Hatalı ödemelerinizi görüntüleyebilmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz..
Erişim
Panelinizden Siparişler>Siparişler alanından Filtreler bölümüne tıklayarak açılan sayfada Ödeme Durumu>Hatalı Ödemeler alanından görüntüleyebilirsiniz.
Hatalı Ödemeler
Bu alanda Kredi kartıyla yapılan alışverişlerde başarısız sonuçlanan işlemler, alınan hatalarla beraber görüntülenir. Bu alanı sık sık kontrol ederek başarısız işlem yapan müşterilerinize aldıkları hatayla ilgili geri dönüş yapabilir, yardımcı olabilirsiniz. Sanal pos ile yapılan alışverişlerde, müşterinizin karşılaştığı hata kodlarını inceleyebilirsiniz.
Bu alanda müşterilerinizin karşılaştığı hatalar genel olarak;
- Kart limiti yetersiz,
- 3D şifresi yanlış,
- Günlük alışveriş limiti aşılmış,
- Kart bilgileri yanlış,
- Sanal pos kurulumunuzdaki olumsuz durumlar.
gibi nedenlerden dolayı gerçekleşebilir. Hatalı ödeme kayıtlarındaki kodlar banka tarafından verildiği için detaylı bilgi için bankanız ile görüşebilirsiniz.
Destek talebi oluşturmak için tıklayın.
IdeaSoft Destek Sistemi
IdeaSoft e-ticaret çözümlerini incelemek için tıklayın.
IdeaSoftE-ticaret Paketleri
Şu anda okuduğunuz makale
- Hatalı Ödemeler
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıSık sorulan sorular
E-ticaret panelinin kullanımı ile alakalı en çok merak edilip, sık sorulan soruları ve cevaplarını okuyabilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular