E-ticaret sitenizde kullanabileceğiniz e-ticaret çözümleri

28 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticaret sitenizde kullanabileceğiniz e-ticaret çözümleri

E-ticaret çözümleri e-ticarete yeni başlayanlar için işlerini kolaylaştıracak birçok hizmeti içinde barındırıyor. E-ticaret; girişimciler, yeni iş kurmak isteyenler ve işini e-ticarete taşımak isteyenlerin tercih ettiği dijital dönüşümün en önemli yansıması. Elbette online mağazacılığa geçiş pek çok kişi tarafından bazı endişeleri de beraberinde getiriyor. İşletmelerin dijitalleşme gerekliliğinin bir getirisi olan e-ticaret dünyası çoğu kişi tarafından bilinmezliklerle dolu… Bu da elbette bazı endişelerin duyulmasına neden oluyor. Bugün kişilerin e-ticarette endişe duyduğu bazı konulara karşı e-ticaret çözümleri sunacağız.

Sanal mağaza yönetimi

E-ticaret site yönetimi pek çok ayrı alanı barındırıyor. Ürün yönetimi, ürün fiyatlandırması, sipariş yönetimi, kargo yönetimi, satış sonrası hizmetler gibi pek çok sayıda ilgilenmeniz gereken alan bulunuyor. Dijital dünyada işler hızlı ilerliyor ve sizin de bu hızlı akışa ayak uydurmanız gerekiyor. Fakat bu endişelenmeniz için bir neden değil.

Çözüm: Online mağaza yönetiminizin kolay ve sorunsuz işlemesi için öncelikle koordineli ve planlı bir işleyişe ihtiyacınız var. Tüm site alanlarınızı yönetebileceğiniz e-ticaret yönetici panelizin gelişen teknolojiye uygun dizayn edilmesi, kullanıcı dostu bir arayüzü olması da işlerinizin hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayacaktır. E-ticaret altyapısını tercih edeceğiniz firma bu yüzden oldukça önemlidir.

IdeaSoft E-ticaret Paketlerini tercih ettiğinizde kullanıcı dostu yönetim panelizin tüm kullanım detaylarının eğitimi sizlere verilir. Böylece kilit noktaları öğrenerek sitenizi bilinçli bir şekilde yönetebilirsiniz. 15 gün denemek için tıklayın.

Satış ve müşteri kaygısı

E-ticaret sektöründe siteye trafik almak, site terk edilme oranlarının az olması, site ziyaretçilerinin müşteriye dönüşmesi ve sonrasında kalıcı müşteri olması uzun ve zorlu bir süreç gibi görünebilir. Tüm bu süreçlerin doğru bir şekilde yürütülememe endişesi e-ticarete adım atacak ya da sektördeki kişileri olumsuz etkileyebiliyor. Fakat bu sorunların üstesinden e-ticaret paketiniz ile birlikte sizlere sunulan e-ticaret çözümlerini değenlendirerek gelebilirsiniz.

Çözüm: E-ticaret sitenizin kurulumundan, diğer hizmetlere kadar kaliteli ve profesyonel bir şekilde ortaya çıkması ilk adım olarak önemlidir. E-ticaret sitenizin teknik ve hizmet olarak yetersiz olması müşteri kazanımınızı olumsuz etkileyebilir.

Online mağazanızı tıpkı fiziki bir mağaza gibi düşünmelisiniz. Sitenize gelen ziyaretçilerinizin aradığını kolaylıkla bulmasını sağlamalısınız. Ürün açıklamaları, fiyatı, kargo ücreti, ödeme bilgilerinizi açık bir şekilde göstermelisiniz.

Kolay navigasyonlu ve kullanıcı dostu bir tasarım ile ziyareçilerinizin karşısına hem mobilde hem de bilgisayar ortamında çıkıyor olmalısınız. Sepette satın alma işleminin gerçekleşmesi için güvenli ve kolay bir ödeme sistemi sunmalısınız. Şeffaf, adımları olabildiğinde az ve güvenli ödeme seçenekleriyle kullanıcıların karşısına çıkmalısınız.

