E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?

7 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?

Pazaryeri entegrasyonu için e-ticarette bir bütünü oluşturan parçalardan bir tanesi diyebiliriz. Pazaryeri entegrasyonları e-ticaret sitenizi dilediğiniz bir online pazaryerine entegre etmenizi sağlar. İşinize özel bir e ticaret sitesi yapbozun en önemli parçasını oluşturuyor. Sonrasında ise müşterilerinize ulaşabilecek kaynaklarınızı artırabilirsiniz. Bu noktada ise pazaryeri entegrasyonu devreye giriyor.

Peki tek başına e-ticaret sitesi ya da tek başına pazaryeri yeterli mi? Ya da ilk önce hangisiyle başlamalıyım? gibi sorularınızı bu yazımızda cevaplayacağız.

Online satış yapmaya karar veren işletmeler ya da girişimciler için satış yapacak doğru kanalı bulmak atılacak en önemli adım oluyor. E-ticaret pazarı günümüzde sıkı bir rekabet üzerinde. Tüketiciler bu rekabet ortamını daha da artırıyor.

Ürün satın almadan önce en az 5 tane rakip ile karşılaştırma yapıyor. Tüketicilerin yüzde 68’i güvenilir görünmeyen bir siteden alışveriş yapmayacaklarını söylüyor. Tüketicilerin yüzde 31’i alışveriş yapacağı sitenin hakkımızda, iade şartları, veri güvenliği, iletişim bilgileri gibi alanlarını görmek istiyor.

İşte tam da yukarıda saydığımız nedenlerden dolayı tüketiciye güven sağlamanız, kurumsal bir kimlik çizmeniz ve en önemlisi de kalıcı bir marka olmak için öncelikle kendi e-ticaret sitenizi kurmalısınız. Sonrasında ise bir pazaryerinde dükkan açarak müşterilerinizin karşısına çıkma oranınızı artırmalısınız.

Neden pazaryeri entegrasyonu?

Öncelikle IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri’ni tercih ettiğinizde işinize uygun güvenli bir altyapı ile e-ticaret sitesi sahibi olursunuz. Paketinizde e-ticaret sitenizin ihtiyacı olan birçok gelişmiş özellik sunulur. Pazaryeri entegrasyonu da bunlardan biridir. Paketinizde e-ticaret sitenizin ihtiyacı olan birçok gelişmiş özellik sunulur. Pazaryeri entegrasyonu da bunlardan biridir. Dilerseniz pazaryeri entegrasyonunu paketinize dahil edebilirsiniz.

IdeaSoft’a özel modül ile Trendyol mağaza açma, N11 mağaza açma, Hepsiburada mağaza açma, Amazon mağaza açma gibi işlemleri tek hamlede yapabilirsiniz. Böylece hem e-ticaret sitenizden hem de pazaryerlerinden görünür olabilir, daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz.

İlgili rehber: Trendyol pazaryeri açma rehberi

İlgili rehber: Hepsiburada mağaza açma rehberi

Pazaryeri entegrasyonunun eticaret sitesine ne gibi faydaları olur?

  • Ürünlerinizi daha farklı platformlarda sergileleyerek satış performansınızı artırmanızı sağlar.
  • Potansiyel müşterilerinize erişmenizi sağlar.
  • Hedef kitlenize ulaşmanızı kolaylaştırır.
  • E-ticaret sitenizin bilinirliliği ve marka algısı yükselir.
  • Sadık müşteri kazanma şansınız artacağı gibi e-ticaret sitenize gelen ziyaretçi sayısı da artar.
  • Rakiplerinizle rekabet etme şansınız artar. Benzer ürün satışı yapan firmaları gözlemleyip, fiyatlandırma çalışmalarınızı gözden geçirebilirsiniz.
  • İlgili rehber: n11 mağaza açma rehberi

    Tek başına pazaryeri yeterli midir?

    Bu soruya cevabımız hayır. Tek başına bir pazaryerinde ürünlerinizi satmak sizi geçici olarak tatmin etse bile uzun vadede bir katkısı olmayacaktır. Yüksek fiyat rekabeti olan bir ortamda ürün bazlı bir alışveriş anlayışı olduğundan firmanızı öne çıkarmanız zorlaşacaktır.

    Tek başına pazaryeri ile müşteri sadakatinden de bahsetmek zor olacaktır. Çünkü tüketicilerin sizi pazaryeri dışında bulabileceği bir platform olmayacaktır. Bunun yanında ancak pazaryerlerinin belirlediği kural ve kriterler dahilinde ürünlerinizi sergilemeniz mümkündür. Belirleneni kriterler dışında hareket etmeniz mümkün değildir. Fakat bir taraftan e-ticaret sitenizden de satışa devam ediyor olmanız, pazaryerinde yaşadığınız bir sorundan daha az etkilenmenizi sağlayacaktır.

    Hemen e-ticarete adım atın, işinizi geliştirmeye başlayın!

    E-ticaret paketinizin size sunduğu pazaryeri entegrasyonu modülü ile büyük bir iş yükünden kurtulmuş olursunuz. E-ticaret sitenizdeki ürünleri tek hamlede pazaryerine entegre edebilirsiniz. E-ticarete adım atmak ve hizmetlerimizin tamamını görmek için aşağıdaki aşağıdaki linkten demo hesabımızı denemenizi öneririz.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    E-ticaret sitenizin tanıtımı için kullanabileceğiniz Youtube içerik fikirleri
    E-ticaret sitenizin tanıtımı için kullanabileceğiniz Youtube içerik fikirleri
    Video pazarlama çalışmaları günümüzde oldukça popüler ve e-ticaret sitenizi tanıtmak için de farklı Youtube içerik fikirleri üretmeniz gerekiyor. Değişik fikirlerin yanı sıra ürün ve marka bilinirliğini artırabileceğiniz...
    2 Ocak 2019
    Sinan Oypan
    E-ticaret sitenizde yapabileceğiniz kişiselleştirilmiş pazarlama taktikleri
    E-ticaret sitenizde yapabileceğiniz kişiselleştirilmiş pazarlama taktikleri
    E-ticaret sitenizde kişiselleştirilmiş pazarlama taktikleri kullanmanız, aldığınız geri dönüşümleri artırırken, kullanıcıların da siteden daha fazla alışveriş yapmalarını sağlar. Tabii ki kişiselleştirilmiş pazarlama...
    21 Mayıs 2019
    Sinan Oypan
    İnternette satış yaparken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
    İnternette satış yaparken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
    İnternette satış yapmak, günümüzde yaygınlaşmaya başladı ve böylelikle e-ticaret sektörü de Türkiye’de büyümeye devam ediyor. Tabii ki bir e-ticaret sitesi kurmak ve satacak ürünler bulmak tek başına bu süreçte yeterli...
    11 Mayıs 2020
    Sinan Oypan
    Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
    Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
    Geçtiğimiz günlerde ürün fotoğraflarınızın çekimlerini nasıl yapabileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi paylaşmıştık. Aşağıdaki bağlantılardan seriyi okuyabilirsiniz. Bu yazı serimizde ise ürün tanıtım videoları...
    17 Mart 2017
    Sinan Oypan
    Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
    Instagram reklamları nasıl verilir? - 2. Bölüm
    Sosyal medya reklamları arasında son dönemlerde popülerliği en fazla artan şüphesiz Instagram reklamları oldu. Birçok firma, marka bilinirliğini artırmak, müşterileriyle etkileşime geçmek ve ürünlerini tanıtmak için bu...
    7 Temmuz 2017
    Sinan Oypan
    Instagram profil düzenleme ipuçları
    Instagram profil düzenleme ipuçları
    Instagram profil düzenleme ipuçları ile profilinizi detaylandırarak, ziyaretçilere sizi takip etmeleri için farklı sebepler sunabilirsiniz. Sosyal medya pazarlamada Instagram oldukça önemli bir görev üstlendiği için, profilinizi en...
    14 Aralık 2020
    Sinan Oypan
    Yoğun satış dönemlerinde stok yönetimi için ipuçları
    Yoğun satış dönemlerinde stok yönetimi için ipuçları
    Yoğun satış ve tatil dönemlerinde stok yönetimi, e-ticaret firmaları için daha da önemli bir konu haline geldiği için özenle yapılması gereken çalışmalardan biri oluyor. Yıl sonu yaklaşırken, yılbaşı satışlarını artırmak...
    16 Aralık 2019
    Sinan Oypan
    SEO nedir nasıl yapılır? Yararları nelerdir?
    SEO nedir nasıl yapılır? Yararları nelerdir?
    SEO nedir nasıl yapılır? SEO'nun yararları nelerdir? SEO ile organik trafiği arttırma yöntemleri nelerdir? Bu ve daha fazlasının cevabı 'SEO nedir nasıl yapılır' adlı yazımızda. SEO nedir nasıl yapılır? E-ticaret sitenizin...
    14 Aralık 2016
    Sinan Oypan
    E-ticarette müşteri yorumlarının önemi ve satın alma kararlarına etkileri
    E-ticarette müşteri yorumlarının önemi ve satın alma kararlarına etkileri
    E-ticarette tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörlerden biri de müşteri yorumları. Başka müşterilerin ya da kullanıcıların ürünler ve aldıkları hizmet hakkında yaptıkları yorumlar, siteyi ziyaret eden yeni...
    23 Mart 2017
    Sinan Oypan
    Instagram etkileşim arttırma yöntemleri
    Instagram etkileşim arttırma yöntemleri
    Instagram etkileşim arttırma çalışmalarında, takipçilerinizin ilgisini ve dikkatini çekebilecek içerik ve paylaşım stratejileri oluşturmanız gerekir. Kullanıcıların ilgisini çekmeden ve onlarla belli bir iletişim kurmadan...
    23 Temmuz 2020
    Sinan Oypan
    İlgi çekici bir tanıtım yazısı nasıl yazılır?
    İlgi çekici bir tanıtım yazısı nasıl yazılır?
    İlgi çekici bir tanıtım yazısı yazmanız, pazarlama çalışmalarınızda ve dijital yayıncılara ulaştığınızda daha iyi sonuçlar almanıza yardımcı olur. İşin pazarlama tarafından baktığımızda tanıtım yazınızı, web...
    16 Haziran 2020
    Sinan Oypan
    Ücretsiz anahtar kelime araştırması yapabileceğiniz 9 araç
    Ücretsiz anahtar kelime araştırması yapabileceğiniz 9 araç
    Anahtar kelime planlayıcı yani anahtar kelime aracı kullanıp hangi kelimelere SEO çalışmanız gerektiğini görerek çok kısa bir sürede sektörünüzde ve sizin için en önemli anahtar kelimelerde Google’da ilk sıralarda yerinizi...
    2 Aralık 2016
    Sinan Oypan