme işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

Kolay ve hızlı bir şekilde istediğiniz ürünleri listelemiş olur ve geriye kalan zamanınızı da işinizi büyütmek için kullanabilirsiniz.

Ücretsiz e-kitap:

E-ticaret sitesi
nasıl kurulur?

Formu doldurun, 10 adımda e-ticaret sitesi kurulumunu anlattığımız e-kitabı indirin.

Diğer Pazaryerlerinden Satış

GittiGidiyor satış yapmak için iyi bir tercih olabilir ama tek bir pazar yeri ile sınırlı kalmak zorunda değilsiniz. Türkiye’de hizmet veren pek çok farklı pazar yeri vardır. Farklı pazar yerlerinde mağaza açmak, daha fazla müşteri kitlesine ulaşmanızı sağlar. IdeaSoft e-ticaret paketlerinden birini alarak hem kendi e-ticaret sitenize sahip olabilir hem de entegrasyon hizmetleri ile bu pazar yerlerinin tümünde eşzamanlı satış yapabilirsiniz. Diğer pazar yerlerinde satış yapmak için aşağıdaki rehberlerden destek alabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Satışlarınızı artırmak için ürün sayfalarınızda yapabileceğiniz düzenlemeler
Satışlarınızı artırmak için ürün sayfalarınızda yapabileceğiniz düzenlemeler
Ürün sayfaları e-ticaret firmaları için oldukça önemlidir. Satışları gerçekleştirmek ve geri dönüşümleri artırmak için bu sayfaların en iyi şekilde optimize edilmesi gerekir. Bu sayfanın içeriği tüketicilerin satın alma...
22 Aralık 2017
Sinan Oypan
E-ticaret şirketlerinde iade koşulları neden önemli?
E-ticaret şirketlerinde iade koşulları neden önemli?
İnternetten alışverişler, fiziki mağazalara göre daha farklı bir yapıdadır ve tüketiciler de bu nedenle internetten alışverişlerde iade politikalarına daha fazla önem vermektedirler. E-ticaret firmalarının iade politikalarına bu...
3 Ağustos 2017
Sinan Oypan
Kısa video kullanımı ile pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?
Kısa video kullanımı ile pazarlama çalışmalarınızı nasıl geliştirebilirsiniz?
Kısa video kullanımı, pazarlama çalışmalarınızı geliştirerek, aldığınız etkileşim ve geri dönüşümleri artırarak, farklı hedef kitlelere ulaşmanıza yardımcı olur. Video içeriklerin günümüzdeki popülerliğini göz ardı...
8 Şubat 2020
Sinan Oypan
E-Ticaret Sitelerinde Google Tag Manager Kurulumu Nasıl Yapılır?
E-Ticaret Sitelerinde Google Tag Manager Kurulumu Nasıl Yapılır?
Google Tag Manager Nedir? GTM Ücretli Midir? Google’ın web sitesi yöneticileri ve dijital pazarlama uzmanları için geliştirdiği birtakım araçlar bulunmaktadır. Site yapılandırması ve pazarlama yönetimi için adeta bir kurtarıcı...
23 Ocak 2021
Markethinkers
E-ticaret şirketleri için yıllık değerlendirme raporu neden önemli?
E-ticaret şirketleri için yıllık değerlendirme raporu neden önemli?
Yeni yılın başlangıcıyla beraber, yeni yıl için yeni strateji ve fikirler geliştirmek gerekiyor; ancak yapılması gereken çalışmalardan biri de yıllık değerlendirme raporu hazırlamak. Bunun nedeni ise yeni yıldaki çalışmaları...
16 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticaret sitesi için tanıtım videosu hazırlama ipuçları
E-ticaret sitesi için tanıtım videosu hazırlama ipuçları
E-ticaret şirketiniz için pazarlama çalışmaları yaparken, bir tanıtım videosu hazırlamak doğru bir yaklaşım olacaktır. Markanızı henüz tanımayan kitlelere, yaptığınız işleri ve hizmetleri anlatmak için tanıtım...
9 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Mutsuz ve sinirli müşterilere karşı nasıl yaklaşmalısınız?
Mutsuz ve sinirli müşterilere karşı nasıl yaklaşmalısınız?
E-ticaret ile ilgilenirken karşınıza mutsuz veya sinirli müşteriler devamlı çıkabilir. Firma ya da kullanıcı kaynaklı problemler oluşabilir; ancak sonuçta müşteriler doğrudan ilgili firmaya yönelirler. Yanlış ürün...
4 Nisan 2017
Sinan Oypan
Instagram’da paylaşım için en doğru zamanı bulmak ve erişimleri artırmak
Instagram’da paylaşım için en doğru zamanı bulmak ve erişimleri artırmak
Günümüzün en popüler sosyal platformu olması nedeniyle Instagram üzerindeki erişimlerinizi artırmanız ve daha çok kişiye ulaşmanız, bu mecra üzerinden elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur....
13 Eylül 2018
Sinan Oypan
E-ticarette en çok satılan ürünler: Salgın dönemi Nisan yansımaları
E-ticarette en çok satılan ürünler: Salgın dönemi Nisan yansımaları
E-ticarette en çok satılan ürünler üzerinde corona virüs etkileri devam ediyor. Mart ve Nisan ayında internetten satılan ürünleri karşılaştırdığımızda, evde kaldığımız sürelerin online alışverişteki tüketici...
29 Mayıs 2020
IdeaSoft
Ürün açıklamaları yazarken sık yapılan yanlışlar nelerdir?
Ürün açıklamaları yazarken sık yapılan yanlışlar nelerdir?
Online alışverişlerde tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörlerden biri de ürün açıklamalarıdır. Bu açıklamaları oluştururken kullanılan metinler, kalıplar, sıfatlar ve diğer bilgiler, tüketicilerin ürüne...
30 Mart 2018
Sinan Oypan
Yeni başlayanlar için Youtube video içerik hazırlama rehberi
Yeni başlayanlar için Youtube video içerik hazırlama rehberi
Youtube video içerik üretimi, bugünlerde e-ticaret firmaları için de pazarlama açısından bir hayli önemli olmaya başladı. Tüketicilerin salgın sürecinde evde kalıyor olmaları ve bu süreçte internet kullanımının da artması,...
14 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için Instagram hikaye paylaşma ipuçları
E-ticaret firmaları için Instagram hikaye paylaşma ipuçları
Instagram, e-ticaret firmaları için önemli bir pazarlama kanalı ve hikaye paylaşma da bu süreçte geri dönüşümleri artırmak için önemli bir yöntem. Instagram hikayeleri geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 2020 yılında da,...
13 Nisan 2020
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin