Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020

25 Eylül 2019
Sinan Oypan
Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir sorusunun cevabına geçmeden önce dropshipping'in ne olduğunu açıklamakta fayda var. Dropshipping, Türkçesiyle stoksuz satış e-ticaret şirketlerinin kullandığı satış modellerinden biri. Dropshipping yapanlar internet üzerinde farklı ürünleri satabilir ve herhangi bir stok maliyeti ödemeden faaliyetlerini devam ettirebilirler. Dropshipping yapanlar, satmak istedikleri ürünleri tedarik eden toptancılarla anlaşarak bu ürünlerin satışını gerçekleştirebiliyorlar.

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir?

2020’de kendi e-ticaret sitesi üzerinden dropshipping ile ürün satmak isteyenler trend olan ve son dönemlerde tüketicilerin özellikle yöneldiği ürün gruplarını araştırmalılar. Bu rehberimizde de Dropshipping yapanlar için hem niş hem de geniş kitlelere ulaşabilecekleri alternatif ürün önerileri yapacağız.

Akıllı cihazlar (telefon, saat, ev cihazları vb.)

Son dönemlerde akıllı cihazların popülerliği birçok alanda artış gösteriyor. Teknolojinin gelişmesi ve birçok cihazın artık sadece bir akıllı telefondan yönetilebiliyor olması, akıllı cihazların da kullanım alanlarını genişletiyor. Bu nedenle de bu ürünler internet üzerinde satılabilecek ve ilgi görebilecek ürün grupları arasında yer alıyor.

Akıllı telefonlar: Akıllı telefon penetrasyonunun artması ve tüketicilerin sürekli olarak yeni modellere geçiş yapmak istemeleri Dropshipping yapanlar için bir fırsat olarak değerlendirilebilir.

Akıllı saatler: Hayatına daha fazla teknoloji sokmak, diğer cihazlarını telefon haricindeki cihazlarla da kontrol etmek isteyenler akıllı saatlere yöneliyor. Bu cihazlar üzerinden birçok uygulama kontrol edilmesinin yanı sıra sağlık ve spor alanında da akıllı saatler tercih edilmekte ve popülerliği artmakta olan bir ürün grubu.

Akıllı ev cihazları: Isı kontrolünden güvenlik sistemlerine kadar akıllı ev cihazları da geniş bir ürün yelpazesine sahip. Özellikle gelir seviyesi yüksek olan kitlelerin bu tür ürünlere olan ilgisi daha fazla artış göstermekte. Dropshipping yapanlar, yüksek gelirli hedef kitlelere ulaşmak için bu ürün gruplarına yönelebilirler.

Bluetooth ses sistemleri

Popülerliği artan ürün gruplarından biri de bluetooth hoparlör ve kulaklıklar.

Bluetooth ses sistemleri: Ev sinema sistemlerinin yanı sıra mobil ve taşınabilir daha küçük boyutlu hoparlörler de son yıllarda kullanıcıların sıklıkla tercih ettiği ürün grupları arasında yer alıyor.

Bluetooth kulaklıklar: Kablolardan kurtulmak ve daha rahat bir şekilde akıllı telefonlarından müzik dinlemek ya da görüşme yapmak isteyen kullanıcılar son dönemlerde bluetooth kulaklıklara yönelmeye başladı. Bu da dropshipping yapanlar için farklı bir fırsat kapısı yaratıyor.

USB şarj standları

Akıllı telefonlar günlük hayatımızda önemli bir yere sahip olduğu gibi iş hayatında da sürekli bir ihtiyaç haline dönüştü. Tabii ki bu durumda da cihazların şarjları çabuk tükendiği gibi bu cihazlar için masaüstünde bir ayaklık ihtiyacı doğmaya başladı.

USB akıllı telefon şarj standları da bu noktada kullanıcıların satın almaya yöneldikleri ürün grupları arasında yer almaya başladı. USB şarj standlarının yanı sıra destekleyen modellerde kablosuz şarj imkanı sunan standlar da yine kullanıcıların bir hayli ilgi gösterdiği ürün gruplarından biri.

Bebek taşıyıcıları ve bebek ürünleri

Bebek ve çocuklarla ilgili aksesuar ve ürünler de internette ilgi görmeye başlayan ürün grupları arasında yer alıyor. Son dönemlerde popülerleşmeye başlayan ürün gruplarından biri de bebek taşıyıcıları olmaya başladı.

Bebek taşıyıcılarının yanı sıra bebek ürünleri (oyuncak, elbise, bez vb.) de internette talep gören ürünler arasında yer alıyor. Dropshipping yapan ya da yapmayı düşünenler bu ürün gruplarına da yönelebilirler.

Ayakkabılar

Dropshipping yapanlar ayakkabı dikeyinde yer almayı düşünebilirler. Özellikle kadınlar internet üzerinden ayakkabı satın almaya daha fazla yatkınlar. Farklı ve şık tasarımı olan ayakkabı üreticilerini araştırarak, pazarda çok fazla benzeri olmayan ayakkabı modellerine yönelmek sizin için karlı olabilir.

Bunun yanı sıra küçük üreticilerden de el yapımı ayakkabı tedarik etmek de ayakkabı işinizi daha farklı bir boyuta taşımanızı sağlayabilecektir. Ancak bu sektördeki rekabetin bir hayli büyük olduğunu da hatırlatmakta fayda var.

Güzellik ve hijyen ürünleri

Dropshipping yapanlar güzellik ve hijyen ürünlerine de yoğunlaşabilirler. Cilt bakımı ürünleri, şampuan, sabun gibi banyo ürünleri tüketicilerin sık değiştirmediği ve devamlı olarak aldıkları ürünlerdir. Bu nedenle de bu ürün gruplarında paketler hazırlayarak, aylık veya 3 aylık dönüşümlü satışlar yapma ihtimaliniz olabileceği için, doğru pazarlama çalışmalarıyla sadık müşteri kitleleri yakalayabilirsiniz.

Araba aksesuarları

Erkeklere yönelik çalışmalar yapmak isteyenler için etkili olabilecek ürün grupları arasında da araba aksesuarları bulunuyor. Özellikle bu ürünler için alışveriş yapmaya vakti olmayan erkek hedef kitleye yönelik çalışmalar yapabilirsiniz.

Örneğin kış sezonunda kışlık lastik ve zincir bulundurma zorunluluğunun geleceği dönemlerde erkek hedef kitleye yönelik pazarlama ve reklam çalışmaları yaparak, ürünlerinizi tanıtma şansı yakalayabilirsiniz.

“Dropshipping

Sporcu ve sağlık ürünleri

Son dönemlerde birçok kişi sağlıklı yaşam ürünlerine de yönelmeye başladığı için bu alanda da henüz tam olarak dolmamış bir pazar bulunuyor. Bunun yanı sıra spora olan ilginin de artmasıyla beraber sporla ilgili ürün ve aksesuarlara da olan talep artmaya başladı.

Sağlık ürünleri: Sağlık ürünlerinde horlama engelleyiciler, detoks ürünleri, yeşil çay gibi sık tüketilebilecek ve sürekli alınabilecek ürünlere yönelinebilir.

Sporcu ürün ve aksesuarları: Sporcu ürünlerinde spor öncesi ve sonrasında alınan takviye ürünlerinin yanı sıra spor aktiviteleri için aksesuar ve ürünler de dropshipping yapanların tercih edebileceği ürün grupları arasında yer alıyor.

Ancak sporcu ve sağlık ürünlerinin satışında ekstra izinlerin alınması ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı olması gerektiği için, bu işi yapacak olan firmaların bu önlemleri alarak, yasal zorunlulukları öğrenmeleri gerekir.

2020 yılında kendi e-ticaret sitenizi açarak Dropshipping ile satış yapmayı planlıyorsanız İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyebilir, XML ile ürün çekme hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Dilerseniz 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de hemen başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sosyal medya yönetimi ile e-ticaret sitenize nasıl trafik çekebilirsiniz?
Sosyal medya yönetimi ile e-ticaret sitenize nasıl trafik çekebilirsiniz?
E-ticaret siteleri için organik trafik önemli olsa da son birkaç yıldır sosyal medya üzerinden yönlendirilen trafiğin artması nedeniyle, bu mecralardan gelen ziyaretçilerin de önemi bir hayli artmaya başladı. Özellikle sosyal...
17 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Geri dönüşüm sağlayan bir video içerik stratejisinde neler olmalı?
Geri dönüşüm sağlayan bir video içerik stratejisinde neler olmalı?
Video içerik stratejileri, günümüzde işletmelerin asıl strateji odakları haline gelmeye başlamasıyla beraber, pazarlama ve reklam stratejilerinin de önemli bir bölümünü oluşturuyor. 2016’da popülerleşmeye başlayan ve 2017’de...
28 Mart 2019
Sinan Oypan
Twitter’ın yeni karakter güncellemesi firmalara biraz daha özgürlük tanıyacak
Twitter’ın yeni karakter güncellemesi firmalara biraz daha özgürlük tanıyacak
E-ticaret firmalarının halen en sık kullandıkları sosyal mecralardan biri olan Twitter, yeni karakter limiti güncellemesiyle beraber hem kullanıcılara hem de firmalara biraz daha özgürlük tanımaya başlıyor. Twitter, 19 Eylül’de...
28 Eylül 2016
Sinan Oypan
E-ticarete Başlamak İsteyenler için Yol Haritası
E-ticarete Başlamak İsteyenler için Yol Haritası
E-ticarete başlamak isteyen herkes, birkaç gün içinde 7/24 online mağazasını açarak tüm Türkiye'ye satış yapmaya başlayabilir. Türkiye’de e-ticaret pazarı geçtiğimiz yıldan bu yana %39 büyüyerek 83,1 milyon TL’ye...
16 Temmuz 2020
IdeaSoft
E-ticarette kişiselleştirme neden önemlidir ve nasıl yapılır?
E-ticarette kişiselleştirme neden önemlidir ve nasıl yapılır?
Online satışlarınızı ve müşteri memnuniyetinizi artırmak için kullanabileceğiniz yöntemlerden biri de e-ticarette kişiselleştirme çalışmaları yapmak. Online alışverişlerde tüketicilerin ilgisini çekebilecek ve onlarla ilgili...
17 Ocak 2017
Sinan Oypan
E-ticaret Sitenizi 2021 Anneler Günü'ne Hazırlamak
E-ticaret Sitenizi 2021 Anneler Günü'ne Hazırlamak
E-ticaret siteniz için belirli bir pazarlama stratejiniz vardır. Bu stratejiyi temel alarak pek çok alt stratejiler oluşturabilirsiniz, oluşturmanız da gerekir. Çünkü trafiğin yüksek olması için e-ticaret sitesinin hareketli olması...
1 Mart 2021
Markethinkers
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya üzerinden müşteri edinmenizi sağlayacak 3 yöntem
Sosyal medya pazarlama marka, ürün tanıtımları yapma; yeni hedef kitlelere ulaşma ve bu kitleleri müşteriye dönüştürmek için oldukça etkili bir yöntem. Tabii ki sosyal mecralar üzerinden yeni müşteriler edinmeniz için bir takım...
16 Kasım 2016
Sinan Oypan
instagram çekiliş yapma | instagramda çekiliş nasıl yapılır?
instagram çekiliş yapma | instagramda çekiliş nasıl yapılır?
instagram çekiliş yapma için bilmeniz gerekenler nelerdir, instagramda çekiliş nasıl yapılır / instagram çekiliş nasıl yapılır, instagram çekilişi yaparken nelere dikkat edilmelidir, instagram çekilişlerinde yapmanız ve yapmamanız...
7 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya kriz yönetimi nasıl yapılır? | 2. Bölüm
Sosyal medya kriz yönetimi nasıl yapılır? | 2. Bölüm
E-ticaret firmalarının sosyal medya krizlerine karşı hazırlıklı olması ve önceden planlamalar yapmaları gerekir. Serimizin ilk bölümünde de bu hazırlık ve plan süreçlerinin yanı sıra krizlerin belirlenmesi ile ilgili...
27 Mart 2017
Sinan Oypan
Sitenizde ürünlerinizin faydalarını öne çıkartmanızı sağlayacak 4 yöntem
Sitenizde ürünlerinizin faydalarını öne çıkartmanızı sağlayacak 4 yöntem
E-ticaret sitenizde ürünlerinizi satmak ve tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyerek onları satın almaya yönlendirmek için ürün açıklamaları bölümünde bir takım konuları öne çıkartmanız gerekiyor. Ürün açıklama...
9 Temmuz 2018
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar bir e-ticaret sitesinden nasıl faydalanabilirler?
Fiziki mağazalar bir e-ticaret sitesinden nasıl faydalanabilirler?
Fiziki mağazalar, genellikle e-ticaret alanına yatırım yapmak istemiyorlar. Bu işe ayıracak bütçeleri ya da ekipleri olmadığı için ya da gerek duymadıkları için kendi markaları için bir online satış sitesi kurmuyorlar. Ancak...
20 Ekim 2016
Sinan Oypan
Sahte takipçi satın almak neden markanıza zarar verir?
Sahte takipçi satın almak neden markanıza zarar verir?
Sosyal medya pazarlamada markaların dikkat ettikleri kriterlerden biri de takipçi sayısıdır. Geçtiğimiz günlerde yazdığımız ”Instagram’da ölçümlenmesi gereken 4 önemli metrik” isimli rehberimizde de bu konuya değinmiştik....
7 Haziran 2017
Sinan Oypan