canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

17 Nisan 2020
İbrahim Çelebi

E-ticaret denilince ilk akla gelen isim olan IdeaSoft, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 'canlı ideasoft' sitesini yayına aldı. E-ticarette hangi ürünlerin, hangi fiyata ve hangi ilden satın alındığı anlık satış verileriyle canli.ideasoft.com.tr adresinden canlı olarak takip edilebiliyor.

Türkiye pandemi mücadelesine devam ederken evde kalmanın ve fiziksel temasın azaltılmasına yapılan vurgular halen devam ediyor. Online alışveriş herkes için bir çıkış yolu olurken, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları da büyük bir değişime uğradı. Anlık satış verilerinin takip edildiği canlı ideasoft, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıdığı gibi girişimcilere ve KOBİ’lere de kılavuz oluyor.

Toplam satılan ürünler anlık güncelleniyor

canli.ideasoft.com.tr adresinden, Türkiye’de anlık satın alınan ürünler, fiyatları ve satın alınan iller canlı olarak takip edilebiliyor. Müdahalesiz ve şeffaf verilere dayanan sitede 2020 yılından bu yana satın alınan ürün toplamı da anlık güncelleniyor. Satışı gösterilen ürünler, anlık satış verilerinin rastgele örneklenmesi ile oluşturulduğu gibi herhangi bir moderasyon uygulanmadan paylaşılıyor.

İl, fiyat ve ürün bazlı canlı analiz

İçinden geçtiğimiz pandemi sürecinde e-ticarete olan talep her alanda artarken fiziksel mağazalarında kepenk indirmek zorunda kalan KOBİ’ler ya da e-ticarete sıfırdan başlayacak olan girişimciler için canlı satış haritası aynı zamanda bir sektör rehberi görevi görüyor.

Tüketicilerin her ihtiyacını artık e-ticaretten karşıladığının bir göstergesi olan canlı harita, hangi ilden hangi ürünlerin hangi fiyata satın alındığını analiz etmenize fırsat veriyor. Böylece KOBİ’ler ve girişimciler anlık olarak internetten nelerin satıldığını, ürünlerin en çok talep gördüğü illeri, hangi ürünün hangi fiyata satıldığını analiz ederek adımlarını ona göre atabiliyor.

Canlı ideasoft ilgiyle takip ediliyor

Temassız alışverişe fırsat veren e-ticaretin gördüğü talebi ve ülke ekonomisine kattığı değeri gösteren canlı ideasoft satış haritası, aynı zamanda işletmelere de e-ticaretin önemini anlatmaya yetiyor. Yayına girdiği günden bu yana dijital ve sosyal platformlarda en çok konuşulan konular arasına giren site; Twitter,Instagram, Ekşi sözlük, Whatsapp gibi platformlarda en çok konuşulan ve paylaşılan konu olmayı başardı. Canlı ürün satış haritası sadece Twitter’da 80 binden fazla kişi tarafından konuşuldu. Türkiye’nin e-ticarete karşı talebinin iyi bir örneği olan canlı satış haritası ana haber bültenlerine de konu edildi. İlgiyle takip edilen canli.ideasoft.com.tr adresimize sizleri de bekliyoruz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi arasındaki farklar neler? (İnfografik)
E-ticaret sitesi tasarımındaki en önemli konular arasında kullanıcı arayüzü ve kullanıcı deneyimi gelmektedir. Kullanıcı deneyimi ve kullanıcı arayüzü kavramlarının tam anlaşılması ve site tasarımında bu iki unsurun...
1 Şubat 2019
Sinan Oypan
SEO çalışmalarında takip etmeniz gereken 10 önemli metrik
SEO çalışmaları yaparken, bu çalışmaların veriminin artması için bazı metriklerin takibini yapmanız gerekir. Bu metrikler, SEO çalışmalarının verimini, yaptığınız yatırım geri dönüşümünü ve yeni stratejilerinizi...
27 Nisan 2019
Sinan Oypan
İlgi çekici bir etkinlik videosu nasıl hazırlanır?
Etkinlik videosu, firma olarak katıldığınız ya da kendiniz düzenlediğiniz etkinlikleri öne çıkartmanızı ve tanıtımlarınız yapmanızı sağlar. Etkinliklerinizde çekeceğiniz farklı görüntülerle, sosyal ağlar veya e-ticaret...
28 Mart 2020
Sinan Oypan
Markaların yaptığı Instagram hesap yönetimi hataları
Instagram hesap yönetimi, doğru yapıldığında yeni kitlelere ulaşılmasını sağlarken, bir topluluk oluşturmaya ve pazarlama çalışmalarından daha fazla verim alınmasına yardımcı olur. Ancak markalar bazen deneyimsizlikten bazen de...
15 Temmuz 2020
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları için evden çalışma ipuçları
Evden çalışma günümüzdeki mevcut koşullardan dolayı birçok şirketin başvurduğu yöntemlerden biri olmaya başladı. E-ticaret firmalarının zorunlu olarak evden çalışmaya yönelmesi nedeniyle de, bu rehberimizde evden çalışırken...
17 Mart 2020
Sinan Oypan
Küçük işletmelerin müşteri ilişkilerinde yapması ve yapmaması gerekenler
Küçük işletmeler için müşteri ilişkileri oldukça önemli ve üzerinde durulması gereken bir konu. Müşteri ilişkilerini iyi tutmak ve geliştirmek, sadık müşteriler kazanarak işletmeyi büyütmenin altın kurallarından biri. Tabii...
25 Aralık 2018
Sinan Oypan
Dijital pazarlama ajansı ile çalışmadan önce bilmeniz gerekenler
Dijital pazarlama ajansı ile çalıştığınızda, pazarlama tarafındaki çalışmalarınızın verimini artırırken, bu işleri daha profesyonel olarak da yapabilirsiniz. E-ticaret sitenizi yönetirken, kendi başınıza pazarlama...
9 Eylül 2020
Sinan Oypan
Twitter üzerindeki etkileşimlerinizi artırmak için neler yapmalısınız?
Son yıllarda bir düşüşe geçse de halen e-ticaret firmaları için önemli bir sosyal medya kanalı olmaya devam eden Twitter üzerinde etkileşimleri artırmak, mevcut kullanıcılarla olan etkileşimleri artırmak ve yeni hedef kitlelere...
30 Nisan 2018
Sinan Oypan
E-ticarette sahte kullanıcı yorumlarıyla ilgili bilmeniz gerekenler
E-ticarette kullanıcı yorumları sosyal kanıt açısından oldukça önemlidir. Bu yorumlar, tüketicilerin satın alma kararlarına doğrudan etki ettiği için e-ticaret firmaları site üzerindeki kullanıcı yorumlarını artırmaya...
22 Şubat 2018
Sinan Oypan
E-ticarette pazarlama ilkeleri nelerdir?
Doğru stratejileri geliştirebilmek, marka ve ürününüzü tüketicilere verimli bir şekilde ulaştırabilmek için pazarlama ilkeleri hakkında bilginizin olması gerekir. Bu sebeple de bu rehberimizde de pazarlamanın ilkelerini ve en...
28 Şubat 2020
Sinan Oypan
E-ticarette müşteri yorumlarının önemi ve satın alma kararlarına etkileri
E-ticarette tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen faktörlerden biri de müşteri yorumları. Başka müşterilerin ya da kullanıcıların ürünler ve aldıkları hizmet hakkında yaptıkları yorumlar, siteyi ziyaret eden yeni...
23 Mart 2017
Sinan Oypan
Eyleme Çağrı İfadelerinizi (CTA) geliştirmek için kullanabileceğiniz ipuçları
E-ticarette geri dönüşümleri artırmak için eyleme çağrı ifadelerinin önemli bir yeri bulunur. Doğru kullanılan CTA’ler geri dönüşümleri artırır. Doğru eyleme çağrı ifadeleri oluşturmak için kullanabileceğiniz bazı...
12 Ekim 2017
Sinan Oypan