İlgili rehber: E-ticarette site trafiği nasıl artırılır?

İlgili rehber: Müşteri sadakati neden önemli ve nasıl kazanılabilir?

Sosyal varlığı güçlendirme

Takipçilerle etkileşim kurmak, yeni müşterilere ulaşmak veya marka bilinirliği oluşturmak konusunda sosyal medyanın payı büyük. Ücretsiz olarak tanıtım yapabileceğiniz, hedef kitlenizi yakalayabileceğiniz bir platform olan sosyal medyayı etkin kullanma konusunda bazı endişeleriniz bulunuyor olabilir. Yeni bir oluşumu sosyal medyada var etmek kolay bir iş olmasa da imkansız değil.

Çözüm: Öncelikle Instagtam, Youtube, Facebook, Linkedin, Twitter gibi sıkça kullanılan mecralarda mutlaka yerinizi alın. E-ticaret sitenizde sosyal ağ bağlantılarınızı yapın. Sosyal ağlardaki takipçilerinizi artırmak için e-ticaret sitenizden alışverişe teşvik edecek çalışmalara yönebilirsiniz. Ürün tanıtımları, fiyat bilgileri, kampanya duyuruları, ödeme, kargo bilgilerinizi sosyal medyada anlatabilirsiniz.

İlgili rehber: Başarılı bir sosyal medya kampanyası nasıl yapılır?

Reklam yönetimi

E-ticaret sitenizi açtıktan sonra en önemli çalışma pazarlamadır. Pazarlama stratejilerinizin en önemli aracı olan reklamlarınızı doğru yönetmek ise sizi endişeye sürükleyebilir.

Çözüm: E-ticaret sitenizi tanıtmak ve satış yapabilmek için hedef kitlenize görünür olmanız, onların karşısına çıkıyor olmanız gerekir. Bu yüzden de reklam çalışmaları olmazsa olmazdır. Reklam çalışmalarınız için profesyonel destek alabileceğiniz gibi farklı pazarlama tekniklerini siteniz için siz de yürütebilirsiniz. Aşağıdaki linkten kullanabileceğiniz pazarlama tekniklerini linkini okuyabilirsiniz.

İlgili rehber: Online satış siteleri için 12 satış pazarlama tekniği!

