fbpx

Facebook reklam ve yönetimi için 7 ücretsiz araç

3 Ocak 2017
Sinan Oypan
Facebook reklam ve yönetimi için 7 ücretsiz araç

Facebook reklam yönetimi için 7 ücretsiz reklam aracını bu yazımızda sizlerle paylaşacağız. Gelin hep beraber bu 7 ücretsiz reklam ve yönetim aracına bakalım.

Facebook reklam yönetimi

Sosyal medya pazarlamasında Facebook’un, markalar için oldukça büyük bir önemi bulunuyor. Türkiye’de en çok kullanıcının yer aldığı sosyal mecra olması ve reklam modelleri konusundaki seçenekleri ile analitik özellikleri, Facebook’u bu alanda önemli bir mecra haline getiriyor.

Bu özellikleri nedeniyle de markalar, bu mecra üzerinde aktif bir şekilde yer alıyorlar. Bu platformdaki çalışmalardan daha fazla verim alabilmek için, bazı araçlardan yararlanmak gerekiyor. Hem analiz açısından hem de yaptığınız çalışmaların sonuçlarını görmek açısından bu araçlar oldukça etkili. Bu analizleri elle yapmak yerine, bir araçla yapmak işlerinizi daha da kolaylaştıracaktır. Bu araçlardan ücretsiz olanlarını bu yazıda sizinle paylaşacağız.

Başlıklara tıklayarak, ilgili aracın internet sitesine gidebilirsiniz.

Canva

Facebook üzerinde paylaşacağınız görselleri hazırlamak için Photoshop ya da benzeri yazılımlara ihtiyacınız yok. Herhangi bir tasarım geçmişiniz olmasa dahi, Canva üzerinden görsel çalışmalarınızı hazırlayarak, Facebook’ta paylaşıma hazır bir hale getirebilirsiniz. Bu konuda daha detaylı bilgi almak için “Canva ile görsel oluşturma” rehberimizi okuyabilirsiniz.

İdeasoft Facebook Store uygulaması

Müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerden biri de Facebook Store uygulaması. Bu eklentiyi kurduğunuzda, mağazanızı Facebook sayfanız ile eşleyebilir ve Facebook üzerinden satış yapabilirsiniz. Bu konu hakkında daha detaylı bilgi almak ve Facebook Store kullanımına başlamak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.

Facebook Store kurulumu

Facebook Timeline Contest

Facebook üzerinde yarışmalar düzenlemenize yardımcı olan bu araç ile etkileşimlerinizi artırabilir, takipçilerinizi ödüllendirebilirsiniz. Cümle tamamlama, Quiz, fotoğraf gibi farklı yarışmalar düzenleyebilirsiniz. Aynı zamanda araç, katılımcılar arasından rastgele bir kazanan seçmeniz için sizin için bu çalışmayı da yapıyor.

LikeAlyzer

Bu araç ise, sayfanızın potansiyelini ve ne kadar etkili olabileceğini analiz etmenize yardımcı oluyor. Sizin aktivitelerinizi inceleyerek, Facebook sayfanızın ne kadarlık bir potansiyeli olabileceği hakkında size bir analiz çıkartıyor.

Buffer

Facebook üzerinde gönderilerinizi ilerleyen zamanlar için planlamak istediğinizde Buffer’ı kullanabilirsiniz. Bu araç, ileriye yönelik planlar yapma konusunda size yardımcı olacaktır. Aynı zamanda, Buffer üzerinde bit.ly kısaltma servisi de kullanıldığı için, gönderilerinizin ne kadarlık bir etkileşim aldığını da Buffer üzerinden analiz edebilirsiniz. Ücretsiz profillerde, hesap başına 10 adet zamanlı gönderi yapabiliyorsunuz.

Facebook Ads Compass

Bu araç ise Facebook’taki reklam kampanyalarınızı analiz ediyor ve nelerin işe yaradığını, nelerin ise işe yaramadığını size bir rapor halinde sunuyor. Bu araç sayesinde, verdiğiniz reklamların ne kadar etkili olduğunu ve neleri değiştirmeniz gerektiğini öğrenebilirsiniz.

“Facebook

Pagemodo

Pagemodo, fazla bütçesi olmayan küçük şirketler için sosyal medya pazarlaması konusunda fırsatlar sunuyor. Bu araç ile kapak fotoğrafı düzenleyebilir, yarışma düzenlemeleri yapabilir, gönderilerinizi planlayabilir ve yaptığınız organik ve reklam içeriklerinin analizini yapabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Şirket ismi belirlemek | Dikkat etmeniz gerekenler!
Şirket ismi belirlemek | Dikkat etmeniz gerekenler!
Şirket ismi belirlemek şirket kuruluşunda çok önemli bir yere sahiptir. Şahıs şirketi isimleri / limited şirketi isimleri / ingilizce şirket isimleri / şahıs şirketi ingilizce / uluslararası şirket isimleri, şirket isimleri...
23 Kasım 2019
Sinan Oypan
Kendi işinizi en az maliyetle nasıl kurabilirsiniz?
Kendi işinizi en az maliyetle nasıl kurabilirsiniz?
Girişimci olmak isteyenleri en çok düşündüren konulardan biri de girişimlerine ya da projelerine finansman bulmak. Birçok girişimci elinde yeterli sermaye olmamasından dolayı işlerini finanse edemeyecekleri için, bu projelere...
19 Haziran 2016
Sinan Oypan
Youtube izlenme süresini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Youtube izlenme süresini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Video içeriklerin popülerleşmesiyle beraber Youtube içeriklerine olan ilgi de artmaya başlıyor. Bu noktada da Youtube izlenme süreleri, markalar için ölçümlenmesi gereken bir metrik halini almaya başlıyor. Youtube videolarının geri...
6 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sepete Ekle butonunuzun tasarımını yaparken dikkat etmeniz gerekenler
Sepete Ekle butonunuzun tasarımını yaparken dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret sitenizde satış yaparken geri dönüşümlerinizde en önemli göreve sahip ögelerden biri “Sepete Ekle” butonudur. İlk etapta üzerinde çok düşünülmese de tüketicilerin ürünle etkileşime girme ve ürünü satın alma...
22 Şubat 2019
Sinan Oypan
Siteden ayrılanlara gösterebileceğiniz kampanya örnekleri
Siteden ayrılanlara gösterebileceğiniz kampanya örnekleri
Siteden ayrılan kullanıcıları, e-ticaret sitenizde tutabilmek ve onlardan bir geri dönüşüm alabilmek için kullanabileceğiniz bazı kampanya örnekleri bulunuyor. Bu kampanyalar, kullanıcıyı sitede tutmak ve onları belli bir eyleme...
10 Haziran 2019
Sinan Oypan
E ticaret SEO nasıl yapılır? - 2019
E ticaret SEO nasıl yapılır? - 2019
E ticaret SEO çalışmaları, organik olarak trafik alarak sitenize daha fazla ziyaretçi çekmek ve geri dönüşümlerinizi artırmak için oldukça önemlidir. E-ticarette SEO söz konusu olduğunda yapılabilecek birçok çalışma bulunuyor....
6 Kasım 2019
Sinan Oypan
İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak
İnternet Üzerinden Supplement Satışı Yapmak
Supplementlerin doping olarak görülmesinin hala tam olarak önüne geçilmediği günümüzde, bir o kadar da kullanıcısının olması online supplement satışı yapan site açmak için iyi bir fikir olabilir. Önyargıları olan kullanıcılar...
2 Ağustos 2017
IdeaSoft
Mobil site yüklenme hızını artırmak için neler yapabilirsiniz?
Mobil site yüklenme hızını artırmak için neler yapabilirsiniz?
Web site hızının yanı sıra web sitenizin mobildeki açılma hızı da kullanıcı deneyimini önemli bir şekilde etkileyeceği için üzerinde durulması gereken bir konudur. Kullanıcıların mobil kullanım alışkanlıklarının artması...
13 Nisan 2018
Sinan Oypan
Mutlaka bilmeniz gereken 20 blog yazma ipucu
Mutlaka bilmeniz gereken 20 blog yazma ipucu
E-ticarette blog yazma, organik ve sosyal yönlendirme trafiği için etkili olduğu gibi tüketicileri satışa yönlendirmek için de önemli çalışmalardan biridir. Blog çalışmalarıyla aynı zamanda e-ticaret sitenizi de düzenli olarak...
6 Aralık 2019
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?
E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?
Pazaryeri entegrasyonu için e-ticarette bir bütünü oluşturan parçalardan bir tanesi diyebiliriz. Pazaryeri entegrasyonları e-ticaret sitenizi dilediğiniz bir online pazaryerine entegre etmenizi sağlar. İşinize özel bir e ticaret sitesi...
7 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticarette lojistik yönetimi nedir ve neden önemlidir?
E-ticarette lojistik yönetimi nedir ve neden önemlidir?
Online bir mağaza sahibi olduğunuzda, sadece ürünlerinizi site üzerinde sergilemeniz ve müşterilerle iletişime geçerek, pazarlama çalışmaları yapmanız yeterli değildir. Tüm bu çalışmaların başarılı bir şekilde...
16 Şubat 2018
Sinan Oypan
Online pazar yerleri mi yoksa kendi e-ticaret siteniz mi avantajlı?
Online pazar yerleri mi yoksa kendi e-ticaret siteniz mi avantajlı?
Online pazar yerleri / online pazar yeri mi daha avantajlı yoksa kendi e ticaret siteniz mi daha avantajlı? Gelip hep birlikte bu sorunun cevabını arayalım. İnternet üzerinden satış yapmanın birçok farklı yolu bulunuyor. Kendi...
22 Ocak 2018
Sinan Oypan