Barilliance

Firma Bilgileri
Geliştirici Araçlar
Barilliance
İstanbul
Screenshots

Barilliance Hakkında

Barilliance, eksiksiz bir e-ticaret kişiselleştirme motorudur. Tetiklenmiş e-mail, müşteri koruma, web önerileri, site içi ve mail kişiselleştirme gibi fonksiyonları ile birçok hedefleme seçeneğini müşterilerine sunar.

2009’da kurulan Barilliance; küresel bazda 35+ Ülke de hizmet vermekte olup, ABD, İngiltere, Avustralya, İsrail, İspanya, Fransa, Türkiye ve Hollanda’da yerel ofisleri bulunmaktadır. Bu anlamda, benzer ürün ve hizmetlere göre know-how ve algoritma bazında önemli bir yetkinliğe sahiptir.

Barilliance Entegrasyonu

Tüm ürünler için tek satırlık kod entegrasyonu yeterlidir ve IT desteğine minimum ihtiyaç duyulur.

Kullanım Alanları

E-ticaret firmaları Barilliance platformu sayesinde kullanıcıya özel dijital pazarlama deneyimleri sunarak dönüşüm oranlarını arttırabilirler.

Çözümler:

Ürün Tavsiyeleri

Sitenizin kimliğine göre şekillenebilen 20+ Tavsiye Modülü.

Örneğin ; Tavsiye alanlarını sitenizin kimliğine göre şekillendirebilir, her sayfada farklı şekillerde tavsiye alanları oluşturabilir, fiyat tercihine göre tavsiye algoritması ile kullanıcılara baktığı ürünlerin fiyatlarına eşdeğer ürünleri tavsiye modülünde kullanabilir, müşterinin ölçü tercihlerini bile öğrenen akıllı algoritma ile kişiye özel deneyimler sunabilirsiniz.

E- Bülteninizi de Kişiye Özel Hale Getirin

Tüm e-posta servis sağlayıcıları ile entegre çalışabilen Barilliance ile E-bültenlerinizi de kişiye özel hale getirebilirsiniz.

Müşteri, e-bülteni açtığında tavsiyeler gerçek zamanlı çalışır ve anlık olarak tavsiye algoritması kullanıcının geçmiş davranışlarına göre çalışmaya başlar.

Sepet Terk E-Postaları ve Çok daha Fazlası

Sadece sepetten çıkmış kullanıcılar değil, ürün inceleme terk e-postaları, geçmiş alışveriş (online ve mağaza ) Çıkış e-mail kayıt pop-up, stokta hatırlatmaları, geri bildirim formları.

Sitenize giren kullanıcıların sadece küçük bir bölümü siteye kayıtlı olarak dolaşır. Site içi kayıtlı müşteri oranı ise %2’dir. Barilliance Booster login olmamış müşterilerinizi de tanır ve gönderdiğiniz e-maillerden siteye gelen ziyaretçileri login olmasalar dahi otomatik olarak tanır.

Site İçi Kişiselleştirme
  • Sitenizi ziyaret eden kullanıcılara özel hava durumuna göre farklı içerikler,
  • Coğrafi ve ziyaret sayısına göre farklı görseller,
  • Bir müşteri ürün adınızı kopyalamaya çalışırsa “Başka yerde arama, en uygun fiyat bizde” uyarıları,
  • “Hoş geldin” indirimleri , “Hoş geldin” mesajları,
  • “Message Bar” ile her türlü mesajınızı responsive olarak tüm cihazlarda anında yayınlayarak, isterseniz belli kaynaklardan gelen müşterilere özel karşılamalar yapabilirsiniz.
  • LIVE Notification ile Sosyal Satın Alma Baskısı Yaratan Tavsiye Modülü

    Aciliyet hissi ile satış baskısı yaratan tavsiye modülü ile sitenize ürünlerinize kaç kişinin baktığı, satın aldığı bilgileri ile başkalarının ikna gücünü kullanın.

    Kanıtlanmış geri dönüş, Müşteriler diğer müşterilerin tercih ettiği ürünleri daha güvenle satın alıyorlar.

    “Retention” Ürünü

    Barilliance Retention ile müşterilerinizi takip edin! Oluşturduğunuz farklı özelliklerde etkileşimde bulunan müşteri segmentleri ile kişiselleştirilmiş e-postalar yaratıp ve A/B testleri yapabilirsiniz.

    Faydaları ve Avantajları

    Barilliance platformu ile e-ticaret siteleri;

  • Site içi kişiselleştirme ile dönüşüm oranlarını ve satışları artırabilir.
  • Sepet ya da ürün sayfasından çıkan kullanıcılara kişiselleştirilmiş yüksek dönüşüm oranlı emailler yollayabilirler.
  • Kullanıcıya özel deneyimler sunarak dönüşüm oranlarını ve müşteri sadakatını artırabilirler.
  • Satın alma sürecinin her aşamasında gerçek zamanlı mesajlarla müşterilerine kişiye özel dijital deneyimler sunabilirler.
  • “Canlı Modu” ile kullanıcılara güven yaratıp, satın alma baskısı oluşturabilirler.
  • Çapraz cihaz tanıma teknolojisi ile müşterilerinize alışveriş süreçlerinde diğer cihazları ile gezdikleri ürünleri listeleyebilirler.
  • Siteden çıkmak isteyen müşterilere gezdiği veya sepette bıraktıkları ürünleri hatırlatabilir.
  • Bunlarla birlikte coğrafi, ziyaret sayısına ve hatta hava durumuna göre hedefleme yapabilirler.
  • Nasıl Başvururum?

    Müşterilerinize kişiye özel dijital alışveriş tecrübeleri sunmaya başlayarak dönüşüm oranlarınızı artırmak ve dijital pazarlama harcamalarınızı optimize etmek için yukarıdaki “Hemen Başvur” butonuna tıklayarak Barilliance ile iletişime geçebilirsiniz.