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

E-ticaret firmaları hızlı büyüme ile nasıl baş edebilirler?
E-ticaret firmaları hızlı büyüme ile nasıl baş edebilirler?
E-ticaret firmaları için en sevindirici durumlardan biri de büyümedir. Bu şirketin ve yapılan işlerin başarılı olduğunun bir göstergesi olarak algılanabilir. Tabii ki bir de hızlı büyüme durumu bulunuyor. Sevindirici olarak...
13 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticarette otomatik mail gönderimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
E-ticarette otomatik mail gönderimi ile ilgili bilmeniz gerekenler
Otomatik mail gönderimi, e-ticaret sitenizin e-posta listesine abone olmuş kişilere belli periyotlarda, belli konseptler üzerinden e-posta gönderimleri yapmanıza yardımcı olur. 3. parti e-posta yazılımlarıyla bu otomatik mail...
16 Şubat 2019
Sinan Oypan
Instagram TV'yi pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram TV'yi pazarlama çalışmalarınızda nasıl kullanabilirsiniz?
Instagram TV (IGTV), son dönemlerde markaların yönelmeye başladığı ve videolarla takipçilerine farklı içerikler sundukları bir alan olmaya başladı. Instagram TV gibi sosyal televizyonlar, 2019’da sosyal medya trendleri arasında yer...
13 Aralık 2018
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları neden mobil reklamlara önem vermeliler?
E-ticaret firmaları neden mobil reklamlara önem vermeliler?
Mobil e-ticaret firmaları için birçok farklı açıdan önemli bir hal alıyor. Mobile uyumlu e-ticaret sitelerinin yanı sıra artık mobil cihazlarda gösterilen reklamlar da e-ticarette önemli bir yere sahip. Mobil kullanıcılara odaklı...
23 Şubat 2018
Sinan Oypan
Mobil e-posta tasarımında dikkat etmeniz gerekenler
Mobil e-posta tasarımında dikkat etmeniz gerekenler
Mobil e-posta tasarımına sahip olmak e-posta pazarlamada, gönderilen içeriklerin daha fazla etkileşim almasını ve okunma oranlarını artırmasını sağlayacaktır. Bunun nedeni ise, e-posta kullanımında mobil cihazların etkisinin bir...
24 Haziran 2016
Sinan Oypan
Kargo sürecinde müşterileri mutsuz eden 3 durum
Kargo sürecinde müşterileri mutsuz eden 3 durum
E-ticarette müşteri memnuniyetini sağlamak için en önemli unsurlardan biri de kargo ve kargo sürecinin yönetilmesi. Bu süreçte sorun yaşanmaması ve mümkün olan en kısa sürede kargonun, alıcıya teslim edilmesi, müşterilerin...
24 Aralık 2016
Sinan Oypan
Durum analizi nedir ve e-ticaret şirketleri içi neden önemlidir?
Durum analizi nedir ve e-ticaret şirketleri içi neden önemlidir?
E-ticaret şirketinizi büyütmek ve daha iyi yönetmek için yapmanız gereken çalışmalardan biri de durum analizi yapmaktır. Durum analizi yapmadan şirketinizin geçmiş durumu göremez ve gelecek planlarınızı hazırlayamazsınız....
23 Ocak 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya içerik takvimi nasıl oluşturulur?
Sosyal medya içerik takvimi nasıl oluşturulur?
Sosyal medya pazarlamada belli bir stratejinin ve düzenin olması, bu alandaki çalışmalarınızdan daha fazla verim almanızı sağlayabilir. Birçok e-ticaret firmasının yaptığı hatalardan biri de sosyal mecralarda bir içerik takvimi...
8 Haziran 2016
Sinan Oypan
Yeni bir e-ticaret sitesine ihtiyacınız olduğunu gösteren 5 durum
Yeni bir e-ticaret sitesine ihtiyacınız olduğunu gösteren 5 durum
E-ticaret sektörünün değişen dinamiklerine ayak uydurmak için, belli zaman aralıklarında sitenizin güncellenmesi gerekmektedir. Kimi zamanlar da ise mevcut e-ticaret siteleri, yeni gelişmeleri destekleyemediği için yenilenmeye ihtiyaç...
28 Mart 2017
Sinan Oypan
İnternetten Kıyafet Satmak ve Satış Sitesi Kurma Rehberi 2020
İnternetten Kıyafet Satmak ve Satış Sitesi Kurma Rehberi 2020
İnternetten kıyafet satmak / internetten elbise satmak girişimcilerin ve işletmelerin sıklıkla tercih ettiği iş modellerinden biri oluyor. Bir e-ticaret sitesi kurarak online kıyafet satışı yapabilirsiniz; ancak tabii ki arkaplanda...
18 Ocak 2019
Sinan Oypan
Sık yapılan küçük ama önemli pazarlama strateji hataları
Sık yapılan küçük ama önemli pazarlama strateji hataları
Pazarlama strateji hataları, marka konumlandırması ve marka algısı sürecinde problemlerin oluşmasına neden olurken, pazarlama çalışmaları için ayrılan bütçenin de boşa harcanmasına neden olmakta. Markaların sık yaptığı ...
25 Ekim 2019
Sinan Oypan
Instagram organik takipçi artırma için kullanabileceğiniz stratejiler
Instagram organik takipçi artırma için kullanabileceğiniz stratejiler
Instagram organik takipçi artırma stratejileri, hesabınızın düzenli olarak büyümesini sağlarken, markanız ve ürünlerinizle ilgilenen kullanıcıları da hesabınıza çekmenizi sağlar. Organik olarak takipçilerinizi artırmak için...
6 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin