Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020

25 Eylül 2019
Sinan Oypan
Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir sorusunun cevabına geçmeden önce dropshipping'in ne olduğunu açıklamakta fayda var. Dropshipping, Türkçesiyle stoksuz satış e-ticaret şirketlerinin kullandığı satış modellerinden biri. Dropshipping yapanlar internet üzerinde farklı ürünleri satabilir ve herhangi bir stok maliyeti ödemeden faaliyetlerini devam ettirebilirler. Dropshipping yapanlar, satmak istedikleri ürünleri tedarik eden toptancılarla anlaşarak bu ürünlerin satışını gerçekleştirebiliyorlar.

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir?

2020’de kendi e-ticaret sitesi üzerinden dropshipping ile ürün satmak isteyenler trend olan ve son dönemlerde tüketicilerin özellikle yöneldiği ürün gruplarını araştırmalılar. Bu rehberimizde de Dropshipping yapanlar için hem niş hem de geniş kitlelere ulaşabilecekleri alternatif ürün önerileri yapacağız.

Akıllı cihazlar (telefon, saat, ev cihazları vb.)

Son dönemlerde akıllı cihazların popülerliği birçok alanda artış gösteriyor. Teknolojinin gelişmesi ve birçok cihazın artık sadece bir akıllı telefondan yönetilebiliyor olması, akıllı cihazların da kullanım alanlarını genişletiyor. Bu nedenle de bu ürünler internet üzerinde satılabilecek ve ilgi görebilecek ürün grupları arasında yer alıyor.

Akıllı telefonlar: Akıllı telefon penetrasyonunun artması ve tüketicilerin sürekli olarak yeni modellere geçiş yapmak istemeleri Dropshipping yapanlar için bir fırsat olarak değerlendirilebilir.

Akıllı saatler: Hayatına daha fazla teknoloji sokmak, diğer cihazlarını telefon haricindeki cihazlarla da kontrol etmek isteyenler akıllı saatlere yöneliyor. Bu cihazlar üzerinden birçok uygulama kontrol edilmesinin yanı sıra sağlık ve spor alanında da akıllı saatler tercih edilmekte ve popülerliği artmakta olan bir ürün grubu.

Akıllı ev cihazları: Isı kontrolünden güvenlik sistemlerine kadar akıllı ev cihazları da geniş bir ürün yelpazesine sahip. Özellikle gelir seviyesi yüksek olan kitlelerin bu tür ürünlere olan ilgisi daha fazla artış göstermekte. Dropshipping yapanlar, yüksek gelirli hedef kitlelere ulaşmak için bu ürün gruplarına yönelebilirler.

Bluetooth ses sistemleri

Popülerliği artan ürün gruplarından biri de bluetooth hoparlör ve kulaklıklar.

Bluetooth ses sistemleri: Ev sinema sistemlerinin yanı sıra mobil ve taşınabilir daha küçük boyutlu hoparlörler de son yıllarda kullanıcıların sıklıkla tercih ettiği ürün grupları arasında yer alıyor.

Bluetooth kulaklıklar: Kablolardan kurtulmak ve daha rahat bir şekilde akıllı telefonlarından müzik dinlemek ya da görüşme yapmak isteyen kullanıcılar son dönemlerde bluetooth kulaklıklara yönelmeye başladı. Bu da dropshipping yapanlar için farklı bir fırsat kapısı yaratıyor.

USB şarj standları

Akıllı telefonlar günlük hayatımızda önemli bir yere sahip olduğu gibi iş hayatında da sürekli bir ihtiyaç haline dönüştü. Tabii ki bu durumda da cihazların şarjları çabuk tükendiği gibi bu cihazlar için masaüstünde bir ayaklık ihtiyacı doğmaya başladı.

USB akıllı telefon şarj standları da bu noktada kullanıcıların satın almaya yöneldikleri ürün grupları arasında yer almaya başladı. USB şarj standlarının yanı sıra destekleyen modellerde kablosuz şarj imkanı sunan standlar da yine kullanıcıların bir hayli ilgi gösterdiği ürün gruplarından biri.

Bebek taşıyıcıları ve bebek ürünleri

Bebek ve çocuklarla ilgili aksesuar ve ürünler de internette ilgi görmeye başlayan ürün grupları arasında yer alıyor. Son dönemlerde popülerleşmeye başlayan ürün gruplarından biri de bebek taşıyıcıları olmaya başladı.

Bebek taşıyıcılarının yanı sıra bebek ürünleri (oyuncak, elbise, bez vb.) de internette talep gören ürünler arasında yer alıyor. Dropshipping yapan ya da yapmayı düşünenler bu ürün gruplarına da yönelebilirler.

Ayakkabılar

Dropshipping yapanlar ayakkabı dikeyinde yer almayı düşünebilirler. Özellikle kadınlar internet üzerinden ayakkabı satın almaya daha fazla yatkınlar. Farklı ve şık tasarımı olan ayakkabı üreticilerini araştırarak, pazarda çok fazla benzeri olmayan ayakkabı modellerine yönelmek sizin için karlı olabilir.

Bunun yanı sıra küçük üreticilerden de el yapımı ayakkabı tedarik etmek de ayakkabı işinizi daha farklı bir boyuta taşımanızı sağlayabilecektir. Ancak bu sektördeki rekabetin bir hayli büyük olduğunu da hatırlatmakta fayda var.

Güzellik ve hijyen ürünleri

Dropshipping yapanlar güzellik ve hijyen ürünlerine de yoğunlaşabilirler. Cilt bakımı ürünleri, şampuan, sabun gibi banyo ürünleri tüketicilerin sık değiştirmediği ve devamlı olarak aldıkları ürünlerdir. Bu nedenle de bu ürün gruplarında paketler hazırlayarak, aylık veya 3 aylık dönüşümlü satışlar yapma ihtimaliniz olabileceği için, doğru pazarlama çalışmalarıyla sadık müşteri kitleleri yakalayabilirsiniz.

Araba aksesuarları

Erkeklere yönelik çalışmalar yapmak isteyenler için etkili olabilecek ürün grupları arasında da araba aksesuarları bulunuyor. Özellikle bu ürünler için alışveriş yapmaya vakti olmayan erkek hedef kitleye yönelik çalışmalar yapabilirsiniz.

Örneğin kış sezonunda kışlık lastik ve zincir bulundurma zorunluluğunun geleceği dönemlerde erkek hedef kitleye yönelik pazarlama ve reklam çalışmaları yaparak, ürünlerinizi tanıtma şansı yakalayabilirsiniz.

“Dropshipping

Sporcu ve sağlık ürünleri

Son dönemlerde birçok kişi sağlıklı yaşam ürünlerine de yönelmeye başladığı için bu alanda da henüz tam olarak dolmamış bir pazar bulunuyor. Bunun yanı sıra spora olan ilginin de artmasıyla beraber sporla ilgili ürün ve aksesuarlara da olan talep artmaya başladı.

Sağlık ürünleri: Sağlık ürünlerinde horlama engelleyiciler, detoks ürünleri, yeşil çay gibi sık tüketilebilecek ve sürekli alınabilecek ürünlere yönelinebilir.

Sporcu ürün ve aksesuarları: Sporcu ürünlerinde spor öncesi ve sonrasında alınan takviye ürünlerinin yanı sıra spor aktiviteleri için aksesuar ve ürünler de dropshipping yapanların tercih edebileceği ürün grupları arasında yer alıyor.

Ancak sporcu ve sağlık ürünlerinin satışında ekstra izinlerin alınması ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı olması gerektiği için, bu işi yapacak olan firmaların bu önlemleri alarak, yasal zorunlulukları öğrenmeleri gerekir.

2020 yılında kendi e-ticaret sitenizi açarak Dropshipping ile satış yapmayı planlıyorsanız İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyebilir, XML ile ürün çekme hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Dilerseniz 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de hemen başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Gerilla pazarlama nedir, avantajları nelerdir? (Gerilla pazarlama örnekleri)
Gerilla pazarlama nedir, avantajları nelerdir? (Gerilla pazarlama örnekleri)
Son yıllarda özellikle birçok firmanın başvurduğu; markaya dikkat çekerek, marka bilinirliğini artırmak için yapılan gerilla pazarlama çalışmaları, hiç beklenmedik bir anda tüketicilerin karşısına çıkması ve yaratıcı...
7 Ağustos 2018
Sinan Oypan
İnternette En Çok Satılan Ürünler
İnternette En Çok Satılan Ürünler
E-ticaret sektörü gelişti, büyüdü ve dünya genelinde alışveriş alışkanlıklarını önemli ölçüde değiştirdi. Bu durumun temelini oluşturan unsur internette her şeyin satılmasından ziyade talebin çok olduğu ürünlerin...
14 Eylül 2021
Markethinkers
En verimli e-posta gönderim günü nasıl belirlenir?
En verimli e-posta gönderim günü nasıl belirlenir?
E-posta gönderim günü eposta çalışmalarınızın başarıya ulaşmasında çok önemli bir yere sahiptir. Bilindiği üzere e posta pazarlama, günümüzde e-ticaret firmalarının halen en çok verim ve geri dönüşüm sağladığı...
6 Şubat 2017
Sinan Oypan
Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
Ürün tanıtım videolarınız için video çekim ipuçları 1. Bölüm
Geçtiğimiz günlerde ürün fotoğraflarınızın çekimlerini nasıl yapabileceğinizi anlattığımız bir yazı serisi paylaşmıştık. Aşağıdaki bağlantılardan seriyi okuyabilirsiniz. Bu yazı serimizde ise ürün tanıtım videoları...
17 Mart 2017
Sinan Oypan
Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?
Kullanıcı deneyimi SEO çalışmalarını nasıl etkiliyor?
SEO dendiği zaman genellikle akla anahtar kelime kullanımları, site üzerindeki link yapıları ya da metin yazımları gelse de SEO’yu etkileyen önemli faktörlerden biri de kullanıcı deneyimi. Web site üzerindeki kullanıcı deneyimi...
27 Aralık 2018
Sinan Oypan
Fiziki mağazalar için dijital dönüşüm rehberi
Fiziki mağazalar için dijital dönüşüm rehberi
Günümüzde dijital dönüşüm, fiziki mağazalar için de önem taşıyor; özellikle pandemi döneminde bu dönüşümün değeri daha da arttı. Dijital dönüşüm ile fiziki olarak yaptığınız işi internet ortamına taşıyabilir,...
28 Haziran 2020
Sinan Oypan
Yaz mevsimi boyunca satışları artırmak için ipuçları
Yaz mevsimi boyunca satışları artırmak için ipuçları
Yaz mevsimi genellikle, birçok sektörde yavaş giden ve satışların düştüğü bir dönem olarak geçiyor ve bu da e-ticaret firmalarını olumsuz etkilemekte. Şirket çalışanlarının tatile gitmesi ve havaların ısınması burada önemli...
25 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Yerli ve yabancı üretici firmalar ile çalışmanın avantaj ve dezavantajları
Yerli ve yabancı üretici firmalar ile çalışmanın avantaj ve dezavantajları
Yerli ve yabancı üretici firmalar, ürün tedarik yönetiminde farklı avantaj ve dezavantajlar sağlayabildikleri için tedarik ağınızı oluştururken doğru üreticileri seçmeniz önemli. Yerli ve yabancı üretici firmalar, farklı...
19 Ağustos 2020
Sinan Oypan
Pazarlama çalışmalarınızda kullanabileceğiniz Instagram gönderi fikirleri
Pazarlama çalışmalarınızda kullanabileceğiniz Instagram gönderi fikirleri
Farklı Instagram gönderi fikirlerinizin olması, sosyal medya pazarlama çalışmalarınızın verimini ve bu çalışmalardan alacağınız geri dönüşümleri artırır. Instagram gönderi fikirleri bulma konusunda sıkıntı yaşıyorsanız,...
24 Nisan 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya görsel hazırlama rehberi
Sosyal medya görsel hazırlama rehberi
Sosyal medya görsel hazırlama / sosyal mecralar üzerinde görsel içerik hazırlamak için mobil cihazlarda kullanılan birçok farklı araç bulunuyor. Son dönemlerde özellikle Instagram Hikaye paylaşımlarının popülerleşmeye...
1 Kasım 2017
Sinan Oypan
Günümüzde içerik pazarlama çalışmalarının durumu (İnfografik | 2019)
Günümüzde içerik pazarlama çalışmalarının durumu (İnfografik | 2019)
Günümüzde içerik pazarlama, firmalar ve reklam verenler için oldukça önemli pazarlama kanallarından biri olmaya devam ediyor. Kullanıcılara farklı içeriklerle ulaşmak, SEO odaklı içeriklerle organik olarak web siteye trafik çekmek,...
7 Mayıs 2019
Sinan Oypan
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler
Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası gönderiminde kullanabileceğiniz taktikler nelerdir?Sepeti terk edenlere hatırlatma e-postası ile ilgili bilmeniz gerekenler ve daha fazlası bu yazımızda. Sepeti terk edenlere hatırlatma...
17 Ocak 2018
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin