E-ticaret sitenizde kullanabileceğiniz e-ticaret çözümleri

28 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticaret sitenizde kullanabileceğiniz e-ticaret çözümleri

E-ticaret çözümleri e-ticarete yeni başlayanlar için işlerini kolaylaştıracak birçok hizmeti içinde barındırıyor. E-ticaret; girişimciler, yeni iş kurmak isteyenler ve işini e-ticarete taşımak isteyenlerin tercih ettiği dijital dönüşümün en önemli yansıması. Elbette online mağazacılığa geçiş pek çok kişi tarafından bazı endişeleri de beraberinde getiriyor. İşletmelerin dijitalleşme gerekliliğinin bir getirisi olan e-ticaret dünyası çoğu kişi tarafından bilinmezliklerle dolu… Bu da elbette bazı endişelerin duyulmasına neden oluyor. Bugün kişilerin e-ticarette endişe duyduğu bazı konulara karşı e-ticaret çözümleri sunacağız.

Sanal mağaza yönetimi

E-ticaret site yönetimi pek çok ayrı alanı barındırıyor. Ürün yönetimi, ürün fiyatlandırması, sipariş yönetimi, kargo yönetimi, satış sonrası hizmetler gibi pek çok sayıda ilgilenmeniz gereken alan bulunuyor. Dijital dünyada işler hızlı ilerliyor ve sizin de bu hızlı akışa ayak uydurmanız gerekiyor. Fakat bu endişelenmeniz için bir neden değil.

Çözüm: Online mağaza yönetiminizin kolay ve sorunsuz işlemesi için öncelikle koordineli ve planlı bir işleyişe ihtiyacınız var. Tüm site alanlarınızı yönetebileceğiniz e-ticaret yönetici panelizin gelişen teknolojiye uygun dizayn edilmesi, kullanıcı dostu bir arayüzü olması da işlerinizin hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayacaktır. E-ticaret altyapısını tercih edeceğiniz firma bu yüzden oldukça önemlidir.

IdeaSoft E-ticaret Paketlerini tercih ettiğinizde kullanıcı dostu yönetim panelizin tüm kullanım detaylarının eğitimi sizlere verilir. Böylece kilit noktaları öğrenerek sitenizi bilinçli bir şekilde yönetebilirsiniz. 15 gün denemek için tıklayın.

Satış ve müşteri kaygısı

E-ticaret sektöründe siteye trafik almak, site terk edilme oranlarının az olması, site ziyaretçilerinin müşteriye dönüşmesi ve sonrasında kalıcı müşteri olması uzun ve zorlu bir süreç gibi görünebilir. Tüm bu süreçlerin doğru bir şekilde yürütülememe endişesi e-ticarete adım atacak ya da sektördeki kişileri olumsuz etkileyebiliyor. Fakat bu sorunların üstesinden e-ticaret paketiniz ile birlikte sizlere sunulan e-ticaret çözümlerini değenlendirerek gelebilirsiniz.

Çözüm: E-ticaret sitenizin kurulumundan, diğer hizmetlere kadar kaliteli ve profesyonel bir şekilde ortaya çıkması ilk adım olarak önemlidir. E-ticaret sitenizin teknik ve hizmet olarak yetersiz olması müşteri kazanımınızı olumsuz etkileyebilir.

Online mağazanızı tıpkı fiziki bir mağaza gibi düşünmelisiniz. Sitenize gelen ziyaretçilerinizin aradığını kolaylıkla bulmasını sağlamalısınız. Ürün açıklamaları, fiyatı, kargo ücreti, ödeme bilgilerinizi açık bir şekilde göstermelisiniz.

Kolay navigasyonlu ve kullanıcı dostu bir tasarım ile ziyareçilerinizin karşısına hem mobilde hem de bilgisayar ortamında çıkıyor olmalısınız. Sepette satın alma işleminin gerçekleşmesi için güvenli ve kolay bir ödeme sistemi sunmalısınız. Şeffaf, adımları olabildiğinde az ve güvenli ödeme seçenekleriyle kullanıcıların karşısına çıkmalısınız.

İlgili rehber: E-ticarette site trafiği nasıl artırılır?

İlgili rehber: Müşteri sadakati neden önemli ve nasıl kazanılabilir?

Sosyal varlığı güçlendirme

Takipçilerle etkileşim kurmak, yeni müşterilere ulaşmak veya marka bilinirliği oluşturmak konusunda sosyal medyanın payı büyük. Ücretsiz olarak tanıtım yapabileceğiniz, hedef kitlenizi yakalayabileceğiniz bir platform olan sosyal medyayı etkin kullanma konusunda bazı endişeleriniz bulunuyor olabilir. Yeni bir oluşumu sosyal medyada var etmek kolay bir iş olmasa da imkansız değil.

Çözüm: Öncelikle Instagtam, Youtube, Facebook, Linkedin, Twitter gibi sıkça kullanılan mecralarda mutlaka yerinizi alın. E-ticaret sitenizde sosyal ağ bağlantılarınızı yapın. Sosyal ağlardaki takipçilerinizi artırmak için e-ticaret sitenizden alışverişe teşvik edecek çalışmalara yönebilirsiniz. Ürün tanıtımları, fiyat bilgileri, kampanya duyuruları, ödeme, kargo bilgilerinizi sosyal medyada anlatabilirsiniz.

İlgili rehber: Başarılı bir sosyal medya kampanyası nasıl yapılır?

Reklam yönetimi

E-ticaret sitenizi açtıktan sonra en önemli çalışma pazarlamadır. Pazarlama stratejilerinizin en önemli aracı olan reklamlarınızı doğru yönetmek ise sizi endişeye sürükleyebilir.

Çözüm: E-ticaret sitenizi tanıtmak ve satış yapabilmek için hedef kitlenize görünür olmanız, onların karşısına çıkıyor olmanız gerekir. Bu yüzden de reklam çalışmaları olmazsa olmazdır. Reklam çalışmalarınız için profesyonel destek alabileceğiniz gibi farklı pazarlama tekniklerini siteniz için siz de yürütebilirsiniz. Aşağıdaki linkten kullanabileceğiniz pazarlama tekniklerini linkini okuyabilirsiniz.

İlgili rehber: Online satış siteleri için 12 satış pazarlama tekniği!

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
Dikkat çekici bir başlıkla e-posta gönderimi yapmak ve e-posta gönderen ismini doğru bir şekilde kurgulamak e-posta çalışmalarınızın verimini ve geri dönüşümünü artırabilirsiniz. Gönderen ismi, e-postanın kimden geldiğini...
11 Ağustos 2016
Sinan Oypan
E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi
E-ticaret siteniz için 10 adımda blog yazma rehberi
E-ticaret siteniz için blog yazmak, e-ticaret sitenizi düzenli olarak güncel tutmanızı sağlarken, hazırlayacağınız blog yazılarıyla ziyaretçilerinizi bilgilendirebilir, eğlendirebilir ve organik olarak arama motorlarından trafik...
20 Kasım 2018
Sinan Oypan
Yanlış kullanılan fotoğraflar e-ticaret sitenize nasıl zarar verir?
Yanlış kullanılan fotoğraflar e-ticaret sitenize nasıl zarar verir?
Bugüne kadarki yazılarımızda e-ticaret sitenizde fotoğraf kullanırken dikkat etmeniz noktalara ve fotoğraf çekimi ile ilgili bilgilere yer verdik. Ancak iyi, kaliteli ve dikkat çekici fotoğraflar kullanmanın yanı sıra e-ticaret...
8 Haziran 2017
Sinan Oypan
Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar
Adwords reklam kampanyalarında sıkça yapılan hatalar
Adwords reklam kampanyaları, Google üzerinden sitenize trafik çekmek ve ürün satışı yapmak için oldukça önemlidir. E-ticaret firmaları için bir hayli önemli bir reklam aracı olan Adwords, doğru kullanıldığında marka ve ürün...
7 Şubat 2017
Sinan Oypan
E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
E ticaret site isimleri nasıl seçilir, e ticaret sitesi isim önerilerinde dikkat edilmesi gerekenler, eticaret isim önerileri - e ticaret isim önerilerinde izlenmesi gereken yol haritası, e ticaret sitesi isimleri listesi hazırlama ile ilgili...
19 Aralık 2017
Sinan Oypan
Küçük işletmeler neden Google Adwords kullanmalı?
Küçük işletmeler neden Google Adwords kullanmalı?
İşini büyütmek isteyen, yeni hedef kitlelere ulaşarak markasının adını duyurmak isteyen küçük işletmelerin farklı dijital pazarlama çalışmaları yapmaları gerekiyor. Özellikle dijital platformlarda reklam kampanyaları...
21 Eylül 2018
Sinan Oypan
Kitle iletişim araçları nelerdir ve şirketler bunları nasıl kullanabilir?
Kitle iletişim araçları nelerdir ve şirketler bunları nasıl kullanabilir?
Kitle iletişim araçları, çok uzun zamandır var olmakla beraber, teknolojinin değişimi ile beraber de şekil ve form değiştirmektedir.. Geçtiğimiz yüz yılda basılı gazete, dergi, radyo, televizyon ve sinema gibi formları olan kitle...
13 Mayıs 2020
Sinan Oypan
E-Ticarette Pinterest'in Yeri Nedir?
E-Ticarette Pinterest'in Yeri Nedir?
Pinterest Nedir? Pinterest, her ne kadar Türkiye’deki sosyal medya kitlesinden beklenen ilgiyi pek göremese de dünya üzerinde oldukça popüler bir platform. Ülkemizde ise etkilerini yavaş yavaş göstermeye başladı. Özellikle e-ticaret...
27 Ocak 2021
Markethinkers
Online market kurmanın avantajları nelerdir?
Online market kurmanın avantajları nelerdir?
Son yıllardaki dijital dönüşümle hayatımıza giren online market uygulamaları corona virüs döneminde hayatımızı kolaylaştıran hizmetlerden biri oldu. Evde kaldığımız süreçte online süpermarket uygulamalarını sıkça tercih...
22 Mayıs 2020
İbrahim Çelebi
Sepeti terk etme oranlarını düşürmek için neler yapmalısınız?
Sepeti terk etme oranlarını düşürmek için neler yapmalısınız?
E-ticaret sitelerinin gelirlerinin artmamasındaki en büyük sorunlardan biri de sepette bırakılan ürünlerdir. Tüketiciler siteyi ziyaret edip, bazı ürünleri sepetlerine ekliyor; fakat bu ürünleri satın almadan internet sitenizi terk...
22 Ekim 2016
Sinan Oypan
Sosyal medya yöneticisi e-ticarette hangi görevleri yapar?
Sosyal medya yöneticisi e-ticarette hangi görevleri yapar?
Sosyal medya yöneticisi, e-ticaret firmanızın sosyal ağlardaki pazarlama ve reklam çalışmaları sırasında birçok farklı göreve sahiptir. Kendi şirketinizin bünyesinde bir ekip oluşturduğunuz zaman, sosyal medya yöneticisinin hangi...
7 Temmuz 2020
Sinan Oypan
A/B testi nedir ve e-ticaret için önemi
A/B testi nedir ve e-ticaret için önemi
A/B testi nedir ve e-ticaret firmaları için A/B testi neden önemlidir? A/B testleri ne için yapılır? A/B testi nasıl yapılır? Bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Rehber yazılarımızda sıkça A/B testlerinden bahsediyoruz....
24 Eylül 2016
Sinan Oypan