CSV formatını Excel'de Görüntülemek
Virgülle ayrılmış değer (CSV) dosyalarını Excel ile düzenleme CSV (Virgülle Ayrılan Değerler) dosyası, Excel'de oluşturabileceğiniz veya düzenleyebileceğiniz özel birdosya türüdür. CSV dosyaları bilgileri sütunlarda...
Müşterim sipariş sırasında ücretli hediye paketi ekleyebilir mi?
Şu an için ücret talebi sağlanamamaktadır. İleriki dönem gelecek olan versiyonlarımızda çıkması öngörülmektedir. Farklı bir çözüm olarak varyant sistemini kullanabilirsiniz. Hediye Çeki adında bir tanım yaparak...
Sipariş sonrası Fatura işlemini nasıl yapabilirim?
Anlaşmalı olduğumuz çözüm ortaklarımız ile aracı bir muhasebe programı kullanabilirsiniz. Anlaşma sağlanmaması durumunda manuel fatura işlemi sağlamanız gerekmektedir. Alt yapımızda Fatura Tasarımı ve Ayarları bulunuyor olup,...
Sistem üzerinde otomatik iade kodu oluşturabilir miyim?
Maalesef, iade kodu yapımız bulunmamaktadır. Geliştirme notlarımız arasında yer alıyor olup, ilerleyen versiyonlarımızda,...
Müşterim sipariş için satır bazlı iptal/iade yapabilir mi?
Sistemlerimiz üzerinde parçalı iade bulunmamaktadır ne yazık ki. İptal ve iade talepleri alanında iadeyaptıklarını ürünü seçerek ücret iadesi gerçekleştirilebilir ancak sipariş detayı içerisinde...
Gelen siparişler de bildirim geliyor mu?
Gelmektedir. İlgili sipariş tarafınıza kayıt olarak düşme esnasında Ayarlar > Tanımlamalar menüsü altındatanımladığınız sipariş e-mail içerisinde Sipariş Dekontu olarak mail...
Hatalı ya da sonuçlanmamış ödemeler için bildirim alabilir miyim?
Şu an için sistemlerimizde iletilen şekilde bir bildirim yapısı ne yazık ki mevcut değildir. Konu ile ilgiligeliştirme notumuz bulunuyor olup ilerleyen versiyonlarımızda...
Terk edilen siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Yönetim paneliniz üzerinde Siparişler > Sepet Hatırlatma menüsü altında terkedilen sipariş/sepet verilerinizi görebilmektesiniz. Sepet hatırlatma dökümanımıza buradan...
Kredi kartı ile ödememelerde de ön onaylı sipariş alabilir miyim?
Kredi Kartı ile gelen ödemeleriniz direkt olarak bankaya düşmesi nedeni ile Onaylandı statüsünde gelmektedir. Bu nedenle siparişler kısmında onaylandı olarak görüntüleniyor olup ön onaylı sipariş yapısı...
Ödeme aldım ancak siparişimi panelde göremiyorum?
İlgili sipariş başarılı olması durumunda Siparişler > Siparişler alanına düşmektedir. Olası durumundaBankanın anlık olarak yanıt dönmeme, kesinti durumunda ilgili siparişiniz Sonuçlanmamış ödemeler alanına...
Destek talebi oluştur
Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.
Müşteri MerkeziIdeaAkademi eğitimleri
Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.
Eğitim ProgramıKonu anlatımları
E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.
Konu Anlatımları