fbpx

canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

17 Nisan 2020
İbrahim Çelebi
canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

E-ticaret denilince ilk akla gelen isim olan IdeaSoft, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 'canlı ideasoft' sitesini yayına aldı. E-ticarette hangi ürünlerin, hangi fiyata ve hangi ilden satın alındığı anlık satış verileriyle canli.ideasoft.com.tr adresinden canlı olarak takip edilebiliyor.

Türkiye pandemi mücadelesine devam ederken evde kalmanın ve fiziksel temasın azaltılmasına yapılan vurgular halen devam ediyor. Online alışveriş herkes için bir çıkış yolu olurken, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları da büyük bir değişime uğradı. Anlık satış verilerinin takip edildiği canlı ideasoft, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıdığı gibi girişimcilere ve KOBİ’lere de kılavuz oluyor.

Toplam satılan ürünler anlık güncelleniyor

canli.ideasoft.com.tr adresinden, Türkiye’de anlık satın alınan ürünler, fiyatları ve satın alınan iller canlı olarak takip edilebiliyor. Müdahalesiz ve şeffaf verilere dayanan sitede 2020 yılından bu yana satın alınan ürün toplamı da anlık güncelleniyor. Satışı gösterilen ürünler, anlık satış verilerinin rastgele örneklenmesi ile oluşturulduğu gibi herhangi bir moderasyon uygulanmadan paylaşılıyor.

İl, fiyat ve ürün bazlı canlı analiz

İçinden geçtiğimiz pandemi sürecinde e-ticarete olan talep her alanda artarken fiziksel mağazalarında kepenk indirmek zorunda kalan KOBİ’ler ya da e-ticarete sıfırdan başlayacak olan girişimciler için canlı satış haritası aynı zamanda bir sektör rehberi görevi görüyor.

Tüketicilerin her ihtiyacını artık e-ticaretten karşıladığının bir göstergesi olan canlı harita, hangi ilden hangi ürünlerin hangi fiyata satın alındığını analiz etmenize fırsat veriyor. Böylece KOBİ’ler ve girişimciler anlık olarak internetten nelerin satıldığını, ürünlerin en çok talep gördüğü illeri, hangi ürünün hangi fiyata satıldığını analiz ederek adımlarını ona göre atabiliyor.

Canlı ideasoft ilgiyle takip ediliyor

Temassız alışverişe fırsat veren e-ticaretin gördüğü talebi ve ülke ekonomisine kattığı değeri gösteren canlı ideasoft satış haritası, aynı zamanda işletmelere de e-ticaretin önemini anlatmaya yetiyor. Yayına girdiği günden bu yana dijital ve sosyal platformlarda en çok konuşulan konular arasına giren site; Twitter,Instagram, Ekşi sözlük, Whatsapp gibi platformlarda en çok konuşulan ve paylaşılan konu olmayı başardı. Canlı ürün satış haritası sadece Twitter’da 80 binden fazla kişi tarafından konuşuldu. Türkiye’nin e-ticarete karşı talebinin iyi bir örneği olan canlı satış haritası ana haber bültenlerine de konu edildi. İlgiyle takip edilen canli.ideasoft.com.tr adresimize sizleri de bekliyoruz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 1. Bölüm
Sosyal kanıtı e-ticaret şirketiniz için nasıl kullanabilirsiniz? 1. Bölüm
Sosyal kanıt, tüketicilerin satın alma kararlarını ve davranışlarını derinden etkileyen bir unsurdur ve e-ticarette de önemli bir yere sahiptir. Büyük toplulukların davranışlar, gruba dahil olmayan kişilerin de durumlara bakış...
4 Temmuz 2017
Sinan Oypan
Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak
Online Oto Yedek Parça Sitesi Kurmak
Online oto yedek parça dükkanı açmak ya da oto aksesuar dükkanı açmak ve internetten otomobil yedek parçaları / oto yedek parçaları satmak istiyorsanız bu mini e ticaret rehberi tam size göre. E-ticarette önemli sektörlerden biri...
4 Şubat 2018
IdeaSoft
E-ticarette işe alım sürecinde dikkat etmeniz gerekenler
E-ticarette işe alım sürecinde dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret şirketlerinde işe alım süreci özellikle önemli bir konudur ve firma için doğru ekibi oluşturmak, şirketin başarısını da etkileyecektir. Bu sebeple de işe alım süreçlerinde özellikle bazı konuların üzerinde durmanız...
4 Ekim 2019
Sinan Oypan
Yeni e-ticaret sitesi açtıktan sonra izlenilmesi gereken yollar
Yeni e-ticaret sitesi açtıktan sonra izlenilmesi gereken yollar
Yeni e-ticaret sitesi açtıktan sonra, işletmelerin adım adım ve planlı bir şekilde atması gereken bazı adımlar bulunur. Online mağaza açmakla en önemli ve en büyük adımı atmış oluyorsunuz. Bundan sonra; e-ticaret sitenizi ve...
3 Temmuz 2020
IdeaSoft
Twitter etkileşim artırma taktikleri
Twitter etkileşim artırma taktikleri
Twitter etkileşim artırma çalışmaları yapmanız, Twitter üzerinden sitenize daha fazla kişiyi çekmenize yardımcı olacağı gibi marka bilinirliğinizi de artırmanızda rol oynar. Etkileşimlerinizi artırabilmek için yeni takipçi...
21 Mayıs 2020
Sinan Oypan
2019’da dikkate almanız gereken içerik pazarlama trendleri
2019’da dikkate almanız gereken içerik pazarlama trendleri
İçerik pazarlama, dijital pazarlama çalışmalarında önemli bir yere sahip. İçerik üretimi yapmak, organik olarak e-ticaret sitenize trafik çekmenizi sağlarken, sosyal medya üzerinde etkileşim yaratmanıza da olanak tanır. Hem SEO hem...
15 Aralık 2018
Sinan Oypan
İnternet üzerinde oyuncak satışı nasıl yapılır
İnternet üzerinde oyuncak satışı nasıl yapılır
Dünyada ve Türkiye’de e-ticaret hacminin artması tüm sektörlere dijital mağazacılığın kapısını açarak avantajlı ve kazançlı bir satış yöntemi sunuyor. Özellikle metropollerde yaşayan ve çalışma hayatı içinde olan...
2 Temmuz 2017
IdeaSoft
Soru cevap videoları neden önemli ve nasıl hazırlanır?
Soru cevap videoları neden önemli ve nasıl hazırlanır?
Soru cevap videoları, son dönemlerde kullanıcılarla etkileşime girmek ve onlara belli konularda bilgi vermek için oldukça popüler. Video içeriklerin etkileşimlerinin yüksek olmasının yanı sıra yeni kitlelere ulaşma, SEO, marka ve...
13 Mart 2020
Sinan Oypan
Müşterileri verilerileri ile şirketinizde yapabileceğiniz 4 geliştirme
Müşterileri verilerileri ile şirketinizde yapabileceğiniz 4 geliştirme
E-ticarette müşterilerle ilgili veri toplamak oldukça önemlidir; çünkü bu verilerin analizi ve takibi ile şirketiniz için bir çok geliştirme yapabilir ve yeni stratejiler belirleyebilirsiniz. Müşteri verilerinden bahsederken,...
29 Eylül 2016
Sinan Oypan
E-ticaret firmaları neden yedek bir finansal planlama yapmalılar?
E-ticaret firmaları neden yedek bir finansal planlama yapmalılar?
E-ticaret firmalarının yedek bir finansal planlama yapmaları, uzun vadede olası bir olumsuzluk ya da kötü olay anında şirkettin nakit akışının devam etmesini sağlar. Finansal planlama, şirketin kısa, orta ve uzun vadede nakit...
2 Ağustos 2019
Sinan Oypan
E-ticaret sitelerinin cayma hakkı konusunda bilmeleri gerekenler
E-ticaret sitelerinin cayma hakkı konusunda bilmeleri gerekenler
İnternet üzerinden yapılan alışverişlerin yaygınlaşmasıyla beraber tüketiciler de yasal hakları konusunda daha bilgili bir hale gelmeye başladı. Satıcı firmayı koruyan yasal hakların olduğu kadar tüketiciyi koruyan bir takım...
28 Nisan 2017
Sinan Oypan
E-ticaret steniz için kullanabileceğiniz video içerik türleri
E-ticaret steniz için kullanabileceğiniz video içerik türleri
Video içerik trendinin yükselişte olması, içerik pazarlama çalışmalarının da video içeriklere kaymasına neden oluyor. Günümüzde, internet kullanıcılarının video tüketimi oldukça arttı. Uzun blog yazıları ya da sıradan...
18 Haziran 2016
Sinan Oypan