E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?

7 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?

Pazaryeri entegrasyonu için e-ticarette bir bütünü oluşturan parçalardan bir tanesi diyebiliriz. Pazaryeri entegrasyonları e-ticaret sitenizi dilediğiniz bir online pazaryerine entegre etmenizi sağlar. İşinize özel bir e ticaret sitesi yapbozun en önemli parçasını oluşturuyor. Sonrasında ise müşterilerinize ulaşabilecek kaynaklarınızı artırabilirsiniz. Bu noktada ise pazaryeri entegrasyonu devreye giriyor.

Peki tek başına e-ticaret sitesi ya da tek başına pazaryeri yeterli mi? Ya da ilk önce hangisiyle başlamalıyım? gibi sorularınızı bu yazımızda cevaplayacağız.

Online satış yapmaya karar veren işletmeler ya da girişimciler için satış yapacak doğru kanalı bulmak atılacak en önemli adım oluyor. E-ticaret pazarı günümüzde sıkı bir rekabet üzerinde. Tüketiciler bu rekabet ortamını daha da artırıyor.

Ürün satın almadan önce en az 5 tane rakip ile karşılaştırma yapıyor. Tüketicilerin yüzde 68’i güvenilir görünmeyen bir siteden alışveriş yapmayacaklarını söylüyor. Tüketicilerin yüzde 31’i alışveriş yapacağı sitenin hakkımızda, iade şartları, veri güvenliği, iletişim bilgileri gibi alanlarını görmek istiyor.

İşte tam da yukarıda saydığımız nedenlerden dolayı tüketiciye güven sağlamanız, kurumsal bir kimlik çizmeniz ve en önemlisi de kalıcı bir marka olmak için öncelikle kendi e-ticaret sitenizi kurmalısınız. Sonrasında ise bir pazaryerinde dükkan açarak müşterilerinizin karşısına çıkma oranınızı artırmalısınız.

Neden pazaryeri entegrasyonu?

Öncelikle IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri’ni tercih ettiğinizde işinize uygun güvenli bir altyapı ile e-ticaret sitesi sahibi olursunuz. Paketinizde e-ticaret sitenizin ihtiyacı olan birçok gelişmiş özellik sunulur. Pazaryeri entegrasyonu da bunlardan biridir. Paketinizde e-ticaret sitenizin ihtiyacı olan birçok gelişmiş özellik sunulur. Pazaryeri entegrasyonu da bunlardan biridir. Dilerseniz pazaryeri entegrasyonunu paketinize dahil edebilirsiniz.

IdeaSoft’a özel modül ile Trendyol mağaza açma, N11 mağaza açma, Hepsiburada mağaza açma, Amazon mağaza açma gibi işlemleri tek hamlede yapabilirsiniz. Böylece hem e-ticaret sitenizden hem de pazaryerlerinden görünür olabilir, daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz.

İlgili rehber: Trendyol pazaryeri açma rehberi

İlgili rehber: Hepsiburada mağaza açma rehberi

Pazaryeri entegrasyonunun eticaret sitesine ne gibi faydaları olur?

  • Ürünlerinizi daha farklı platformlarda sergileleyerek satış performansınızı artırmanızı sağlar.
  • Potansiyel müşterilerinize erişmenizi sağlar.
  • Hedef kitlenize ulaşmanızı kolaylaştırır.
  • E-ticaret sitenizin bilinirliliği ve marka algısı yükselir.
  • Sadık müşteri kazanma şansınız artacağı gibi e-ticaret sitenize gelen ziyaretçi sayısı da artar.
  • Rakiplerinizle rekabet etme şansınız artar. Benzer ürün satışı yapan firmaları gözlemleyip, fiyatlandırma çalışmalarınızı gözden geçirebilirsiniz.
  • İlgili rehber: n11 mağaza açma rehberi

    Tek başına pazaryeri yeterli midir?

    Bu soruya cevabımız hayır. Tek başına bir pazaryerinde ürünlerinizi satmak sizi geçici olarak tatmin etse bile uzun vadede bir katkısı olmayacaktır. Yüksek fiyat rekabeti olan bir ortamda ürün bazlı bir alışveriş anlayışı olduğundan firmanızı öne çıkarmanız zorlaşacaktır.

    Tek başına pazaryeri ile müşteri sadakatinden de bahsetmek zor olacaktır. Çünkü tüketicilerin sizi pazaryeri dışında bulabileceği bir platform olmayacaktır. Bunun yanında ancak pazaryerlerinin belirlediği kural ve kriterler dahilinde ürünlerinizi sergilemeniz mümkündür. Belirleneni kriterler dışında hareket etmeniz mümkün değildir. Fakat bir taraftan e-ticaret sitenizden de satışa devam ediyor olmanız, pazaryerinde yaşadığınız bir sorundan daha az etkilenmenizi sağlayacaktır.

    Hemen e-ticarete adım atın, işinizi geliştirmeye başlayın!

    E-ticaret paketinizin size sunduğu pazaryeri entegrasyonu modülü ile büyük bir iş yükünden kurtulmuş olursunuz. E-ticaret sitenizdeki ürünleri tek hamlede pazaryerine entegre edebilirsiniz. E-ticarete adım atmak ve hizmetlerimizin tamamını görmek için aşağıdaki aşağıdaki linkten demo hesabımızı denemenizi öneririz.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Başarılı bir video içerik stratejisi nasıl oluşturulur?
    Başarılı bir video içerik stratejisi nasıl oluşturulur?
    Video içeriklerin popülerliğinin artmasıyla beraber firmalar da video içerik oluşturmaya ya da video içerik üreticileriyle beraber çalışmaya başladı. Etkileşim oranlarının yüksek olması nedeniyle video içerikler e-ticaret...
    31 Ekim 2017
    Sinan Oypan
    Yazılım Nedir?
    Yazılım Nedir?
    Karmaşık tablolar arasında aranılan bilgi, birkaç saniye hatta daha da kısa bir zaman içinde bulunabiliyor. Video oyunları, çok kompleks yapılara dönüşmüş durumda. Sanat, tabletlerin ekranına dokunarak üretilebiliyor. Ticaret,...
    8 Eylül 2021
    Markethinkers
    İnternetten kıyafet satan sitelerin yapması ve yapmaması gereken 8 çalışma
    İnternetten kıyafet satan sitelerin yapması ve yapmaması gereken 8 çalışma
    İnternetten kıyafet satan siteler ya da kıyafet satmayı düşünen girişimciler, başlangıç sürecinde iş yönetimi ile ilgili konulara özellikle dikkat etmeli. İşin satış, pazarlama kısmının yanı sıra bir e-ticaret sitesi kurma...
    20 Aralık 2018
    Sinan Oypan
    Markalar için Instagram TV (IGTV) kullanım rehberi
    Markalar için Instagram TV (IGTV) kullanım rehberi
    Instagram’ın bir süredir kullanımda olan uygulamalarından biri de Instagram TV yani IGTV. Bu özellik ile Instagram üzerinde daha uzun süreli videolar yükleyerek, takipçilerinize farklı mesajlar ve içerikler...
    19 Eylül 2018
    Sinan Oypan
    E-posta pazarlama ipuçları | Yeni müşteriden sadık müşteriye
    E-posta pazarlama ipuçları | Yeni müşteriden sadık müşteriye
    E-posta pazarlama ipuçları ve e-posta pazarlama çalışmalarıyla yeni müşterilerinizi sadık kitlelere çevirebilecek çalışmalar yapabilirsiniz. Farklı e-posta şablonları kullanmak, farklı zaman dönemleri içinde farklı içerikler...
    19 Ocak 2018
    Sinan Oypan
    İnternet üzerinden tişört satmak için bilmeniz gerekenler
    İnternet üzerinden tişört satmak için bilmeniz gerekenler
    İnternet üzerinden tişört satmak için bilmeniz gerekenler nelerdir, tişört tasarımı nasıl yapılır, tshirt baskı çeşitleri, tişört baskısı nasıl yapılır, tişört baskı fiyatları nelere göre belirlenir, tişörte baskı...
    22 Kasım 2017
    Sinan Oypan
    Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
    Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri
    Abonelerin e-posta listelerinden çıkma sebepleri nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden çıkmaması için dikkat etmeniz gerekenler nelerdir, abonelerin e-posta listelerinden neden çıkarlar; bu ve daha fazlasının cevabı bu...
    8 Mart 2018
    Sinan Oypan
    Facebook reklam kuralları ile ilgili bilmeniz gerekenler
    Facebook reklam kuralları ile ilgili bilmeniz gerekenler
    Facebook reklam kuralları, Facebook üzerinde reklam verirken uymanız ve reklam içeriklerinizi hazırlarken takip etmeniz gereken bazı detayları belirlemektedir. Facebook üzerinde reklam verirken, dilediğiniz tüm gönderileri ve...
    17 Mayıs 2019
    Sinan Oypan
    Marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olacak ipuçları
    Marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olacak ipuçları
    Marka bilinirliğini artırmak, tüketiciler arasında markanızın daha çok bilinmesini, markanız hakkında daha çok konuşulmasını ve markanızla ilgilenen kişilerin sayısını artırmayı sağlar. Bu sebeple de özellikle küçük ve...
    2 Mayıs 2017
    Sinan Oypan
    Dijital pazarlama stratejisi için her şeyin dahil olduğu en mükemmel formül
    Dijital pazarlama stratejisi için her şeyin dahil olduğu en mükemmel formül
    E-ticaret firmaları için dijital pazarlama oldukça önemlidir. Marka bilinirliğini artırma ve yeni hedef kitlelere ulaşmak için internet üzerinden yapılan çalışmalar kritik bir rol oynamaktadır. Tabii ki internet üzerindeki...
    9 Ağustos 2016
    Sinan Oypan
    IdeaSoft ile Shopify Karşılaştırması
    IdeaSoft ile Shopify Karşılaştırması
    Shopify Nedir? Shopify, dijital dünyanın en popüler markalarından biridir. Dünya genelinde hizmet veriyor oluşu, markaya bu popülariteyi getirmiştir. Üç arkadaşın snowboard ekipmanlarını internetten satmaya çalışması ile doğmuş...
    7 Mayıs 2021
    Markethinkers
    Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?
    Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?
    SEO dendiği zaman genellikle akla anahtar kelime kullanımları, site üzerindeki link yapıları ya da metin yazımları gelse de SEO’yu etkileyen önemli faktörlerden biri de kullanıcı deneyimi. Web site üzerindeki kullanıcı deneyimi...
    27 Aralık 2018
    Sinan Oypan
    E-ticareti Ücretsiz Deneyin