canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

17 Nisan 2020
İbrahim Çelebi
canli.ideasoft.com.tr Türkiye’nin yakın takibinde

E-ticaret denilince ilk akla gelen isim olan IdeaSoft, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek 'canlı ideasoft' sitesini yayına aldı. E-ticarette hangi ürünlerin, hangi fiyata ve hangi ilden satın alındığı anlık satış verileriyle canli.ideasoft.com.tr adresinden canlı olarak takip edilebiliyor.

Türkiye pandemi mücadelesine devam ederken evde kalmanın ve fiziksel temasın azaltılmasına yapılan vurgular halen devam ediyor. Online alışveriş herkes için bir çıkış yolu olurken, tüketicilerin satın alma alışkanlıkları da büyük bir değişime uğradı. Anlık satış verilerinin takip edildiği canlı ideasoft, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıdığı gibi girişimcilere ve KOBİ’lere de kılavuz oluyor.

Toplam satılan ürünler anlık güncelleniyor

canli.ideasoft.com.tr adresinden, Türkiye’de anlık satın alınan ürünler, fiyatları ve satın alınan iller canlı olarak takip edilebiliyor. Müdahalesiz ve şeffaf verilere dayanan sitede 2020 yılından bu yana satın alınan ürün toplamı da anlık güncelleniyor. Satışı gösterilen ürünler, anlık satış verilerinin rastgele örneklenmesi ile oluşturulduğu gibi herhangi bir moderasyon uygulanmadan paylaşılıyor.

İl, fiyat ve ürün bazlı canlı analiz

İçinden geçtiğimiz pandemi sürecinde e-ticarete olan talep her alanda artarken fiziksel mağazalarında kepenk indirmek zorunda kalan KOBİ’ler ya da e-ticarete sıfırdan başlayacak olan girişimciler için canlı satış haritası aynı zamanda bir sektör rehberi görevi görüyor.

Tüketicilerin her ihtiyacını artık e-ticaretten karşıladığının bir göstergesi olan canlı harita, hangi ilden hangi ürünlerin hangi fiyata satın alındığını analiz etmenize fırsat veriyor. Böylece KOBİ’ler ve girişimciler anlık olarak internetten nelerin satıldığını, ürünlerin en çok talep gördüğü illeri, hangi ürünün hangi fiyata satıldığını analiz ederek adımlarını ona göre atabiliyor.

Canlı ideasoft ilgiyle takip ediliyor

Temassız alışverişe fırsat veren e-ticaretin gördüğü talebi ve ülke ekonomisine kattığı değeri gösteren canlı ideasoft satış haritası, aynı zamanda işletmelere de e-ticaretin önemini anlatmaya yetiyor. Yayına girdiği günden bu yana dijital ve sosyal platformlarda en çok konuşulan konular arasına giren site; Twitter,Instagram, Ekşi sözlük, Whatsapp gibi platformlarda en çok konuşulan ve paylaşılan konu olmayı başardı. Canlı ürün satış haritası sadece Twitter’da 80 binden fazla kişi tarafından konuşuldu. Türkiye’nin e-ticarete karşı talebinin iyi bir örneği olan canlı satış haritası ana haber bültenlerine de konu edildi. İlgiyle takip edilen canli.ideasoft.com.tr adresimize sizleri de bekliyoruz.

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar pazarlama ve reklamda neden çok önemli?
Sosyal ağlar, firmalar için pazarlama ve reklam çalışmalarında birçok fırsatın kapısını açarken, geri dönüşümleri artırmada da önemli rol oynamakta. Sosyal medya pazarlama çalışmalarının yeni yeni yapıldığı geçtiğimiz...
3 Haziran 2020
Sinan Oypan
Kampanyalı ürünler ile satışları nasıl artırabilirsiniz?
Kampanyalı ürünler ile satışları nasıl artırabilirsiniz?
Kampanyalı ürünler ile satışları artırmak, uzun süredir hem e-ticaret hem de fiziki mağazalar tarafından sıklıkla kullanılmakta. İnternette satış yaparken de kampanyalardan farklı şekillerde farklı amaçlar için...
11 Haziran 2020
Sinan Oypan
Sosyal medyada müşteri desteği sağlama hakkında bilmeniz gerekenler
Sosyal medyada müşteri desteği sağlama hakkında bilmeniz gerekenler
Müşteri desteği sağlama konusunda sosyal medya son yıllarda oldukça önemli bir rol oynamaya başladı. Telefon ya da e-posta ile iletişim kurmak istemeyen kullanıcılar, markaların sosyal medya hesapları üzerinden müşteri desteği...
17 Nisan 2017
Sinan Oypan
SEO ajansı seçerken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
SEO ajansı seçerken dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
SEO ajansı seçmek, e-ticaret firmanızın arama motorları üzerindeki görünürlüğünü artırmak ve sitenizin SEO performansını artırmak için önemlidir. Tabii ki SEO ajansı seçerken de özellikle dikkat edilmesi gereken konular...
6 Eylül 2019
Sinan Oypan
Küçük işletmeler sosyal medyada nasıl daha başarlı olabilirler?
Küçük işletmeler sosyal medyada nasıl daha başarlı olabilirler?
Küçük işletmeler işlerini büyütmek, markalarını ve ürünlerini yeni ve farklı kitlelere tanıtmak ve yeni müşteri kitleleri edinmek için sosyal medya pazarlamadan yararlanabilirler. Sosyal ağlar, marka ve ürün bilinirliğini...
26 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?
Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur?
Tek ürün eticaret satış sitesi nasıl kurulur, tek ürün satış sitesinin avanjtaları ve tek ürün eticaret yazılımı konuları bu yazımızda. Günümüzde internetten satış dediğinizde veya e-ticaret sitesi kurmak istiyorum...
13 Ocak 2017
Savaş Çetinkaya
Pazarlamada sosyal medyanın yararları neler?
Pazarlamada sosyal medyanın yararları neler?
Markalar için, sosyal medyanın yararları pazarlama çalışmalarında da öne çıkmakta ve sosyal ağlar birçok fırsatı markalara sağlamakta. Günümüzde sosyal medya, tanıtım ve duyurular için önemli bir kanal olmakla beraber bu...
18 Nisan 2020
Sinan Oypan
Yurtdışına satış yaparken yararlanabileceğiniz taktikler
Yurtdışına satış yaparken yararlanabileceğiniz taktikler
E-ticaret siteniz üzerinden yurtdışına satış yapmayı planlıyorsanız, bir takım konulara özellikle dikkat etmeniz gerekiyor. Ülke içindeki satışlarınız ve stratejileriniz sizin için iyi sonuçlar veriyor olsa da yurtdışı...
21 Mayıs 2018
Sinan Oypan
7 Adımda E-ticaret Satışlarınızı Arttırın!
7 Adımda E-ticaret Satışlarınızı Arttırın!
Tıklama Başına Gelen Ziyaretçilere Güvenmeyin Birçok e-ticaret sitesi tıklama başına ödeme yapılan PPC reklam modeli ile çalışan siteler ile çalışıyor. Aslına bakarsanız, PPC maliyetleri arttıkça, websitenin arama...
30 Ağustos 2013
Savaş Çetinkaya
Sosyal medya kriz yönetimi nasıl yapılır? | 2. Bölüm
Sosyal medya kriz yönetimi nasıl yapılır? | 2. Bölüm
E-ticaret firmalarının sosyal medya krizlerine karşı hazırlıklı olması ve önceden planlamalar yapmaları gerekir. Serimizin ilk bölümünde de bu hazırlık ve plan süreçlerinin yanı sıra krizlerin belirlenmesi ile ilgili...
27 Mart 2017
Sinan Oypan
E-posta kampanya ölçümleme nasıl yapılır?
E-posta kampanya ölçümleme nasıl yapılır?
E-posta kampanya ölçümleme bir mailing çalışmasının belki de en önemli kısmıdır. Çünkü ancak bu e-posta kampanya ölçümleme ile mailing çalışmanızın başarıya ulaşıp ulaşmadığını anlayabilirsiniz. Bu sebeple de...
31 Mart 2017
Sinan Oypan
Tüketicilerin internetten satın alma alışkanlığını etkileyen faktörler
Tüketicilerin internetten satın alma alışkanlığını etkileyen faktörler
Tüketicilerin internetten satın alma alışkanlıklarını etkileyen birçok farklı etken bulunmaktadır ve bu etkenler firmaların yaptıkları satışları etkilemekte. Tüketicilerin online olarak yaptıkları alışverişlerde dikkat...
2 Mart 2020
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin