Facebook'da Takipçi Arttırma İpuçları

13 Mart 2014
Savaş Çetinkaya

Facebook takipçi kasma (face takipçi kasma) diğer bir deyişle facebook takipçi arttırma, facebook takipçi açma ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda.

Facebook üzerinde açmış olduğunuz sayfanızın çok fazla sayıda kişi tarafından "beğenilmesi", sosyal medya stratejileriniz için çok önemli bir veriyi oluşturur. Fakat sosyal medya üzerindeki çalışmalarınızda başarılı olmak için; hem takipçi sayınızı artırmak, hem de onları müşterilere dönüştürmek için takipçilerinizin dikkatini çekecek farklı yöntemler geliştirmek gerekir.

Yani, Facebook’ta ‘beğenme’ ve ‘dikkat çekme’ ancak bir arada ilerlerse başarı yakalanabiliyor. Çünkü sayfanızdaki "beğen” tuşu, size potansiyel olarak dikkatlerini çekebileceğiniz takipçiler kazandırıyor. Ve ancak bu takipçilerin ilgisini çekebilirseniz müşterilerinize dönüştürebilmeniz mümkün oluyor.

Peki daha çok kullanıcının Facebook sayfanızı ‘beğenmesini’ ve bu takipçilerin dikkatlerini çekmeyi nasıl sağlayabilirsiniz? IdeaSoft bunun için çok işinize yarayabilecek 11 pratik ipucu sunuyor.

Instagram'da satış yapmak rehberi: Instagramda satış yapmak isteyenlere öneriler

Başarılı bir sosyal medya kampanyası için 11 pratik ipucu

1. İşin henüz başındayken ailenizden ve arkadaşlarınızdan sayfanızı beğenmelerini rica edebilirsiniz.

2. Yarışmaları herkes sever. Yaratıcı yarışmalar düzenleyerek takipçilerinizin ilgilerini çekmeniz mümkün olabilir. Bu konuda daha önce paylaştığımız Facebook ve yarışma konusundaki yazımıza da göz atmanızı öneririz.

3. E-ticaret sitenize ve sitenizin bloğunuza sosyal medya hesaplarınızı içeren bir sosyal paylaşım özelliği eklemenizde fayda var. Pekçok e-ticaret sitesi sahibi, Facebook takipçilerinin büyük bir kısmını, bu yolla elde ettiğini söylüyor.

Eğer henüz IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile tanışmadıysanız şimdi tam zamanı. Hemen ücretsiz demo hesabına başvurun ve kazanmaya bugünden başlayın!

4. Facebook açılış sayfanıza dikkat çekici ve yaratıcı bir ‘karşılama videsu’ koymak, Facebook kullanıcılarının ilgisini çekmenizi sağlayabilir..

5. Sayfanızı beğenenlerin sayısını artırmak amacıyla e-ticaret sitenizin konusuna uygun ücretsiz bir e-kitap veya e-dergi hediye edebilirsiniz.

6. Bloğunuzda her yeni bir yazı yayımladığınızda, Facebook’da da paylaşmalısınız. Blog’unuzu günlük olarak takip etmeyen Facebook kullanıcıları ancak bu sayede yeni içeriklerinizden haberdar olabilirler.

7. E-ticaret sitenizin müşterilerine gönderdiği e-posta ve e-bültenlerin imza alanında Facebook sayfanızın bağlantısına yer vermek çok etkili olabilir..

8. Web siteniz ve blog sayfanızın en üstüne, "Facebook’ta bizi takip edin” şeklinde bir not eklemek, Facebook takipçi sayınızı artırmak için etkili bir call-to-action olacaktır.

9. Facebook’ta kaliteli ve ilgi çekici fotoğraflar paylaşmaya özen gösterin. Bu sayede ürünlerinizi Facebook üzerinde en uygun şekilde tanıtabilirsiniz. Fakat bundan daha önemlisi fotoğrafların Facebook üzerinde beğenilme ve tekrar paylaşıma oranlarının çok yüksek olması avantajını da kullanma imkanı elde etmiş olursunuz.

“Facebook

İlgili Yazı: Sosyal medya paylaşımı için en uygun zaman nasıl bulunur?

10. Facebook sayfanızda her gün, e-ticaret sitenizin ilgi alanı veya sitenizin dikeyi ile ilgili, haber değeri veya bilgilendirici bir paylaşımda bulunabilirsiniz.

11. Sayfanızı beğenmeleri karşılığında, Facebook kullanıcılarına ‘özel’ bir indirim yapabilir; bunu bir kampanya haline getirip, duyurarak çok sayıda takipçi kazanabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Buffer’ın müşteri hizmetlerinden alınacak 3 önemli ders
E-ticarette müşteri memnuniyeti, işin devamlılığı için oldukça önemli faktörlerden biridir. Mutlu müşterilerinizin olması, daha uzun süre ayakta durmanızı sağlayacağı gibi şirketinizin büyüyerek karlı bir hale gelmesine de...
28 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Küçük işletmeler için SMS pazarlama taktikleri
Pazarlama konusu söz konusu olunca, günümüzde e-ticaret firmalarının yararlanabileceği birçok farklı yöntem bulunuyor. SMS pazarlama da bu yöntemlerden biri. Kampanya ve fırsatlarla ilgili bilgi SMS’leri göndermek, günümüzde...
3 Ağustos 2016
Sinan Oypan
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır?
İnternetten el işi satışı nasıl yapılır, el emeği satış siteleri, el işi satış siteleri / blogları, el emeği satış yerleri yani pazaryerleri ve satacağınız ürünün piyasası neden araştırılmalıdır?El yapımı ürünler...
7 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan
Ücretsiz kargonun e-ticarette satışları artırmada nasıl bir etkisi var?
E-ticarette satışları artırmak için kullanılabilecek birçok yöntem ve strateji bulunuyor. Bunlardan biri de ücretsiz kargodan yararlanmak. Ücretsiz kargo hizmeti sunmak tüketicilerin satın alma kararlarına doğrudan etki eden...
9 Mart 2018
Sinan Oypan
Hedef kitlesi Z kuşağı olanlar için pazarlama ipuçları
Z kuşağı, 2020 yılından sonra dünya üzerindeki en büyük tüketici kitlelerinden biri olmaya başlayacak ve bu sebeple de markaların Z kuşağı ile şimdiden iyi bir iletişim kurmaya başlaması önemli. Z kuşağı, teknoloji ile...
1 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Reklam videoları hazırlarken nelere dikkat etmelisiniz?
Reklam videoları günümüzde kullanıcılara tarafından daha çok etkileşim aldığı için e-ticaret firmalarınca da sıklıklı kullanılmakta. Eskiden video reklamlar sadece televizyon ekranlarında görülebilmekteyken, gelişen teknoloji...
2 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler nelerdir?Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası ile ilgili bilmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda. Sepeti terk edenlere hatırlatma...
17 Ocak 2018
Sinan Oypan
Şirket kültürünüzün çökmesine neden olabilecek 4 durum
Bir şirketin sağlıklı bir şekilde ayakta durabilmesi ve uzun süreli olabilmesindeki en temel öğelerden biri de sağlam bir şirket kültürünün oluşturulmasıdır. Şirket kültürünün sağlam olması, şirket içindeki personelin...
31 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Landing Page nedir ve nasıl hazırlanmalıdır? - 2. Bölüm
Landing Page kullanımı e-ticaret sitelerinde önemli bir yere sahiptir ve doğru bir şekilde kurgulanan bu sayfalar geri dönüşümlerin artmasına yardımcı olur. Tasarımsal ve içerik olarak bu sayfaların hazırlanışında dikkat...
6 Eylül 2017
Sinan Oypan
E-ticarete Başlamak İsteyenler için Yol Haritası
E-ticarete başlamak isteyen herkes, birkaç gün içinde 7/24 online mağazasını açarak tüm Türkiye'ye satış yapmaya başlayabilir. Türkiye’de e-ticaret pazarı geçtiğimiz yıldan bu yana %39 büyüyerek 83,1 milyon TL’ye...
16 Temmuz 2020
Deniz Şahin
B2B’de geri dönüşümlerin düşmesine neden olan hatalar
B2B, B2C’ye kıyasla daha zor bir alandır; ancak hacim olarak bakıldığında B2B’ler üzerindeki işlem hacmi daha fazladır. B2B e-ticaret sitelerinin hazırlanışında ve yönetiminde yapılan bazı hatalar da bu işlem hacminin...
19 Ekim 2017
Sinan Oypan
Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
Geçtiğimiz günlerde ürün fotoğraflarınızın çekimlerini nasıl yapabileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi paylaşmıştık. Aşağıdaki bağlantılardan seriyi okuyabilirsiniz. Bu yazı serimizde ise ürün tanıtım videoları...
17 Mart 2017
Sinan Oypan