canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

17 Nisan 2020
İbrahim Çelebi

E-ticaret denilince ilk akla gelen isim olan IdeaSoft, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 'canlı ideasoft' sitesini yayına aldı. E-ticarette hangi ürünlerin, hangi fiyata ve hangi ilden satın alındığı anlık satış verileriyle canli.ideasoft.com.tr adresinden canlı olarak takip edilebiliyor.

Türkiye pandemi mücadelesine devam ederken evde kalmanın ve fiziksel temasın azaltılmasına yapılan vurgular halen devam ediyor. Online alışveriş herkes için bir çıkış yolu olurken, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları da büyük bir değişime uğradı. Anlık satış verilerinin takip edildiği canlı ideasoft, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıdığı gibi girişimcilere ve KOBİ’lere de kılavuz oluyor.

Toplam satılan ürünler anlık güncelleniyor

canli.ideasoft.com.tr adresinden, Türkiye’de anlık satın alınan ürünler, fiyatları ve satın alınan iller canlı olarak takip edilebiliyor. Müdahalesiz ve şeffaf verilere dayanan sitede 2020 yılından bu yana satın alınan ürün toplamı da anlık güncelleniyor. Satışı gösterilen ürünler, anlık satış verilerinin rastgele örneklenmesi ile oluşturulduğu gibi herhangi bir moderasyon uygulanmadan paylaşılıyor.

İl, fiyat ve ürün bazlı canlı analiz

İçinden geçtiğimiz pandemi sürecinde e-ticarete olan talep her alanda artarken fiziksel mağazalarında kepenk indirmek zorunda kalan KOBİ’ler ya da e-ticarete sıfırdan başlayacak olan girişimciler için canlı satış haritası aynı zamanda bir sektör rehberi görevi görüyor.

Tüketicilerin her ihtiyacını artık e-ticaretten karşıladığının bir göstergesi olan canlı harita, hangi ilden hangi ürünlerin hangi fiyata satın alındığını analiz etmenize fırsat veriyor. Böylece KOBİ’ler ve girişimciler anlık olarak internetten nelerin satıldığını, ürünlerin en çok talep gördüğü illeri, hangi ürünün hangi fiyata satıldığını analiz ederek adımlarını ona göre atabiliyor.

Canlı ideasoft ilgiyle takip ediliyor

Temassız alışverişe fırsat veren e-ticaretin gördüğü talebi ve ülke ekonomisine kattığı değeri gösteren canlı ideasoft satış haritası, aynı zamanda işletmelere de e-ticaretin önemini anlatmaya yetiyor. Yayına girdiği günden bu yana dijital ve sosyal platformlarda en çok konuşulan konular arasına giren site; Twitter,Instagram, Ekşi sözlük, Whatsapp gibi platformlarda en çok konuşulan ve paylaşılan konu olmayı başardı. Canlı ürün satış haritası sadece Twitter’da 80 binden fazla kişi tarafından konuşuldu. Türkiye’nin e-ticarete karşı talebinin iyi bir örneği olan canlı satış haritası ana haber bültenlerine de konu edildi. İlgiyle takip edilen canli.ideasoft.com.tr adresimize sizleri de bekliyoruz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Toptan ürün almanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Geleneksel ticarette ve e-ticarette toptan ürün alarak satış yapmak oldukça yaygındır. Toptan ürün aldığınızda elinizde belli bir stok tutarsınız ve ürünleri doğrudan tüketicilere satabilirsiniz. Toptan ürün almayı,...
3 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Sesli arama motoru uyumluluğu için neler yapmanız gerekiyor?
Sesli arama motoru uyumluluğu günümüzde e-ticaret firmaları için daha önemli bir hal almaya başladığı için bu konuda stratejilerin geliştirilmesi gerekiyor. Akıllı cihazların tüketiciler arasındaki kullanımının artmasıyla...
9 Ekim 2019
Sinan Oypan
Ürün pazarlama çalışmalarını daha iyi hale nasıl getirebilirsiniz?
Ürün pazarlama çalışmaları, pazardaki talebi artırarak, tüketicilerin bu ürüne olan ilgi ve merakını artırmanıza yardımcı olur. Önceki günlerde ürün pazarlamasının ne olduğunu ürün pazarlama yaparken dikkat etmeniz gereken...
11 Nisan 2020
Sinan Oypan
Landing page tasarımlarında öne çıkan trendler
E-ticaret sitenizde landing page kullanımı geri dönüşümlerinizi artırırken, ürün veya hizmetlerinizi daha iyi tanıtmanıza yardımcı olabilir. Türkçe’de varış sayfası olarak da isimlendirilen bu sayfalar, belli bir amaca...
30 Haziran 2016
Sinan Oypan
Apple’ın pazarlama stratejisinden öğrenilebilecek 8 ders
iPhone 7’nin tanıtılmasıyla beraber Apple ile ilgili haberler de artmaya başladı. Teknoloji dünyasının merakla beklediği bu gelişmeden sonra birçok mecrada Apple ile ilgili haberler de arttı. Ancak burada ele alacağımız konu biraz...
12 Eylül 2016
Sinan Oypan
Sık yapılan Linkedin reklam hataları
Linkedin reklam hataları, bu platform üzerinde çıktığınız reklam kampanyalarının performansını düşürerek, geri dönüşümlerinizi azaltacaktır. Bu nedenle de reklam ayarlarınızı yaparken bazı konulara dikkat etmeniz ve...
25 Eylül 2019
Sinan Oypan
301 yönlendirme nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
301 yönlendirme işlemi, e-ticaret sitesi yönetiminde bilinmesi gereken konulardan biri. 301 yönlendirme çalışmalarını daha önce yapmadıysanız ya da bu çalışmalara ihtiyaç duymadıysanız ilerleyen zamanlarda web sitenizdeki ürün...
4 Ocak 2019
Sinan Oypan
Blog'da video kullanarak sitede geçirilen süreyi nasıl artırabilirsiniz?
Blog’da video kullanmak, içeriği ziyaret edenlerin site üzerinde daha fazla vakit geçirmelerini sağlarken, video kullanımı bu içeriğe olan ilgiyi de artırır. Video içeriklerin popülerleşmesi, blog yazılarına olan ilgiyi biraz...
11 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Hazır e ticaret sistemleri neden avantajlı?
Hazır e ticaret sistemleri, e-ticarete yeni başlamak isteyen, fiziki mağazasını internete taşımak isteyen veya site altyapı kurulumu gibi teknik işlerle ilgilenmeden doğrudan işine odaklanmak isteyenler için birçok çözüm sunuyor....
25 Haziran 2020
Sinan Oypan
Instagram’da ölçümlenmesi gereken 4 önemli metrik
Sosyal medya pazarlamada Instagram son yıllarda bir hayli öne çıkmaya başladı. Aktif kullanıcı sayısının artması ve platformun popülerleşmesiyle beraber markalar da bu mecraya yatırım yapmaya başladılar. Her pazarlama...
31 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Bir dijital ajans ile çalışmadan önce nelere dikkat etmelisiniz?
E-ticaret sitenizin dijital pazarlama ve diğer reklam çalışmalarını yapması için bir dijital ajans ile çalışmak isteyebilirsiniz. Dijital ajanslar, size yol gösterdikleri gibi, pazarlama ve reklam işlerinizi de sizin için...
7 Ocak 2019
Sinan Oypan
Yöresel ve Organik Ürünlerinizi İnternette Nasıl Satabilirsiniz?
Yöresel ve organik ürünlerinizi internette satmak özetle organik ürün satışı yapmak istiyorum ya da bir diğer deyişle organik gıda satışı yapmak istiyorum diyorsanız; organik ürünler online satış sitesi nasıl kurulur,...
2 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan