Fotoğraflarınızı düzenlemek için kullanabileceğiniz 5 mobil uygulama

12 Mart 2017
Sinan Oypan

Geçtiğimiz günlerde kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi yayınladık. Bildiğiniz gibi e-ticarette ürün fotoğrafları oldukça önemlidir. Bu fotoğrafların kaliteli ve ilgi çekici olması tüketicilerin satın alma kararlarını doğrudan etkilemektedir.

Fotoğraf çekimi ipuçlarını anlattığımız yazı serimizi aşağıdaki bağlantılardan okuyabilirsiniz.

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 1. Bölüm

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 2. Bölüm

Kendi ürün fotoğraflarınızı nasıl çekebilirsiniz? 3. Bölüm

Çektiğiniz fotoğrafları düzenlemeniz ve üzerinde bazı ayarlar yapmanız gerekebilir. Bunun için akıllı telefonunuza indireceğiniz mobil uygulamalardan yararlanabilirsiniz. Ürün fotoğraflarının yanı sıra sosyal medya için görsel içerik hazırlarken de bu uygulamalar üzerinde düzenlemeler yaparak görsellerinizi daha ilgi çekici bir hale getirebilirsiniz. Aşağıda örnek olarak verdiğimiz mobil uygulamalar hem iPhone (iOS) hem de Android cihazlarla çalışmaktadır.

Adobe Photoshop Express

iOS / Android

Adobe Photoshop’un mobil cihazlara uyarlanmış bir versiyonu olan Photoshop Express üzerinde fotoğraflarınızı düzenlemek için birçok farklı araç bulunuyor. Fotoğrafları kesme, kırmızı göz düzeltme, renk ve ışık ayarları gibi seçeneklerden yararlanabildiğiniz gibi, uygulama üzerindeki filtrelerle fotoğraflarınızın görünüşü değiştirebilirsiniz. Bu uygulamayı ücretsiz olarak cihazınıza indirebilir ve kullanabilirsiniz.

Adobe Lightroom

iOS / Android

Özellikle ürün fotoğraflarınızı düzenlemek için kullanabileceğiniz programlardan biri Lightroom, bu uygulama üzerinde fotoğraflarınızın renk dengelerini oldukça kapsamlı bir şekilde düzenleyebilirsiniz. Profesyonel fotoğrafçılar ve tasarımcılarca kullanılan bu programın, mobil arayüzü oldukça sadece kolay bir kullanım sunuyor. Ürün fotoğraflarınızı düzenlemek için bu uygulamadan yararlanmanızı tavsiye ederiz. Bu uygulamayı da ücretsiz olarak kullanabilirsiniz.

AutoDesk Pixlr

iOS / Android

AutoDesk Pixlr üzerindeki efektlerle iki milyon kadar farklı kombinasyon oluşturulabiliyor. Farklı fotoğraf şablonları ile kendi fotoğraf kolajlarınızı oluşturabildiğiniz gibi, çok çeşitli filtreler ile fotoğraflarınızı düzenleyebilirsiniz. Bunlara ek olarak uygulama otomatik olarak fotoğraflarınızın renklerini düzeltmek için de bir araç sunuyor. Bir başka özellik ise birden fazla fotoğrafı üst üste seçerek fotoğraflarınızı daha yaratıcı bir şekilde kullanabilirsiniz. Bu uygulamayı da ücretsiz bir şekilde kullanabilirsiniz.

PicsArt

iOS / Android

Sosyal mecralarda daha yaratıcı ve ilgi çekici fotoğraflar oluşturmak için PicsArt’tan yararlanabilirsiniz. Artistik filtreler, çizimler yapma ve konuşma balonları gibi farklı özellikler sunan bu uygulama dünya genelinde 300 milyondan fazla kez indirilmiş durumda. Uygulama ücretsiz olsa da, bazı özellikleri uygulama içi satın alma özelliği sunmakta.

Snapseed

iOS / Android

Snapspeed üzerinde fotoğraf kırpma, yön değiştirme, perspektif ve renk ayarları gibi 25 farklı araç bulunuyor. Uygulama üzerindeki farklı filtreler ile fotoğraflarınızı daha şık bir hale getirebilirsiniz. Özellikle moda fotoğraflarında kullanabileceğiniz çeşitli filtreler de bulunuyor. Bu uygulamayı da ücretsiz bir şekilde cihazınıza indirebilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik
Facebook reklamları ile bilmeniz gerekenler nelerdir, facebook reklamları işe yarıyor mu, facebook reklam verme teknikleri / facebook reklam verme taktikleri ve daha fazlası bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada, Facebook reklamları...
10 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticarette SMS pazarlamadan nasıl yararlanabilirsiniz?
SMS kullanımları pazarlama alanında e-posta ve diğer dijital kanallardan daha eskiye dayanıyor. Bu sebeple de hem firmaların hem de kullanıcıların daha alışkın olduğu pazarlama araçlarından biri. Tüketicilere doğrudan telefon...
27 Şubat 2018
Sinan Oypan
Sosyal mecralar kampanya tanıtımları için nasıl kullanılır?
Sosyal mecralar ürün, marka ve kampanya tanıtımları yapmak için uzun süredir firmalar tarafından sıklıkla kullanılmakta. Günümüzde tanıtım için en sık kullanılan dijital pazarlama yöntemlerinden biri olması nedeniyle...
6 Eylül 2020
Sinan Oypan
E-ticaret sitenizde hemen uygulayabileceğiniz ileri seviye SEO teknikleri
E-ticaret sitenizi arama motorlarının daha iyi tarayabildiği ve daha iyi indeksleyebildiği bir hale getirmek organik olarak elde edeceğiniz trafiği artıracağı için, elde edeceğiniz geri dönüşümleri de artırmanıza yardımcı olur....
13 Kasım 2017
Sinan Oypan
İşinizi yönetmek için kullanabileceğiniz proje yönetim araçları
Proje yönetim araçları, uzaktan çalışan ekipler veya ekibinin performansını ve çalışmalarını takip etmek isteyenlere çözüm sağlayan yazılımlardır. Ekip yönetimi, yeni iş atamaları, mevcut işlerin takibi, ekip işi...
10 Ocak 2020
Sinan Oypan
Sepeti terk edenlere nasıl tekrar ulaşarak onları sitenize çekebilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde e-ticarette sepeti terk etme oranlarını düşürmek için neler yapabileceğinizi yazmıştık. Bu durum e-ticaret firmalarının başını ağrıtan konulardan biridir çünkü geri dönüşümlerini ciddi oranda...
25 Ekim 2016
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetimi yaparken uymanız gereken 6 kural
Sosyal medya yönetimi, yeni hedef kitlelere ulaşma ve marka ile ürün bilinirliğini artırmak için e-ticaret firmaları için oldukça önemli. Sosyal medya yönetim ipuçları sayfamızdan farklı konular hakkında detaylı bilgiler...
11 Kasım 2016
Sinan Oypan
İşletmeler için Instagram canlı yayın rehberi
Instagram canlı yayın, şu sıralar yaşanan salgın nedeniyle oldukça popülerleşti. Kullanıcıların yanı sıra markalar da bu canlı yayınlarla evde vakit geçiren tüketicilerle iletişim içerisinde kalabilmekteler. Instagram canlı...
27 Nisan 2020
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için itibar yönetimi ipuçları
İtibar yönetimi e-ticaret firmalarınun marka bilinirlikleri ve imajları için önemli olduğu gibi müşteri sadakati kazanmaları için de önemlidir. Markaların, itibarlarını doğru bir şekilde yönetmeleri, rekabeti yüksek olan...
14 Nisan 2020
Sinan Oypan
Gerilla pazarlama nedir, avantajları nelerdir? (Gerilla pazarlama örnekleri)
Son yıllarda özellikle birçok firmanın başvurduğu; markaya dikkat çekerek, marka bilinirliğini artırmak için yapılan gerilla pazarlama çalışmaları, hiç beklenmedik bir anda tüketicilerin karşısına çıkması ve yaratıcı...
7 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Yılbaşında E-ticaret Satışlarını Nasıl Arttırabilirsiniz?
Yılbaşı pek çok e-ticaret sitesi için satışların patlama yaptığı bir dönemdir. Müşterilerin hem kendileri, hem de yakınları için en yoğun şekilde alışveriş yaptıkları dönemlerden biri olan yılbaşı sizin için de tüm...
24 Kasım 2013
Seyhun Özkara
E-ticaret sitelerinde teşekkürler sayfası neden önemlidir?
E-ticaret sitelerinde tüketicilerle etkileşime geçmek, onlara bir mesaj iletmek ve onlara yaptıkları alışverişler sonrasında teşekkür etmek için “teşekkürler sayfası” oldukça önemli bir role sahiptir. İyi hazırlanan bir...
28 Eylül 2017
Sinan Oypan