Sık sorulan sorular
İlgili sipariş başarılı olması durumunda Siparişler > Siparişler alanına düşmektedir. Olası durumunda
Bankanın anlık olarak yanıt dönmeme, kesinti durumunda ilgili siparişiniz Sonuçlanmamış ödemeler alanına düşebilmektedir.
Siparişler sayfasında filtre aracılığı ile ödeme durumunu sonuçlanmamış ödemeler seçerek kontrol edebilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın.
IdeaSoftE-ticaret Paketleri
Şu anda okuduğunuz makale
- Ödeme aldım ancak siparişimi panelde göremiyorum?
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıKonu anlatımları
E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.
Konu Anlatımları