fbpx

Fiziki mağazalar için internet satış sitesi kurmak neden gerekli?

12 Ağustos 2020
IdeaSoft
Fiziki mağazalar için internet satış sitesi kurmak neden gerekli?

İnternet satış sitesi kurmak, yaklaşık 6 aydır hayatımızda olan corona virüs ile mücadele ederken işletmeler için önemli bir çıkış yolu haline geldi. Küresel pandemi yaşamımızın her alanına etkisini sürdürürken, vaka sayılarının artması önümüzdeki dönemlere karşı belirsizliği artırıyor. Geleceğe dair endişelerin olduğu, yaz döneminin de sonlarına doğru yaklaştığımız bu günlerde, ticari işletmelerin yaşanan gelişmelere karşı nasıl bir aksiyon alması gerektiğinden bahsedeceğiz.

Başarılı bir sonbahar/kış sezonu geçirmek isteyen ticari firmaların, pandemi dönemini dikkate alarak bazı geliştirmeler ve önlemler alması gerekiyor. Bu önlem ve geliştirmeler elbette internet satış siteleri ve fiziki mağazalar için farklılık gösteriyor. Her ikisini ayrı ayrı ele alacağız.

Salgının ilk dönemlerinde online alışverişe olan ilgi; gıda, market ve temizlik malzemelerinden ibaret gibi görünse de yayılan geniş zamana bakıldığında; tüketicilerin diğer tüm ihtiyaçlarını da e-ticaretten karşılamaya başladıkları görülüyor.

Tüketiciler gıda ve market alışverişlerinin yanında; giyim, ayakkabı, çanta, kitap, elektronik, ev&yaşam, teknoloji gibi pek çok farklı kategorideki ihtiyaçlarını sanal mağazalardan karşılıyor. Son 6 aylık dilim dikkate alındığında, uzmanlara göre; değişen tüketici davranışları ve online alışverişe olan ilgi kalıcılığını koruyacak.

Fiziki mağazalar önümüzdeki döneme hazırlanmalı

Kısıtlamaların olduğu dönemde kepenk kapatmak zorunda kalan fiziki mağazalar içinde, e-ticaret sitesi olmayanlar büyük zarar etti, hızlı bir şekilde e-ticarete adapte olanlar ise sektördeki varlığını sürdürmeye başardı. Normalleşme sürecinde mağazalar çeşitli tedbirlerle açıldı. Fakat önümüzde yeniden bir belirsizlik ve pandemide 2.dalga olasılığı masada. Önümüzdeki dönemde ayakta kalmak isteyen fiziki mağazaların bu kez e-ticarete geçme konusunda geç kalmaması gerekiyor.

Fiziki mağazalar için internet satış sitesi kurmak

Fiziki mağazanızın dijital ortamda da satış yapabilmesini sağlamak için bir e-ticaret sitesi kurmalısınız. Kuracağınız e-ticaret sitesi tıpkı fiziki mağazanız gibi sizin sanal ortamdaki ikinci mağazanız olacak. Üstelik fiziki mağazanızdan çok daha az maliyetli, sürekli açık ve 7/24 satış imkanıyla… e-ticaret sitenizi kurduktan sonra; vitrininizle, görsellerinizle, site içeriklerinizle mağazanızı dilediğiniz gibi sergilemeniz mümkün olacaktır.

Pandemiye karşı fiziki mağazanızı güçlendirmek için IdeaSoft E-ticaret Paketleri ile hemen tanışabilirsiniz. Bir taraftan mağazanızı yönetirken diğer taraftan güvenli altyapı, işinize uygun domain(alan adı), hosting, güvenlik araçlarının sağlanması, site tasarımı, ödeme sistemleri ve kargo süreçleri gibi tüm e-ticaret çözümleriyle IdeaSoft E-ticaret Paketleri sayesinde buluşmanız mümkün! Dilerseniz öncesinde 15 günlük DEMO Hesabı kurarak hizmetlerimizi ücretsiz deneyebilirsiniz.

Fiziki mağazamı neden eticaret sitesiyle desteklemeliyim?

Bu soruya vereceğimiz cevaplar sizler için çok avantajlı…

Var olan müşterilerinizi kaybetmezsiniz

Öncelikle herhangi bir kriz, tedbir ya da kısıtlama karşısında fiziki mağazanızı kapatmak zorunda kalsanız bile müşteri kaybetmemiş olursunuz. Var olan müşterilerinize sunabileceğiniz, onlara temassız güvenli alışveriş sağlayabileceğiniz bir platform sunmuş olursunuz.

Yeni müşteri kazanma şansınızı artırırsınız

İnternet satış sitesi birçok fırsatı içinde barındıran, gelişime açık özgür bir platformdur. Dijital çağda yaşarken e-ticaret sitenizi dijital pazarlama yöntemleriyle öne çıkarmanız çok daha kolaydır. Yine sosyal mecralarınız ile e-ticaret sitenizi entegre etmeniz de çok daha kolay olacaktır. Yapacağınız çalışmalarda kısa vadede somut sonuçlar alabileceğiniz e-ticarette, müşteri portfoyünüzü genişletme şansınız oldukça yüksektir.

Gelirinizi artırırsınız

Fiziki mağazanızın yanında bir sanal mağazanızın olması aynı zamanda işinizi garantiye almanızdır. Fiziki mağazanızı kapatmak zorunda kalsanız bile çok daha düşük maliyetlerle e-ticaret sitenizi yürütmeye devam edebilirsiniz. İşinizi evinizden yürütebileceğiniz gibi daha az iş gücüne sahip olmanız da kar elde etmenizde önemli bir faktör olacaktır.

İşinizi büyütme şansını yakalarsınız

İnternet satış siteniz, ürün çeşitliliğini artırma ya da daha niş bir ürünün satışını gerçekleştirme gibi çok sayıda değişiklik ve farklılığa açıktır. Dilediğiniz ürünü e-ticaret sitenizde sergileyebilirsiniz. İstediğiniz geliştirmeyi yapabilirsiniz. Fiziki mağazanızdaki sınırlı alanda yapamayacağınız çalışmalar için e-ticaret sitenizde gerçekleştirmeniz mümkündür.

Herkes için güvenli alışveriş sağlarsınız

Pandemi toplumda pek çok özelliği temelinden değiştiriyor. Temassız ödeme, temassız teslimat gibi seçenekler artık tüketiciler için daha önemli. Online alışveriş ile tüm bu imkanları müşterilerinize sunabilirsiniz. Üstelik fiziki mağazadaki temastan kaçınarak, kendinizi de korumuş olursunuz.

Bugün pandemiye karşı fiziki mağazaların e-ticaretle işlerini daha güvenli ve kalıcı hale getirmeleri gerektiğini açıkladık. Önümüzdeki günlerde ise e-ticaret sitelerinin pandemiye karşı alması gereken önlemlerden bahsedeceğiz.

Siz de önümüzdeki belirsiz dönemi güçlü atlatmak, sektördeki varlığınızı korumak için işinizi e-ticaret ile güvenceye alın. Müşterilerinize ulaşmaya devam edin, üstelik evinizden işinizi yürütme özgürlüğüne sahip olun. IdeaSoft hizmetlerini deneyimlemek için aşağıdaki linkten DEMO hesabınızı oluşturmayı unutmayın.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
E ticaret site isimleri nasıl seçilir, e ticaret sitesi isim önerilerinde dikkat edilmesi gerekenler, eticaret isim önerileri - e ticaret isim önerilerinde izlenmesi gereken yol haritası, e ticaret sitesi isimleri listesi hazırlama ile ilgili...
19 Aralık 2017
Sinan Oypan
Şirket ismi seçerken nelere dikkat etmelisiniz?
Şirket ismi seçerken nelere dikkat etmelisiniz?
Şirket ismi seçerken dikkat etmeniz gerekenler nelerdir, şirket ismi nasıl olmalı, şahıs şirketi isimleri / şahıs şirketi isim örnekleri / limited şirket isimleri / limited şirket isim örnekleri / yabancı şirket isimleri / yabancı...
30 Temmuz 2018
Sinan Oypan
E-ticarette sektörel pazar araştırması nasıl yapılır?
E-ticarette sektörel pazar araştırması nasıl yapılır?
E-ticaret sektörüne girmek ve kendi e-ticaret sitesini kurmak isteyenlerin, pazar araştırması yaparak, sektöre dair bir takım bilgiler edinmeleri gerekir. Pazar araştırması yaparak, sektörün mevcut durumunu, geleceğini ve sektördeki...
2 Haziran 2019
Sinan Oypan
Magento E-ticaret Sitesi Kurmak Rehberi 2021
Magento E-ticaret Sitesi Kurmak Rehberi 2021
Magento e ticaret sitesi kurmak rehberimizde, bir açık kaynak yazılım olan Magento’yu artıları ve eksileriyle ele alıyoruz. Bu rehberimizde de Magento nedir, Magento kurulumu nasıl yapılır / Magento nasıl kurulur, Magento teması /...
30 Eylül 2019
Sinan Oypan
E-ticarette site trafiği nasıl artırılır?
E-ticarette site trafiği nasıl artırılır?
E-ticarette site trafiği artırmak için organik olarak arama sorguları üzerinden kullanıcılara ulaşma haricinde de yapabileceğiniz çalışmalar bulunuyor. Site trafiğini artırmanız, e-ticaret sitenize daha fazla tüketiciyi çekmenizi...
20 Ocak 2020
Sinan Oypan
2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?
2020’de e posta pazarlaması trendleri ne olacak?
E posta pazarlaması, 2020’de de e-ticaret firmaların radarında olacak pazarlama çalışmalarından biri olmaya devam edecek. E posta gönderimleri doğru bir şekilde kurgulandığında, en yüksek geri dönüşümü sağlayan pazarlama...
2 Ocak 2020
Sinan Oypan
Yaz dönemi için kampanyalar hazırlarken nelere dikkat etmelisiniz?
Yaz dönemi için kampanyalar hazırlarken nelere dikkat etmelisiniz?
Mayıs ayıyla beraber bahar döneminden yavaş yavaş çıkmaya ve yaz sezonuna geçiş yapmaya başlıyoruz. Bu değişimle beraber e-ticaret firmaları da yaz dönemi için farklı kampanya çalışmaları yapmaya başlıyor. Yaz dönemine...
3 Mayıs 2018
Sinan Oypan
30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 2. Bölüm
30 günde e-ticaretteki ilk satışınızı nasıl yapabilirsiniz? 2. Bölüm
E-ticarette ilk bir ay içinde ilk satışınızı nasıl yapabileceğinizi anlattığımız yazı serimizin bugün ikinci bölümünü ele alıyoruz. Dün yayınladığımız 1. bölümü buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. İlk bölümde...
4 Mart 2017
Sinan Oypan
ROAS Nedir? Nasıl Hesaplanır?
ROAS Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Dijital reklamların her kitleye ulaşılabilecek yeni yöntemlerinin doğması ve e-ticaret sektörünün büyümesinde rol oynaması, yeni nesil ticari araçların geliştirilmesine neden oldu. Söz konusu reklamların asıl cazibesi ise...
20 Şubat 2021
Markethinkers
E-ticaret sitesi kurmak için gerekenler nelerdir?
E-ticaret sitesi kurmak için gerekenler nelerdir?
e-ticaret sitesi kurmak, e ticaret sitesi kurulumu için zaman ayırmak, e ticaret sitesi nasıl kurulur, e ticaret sitesi yapmak yani e ticaret sitesi kurmak için gerekenler, ticari web sitesi kurmak için sanal pos ve güvenlik süreci özetle e...
5 Mart 2015
Seyhun Özkara
Ücretsiz kargonun e-ticarette satışları artırmada nasıl bir etkisi var?
Ücretsiz kargonun e-ticarette satışları artırmada nasıl bir etkisi var?
E-ticarette satışları artırmak için kullanılabilecek birçok yöntem ve strateji bulunuyor. Bunlardan biri de ücretsiz kargodan yararlanmak. Ücretsiz kargo hizmeti sunmak tüketicilerin satın alma kararlarına doğrudan etki eden...
9 Mart 2018
Sinan Oypan
Facebook etkileşim artırma yolları
Facebook etkileşim artırma yolları
Facebook etkileşim artırma yolları nelerdir, Facebook etkileşim artırmak için paylaşım zamanına dikkat edilmeli midir, Facebook etkileşim arttırmak için hangi içerik türü kullanılmalıdır; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
12 Şubat 2017
Sinan Oypan