E-ticaret için Önemli Özel Günler (2021)

9 Şubat 2021
Markethinkers
E-ticaret için Önemli Özel Günler (2021)

E-ticaret dünyasında her günün farklı bir hareketliliği ve bu hareketliliği sağlayan farklı müşteri kitleleri vardır. Bu hareketliliği fırsata çevirmenin yolu ise özel günleri bilmekten geçer.

E-ticarete etkisi olan özel günler düşünüldüğünde zirvede Black Friday ve yılbaşı yer alır. Çünkü bunlar en geniş kitlelere hitap eden günlerdir ve bu günler, Kasım ve Aralık döneminde e-ticaret alışverişlerinin zirve yapmasında önemli rol oynar. Bu dönemden kazançlı çıkmak istiyorsanız, siz de e-ticaret siteniz için yaptığınız çalışmaları zirveye çıkarmalısınız. Yıl sonu için plan belli, peki ya yılın kalanı?

Özel Gün ve Haftalar E-Ticaret İçin Neden Önemlidir?

Özel günlerin e-ticaret üzerindeki etkisini ve önemini anlamak için sadece reklamlara bakmak bile yeterli. E-ticaret sitelerinin özel gün kampanyalarını haftalık, özel hafta kampanyalarını da aylık zaman dilimine yayarak reklam çalışması yapması satış hacimlerini artırmaktadır.

Genel olarak sepet tutarı bazında e-ticarette en çok hacim oluşturan ilk 5 sektöre bakalım:

  1. Hava Yolları
  2. Giyim
  3. Elektronik
  4. Seyahat
  5. Çiçek

Özel günlerde insanların sevdiklerine alabileceği hediyeleri ya da ihtiyaç duydukları ve indirime girmesini bekledikleri ürünleri düşünün. Neredeyse hepsi, bu 5 kategoriye dahildir. Bu ipuçları gösteriyor ki; özel günler e-ticaret sitelerindeki alışveriş hacmini artıran bir unsurdur.

Özel günler e-ticaret sektörü için önemlidir, evet. Ama bu her özel günde e-ticaret sitenizdeki satışların patlayacağı anlamına gelmez. Bunu sağlamak sizin elinizde. Hizmet verdiğiniz sektörü ilgilendiren özel gün ve haftaları önceden bilmezseniz ve kampanya stratejileri oluşturmazsanız, özel günlerin e-ticaret siteniz için bir önemi kalmaz. Peki, özel günleri kapsayan kampanya dönemleri için neler yapabilirsiniz?

Özel Gün ve Haftalar İçin E-Ticaret İpuçları

Özel gün ve haftalar için ayrıca çalışma yapmak olmazsa olmazdır. Fakat bunun öncesinde, e-ticaret siteniz için benimsediğiniz, çeşitlendirilebilir reklam ve kampanya stratejiniz olmalıdır. Bu stratejiyi özel dönemlere uyarlamak çok daha verimli olur. Var olan reklam ve kampanya anlayışınızı birkaç temel püf nokta üzerine inşa ederek özel günlerde e-ticaret sitenizin gelirini artırmanız mümkündür.

  • Kategori ve Ürün Belirlemek

Black Friday gibi alışverişi festivale dönüştüren günlerde sattığınız başlıca ürünleriniz ya da tüm ürünleriniz için kampanya düzenleyebilirsiniz. Ama bazı günlerde spesifik olmak çok daha kârlıdır. Örneğin Sevgililer Günü’nde çiçek, takı, giyim gibi kategorilerde hareketlilik olacağını tahmin etmek zor değildir. Dolayısıyla hangi özel gün için hangi ürünlerinizi öne çıkaracağınızı belirlemenizde fayda vardır.

Kampanyaya dahil edilecek ürün gruplarını önceden belirlemek, reklam çalışmaları için de önemlidir. Reklam çalışmalarındaki sloganları ve görselleri bu ürünleri kapsayacak şekilde oluşturmanız daha etkili olur. Ayrıca talebin çok olacağını öngördüğünüz ürünler için stok yönetimi yapmanız da kolaylaşır.

  • Fırsat ve İndirimleri Belirlemek

Özel gün ve hafta dönemlerinde duyuracağınız kampanyaların neleri kapsayacağını ve müşterilere ne sunacağını belirlemek de önemli bir adımdır. İlk olarak reklam çalışmaları için önem arz eden bu detay, satılan ürün adedini de artırır.

İndirimler kampanyaların olmazsa olmazlarıdır. Belirli yüzdelik oranlarla indirimlerinizi duyurabilirsiniz fakat sunduğunuz fırsatları sadece birkaç indirimle sınırlandırmayın. Kupon kodları, bir alana bir bedava, ücretsiz teslimat ve bundle paketleri de özel günlerde e-ticaret sitelerine müşteri çekebilen fırsatlardır.

  • Hedef Kitleyi Belirlemek

Özel günler, herkes için özel değildir. Dolayısıyla her özel gün ve hafta dönemini herkese hitap edecek şekilde ayarlamanız, reklam bütçenizi boşa harcamanıza sebep olur. Örneğin Babalar Günü döneminde kadın giyim kategorisindeki ürünler kampanyanız için doğru ürünler olmayacaktır. Ayrıca hedef kitleyi doğru belirlemeniz, özel gün kampanyalarınızı doğru platformlarda duyurmanızı da sağlar.

  • Günlerin “Özel” Olduğunu Vurgulamak

Özel gün ve haftaların e-ticaret için önemli olmasının bir başka nedeni de çok kısa bir zamanda yüksek satış rakamlarına ulaşılmasını sağlamasıdır. Sadece bir özel günde, bir aylık satış hacminize ulaşabilmeniz bile ihtimaller dahilindedir. Bunun için yapmanız gereken, müşteriye aciliyet hissini verebilmek.

Sadece bir günü kapsayan spesifik özel günler için yaptığınız kampanyalarda müşterilerinize o günün yılda sadece bir kere geldiğini, kaçırılmaması gerektiğini, geç kalmamak adına siparişin önceden verilmesi gerektiğini vurgulayan mesajlar iletin. Böylece daha hızlı karar vermelerine yardımcı olarak alışverişi sizin sitenizden yapmalarını sağlayabilirsiniz.

  • Sosyal Medya Pazarlaması Yapmak

Sosyal ağların hayatın merkezine yerleşmiş olduğunu görmemek mümkün değil. Ayrıca sosyal ağların e-ticarette de çok ciddi bir yeri olduğunu unutmamak gerekir. Bu faktörler ile birlikte sosyal medyanın özel gün ve haftaları kutlamak için en çok kullanılan araçlardan biri olduğunu da dikkate alırsak, bu dönemlerde yapılan kampanyaları pazarlamak için en doğru yeri bulmuş oluruz. Peki, özel gün ve haftaları kapsayan kampanyalar için sosyal medyada neler yapılabilir?

Özel Gün ve Haftalarda Sosyal Medya Pazarlaması Nasıl Olmalıdır?

Sosyal medya, yeni nesil bir e-ticaret merkezi olma yolunda hızla ilerliyor. Dolayısıyla sosyal ağlarda aktif olmak her e-ticaret sitesi için faydalıdır. Özel gün ve haftalara gelecek olursak, bu dönemlerde sosyal medya pazarlamasının da olumlu etkilerini daha fazla görebilirsiniz. Gönderilerinizi oluştururken ve paylaşırken öne çıkaracağınız birkaç detay hem etkileşiminizi hem de e-ticaret sitenizin trafiğini artırabilir.

  • Kampanya Görsellerini Hazırlamak

Özel günler için düzenlediğiniz kampanyaları duyururken kullanacağınız görseller çok önemlidir, çünkü sosyal ağlar görsel temelli mecralardır. Kampanya görsellerinizi, diğer gönderilerinizin görsellerine göre daha dikkat çekici yapmalısınız. Daha iştah açıcı ve harekete geçirici renk ve unsurlar barındırmalı.

Gönderi görsellerini hazırlarken yaratıcı olmaya özen gösterin. Ürünün tek başına durduğu bir görselle kimse ilgilenmez. Kampanyaya dahil olan ürününüzün kullanım anındaki görüntüsünü paylaşmak çok daha caziptir. Bazı gönderilerde de birkaç farklı ürünü tek görsele yerleştirerek hitap ettiğiniz kitleyi genişletebilirsiniz.

  • Videolardan Yararlanmak

Videolar, kullanıcıların markanızla daha çok ilgilenmesini sağlar. Çünkü belirli bir zaman dilimine yayılan içeriklere sahiptirler. Özel gün ve haftalar için hazırladığınız kampanyaları 15 saniye ile 1 dakika aralığındaki videolarla duyuyarak dikkat çekebilirsiniz. Ayrıca reklam için daha kullanışlı bir materyal de hazırlamış olursunuz.

  • Reklamlardan Yararlanmak

E-ticaret sitenizin sosyal medya hesapları ne kadar güçlü olursa olsun, ulaşabileceği maksimum kişi sayısı sınırlıdır. Dolayısıyla özel günlerde yapacağınız paylaşımları reklam araçları ile öne çıkarmanız, daha fazla kişiye erişmenizi sağlar.

  • Influencer Hesaplarla İşbirliği Yapmak

Özel gün ve haftalar için planladığınız indirimleri ve fırsatları sizin yerinize bir başkasının duyurması da oldukça etkilidir. Televizyon reklamlarınızda bir ünlüyü oynatıyormuşsunuz gibi düşünebilirsiniz. Sosyal medyada aktif takipçileri olan influencer hesaplar ile işbirliği yaparak farklı kitlelere ulaşabilirsiniz. Ayrıca kampanyalarınızı sizin yerinize bir kullanıcının duyurması, potansiyel müşterilerinizin markanıza güvenmesini sağlar.

  • Çekiliş Yapmak

Sosyal medyada çekiliş yapmak hem müşterilerinizi mutlu edecek hem potansiyel müşterilerinizi sosyal medya hesaplarınıza çekecek hem de özel günler için başlattığınız kampanyaları duyurabilecek etkili bir yöntemdir.

Sosyal medya pazarlamasında son derece verimli sonuçlar doğuran çekilişler ile kampanyanızı duyurabilir ve bu kampanyaya dahil olan ürünleri hediye olarak takipçilerinize verebilirsiniz. Böylece ürünlerinizin ve kampanyanızın tanıtımını yaparken bir yandan da yeni takipçiler, yani potansiyel müşteriler kazanırsınız.

2021 Yılı Özel Gün ve Haftaları Nelerdir?

Alışveriş alışkanlıkları her geçen gün biraz daha değişirken online alışverişi tercih edenlerin sayısı da sürekli yükselişte. E-ticaret hacminin hızla büyüdüğü de yadsınamaz bir gerçek. Dolayısıyla her yılın bir önceki yıla göre daha yoğun geçmesi muhtemel. Bu açıdan baktığımızda; “2021 özel günler ve haftalar açısından çok hareketli olacak.” dersek, büyük ihtimalle yanılmayız.

Bazı özel günlerin net tarihi varken bazıları her yıl farklı bir güne denk gelir. Ayrıca hafta olarak kutlanan özel günler de vardır. Bu noktada özel günlerin tarihleri ile birlikte haftanın hangi gününe denk geldiğini bilmek de önemlidir. Çünkü Ticaret Bakanlığı’nın 2020 verilerine göre en çok online alışveriş pazartesi günü yapılırken haftanın sonuna gidildikçe oran düşüyor. Bu gibi durumları önceden bilmeniz, hafta sonuna denk gelen kampanyaları haftanın başında duyurabilmeniz için size fırsat tanır. Peki, bu sözünü ettiğimiz özel günler nelerdir?

Ocak 2021

  • 1 Ocak Cuma: Yılbaşı
  • 10 Ocak Pazar: Gazeteciler Günü
  • 10 Ocak Pazar: Ziraat Mühendisleri Günü
  • 21 Ocak Perşembe: Dünya Sarılma Günü
  • 26 Ocak Salı: Uluslararası Gümrük Günü

Şubat 2021

  • 4 Şubat Perşembe: Dünya Kanser Günü
  • 5 Şubat Cuma: Dünya Nutella Günü
  • 9 Şubat Salı: Dünya Sigarayı Bırakma Günü
  • 13 Şubat Cumartesi: Dünya Radyo Günü
  • 14 Şubat Pazar: Dünya Öykü Günü
  • 14 Şubat Pazar: Sevgililer Günü
  • 18 Şubat Perşembe: Regaip Kandili

Mart 2021

  • 1 – 7 Mart: Yeşilay Haftası
  • 1 – 7 Mart: Deprem Haftası
  • 1 – 7 Mart: Girişimcilik Haftası
  • 8 Mart Pazartesi: Dünya Kadınlar Günü
  • 10 Mart Çarşamba: Mirac Kandili
  • 18 Mart Perşembe: Çanakkale Zaferi
  • 18 – 24 Mart: Yaşlılara Saygı Haftası
  • 19 Mart Cuma: Dünya Uyku Günü
  • 20 Mart Cumartesi: Dünya Mutluluk Günü
  • 20 Mart Cumartesi: Ekinoks
  • 21 Mart Pazar: Dünya Down Sendromu Farkındalık Günü
  • 21 Mart Pazar: Dünya Kukla Günü
  • 21 Mart Pazar: Dünya Şiir Günü
  • 27 Mart Cumartesi: Dünya Tiyatrolar Günü
  • 27 Mart Cumartesi: Berat Kandili
  • 29 Mart – 4 Nisan: Kütüphaneler Haftası

Nisan 2021

  • 1 Nisan Perşembe: Dünya Şaka Günü
  • 2 Nisan Cuma: Dünya Otizm Farkındalık Günü
  • 4 Nisan Pazar: Dünya Sokak Hayvanları Günü
  • 4 Nisan Pazar: Paskalya
  • 7 Nisan Çarşamba: Dünya Sağlık Günü
  • 7 – 13 Nisan: Sağlık ve Sosyal Güvenlik Haftası
  • 10 Nisan Cumartesi: Polis Teşkilatı'nın Kuruluş Günü
  • 13 Nisan Salı: Ramazan Ayı başlangıcı
  • 15 – 22 Nisan: Turizm Haftası
  • 19 – 25 Nisan: Kitap Günü ve Kütüphaneler Haftası
  • 21 – 28 Nisan: Ebeler Haftası
  • 23 Nisan Cuma: 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı
  • 24 Nisan Cumartesi: Dünya Veteriner Hekimliği Günü
  • 29 Nisan Perşembe: Dünya Dans Günü

Mayıs 2021

  • 1 Mayıs Cumartesi: Emek ve Dayanışma Günü (İşçi Bayramı)
  • 3 Mayıs Pazartesi: Dünya Basın Özgürlüğü Günü
  • 5 – 6 Mayıs: Hıdırellez
  • 8 Mayıs Cumartesi: Kadir Gecesi
  • 9 Mayıs Pazar: Anneler Günü
  • 10 – 16 Mayıs: Engelliler Haftası
  • 12 – 18 Mayıs: Hemşireler Haftası
  • 13 – 15 Mayıs: Ramazan Bayramı
  • 14 Mayıs Cuma: Dünya Çiftçiler Günü
  • 14 Mayıs Cuma: Dünya Eczacılık Günü
  • 15 Mayıs Cumartesi: Uluslararası Aile Günü
  • 17 Mayıs Pazartesi: Dünya Telekomünikasyon Günü
  • 19 Mayıs Çarşamba: Atatürk'ü Anma , Gençlik ve Spor Bayramı
  • 19 – 25 Mayıs: Gençlik Haftası

Haziran 2021

  • 1 Haziran Salı: Dünya Süt Günü
  • 5 Haziran Cumartesi: Dünya Çevre Günü
  • 7 – 13 Haziran: Çevre Koruma Haftası
  • 20 Haziran Pazar: Babalar Günü

Temmuz 2021

  • 7 Temmuz Çarşamba: Dünya Çikolata Günü
  • 17 Temmuz Cumartesi: Dünya Emoji Günü
  • 19 Temmuz Pazartesi: Arefe
  • 20 – 23 Temmuz: Kurban Bayramı
  • 24 Temmuz Cumartesi: Gazeteciler ve Basın Bayramı
  • 30 Temmuz Cuma: Dünya Arkadaşlık Günü

Ağustos 2021

  • 13 Ağustos Cuma: Dünya Solaklar Günü
  • 26 – 30 Ağustos: Zafer Haftası
  • 30 Ağustos Pazartesi: Zafer Bayramı

Eylül 2021

  • 1 Eylül Çarşamba: Dünya Barış Günü
  • 8 Eylül Çarşamba: Dünya Okuma Yazma Günü
  • 12 Eylül Pazar: Dünya İlkyardım Günü
  • 12 – 18 Eylül: İlköğretim Haftası
  • 19 Eylül Pazar: Gaziler Günü
  • 25 Eylül Cumartesi: Dünya Eczacılık Günü
  • 26 Eylül Pazar: Türk Dil Bayramı
  • 27 Eylül Pazartesi: Dünya Turizm Günü
  • 29 Eylül Çarşamba: Dünya Kalp Günü

Ekim 2021

  • 1 Ekim Cuma: Dünya Gülümseme Günü
  • 3 – 4 Ekim: Dünya Yürüyüş Günü
  • 4 Ekim Pazartesi: Dünya Mimarlık Günü
  • 4 Ekim Pazartesi: Hayvanları Koruma Günü
  • Ekim Ayının İlk Pazartesi Günü: Dünya Çocuk Günü
  • 10 Ekim Pazar: Dünya Ruh Sağlığı Günü
  • 11 Ekim Pazartesi: Dünya Kız Çocukları Günü
  • 12 Ekim Salı: Dünya Çiftçiler Günü
  • 15 Ekim Cuma: Dünya El Yıkama Günü
  • 16 Ekim Cumartesi: Dünya Gıda Günü
  • 17 Ekim Pazar: Mevlid Kandili
  • 29 Ekim Cuma: 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı

Kasım 2021

  • 8 – 14 Kasım: Dünya Çocuk Kitapları Haftası
  • 10 Kasım Çarşamba: 10 Kasım Atatürk’ün Ölüm Günü
  • 10 – 16 Kasım: Atatürk Haftası
  • 11 Kasım Perşembe: Yalnızlar Günü
  • 14 Kasım Pazar: Dünya Sinema Günü
  • 21 Kasım Pazar: Dünya Televizyon Günü
  • 22 – 28 Kasım: Ağız ve Diş Sağlığı Haftası
  • 24 Kasım Çarşamba: 24 Kasım Öğretmenler Günü
  • 26 Kasım Cuma: Black Friday (Kara Cuma)
  • 29 Kasım Pazartesi: Cyber Monday (Siber Pazartesi)

Aralık 2021

  • 5 Aralık Pazar: Dünya Mühendisler Günü
  • 5 Aralık Pazar: Kadın Hakları Günü
  • 5 Aralık Pazar: Türk Kahvesi Günü
  • 12 – 18 Aralık: Tutum, Yatırım ve Türk Malları (Yerli Malı) Haftası
  • 15 Aralık Çarşamba: Uluslararası Çay Günü
  • 21 Aralık Salı: En Uzun Gece
  • 25 Aralık Cumartesi: Noel
  • 31 Aralık Cuma: Yılbaşı
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Basın bülteni ve kiti hazırlamak e-ticaret firmaları için neden önemli?
Basın bülteni ve kiti hazırlamak e-ticaret firmaları için neden önemli?
Basın bülteni ve basın kiti, e-ticaret firmalarının PR çalışması için oldukça önemli olan iki unsur ve üzerinde çalışılması gereken konulardır. Basın bülteni ve kitinizi çalıştığınız ajanslar hazırlayabilmektedir;...
9 Şubat 2020
Sinan Oypan
Facebook Reklam Ölçüleri Kullanım Rehberi
Facebook Reklam Ölçüleri Kullanım Rehberi
Facebook reklam ölçüleri yani facebook reklam görsel boyutu, facebook / instagram video boyutu, instagram fotoğraf ölçüleri, facebook görsel boyutları özetle facebook reklam görsel boyutları bu yazımızda. Reklamlarda facebook ve...
14 Aralık 2017
Sinan Oypan
E-ticarette en çok satılan ürünler: Salgın dönemi Nisan yansımaları
E-ticarette en çok satılan ürünler: Salgın dönemi Nisan yansımaları
E-ticarette en çok satılan ürünler üzerinde corona virüs etkileri devam ediyor. Mart ve Nisan ayında internetten satılan ürünleri karşılaştırdığımızda, evde kaldığımız sürelerin online alışverişteki tüketici...
29 Mayıs 2020
İbrahim Çelebi
Affiliate marketing'in e-ticaret sitelerine sağladığı avantajlar neler?
Affiliate marketing'in e-ticaret sitelerine sağladığı avantajlar neler?
Geçtiğimiz günlerde affiliate marketing nedir sorusunun yanıtını vererek, affiliate marketing çalışmalarını nasıl yapabileceğinizi ele almıştık. Doğru yapıldığında e-ticaret firmalarının geri dönüşümlerini artırmada...
22 Nisan 2019
Sinan Oypan
B2B firmalarının yaptığı kategori yönetimi hataları
B2B firmalarının yaptığı kategori yönetimi hataları
B2B firmaları için kategori yönetimi oldukça önemli bir konudur ve bu sebeple de kategorileri ve katalogları oluştururken bazı kural ve konulara dikkat etmeleri gerekir. Kategori yönetiminizi iyi yapmanız ve e-ticaret sitenizde...
10 Mart 2019
Sinan Oypan
Marka konumlandırma nedir ve nasıl yapılır?
Marka konumlandırma nedir ve nasıl yapılır?
Marka konumlandırma, e-ticaret firmanızın sektörde ve pazarınızda kendine nasıl bir yer bulacağını belirlemeniz için gereklidir. Rekabet durumu, pazarın mevcut durumu ve şirketinizin ulaşmak istediği hedef kitleye göre markanın...
9 Mart 2020
Sinan Oypan
Sepeti terk etme oranlarınızı düşürmenize yardımcı olacak ipuçları
Sepeti terk etme oranlarınızı düşürmenize yardımcı olacak ipuçları
E-ticaret sitelerinin en büyük problemlerinden biri şüphesiz sepete ürün ekledikten sonra satın almayı tamamlayan kullanıcılar. Sepeti terk etme oranlarının yükselmesi birçok durumun habercisi olabilir. Bunun yanı sıra bu...
2 Nisan 2017
Sinan Oypan
E-ticarette video içerikler kullanmak neden önemli?
E-ticarette video içerikler kullanmak neden önemli?
E-ticarette içerik pazarlamadan yararlanmak, marka bilinirliği artırma, kullanıcılarla etkileşime girme ve site trafiğini artırmak için oldukça etkili bir yöntem. İçerik pazarlamada da video kullanmak, son dönemlerde oldukça...
20 Haziran 2016
Sinan Oypan
Youtube kanalı açma e-ticaret firmaları için neden önemli?
Youtube kanalı açma e-ticaret firmaları için neden önemli?
Youtube kanalı açma ve video içerikler üretmek, günümüzde tüketicilere ulaşma ve geri dönüşümleri artırmada önemli bir rol oynamakta. Youtube üzerinde aktif olmanız, burada yer alan büyük kitleye yönelik de içerikler...
20 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Müşterilerinizin devamlı sizden alışveriş yapmalarını sağlayacak yöntemler
Müşterilerinizin devamlı sizden alışveriş yapmalarını sağlayacak yöntemler
E-ticaret sektöründe uzun vadede başarılı olabilmek için, sadık müşteri kitlelerine ihtiyacınız vardır. Yeni hedef kitlelere ulaşmak için çalışmalar yapsanız da devamlı olarak sizden alışveriş yapan sadık müşterileriniz,...
22 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-posta pazarlama trendleri 2018
E-posta pazarlama trendleri 2018
E-posta pazarlama trendleri 2018 yılında da marketing için önemli bir yere sahip. Çünkü yıllar geçse dahi pazarlama tarafında gücünü kaybetmeyen alanlardan biri de e-posta pazarlama. E-ticaret firmalarının en sık kullandıkları ve...
4 Aralık 2017
Sinan Oypan
Girişimciliğin insanlar tarafından abartılan 4 yönü
Girişimciliğin insanlar tarafından abartılan 4 yönü
Girişimcilik son dönemlerde oldukça popüler bir hal almaya başladı. Türkiye’de her geçen gün yeni bir girişim ortaya çıkıyor. Bu tabii ki girişimcilik ekosistemi için oldukça iyi bir durum olsa da girişimciliğin abartılan...
17 Eylül 2016
Sinan Oypan