Hatalı Ödemeler

Hatalı ödemelerinizi görüntüleyebilmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz..

Erişim

Panelinizden Siparişler>Siparişler alanından Filtreler bölümüne tıklayarak açılan sayfada Ödeme Durumu>Hatalı Ödemeler alanından görüntüleyebilirsiniz.

Hatalı Ödemeler

Bu alanda Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde başarısız sonuçlanan işlemler, alınan hatalarla beraber görüntülenir. Bu alanı sık sık kontrol ederek başarısız işlem yapan müşterilerinize aldıkları hatayla ilgili geri dönüş yapabilir, yardımcı olabilirsiniz. Sanal pos ile yapılan alışverişlerde, müşterinizin karşılaştığı hata kodlarını inceleyebilirsiniz.

Bu alanda müşterilerinizin karşılaştığı hatalar genel olarak;

  • Kart limiti yetersiz,
  • 3D şifresi yanlış,
  • Günlük alışveriş limiti aşılmış,
  • Kart bilgileri yanlış,
  • Sanal pos kurulumunuzdaki olumsuz durumlar.

gibi nedenlerden dolayı gerçekleşebilir. Hatalı ödeme kayıtlarındaki kodlar banka tarafından verildiği için detaylı bilgi için bankanız ile görüşebilirsiniz.

Destek talebi oluşturmak için tıklayın. IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın. IdeaSoftE-ticaret Paketleri

Şu anda okuduğunuz makale

  • Hatalı Ödemeler

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Sık sorulan sorular

E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.

Sık Sorulan Sorular