Facebook'da Takipçi Arttırma İpuçları

13 Mart 2014
Savaş Çetinkaya
Facebook'da Takipçi Arttırma İpuçları

Facebook takipçi kasma (face takipçi kasma) diğer bir deyişle facebook takipçi arttırma, facebook takipçi açma ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda.

Facebook üzerinde açmış olduğunuz sayfanızın çok fazla sayıda kişi tarafından "beğenilmesi", sosyal medya stratejileriniz için çok önemli bir veriyi oluşturur. Fakat sosyal medya üzerindeki çalışmalarınızda başarılı olmak için; hem takipçi sayınızı artırmak, hem de onları müşterilere dönüştürmek için takipçilerinizin dikkatini çekecek farklı yöntemler geliştirmek gerekir.

Yani, Facebook’ta ‘beğenme’ ve ‘dikkat çekme’ ancak bir arada ilerlerse başarı yakalanabiliyor. Çünkü sayfanızdaki "beğen” tuşu, size potansiyel olarak dikkatlerini çekebileceğiniz takipçiler kazandırıyor. Ve ancak bu takipçilerin ilgisini çekebilirseniz müşterilerinize dönüştürebilmeniz mümkün oluyor.

Peki daha çok kullanıcının Facebook sayfanızı ‘beğenmesini’ ve bu takipçilerin dikkatlerini çekmeyi nasıl sağlayabilirsiniz? IdeaSoft bunun için çok işinize yarayabilecek 11 pratik ipucu sunuyor.

Instagram'da satış yapmak rehberi: Instagramda satış yapmak isteyenlere öneriler

Başarılı bir sosyal medya kampanyası için 11 pratik ipucu

1. İşin henüz başındayken ailenizden ve arkadaşlarınızdan sayfanızı beğenmelerini rica edebilirsiniz.

2. Yarışmaları herkes sever. Yaratıcı yarışmalar düzenleyerek takipçilerinizin ilgilerini çekmeniz mümkün olabilir. Bu konuda daha önce paylaştığımız Facebook ve yarışma konusundaki yazımıza da göz atmanızı öneririz.

3. E-ticaret sitenize ve sitenizin bloğunuza sosyal medya hesaplarınızı içeren bir sosyal paylaşım özelliği eklemenizde fayda var. Pekçok e-ticaret sitesi sahibi, Facebook takipçilerinin büyük bir kısmını, bu yolla elde ettiğini söylüyor.

Eğer henüz IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile tanışmadıysanız şimdi tam zamanı. Hemen ücretsiz demo hesabına başvurun ve kazanmaya bugünden başlayın!

4. Facebook açılış sayfanıza dikkat çekici ve yaratıcı bir ‘karşılama videsu’ koymak, Facebook kullanıcılarının ilgisini çekmenizi sağlayabilir..

5. Sayfanızı beğenenlerin sayısını artırmak amacıyla e-ticaret sitenizin konusuna uygun ücretsiz bir e-kitap veya e-dergi hediye edebilirsiniz.

6. Bloğunuzda her yeni bir yazı yayımladığınızda, Facebook’da da paylaşmalısınız. Blog’unuzu günlük olarak takip etmeyen Facebook kullanıcıları ancak bu sayede yeni içeriklerinizden haberdar olabilirler.

7. E-ticaret sitenizin müşterilerine gönderdiği e-posta ve e-bültenlerin imza alanında Facebook sayfanızın bağlantısına yer vermek çok etkili olabilir..

8. Web siteniz ve blog sayfanızın en üstüne, "Facebook’ta bizi takip edin” şeklinde bir not eklemek, Facebook takipçi sayınızı artırmak için etkili bir call-to-action olacaktır.

9. Facebook’ta kaliteli ve ilgi çekici fotoğraflar paylaşmaya özen gösterin. Bu sayede ürünlerinizi Facebook üzerinde en uygun şekilde tanıtabilirsiniz. Fakat bundan daha önemlisi fotoğrafların Facebook üzerinde beğenilme ve tekrar paylaşıma oranlarının çok yüksek olması avantajını da kullanma imkanı elde etmiş olursunuz.

“Facebook

İlgili Yazı: Sosyal medya paylaşımı için en uygun zaman nasıl bulunur?

10. Facebook sayfanızda her gün, e-ticaret sitenizin ilgi alanı veya sitenizin dikeyi ile ilgili, haber değeri veya bilgilendirici bir paylaşımda bulunabilirsiniz.

11. Sayfanızı beğenmeleri karşılığında, Facebook kullanıcılarına ‘özel’ bir indirim yapabilir; bunu bir kampanya haline getirip, duyurarak çok sayıda takipçi kazanabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Tüm yorumlar

Benzer yazılar

Blogunuzda hediye önerileri yazarak satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Blogunuzda hediye önerileri yazarak satışlarınızı nasıl artırabilirsiniz?
Blogunuzda hediye önerileri yazmak, satışlarınızı artırmanıza yardımcı olurken, farklı hedef kitlelere ulaşmanızı ve organik olarak da trafik çekmenize yardımcı olur. Özellikle tatil ve özel günler yaklaştığında bu...
22 Kasım 2018
Sinan Oypan
Video reklamlar verirken üzerinde durmanız gereken 4 kriter
Video reklamlar verirken üzerinde durmanız gereken 4 kriter
Sosyal mecralar üzerindeki video izlenim oranlarının artması ve video içeriklerin oluşturulmasının da artık eskiye kıyasla daha kolay bir hale gelmesi, markalar için video reklamların önünü açmaya başladı. Eskiden çoğunlukla...
28 Ocak 2017
Sinan Oypan
Bir e-ticaret şirketinin iflas etmesine neden olan durumlar
Bir e-ticaret şirketinin iflas etmesine neden olan durumlar
E-ticarette başarı hikayelerinin yanı sıra başarısızlık hikayeleri de bulunuyor. Birçok firma farklı sebeplerden dolayı iflasını açıklayarak işini sonlandırabiliyor. Başarı hikayelerinden dersler alındığı gibi...
5 Mayıs 2017
Sinan Oypan
YouTube SEO nasıl yapılır?
YouTube SEO nasıl yapılır?
YouTube SEO nasıl yapılır? YouTube Keywords SEO nasıl yapılır? YouTube video başlığı, açıklaması, etiketler, thumbnail ve daha fazlası bu yazımızda. YouTube SEO nasıl yapılır? Web sitesi, blog yazıları ve sosyal ağlar...
2 Kasım 2017
Sinan Oypan
Landing Page nedir ve nasıl hazırlanmalıdır? - 1. Bölüm
Landing Page nedir ve nasıl hazırlanmalıdır? - 1. Bölüm
Landing Page’ler e-ticaret sitelerinde oldukça önemli görevlere sahiptirler. Farklı amaçlarla düzenlenen bu sayfalar geri dönüşümleri artırmak için kullanılırlar. Farklı tasarımları ve amaçları olmasına rağmen bu sayfaların...
5 Eylül 2017
Sinan Oypan
SEO çalışmalarında takip etmeniz gereken 10 önemli metrik
SEO çalışmalarında takip etmeniz gereken 10 önemli metrik
SEO çalışmaları yaparken, bu çalışmaların veriminin artması için bazı metriklerin takibini yapmanız gerekir. Bu metrikler, SEO çalışmalarının verimini, yaptığınız yatırım geri dönüşümünü ve yeni stratejilerinizi...
27 Nisan 2019
Sinan Oypan
İlgi çekici Instagram Hikaye tasarımı ipuçları - (Örnekli Anlatım)
İlgi çekici Instagram Hikaye tasarımı ipuçları - (Örnekli Anlatım)
İlgi çekici ve farklı Instagram Hikaye tasarımı ile 2021 yılında bu platformdaki geri dönüşüm ve etkileşimlerinizi artırabilirsiniz. Instagram normal gönderiler kullanıcılara ulaşmanın tek yolu olmadığı için hikaye...
4 Ocak 2021
Sinan Oypan
ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?
ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Ticarette riske girmeyi sevenler de dahil olmak üzere yatırım üzerine yoğunlaşan girişimciler, hesaplarına her zaman dikkat etmelidir. Bu e-ticaret girişimcileri için de böyledir. Yatırım yapmanın “acaba”sı olmaz ve kâr edebilmek...
19 Şubat 2021
Markethinkers
İçerik pazarlamanın e-ticaret firmanıza ne gibi yararları olur?
İçerik pazarlamanın e-ticaret firmanıza ne gibi yararları olur?
2017’de pazarlama trendlerinde içerik pazarlamanın bu yıl oldukça önemli bir hale geleceğinden bahsetmiştik. Bunun nedeni de artık tüketiciler, doğrudan reklam içeriklerini görmek istemeyip, kendilerine bir fayda sağlayacak...
31 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticarette marka sadakati oluşturmak için neler yapmalısınız?
E-ticarette marka sadakati oluşturmak için neler yapmalısınız?
Marka sadakati, e-ticaret firmaları için günümüzde üstünde durmaları gerken en önemli unsurlardan biri olarak öne çıkıyor. Özellikle fiyat odaklı pazarlarda, tüketicileri sadece ürün fiyatıyla değil, sunulan hizmetlerle...
4 Kasım 2019
Sinan Oypan
E-ticaret e posta pazarlama istatistikleri | İNFOGRAFİK
E-ticaret e posta pazarlama istatistikleri | İNFOGRAFİK
E posta pazarlama istatistikleri; E-ticaret firmaları için bir hayli önemlidir çünkü e posta pazarlama e ticarette olmazsa olmazlardandır. Tüketicilere doğrudan ulaşma şansının yanı sıra geri dönüşüm oranları konusunda diğer...
23 Mart 2018
Sinan Oypan
Başarılı bir sosyal medya kampanya nasıl yapılır?
Başarılı bir sosyal medya kampanya nasıl yapılır?
Sosyal medya kampanya çalışmaları, marka ve ürün tanıtımları yaparken, yeni hedef kitlelere ulaşmak için de e-ticaret firmaları için önemli. Doğru kampanya çalışmaları yapıldığında, alınan geri dönüşüm ve etkileşimler...
1 Nisan 2020
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin