Üyelerin Destek Talebi Oluşturması

Müşterileriniz, sizinle yazılı irtibata geçmek için Destek Talebim başlığı altında yazılı kayıt oluşturabilirler. Üyeniz siteye giriş yaptıktan sonra Hesabım alanına tıklayarak gelen sayfada Destek Taleplerim başlığı altından Yeni Destek talebi Ekle diyerek yeni talep oluşturabilir. Oluşturulan talepleri ve sizlerden gelen yanıtları görmek, yanıta cevap dönmek içinse Destek Taleplerim başlığına tıklayabilir.

Müşterinizi, mavi konuşma balonuna tıklayarak Destek Talebi Detayları alanından konuşmanın içeriğini görebilir, sağında bulunan X butonuyla da Destek Talebini Kapat diyerek görüşmeyi sonlandırabilir. Destek Talebi Detayları alanına tıkladığında sizin cevabınızı görebileceği ve sizlere yanıt dönebileceği ekran açılmış olacaktır.

Sizler de panelden destek taleplerinizi kontrol edebilirsiniz. Bunun için Üye ve Bayiler > Destek Talepleri altından müşterilerinizin açtığı kaydı görebilirsiniz.

Müşterinizin yanıtının üzerine tıklayarak yukarıda yer alan Yanıt Ekle butonuna basarak yanıt dönebilirsiniz. Kaydın en sağında Bekleme yazan kısma tıklayarak destek talebini kapatma işlemini sizler de gerçekleştirebilirsiniz.

Yanıt eklediğinizde aşağıdaki gibi bir cevaplar satırı çıkacaktır. Müşterinizin ve sizin yanıtlarınız sıralanacaktır.

Destek talebi oluşturmak için tıklayın. IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın. IdeaSoftE-ticaret Paketleri

Şu anda okuduğunuz makale

  • Üyelerin Destek Talebi Oluşturması

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular