Kargo Sistemi

Siparişe ait kargo firmasını değiştirebilir miyim?

Maalesef, değişimi sağlanamamaktadır. Sipariş detayı içerisinde sadece Teslimat ve fatura bilgileri güncellenebilmektedir. Farklı kargo ile gönderimi sağlanacak ise müşteriniz ile bilgi paylaşabilirsiniz. Bir diğer seçenek ise...

Kargo entegrasyonu nasıl yapılır?

Kargo firması ile anlaşma sağlanması durumunda, entegrasyon için gerekli bilgileri tarafınıza iletmektedirler. Ayarlar > Kargo Ayarları > Kargo Firmaları menüsünde yer alan entegrasyon kısmında...

Desi hesaplaması nasıl yapılır?

Kargo Desi Hesaplama Aracımızı kullanarak, kargolarınızın desisini kolayca ve hızlı bir şekilde hesaplayabilirsiniz. Yurtiçi gönderiler için basitçe desi hesaplama formülü aşağıdaki gibidir. Desi = Uzunluk (cm) x...

Ürüne özel kargo fiyatı belirleyebilir miyim?

Belirlenebilmektedir. Ürün detayı içerisinde Özel Kargo ayarını seçerek ilgili ürüne özel bir kargo fiyatlandırması yapılmaktadır. Yardım dökümanına buradan...

Bedava kargo nasıl ayarını nasıl yapabilirim?

Panelinizden Ayarlar > Kargo Ayarları > Kargo Firmaları anlaşmalı olduğunuz kargo firmasının detay sayfası üzerinde yapabilmektesiniz. Bu alandan ücretsiz kargo limitine bir fiyat tanımlaması...

Hangi kargoyla anlaşmalıyım , X tl üzeri kargo bedava fakat müşteri kargo bedeli ödemiş, Desi ayarımı nasıl yaparım?

Anlaşma sağlayacağınız kargo firmasına bağlı olarak komisyon oranları değişmektedir. Firmanıza uygun ve şartları karşılayabildiğiniz bir firma ile anlaşma sağlamalısınız. Belirlediğiniz X TL üzeri ayarlamanızın doğru...

Kargo indirimi uygulamak istiyorum nasıl yapabilirim?

Hediye çeki özelliğini kullanabilirsiniz. Kargo ücretinizin bedeli kadar çek kodu tanımlayarak müşterileriniz ile paylaşabilirsiniz. Çek kullanımı sürecinde ilgili tutar kadar indirimli olacaktır. Farklı bir adım...

İl/İlçe bazlı kargo firması seçilebilir mi?

Maalesef, Ödeme aşaması öncesinde tanımlı olan kargo firmaları görüntülenmekte olup son kullanıcı seçimine göre...

Sadece bir kategoriye veya markaya özel kargo ücreti tanımlayabilir miyiz ?

Ürün detayı içerisinde özel kargo ücret tanımlaması yapılmaktadır. İlgili kategorinize veya markanıza bağlı ürünlerinizin detayı içerisinde bu tanımlamayı yapabilirsiniz. Yardım dökümanına buradan...

Ürünler kargoya verildikten sonra kargo takip numarası otomatik olarak gönderiliyor mu?

Kargo entegrasyonunuz var ise, kargoya verildi statüsü değişimi sonrasında bu veri gelmekte ve müşterilerinize mail olarak iletilmektedir. Entegrasyon olmaması durumunda otomatik...

Destek talebi oluştur

Kullanıcı girişi yaparak destek talebi oluşturabilir, sorularınızı e-ticaret uzmanlarımıza sorabilirsiniz.

Müşteri Merkezi

IdeaAkademi eğitimleri

Her hafta ücretsiz olarak gerçekleşen eğitimlerimiz ile e-ticaret hakkında cevaplanmayan soru bırakmıyoruz.

Eğitim Programı

Konu anlatımları

E-ticaret panelinizi en verimli şekilde kullanmanız için hazırlanmış konu anlatım videoları ve makaleleri.

Konu Anlatımları