Ödeme aldım ancak siparişimi panelde göremiyorum?

İlgili sipariş başarılı olması durumunda Siparişler > Siparişler alanına düşmektedir. Olası durumunda
Bankanın anlık olarak yanıt dönmeme, kesinti durumunda ilgili siparişiniz Sonuçlanmamış ödemeler alanına düşebilmektedir.


Siparişler sayfasında filtre aracılığı ile ödeme durumunu sonuçlanmamış ödemeler seçerek kontrol edebilirsiniz.

Destek talebi oluşturmak için tıklayın. IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın. IdeaSoftE-ticaret Paketleri

Şu anda okuduğunuz makale

  • Ödeme aldım ancak siparişimi panelde göremiyorum?

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Konu anlatımları

E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.

Konu Anlatımları