fbpx

E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?

7 Ağustos 2020
IdeaSoft
E-ticaret siteniz için pazaryeri entegrasyonu gerekli midir?

Pazaryeri entegrasyonu için e-ticarette bir bütünü oluşturan parçalardan bir tanesi diyebiliriz. Pazaryeri entegrasyonları e-ticaret sitenizi dilediğiniz bir online pazaryerine entegre etmenizi sağlar. İşinize özel bir e ticaret sitesi yapbozun en önemli parçasını oluşturuyor. Sonrasında ise müşterilerinize ulaşabilecek kaynaklarınızı artırabilirsiniz. Bu noktada ise pazaryeri entegrasyonu devreye giriyor.

Peki tek başına e-ticaret sitesi ya da tek başına pazaryeri yeterli mi? Ya da ilk önce hangisiyle başlamalıyım? gibi sorularınızı bu yazımızda cevaplayacağız.

Online satış yapmaya karar veren işletmeler ya da girişimciler için satış yapacak doğru kanalı bulmak atılacak en önemli adım oluyor. E-ticaret pazarı günümüzde sıkı bir rekabet üzerinde. Tüketiciler bu rekabet ortamını daha da artırıyor.

Ürün satın almadan önce en az 5 tane rakip ile karşılaştırma yapıyor. Tüketicilerin yüzde 68’i güvenilir görünmeyen bir siteden alışveriş yapmayacaklarını söylüyor. Tüketicilerin yüzde 31’i alışveriş yapacağı sitenin hakkımızda, iade şartları, veri güvenliği, iletişim bilgileri gibi alanlarını görmek istiyor.

İşte tam da yukarıda saydığımız nedenlerden dolayı tüketiciye güven sağlamanız, kurumsal bir kimlik çizmeniz ve en önemlisi de kalıcı bir marka olmak için öncelikle kendi e-ticaret sitenizi kurmalısınız. Sonrasında ise bir pazaryerinde dükkan açarak müşterilerinizin karşısına çıkma oranınızı artırmalısınız.

Neden pazaryeri entegrasyonu?

Öncelikle IdeaSoft Akıllı E-ticaret Paketleri’ni tercih ettiğinizde işinize uygun güvenli bir altyapı ile e-ticaret sitesi sahibi olursunuz. Paketinizde e-ticaret sitenizin ihtiyacı olan birçok gelişmiş özellik sunulur. Pazaryeri entegrasyonu da bunlardan biridir. Paketinizde e-ticaret sitenizin ihtiyacı olan birçok gelişmiş özellik sunulur. Pazaryeri entegrasyonu da bunlardan biridir. Dilerseniz pazaryeri entegrasyonunu paketinize dahil edebilirsiniz.

IdeaSoft’a özel modül ile Trendyol mağaza açma, N11 mağaza açma, Hepsiburada mağaza açma, Amazon mağaza açma gibi işlemleri tek hamlede yapabilirsiniz. Böylece hem e-ticaret sitenizden hem de pazaryerlerinden görünür olabilir, daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz.

İlgili rehber: Trendyol pazaryeri açma rehberi

İlgili rehber: Hepsiburada mağaza açma rehberi

Pazaryeri entegrasyonunun eticaret sitesine ne gibi faydaları olur?

  • Ürünlerinizi daha farklı platformlarda sergileleyerek satış performansınızı artırmanızı sağlar.
  • Potansiyel müşterilerinize erişmenizi sağlar.
  • Hedef kitlenize ulaşmanızı kolaylaştırır.
  • E-ticaret sitenizin bilinirliliği ve marka algısı yükselir.
  • Sadık müşteri kazanma şansınız artacağı gibi e-ticaret sitenize gelen ziyaretçi sayısı da artar.
  • Rakiplerinizle rekabet etme şansınız artar. Benzer ürün satışı yapan firmaları gözlemleyip, fiyatlandırma çalışmalarınızı gözden geçirebilirsiniz.
  • İlgili rehber: n11 mağaza açma rehberi

    Tek başına pazaryeri yeterli midir?

    Bu soruya cevabımız hayır. Tek başına bir pazaryerinde ürünlerinizi satmak sizi geçici olarak tatmin etse bile uzun vadede bir katkısı olmayacaktır. Yüksek fiyat rekabeti olan bir ortamda ürün bazlı bir alışveriş anlayışı olduğundan firmanızı öne çıkarmanız zorlaşacaktır.

    Tek başına pazaryeri ile müşteri sadakatinden de bahsetmek zor olacaktır. Çünkü tüketicilerin sizi pazaryeri dışında bulabileceği bir platform olmayacaktır. Bunun yanında ancak pazaryerlerinin belirlediği kural ve kriterler dahilinde ürünlerinizi sergilemeniz mümkündür. Belirleneni kriterler dışında hareket etmeniz mümkün değildir. Fakat bir taraftan e-ticaret sitenizden de satışa devam ediyor olmanız, pazaryerinde yaşadığınız bir sorundan daha az etkilenmenizi sağlayacaktır.

    Hemen e-ticarete adım atın, işinizi geliştirmeye başlayın!

    E-ticaret paketinizin size sunduğu pazaryeri entegrasyonu modülü ile büyük bir iş yükünden kurtulmuş olursunuz. E-ticaret sitenizdeki ürünleri tek hamlede pazaryerine entegre edebilirsiniz. E-ticarete adım atmak ve hizmetlerimizin tamamını görmek için aşağıdaki aşağıdaki linkten demo hesabımızı denemenizi öneririz.

    IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

    En çok okunan yazılar

    Yorum yap

    E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Benzer yazılar

    Responsive tasarım ve e-ticaret siteleri için avantajları
    Responsive tasarım ve e-ticaret siteleri için avantajları
    Responsive “duyarlı” anlamına gelen bir diğer adıyla mobil uyumlu tasarımdır. Masaüstü, tablet, cep telefonu fark etmeksizin her cihaza duyarlı davranan, otomatik olarak tüm cihazlarla uyumlu hale gelebilen tasarım şeklidir. ...
    20 Ağustos 2020
    IdeaSoft
    Yeni sanal mağaza açma sürecinde yapmanız gerekenler
    Yeni sanal mağaza açma sürecinde yapmanız gerekenler
    Yeni bir sanal mağaza açmak ve internet üzerinden satışa başlamak için bazı belli adımları atmanız ve ön hazırlıklarınızı yapmanız gerekmektedir. Bu yazımızda da bir e-ticaret sitesi kurmadan önce ve sitenizi yayınlamadan önce...
    4 Mart 2020
    Sinan Oypan
    Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
    Instagram takipçilerinizi organik olarak nasıl artırabilirsiniz?
    instagram takipçilerinizi / instagram beğenilerinizi organik olarak nasıl arttırabilirsiniz ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada önemli bir yere sahip olan Instagram üzerinde etkin olmak ve takipçi...
    26 Mart 2018
    Sinan Oypan
    Sesli arama motoru uyumluluğu için neler yapmanız gerekiyor?
    Sesli arama motoru uyumluluğu için neler yapmanız gerekiyor?
    Sesli arama motoru uyumluluğu günümüzde e-ticaret firmaları için daha önemli bir hal almaya başladığı için bu konuda stratejilerin geliştirilmesi gerekiyor. Akıllı cihazların tüketiciler arasındaki kullanımının artmasıyla...
    9 Ekim 2019
    Sinan Oypan
    Google Ads Reklam Türleri Nelerdir?
    Google Ads Reklam Türleri Nelerdir?
    Reklam, temelinde yüzeysel bir kavram gibi görülebilir. Fakat hemen her şeyi içine alan dijital dünya reklamı da dışarıda bırakmış değil. Dolayısıyla reklamlar da değişti, gelişti ve dijitalleşti. Dijitalleşmeye önemli...
    24 Şubat 2021
    Markethinkers
    IdeaSoft’a Yeni Yılda Yeni Başarı
    IdeaSoft’a Yeni Yılda Yeni Başarı
    E-ticaret yazılımı alanında sektör lideri IdeaSoft, Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi arasında ikinci kez yerini aldı. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) öncülüğünde, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma...
    6 Şubat 2017
    Savaş Çetinkaya
    Küçük işletmeler için bütçe yönetimi ipuçları
    Küçük işletmeler için bütçe yönetimi ipuçları
    Bütçe yönetimi, elinizdeki sermayeyi iyi yönetmenizi sağlarken, uzun vade de elinizde nakit kalmasını sağladığı için gereklidir. Bütçe yönetimi hem operasyonel alan da hem de yapacağınız tanıtım alanında da kontrollü bir...
    20 Haziran 2020
    Sinan Oypan
    E-ticarete atılmak isteyenler için küçük işletme fikirleri
    E-ticarete atılmak isteyenler için küçük işletme fikirleri
    E-ticarete atılmak ve kendi işini yapmak isteyen girişimciler küçük işletme fikirleri araştırarak, kendi online mağazalarını açabilirler ve internetten satışa başlayabilirler. Küçük işletme fikirleri, e-ticarete ilk kez adım...
    28 Temmuz 2019
    Sinan Oypan
    Etkili bir PR çalışmasının olmazsa olmaz 4 önemli özelliği
    Etkili bir PR çalışmasının olmazsa olmaz 4 önemli özelliği
    PR nedir yani PR çalışması nedir, PR nasıl yapılır ve daha fazlası bu yazıda. Bir e-ticaret sitesi kurduktan sonra yapılması gereken işlerden biri de etkili bir PR çalışması yapmak olacaktır. PR (Public Relations), yani halkla...
    30 Temmuz 2016
    Sinan Oypan
    Marka ismi seçmenin 8 önemli kuralı
    Marka ismi seçmenin 8 önemli kuralı
    Marka ismi seçmek hem eğlenceli hem de zor bir iştir; çünkü bu isim sizin kimliğinizi ve yaptığınız işi yansıtacaktır. Tabii ki her zaman yaptığınız işle ilgili bir isim seçmeniz gerekmemekte; ancak markalaşma sürecinde...
    4 Eylül 2020
    Sinan Oypan
    E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
    E ticaret site isimleri nasıl seçilir?
    E ticaret site isimleri nasıl seçilir, e ticaret sitesi isim önerilerinde dikkat edilmesi gerekenler, eticaret isim önerileri - e ticaret isim önerilerinde izlenmesi gereken yol haritası, e ticaret sitesi isimleri listesi hazırlama ile ilgili...
    19 Aralık 2017
    Sinan Oypan
    Başarılı bir marka yaratmak için ipuçları
    Başarılı bir marka yaratmak için ipuçları
    E-ticaret sektöründe başarılı ve uzun ömürlü bir marka yaratmak için izlenmesi gereken birçok farklı adım ve strateji bulunuyor. Doğru adımları atmanız ve işin en başında bir marka kimliği yaratmanız, uzun vadede markalaşma...
    19 Ekim 2020
    Sinan Oypan