Risk Kriterlerini düzenlemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz..
Erişim
Panelinizden Siparişler>Risk Kriterleri alanından Risk Kriteri Ekle bölümüne tıklayarak düzenleyebilirsiniz.
Risk Kriteri Ekleme
Risk Kriterleri, müşterilerinizi kara listeye ekleyeceğiniz bölümdür. Örneğin sitenizden kapıda ödeme ile siparişler verip iade eden veya verdiği siparişleri sürekli iptal eden müşterileriniz için sistemin size uyarı vermesini istediğiniz kişileri bu alana ekleyebilirsiniz. Bu alandaki düzenleme için daha önce sipariş vermiş müşterilerinizi de ekleyebilirsiniz.
Risk Kriteri Ekle butonuna tıkladıktan sonra ad/soyad, e-mail, sabit ve cep telefonu, TC no, IP, Vergi no ve Not kriterlerinden en az birinin doldurarak ekleme yapabilirsiniz. Eklediğiniz bu bilgilere sahip olan kişi örneğin sadece mail adresi,TC numarası, cep numarası vb. kriterlerden birini girerse sipariş esnasında detay olarak riskli bilgisi görünecektir. Risk kriteri eklediğiniz bir kişi sitenize tekrar sipariş verdiğinde, sipariş detaylarında Bu sipariş oluşturduğunuz XX ID'li risk kriteri gereği 'riskli' olarak işaretlenmiştir şeklinde uyarı görünecektir.
Sipariş Üzerinden Risk Kriteri Ekleme
Sipariş verilen müşterinizi Risk Kriterine eklemek için müşterinizin verdiği siparişin detayına girmelisiniz. Burada Sipariş Detayı alanının en alt bölümünde bulunan Riskli sipariş kriteri olarak ekle butonuna tıklamalısınız.
Destek talebi oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın.
IdeaSoftE-ticaret Paketleri
Şu anda okuduğunuz makale
- Risk Kriterleri
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıSık sorulan sorular
E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular