fbpx

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020

25 Eylül 2019
Sinan Oypan
Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler 2020

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir sorusunun cevabına geçmeden önce dropshipping'in ne olduğunu açıklamakta fayda var. Dropshipping, Türkçesiyle stoksuz satış e-ticaret şirketlerinin kullandığı satış modellerinden biri. Dropshipping yapanlar internet üzerinde farklı ürünleri satabilir ve herhangi bir stok maliyeti ödemeden faaliyetlerini devam ettirebilirler. Dropshipping yapanlar, satmak istedikleri ürünleri tedarik eden toptancılarla anlaşarak bu ürünlerin satışını gerçekleştirebiliyorlar.

Dropshipping yapanların internette satabileceği popüler ürünler nelerdir?

2020’de kendi e-ticaret sitesi üzerinden dropshipping ile ürün satmak isteyenler trend olan ve son dönemlerde tüketicilerin özellikle yöneldiği ürün gruplarını araştırmalılar. Bu rehberimizde de Dropshipping yapanlar için hem niş hem de geniş kitlelere ulaşabilecekleri alternatif ürün önerileri yapacağız.

Akıllı cihazlar (telefon, saat, ev cihazları vb.)

Son dönemlerde akıllı cihazların popülerliği birçok alanda artış gösteriyor. Teknolojinin gelişmesi ve birçok cihazın artık sadece bir akıllı telefondan yönetilebiliyor olması, akıllı cihazların da kullanım alanlarını genişletiyor. Bu nedenle de bu ürünler internet üzerinde satılabilecek ve ilgi görebilecek ürün grupları arasında yer alıyor.

Akıllı telefonlar: Akıllı telefon penetrasyonunun artması ve tüketicilerin sürekli olarak yeni modellere geçiş yapmak istemeleri Dropshipping yapanlar için bir fırsat olarak değerlendirilebilir.

Akıllı saatler: Hayatına daha fazla teknoloji sokmak, diğer cihazlarını telefon haricindeki cihazlarla da kontrol etmek isteyenler akıllı saatlere yöneliyor. Bu cihazlar üzerinden birçok uygulama kontrol edilmesinin yanı sıra sağlık ve spor alanında da akıllı saatler tercih edilmekte ve popülerliği artmakta olan bir ürün grubu.

Akıllı ev cihazları: Isı kontrolünden güvenlik sistemlerine kadar akıllı ev cihazları da geniş bir ürün yelpazesine sahip. Özellikle gelir seviyesi yüksek olan kitlelerin bu tür ürünlere olan ilgisi daha fazla artış göstermekte. Dropshipping yapanlar, yüksek gelirli hedef kitlelere ulaşmak için bu ürün gruplarına yönelebilirler.

Bluetooth ses sistemleri

Popülerliği artan ürün gruplarından biri de bluetooth hoparlör ve kulaklıklar.

Bluetooth ses sistemleri: Ev sinema sistemlerinin yanı sıra mobil ve taşınabilir daha küçük boyutlu hoparlörler de son yıllarda kullanıcıların sıklıkla tercih ettiği ürün grupları arasında yer alıyor.

Bluetooth kulaklıklar: Kablolardan kurtulmak ve daha rahat bir şekilde akıllı telefonlarından müzik dinlemek ya da görüşme yapmak isteyen kullanıcılar son dönemlerde bluetooth kulaklıklara yönelmeye başladı. Bu da dropshipping yapanlar için farklı bir fırsat kapısı yaratıyor.

USB şarj standları

Akıllı telefonlar günlük hayatımızda önemli bir yere sahip olduğu gibi iş hayatında da sürekli bir ihtiyaç haline dönüştü. Tabii ki bu durumda da cihazların şarjları çabuk tükendiği gibi bu cihazlar için masaüstünde bir ayaklık ihtiyacı doğmaya başladı.

USB akıllı telefon şarj standları da bu noktada kullanıcıların satın almaya yöneldikleri ürün grupları arasında yer almaya başladı. USB şarj standlarının yanı sıra destekleyen modellerde kablosuz şarj imkanı sunan standlar da yine kullanıcıların bir hayli ilgi gösterdiği ürün gruplarından biri.

Bebek taşıyıcıları ve bebek ürünleri

Bebek ve çocuklarla ilgili aksesuar ve ürünler de internette ilgi görmeye başlayan ürün grupları arasında yer alıyor. Son dönemlerde popülerleşmeye başlayan ürün gruplarından biri de bebek taşıyıcıları olmaya başladı.

Bebek taşıyıcılarının yanı sıra bebek ürünleri (oyuncak, elbise, bez vb.) de internette talep gören ürünler arasında yer alıyor. Dropshipping yapan ya da yapmayı düşünenler bu ürün gruplarına da yönelebilirler.

Ayakkabılar

Dropshipping yapanlar ayakkabı dikeyinde yer almayı düşünebilirler. Özellikle kadınlar internet üzerinden ayakkabı satın almaya daha fazla yatkınlar. Farklı ve şık tasarımı olan ayakkabı üreticilerini araştırarak, pazarda çok fazla benzeri olmayan ayakkabı modellerine yönelmek sizin için karlı olabilir.

Bunun yanı sıra küçük üreticilerden de el yapımı ayakkabı tedarik etmek de ayakkabı işinizi daha farklı bir boyuta taşımanızı sağlayabilecektir. Ancak bu sektördeki rekabetin bir hayli büyük olduğunu da hatırlatmakta fayda var.

Güzellik ve hijyen ürünleri

Dropshipping yapanlar güzellik ve hijyen ürünlerine de yoğunlaşabilirler. Cilt bakımı ürünleri, şampuan, sabun gibi banyo ürünleri tüketicilerin sık değiştirmediği ve devamlı olarak aldıkları ürünlerdir. Bu nedenle de bu ürün gruplarında paketler hazırlayarak, aylık veya 3 aylık dönüşümlü satışlar yapma ihtimaliniz olabileceği için, doğru pazarlama çalışmalarıyla sadık müşteri kitleleri yakalayabilirsiniz.

Araba aksesuarları

Erkeklere yönelik çalışmalar yapmak isteyenler için etkili olabilecek ürün grupları arasında da araba aksesuarları bulunuyor. Özellikle bu ürünler için alışveriş yapmaya vakti olmayan erkek hedef kitleye yönelik çalışmalar yapabilirsiniz.

Örneğin kış sezonunda kışlık lastik ve zincir bulundurma zorunluluğunun geleceği dönemlerde erkek hedef kitleye yönelik pazarlama ve reklam çalışmaları yaparak, ürünlerinizi tanıtma şansı yakalayabilirsiniz.

“Dropshipping

Sporcu ve sağlık ürünleri

Son dönemlerde birçok kişi sağlıklı yaşam ürünlerine de yönelmeye başladığı için bu alanda da henüz tam olarak dolmamış bir pazar bulunuyor. Bunun yanı sıra spora olan ilginin de artmasıyla beraber sporla ilgili ürün ve aksesuarlara da olan talep artmaya başladı.

Sağlık ürünleri: Sağlık ürünlerinde horlama engelleyiciler, detoks ürünleri, yeşil çay gibi sık tüketilebilecek ve sürekli alınabilecek ürünlere yönelinebilir.

Sporcu ürün ve aksesuarları: Sporcu ürünlerinde spor öncesi ve sonrasında alınan takviye ürünlerinin yanı sıra spor aktiviteleri için aksesuar ve ürünler de dropshipping yapanların tercih edebileceği ürün grupları arasında yer alıyor.

Ancak sporcu ve sağlık ürünlerinin satışında ekstra izinlerin alınması ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı olması gerektiği için, bu işi yapacak olan firmaların bu önlemleri alarak, yasal zorunlulukları öğrenmeleri gerekir.

2020 yılında kendi e-ticaret sitenizi açarak Dropshipping ile satış yapmayı planlıyorsanız İdeaSoft e-ticaret paketlerini inceleyebilir, XML ile ürün çekme hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Dilerseniz 15 günlük demo talebinde bulunarak hizmetlerimizi denemeye de hemen başlayabilirsiniz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Mobile uyumlu SEO yapmak için neler yapmalısınız?
Mobile uyumlu SEO yapmak için neler yapmalısınız?
Mobile uyumlu SEO yapmak için neler yapmalısınız, mobil uyumlu site neden önemli bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Mobile uyumlu SEO yapmak Mobil cihazlara uyumlu e-ticaret sitelerinin öneminden sıkça bahsediyoruz. Tabii...
3 Ekim 2016
Sinan Oypan
2019’da satış sonrası hizmetlerinizi nasıl geliştirebilirsiniz?
2019’da satış sonrası hizmetlerinizi nasıl geliştirebilirsiniz?
E-ticarette kaliteli bir müşteri desteği sunmak oldukça önemli. Müşteri desteğinde hem satış öncesi hem de satış sonrası hizmetler üzerinde durulması gereken konular arasında yer almakta. Sadece satış öncesi desteğe odaklanmak...
29 Aralık 2018
Sinan Oypan
Ürün yaşam eğrisi nedir ve evreleri nelerdir?
Ürün yaşam eğrisi nedir ve evreleri nelerdir?
Ürün yaşam eğrisi, herbir ürün için farklı derecelerde gerçekleşen ve herbir ürün için de geçerli olan kavramlardan biridir. Herbir ürünün belli bir yaşam döngüsü vardır ve bunu yönetmek önemli olduğu gibi, bu süreyi...
2 Temmuz 2020
Sinan Oypan
Girişimciliğin insanlar tarafından abartılan 4 yönü
Girişimciliğin insanlar tarafından abartılan 4 yönü
Girişimcilik son dönemlerde oldukça popüler bir hal almaya başladı. Türkiye’de her geçen gün yeni bir girişim ortaya çıkıyor. Bu tabii ki girişimcilik ekosistemi için oldukça iyi bir durum olsa da girişimciliğin abartılan...
17 Eylül 2016
Sinan Oypan
Sosyal medyada içerik paylaşım sıklığı nasıl planlanır?
Sosyal medyada içerik paylaşım sıklığı nasıl planlanır?
Sosyal medyada içerik paylaşım sıklığı, hesaplarınızı büyütme ve kullanıcılarla etkileşimi artırmak için önemli konulardan biridir. Paylaşımlarınızı düzenli bir şekilde yapmanın yanı sıra belli bir rutinde yapmanız,...
23 Eylül 2020
Sinan Oypan
İnternette ürün satmadan önce bilmeniz gerekenler
İnternette ürün satmadan önce bilmeniz gerekenler
İnternette ürün satmak birçok girişimcinin hayalleri arasında yer alsa da online bir mağaza açarak internette ürün satmadan önce bazı konuları bilmek gerekiyor. Online bir mağaza açarak, kendi üretimleri olan ya da pazarda talep...
25 Ekim 2018
Sinan Oypan
E-ticaret şirketleri için Hashtag kullanım ipuçları
E-ticaret şirketleri için Hashtag kullanım ipuçları
Hashtag kullanımı sosyal mecralar üzerinde farklı amaçlarla yapılabiliyor. Sosyal medya pazarlama çalışmaları yapan e-ticaret firmalarının da bu Hashtag’lerden yararlanmaları ve çalışmalarında bunları kullanmaları bir hayli...
27 Haziran 2018
Sinan Oypan
Yeni işletmeler için pazarlama ve tanıtım taktikleri
Yeni işletmeler için pazarlama ve tanıtım taktikleri
Yeni işletmeler için pazarlama çalışmaları oldukça önemlidir. Marka ve ürün bilinirliğini artırmak için farklı kanallar üzerinden reklam ve pazarlama çalışmaları yapmaları ve bu işler için belli bir bütçe ayırmaları...
15 Aralık 2017
Sinan Oypan
Mobil e-posta tasarımında dikkat etmeniz gerekenler
Mobil e-posta tasarımında dikkat etmeniz gerekenler
Mobil e-posta tasarımına sahip olmak e-posta pazarlamada, gönderilen içeriklerin daha fazla etkileşim almasını ve okunma oranlarını artırmasını sağlayacaktır. Bunun nedeni ise, e-posta kullanımında mobil cihazların etkisinin bir...
24 Haziran 2016
Sinan Oypan
Stoksuz e ticaret / Dropshipping avantaj ve dezavantajları
Stoksuz e ticaret / Dropshipping avantaj ve dezavantajları
Stoksuz e ticaret nasıl yapılır / Dropshipping nasıl yapılır, dropshipping firmalarının avantajları dezavantajları, stoksuz satış sitesi kurmak için gerekenler, dropshipping veren firmalar ve dropshipping siteleri ile ilgili merak...
27 Haziran 2016
Sinan Oypan
E-ticarette marka sadakati oluşturmak için neler yapmalısınız?
E-ticarette marka sadakati oluşturmak için neler yapmalısınız?
Marka sadakati, e-ticaret firmaları için günümüzde üstünde durmaları gerken en önemli unsurlardan biri olarak öne çıkıyor. Özellikle fiyat odaklı pazarlarda, tüketicileri sadece ürün fiyatıyla değil, sunulan hizmetlerle...
4 Kasım 2019
Sinan Oypan
Markanız için dijital ajans seçmeden önce bilmeniz gerekenler
Markanız için dijital ajans seçmeden önce bilmeniz gerekenler
E-ticaret firmanızın internet üzerinde pazarlama çalışmaları için bir dijital pazarlama ajansı ile çalışabilirsiniz. Fakat her ajansın çalışma biçimi ve sunduğu hizmetler farklılık gösterecektir. Bunun yanı sıra sizin de...
21 Ekim 2016
Sinan Oypan