Tepe Çağrı Merkezi


Tepe Çağrı Merkezi ile olan kampanyamızın süresi dolmuştur.


Tepe Çağrı Merkezi Hakkında

2010 yılında Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. bünyesinde müşteri memnuniyetini yönetmek, yeni müşteriler kazanmak, sunulan ürün ve hizmetlerle ilgili talepleri karşılamak ve şikâyetleri çözümlemek amacıyla kurulan Tepe Çağrı Merkezi, kısa sürede sektörde fark yaratmayı başarmıştır.

Ankara, İstanbul ve Isparta lokasyonlarında güçlü teknolojik ve çift yedekli altyapısı ile faaliyetlerini sürdüren Tepe Çağrı Merkezi, alanında uzman 1000+ kişilik kadrosu ile müşterilerinin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunmaktadır.

Çağrı Merkezi hizmeti; gelen çağrıların yanıtlanmasının çok ötesinde, dış aramalar, haklı çalışan hattı, tele-satış, teknik servis, şikâyet ve müşteri memnuniyet yönetimi gibi katma değerli birçok hizmeti de kapsamaktadır. Müşterileriniz 7/24 Tepe Çağrı Merkezi'ne ulaşarak sorun, talep, şikâyet ve önerilerini iletebilmekte ve bunlara anlık geri bildirim alabilmektedir. Tepe Çağrı Merkezi, 6 farklı dilde hizmet vermektedir.

Tepe Çağrı Merkezi;

  • %100 yerli sermaye
  • Esnek ve teknolojik çözümler
  • Yenilikçi ve şeffaf yapı
  • 3 büyük ilde yüksek hizmet kalitesi
  • Çift yedekli ve teknolojik altyapı
  • Güçlü referanslar
  • Uzman kadro
  • Müşteri odaklı, hızlı, esnek ve butik çözümler
  • Türkçe, İngilizce, Arapça, Fransızca, Rusça ve Almanca dilleri

ile hizmetinizdedir.


IdeaSoft & Tepe Çağrı Merkezi İş Birliği Fayda ve Avantajları

Tepe Çağrı Merkezi'nden ihtiyaçlarınız doğrultusunda belirlenen hizmetlerde %10 indirim imkanı.
Global çapta firmalar tarafından müşteri deneyimlerini analiz ederek memnuniyet ölçümü sağlamak için uygulanan Net Promoter Score (NPS)-Net Tavsiye Skoru raporu da sizin için ücretsiz.

Net Tavsiye Skoru Nasıl Hesaplanır?

1. Her çağrı sonrasında, çağrı merkezini arayan kişiye sistem bir anket araması gönderir.

2. Marka ile edindiği tecrübeden oluşan memnuniyetini 1-5 arasında puanlaması istenir.

3. Global hesaplama yöntemi ile markanızın ‘Net Tavsiye Skoru’ ortaya çıkarılır.

4. Hedef ve planlamalarınızı skordan çıkan sonuçlara göre yönlendirebilirsiniz.

Net Tavsiye Skorunun Faydası Nedir?

Tepe Çağrı Merkezi sizler adına müşterilerinize memnuniyet araştırması yapabilir, böylece firmanızı tercih edenlerin memnuniyet oranını ölçebilir. Siz de müşteri deneyiminin gerçek sonucuna ulaşarak doğru aksiyonlar alabilirsiniz.


Kimler Faydalanabilir?

Müşteri memnuniyetinde profesyonel bir hizmete ihtiyaç duyan tüm IdeaSoft kullanıcıları 31 Aralık 2022 tarihine kadar kampanyadan faydalanabilir.


Tepe Çağrı Merkezi Kullanım Alanları

  • Satış & Pazarlama: Kampanya Aramaları, Satış Sonrası Destek Hizmeti, Müşteri Memnuniyet Aramaları, Sosyal Medya Şikayet Yönetimi, Info & Web Formları Takibi, Web Chat & Canlı Destek, Ürün Geri Bildirim Hattı
  • Muhasebe & Finans: Tahsilat ve Mutabakat Aramaları
  • İnsan Kaynakları: Çalışanlar için Etik Personel Geri Bildirim Hattı, Çalışan Memnuniyet Aramaları
  • Üst Yönetim: Objektif, Filtrelenmemiş Detaylı ve Sistematik Raporlar, Günlük, Haftalık ve Aylık Değerlendirme Raporları, Ürün ve Hizmet Geliştirme Raporları, En Çok Aranan Ürün - Şikâyet Edilen Konu vb. Raporlamalar

Tepe Çağrı Merkezi Fayda ve Avantajları

  • Çağrı kaybı yaşamazsınız.
  • Çoklu ulaşım kanallarından sağlanan müşteri iletişimini 7/24 sağlayabilirsiniz. Gelen talep ve şikayetleri anında kayıt altına alarak, ilk seferde çözümleyebilirsiniz.
  • İptal, iade, değişiklik sürecini profesyonel biçimde yönetebilirsiniz.
  • Sosyal medya platformlarından müşterilerle iletilen soruları ve yorumları, belirlenen kriterler çerçevesinde CRM ile izleyebilir ve profesyonel şekilde yanıtlayabilirsiniz.
  • Farklı müşteri segmentlerine özel temsilci atayabilirsiniz.
  • En kolay şekilde alanında yetkin ve profesyonel kişilerden oluşan bir müşteri hizmetleri kadrosuna sahip olursunuz.
  • Şeffaf, objektif, sade/anlaşılır ve aksiyon alınabilecek raporlara kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
  • Anlık ve karşılaştırmalı performans takibi yapabilirsiniz; servis seviyesi, verimlilik takibi ve KPI yönetimini kolaylıkla ölçer ve yönetirsiniz.
  • Çağrı merkezinin operasyonel detayları ile uğraşmak zorunda kalmadan kendi işinize odaklanabilirsiniz.
  • Acil durumlarda Tepe Çağrı Merkezi'nin yedekli lokasyonundan kesintisiz ve ücretsiz yararlanabilirsiniz.
  • Yönetim, kira, eğitim ve kalite değerlendirme gibi iç kaynaklarınızı başka etkinlikler için kullanabilirsiniz.
  • Teknolojik alt yapı yatırım/bakım ve lisans yenilemesi yapmak zorunda kalmazsınız.
  • Müşteri verileri, ses kaydı ve rapor bilgileri sizin için arşivlenir, bilgi güvenliği politikalarıyla verileriniz güven altında saklanır.

Nasıl Başvururum?

E-ticaret sitenizin müşteri memnuniyetinde üst düzey bir yönetim ve çağrı merkezi hizmetinde avantajlı fiyatlardan faydalanmak için siz de "Hemen Başvur" butonuna tıklayarak talebinizi hızlıca Tepe Çağrı Merkezi’ne iletebilirsiniz. Başvurunuz sonrasında Tepe Çağrı Merkezi müşteri temsilcileri en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

Firma bilgileri
  • Web Sitesi: tepecagrimerkezi.com.tr
  • Ücretlendirme Şekli: Aylık
  • Fiyat: %10 indirimli
  • Geçerlilik Tarihi: 31.12.2022
Ekran görüntüleri