canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

17 Nisan 2020
IdeaSoft
canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

E-ticaret denilince ilk akla gelen isim olan IdeaSoft, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 'canlı ideasoft' sitesini yayına aldı. E-ticarette hangi ürünlerin, hangi fiyata ve hangi ilden satın alındığı anlık satış verileriyle canli.ideasoft.com.tr adresinden canlı olarak takip edilebiliyor.

Türkiye pandemi mücadelesine devam ederken evde kalmanın ve fiziksel temasın azaltılmasına yapılan vurgular halen devam ediyor. Online alışveriş herkes için bir çıkış yolu olurken, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları da büyük bir değişime uğradı. Anlık satış verilerinin takip edildiği canlı ideasoft, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıdığı gibi girişimcilere ve KOBİ’lere de kılavuz oluyor.

Toplam satılan ürünler anlık güncelleniyor

canli.ideasoft.com.tr adresinden, Türkiye’de anlık satın alınan ürünler, fiyatları ve satın alınan iller canlı olarak takip edilebiliyor. Müdahalesiz ve şeffaf verilere dayanan sitede 2020 yılından bu yana satın alınan ürün toplamı da anlık güncelleniyor. Satışı gösterilen ürünler, anlık satış verilerinin rastgele örneklenmesi ile oluşturulduğu gibi herhangi bir moderasyon uygulanmadan paylaşılıyor.

İl, fiyat ve ürün bazlı canlı analiz

İçinden geçtiğimiz pandemi sürecinde e-ticarete olan talep her alanda artarken fiziksel mağazalarında kepenk indirmek zorunda kalan KOBİ’ler ya da e-ticarete sıfırdan başlayacak olan girişimciler için canlı satış haritası aynı zamanda bir sektör rehberi görevi görüyor.

Tüketicilerin her ihtiyacını artık e-ticaretten karşıladığının bir göstergesi olan canlı harita, hangi ilden hangi ürünlerin hangi fiyata satın alındığını analiz etmenize fırsat veriyor. Böylece KOBİ’ler ve girişimciler anlık olarak internetten nelerin satıldığını, ürünlerin en çok talep gördüğü illeri, hangi ürünün hangi fiyata satıldığını analiz ederek adımlarını ona göre atabiliyor.

Canlı ideasoft ilgiyle takip ediliyor

Temassız alışverişe fırsat veren e-ticaretin gördüğü talebi ve ülke ekonomisine kattığı değeri gösteren canlı ideasoft satış haritası, aynı zamanda işletmelere de e-ticaretin önemini anlatmaya yetiyor. Yayına girdiği günden bu yana dijital ve sosyal platformlarda en çok konuşulan konular arasına giren site; Twitter,Instagram, Ekşi sözlük, Whatsapp gibi platformlarda en çok konuşulan ve paylaşılan konu olmayı başardı. Canlı ürün satış haritası sadece Twitter’da 80 binden fazla kişi tarafından konuşuldu. Türkiye’nin e-ticarete karşı talebinin iyi bir örneği olan canlı satış haritası ana haber bültenlerine de konu edildi. İlgiyle takip edilen canli.ideasoft.com.tr adresimize sizleri de bekliyoruz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Blog resmi seçerken kullanabileceğiniz ipuçları
Blog resmi seçerken kullanabileceğiniz ipuçları
Blog resmi, içerik pazarlama çalışmalarınızda kullanıcıların ilgi ve dikkatini çekmek için önemli olduğu gibi geri dönüşümlerinize de etki eder. Kullanıcıların ilgisini çekebilmek için de blog resmi seçiminde bazı...
17 Ocak 2020
Sinan Oypan
Beden ölçü ipuçlarıyla, giyim ürünlerinde geri dönüşümlerinizi artırın
Beden ölçü ipuçlarıyla, giyim ürünlerinde geri dönüşümlerinizi artırın
Online alışverişlerde tüketicilerin en çok sıkıntı duydukları alanlardan biri de giyim alışverişleri oluyor. Bunun sebebi ise internet üzerindeki kıyafetlerde beden sorunlarının yaşanabilecek olması. E-ticaret firmaları, ürün...
12 Ekim 2016
Sinan Oypan
E-İhracat Faturası Nedir? E-İhracat Faturası Nasıl Düzenlenir?
E-İhracat Faturası Nedir? E-İhracat Faturası Nasıl Düzenlenir?
İhracat faaliyetlerinde, satışı yapılan ürünlerin ve elde edilen gelirin gümrükte beyan edilmesi gerekir. Bu beyan, yurt dışı ticaret faaliyetlerinde yasal bir yükümlülüktür. Online platformlar üzerinden ülke dışına yapılan...
26 Nisan 2022
Markethinkers
Sanal Pos Nedir? Nasıl Alınır? Avantajları Nelerdir?
Sanal Pos Nedir? Nasıl Alınır? Avantajları Nelerdir?
Tüketicilerin temassız ödeme ve online ödeme alışkanlıkları edindikleri bu dönemde, e-ticaret sitenizi sanal POS’suz bırakmanız söz konusu bile olamaz. Çünkü online alışverişlerde müşterilerin güvenli ödeme yapabilmesi buna...
24 Ocak 2022
Markethinkers
E-ticaret sitesi için tanıtım videosu hazırlama ipuçları
E-ticaret sitesi için tanıtım videosu hazırlama ipuçları
E-ticaret şirketiniz için pazarlama çalışmaları yaparken, bir tanıtım videosu hazırlamak doğru bir yaklaşım olacaktır. Markanızı henüz tanımayan kitlelere, yaptığınız işleri ve hizmetleri anlatmak için tanıtım...
9 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Blog içeriklerinizin değerini artırmak için neler yapabilirsiniz?
Blog içeriklerinizin değerini artırmak için neler yapabilirsiniz?
E-ticaret sitenizde blog içerikleriyle hem SEO çalışmaları yapabilir hem de tüketicilerle bir etkileşim yaratarak, onları bilgilendirebilir ya da eğlendirebilirsiniz. Tabii ki bunları yaparken, bir yandan da blog içeriklerinizin değerini...
26 Kasım 2016
Sinan Oypan
İlgi çekici bir tanıtım yazısı nasıl yazılır?
İlgi çekici bir tanıtım yazısı nasıl yazılır?
İlgi çekici bir tanıtım yazısı yazmanız, pazarlama çalışmalarınızda ve dijital yayıncılara ulaştığınızda daha iyi sonuçlar almanıza yardımcı olur. İşin pazarlama tarafından baktığımızda tanıtım yazınızı, web...
16 Haziran 2020
Sinan Oypan
Varış sayfalarınızın (Landing Page) geri dönüşümlerini artırmanızı sağlayacak ipuçları
Varış sayfalarınızın (Landing Page) geri dönüşümlerini artırmanızı sağlayacak ipuçları
E-ticaret sitelerinde geri dönüşümleri etkileyen ve ziyaretçilerin site üzerinde geçirdikleri süreyi ve site üzerinde yaptıkları alışveriş oranlarını artıran faktörlerden biri de iyi hazırlanmış Landing Page, yani Türkçesiyle...
2 Nisan 2018
Sinan Oypan
Youtube kanalınızda etkileşimlerinizi artıracak 5 yöntem
Youtube kanalınızda etkileşimlerinizi artıracak 5 yöntem
E-ticaret şirketiniz için bir Youtube kanalı açmayı düşünüyorsanız ya da açtıysanız, bu kanalın etkileşimlerini de artırmanız gerekir. Youtube kanalı etkileşimlerini artırabilmek için farklı yöntemlerden yararlanabilirsiniz....
13 Nisan 2019
Sinan Oypan
Başarılı Bir Moda Girişimi Nasıl Yaratılır?
Başarılı Bir Moda Girişimi Nasıl Yaratılır?
E-ticaret trendlerini incelediğimizde moda sektörünün her zaman yoğun bir talebe sahip olduğunu görebiliriz. Giyim, sürekli bir ihtiyaçtır ve bu yüzden moda ürünleri her zaman talep görür. Dolayısıyla başarılı bir e-ticaret...
25 Ağustos 2016
Savaş Çetinkaya
2017’de öne çıkacak pazarlama trendleri
2017’de öne çıkacak pazarlama trendleri
2017’ye girmemize kısa bir süre kaldı ve şirketler yeni yıl stratejilerini ve planlarını netleştirmeye başlıyor. Reklam ve pazarlama alanındaki dinamikler her yıl olduğu gibi önümüzdeki sene de bir takım değişikliklere...
11 Aralık 2016
Sinan Oypan
Google Ads Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Ads Nedir? Nasıl Kullanılır?
Ticaretin temel yapı taşlarından birisinin reklam olduğu yadsınamaz bir gerçektir. Ticaretin şekli ne kadar değişirse değişsin, o şekle uygun bir reklamcılık yöntemi de mutlaka bulunur. Öyle ki dijital dünyadaki hızlı gelişim ile...
22 Şubat 2021
Markethinkers
Detaylı Bilgi İçin Arayın