Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

23 Ağustos 2017
IdeaSoft
Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

Bebek mağazası açmak için gerekenler nelerdir, online bebek giyim mağazası açmak ve satış yapmak için dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Özetle bebek mağazası açmak istiyorum / çoçuk giyim mağazası açmak istiyorum diyorsanız ve internetten bebek ürünleri satan mağazalar arasında siz de yer almak istiyorsanız bu yazı tam size göre.

Dijital ticaretin geleneksel ticaretin önüne geçmeye başladığı günümüzde, internet üzerinden ürün satışı tercih edilen bir alışveriş şekli haline geldi. Özellikle belli bir kitleye hitap eden dikey ürünlerin, dijitaldeki payı gün geçtikçe büyüyor.

İnternette bebek mağazası açmak, son zamanlarda ilgi gören bir başlık oldu. Bebek sahibi ebeveynlerin alışverişe ayıracak yeterince zaman bulamadıklarını düşünürsek; online bebek mağazası açmak, doğru bir kitleye ulaşmak anlamına geliyor.

İnternet üzerinden satış yapmak için hem kendi e-ticaret sitenizi kurabilir hem de sosyal medya hesaplarınızla satışlarınızı destekleyebilirsiniz. Genel itibariyle baktığımızda hedef kitlenin en çok önemsediği konu ‘’güvenlik’’ olarak karşımıza çıkıyor. İnternetten güvenli alışveriş sağlamak isteyen her satıcının belli başlı noktalara dikkat etmesi gerekiyor. Bunun için birincil adım kendi e-ticaret sitenizi yani online satış mağazanızı kurmak.

İnternette, çeşitli sosyal medya mecralarından satış yapan ve iletişimin whatsapp üzerinden sağlandığı pek çok butik görebilirsiniz. Ancak bu durum, alışveriş yapan her kullanıcı için güven hissiyatı bırakmamaktadır. Örneğin bebek giyim mağazası açmak istiyorsanız, dikkat etmeniz gereken bazı hususlar devreye girecektir. Kendinize ait bir sitenizin olması, aynı zamanda instagramdan, facebooktan ve diğer sosyal mecralardan yapacağınız satışlara da olumlu olarak yansıyacaktır. Çünkü müşteriniz size ulaşmak sitenizi ziyaret ederek kolaylıkla iletişim bilgilerinize erişebilir olacak.

1. Bebek mağazası sitenizin genel tasarımı ilk izlenim için çok önemli

E-ticaret sitenizi kurduktan sonra; bebek arabası, bebek beşikleri, mama sandalyesi, bebek bakım ürünleri gibi pek çok kategoride ürün satışı yapabilirsiniz. Kullanıcı sitenizi ziyaret ettiğinde, bebeği için hangi başlıktan hangi ürüne ulaşması gerektiğini açıkça anlıyor olmalıdır. Ayrıca bebek mağazası isimleri arasından size en uygun olan, aramalarda kolay bulunabilecek bir ad seçmelisiniz. Sitenizin görsel tasarımı da hedef kitleyi çeken, uygun bir tasarım olmalı. Sattığınız ürünün görsellerini net, sade ve farklı açılardan çekilmiş fotoğraflarla yayınlamalısınız.

Fotoğraflar mutlaka yakınlaştırma özelliği taşıyor olmalı. İnternetten alışveriş yapan kullanıcıların sonradan iade sıkıntısı yaşamaması için ürünlerin detaylarını görüyor olmaları çok çok önemli bir nokta. Ayrıca ürünlerin kaç aylık bebekler için uygun olduğu, eğer bebek kıyafeti satılıyorsa kumaşının özelliği, bebek ayakkabısı için numarası, bebek maması satılıyorsa ay bilgisi, bebek bakım ürünlerinin de içerdiği maddeler mutlaka belirtiliyor olmalı.

2. Ödeme aşamaları ve kargo seçenekleri anlaşılır olmalı

Satın alma esnasında kullanıcı karşısına çıkan ödeme bilgilerini açıkça anlıyor olmalı. Görseldeki örnekte olduğu gibi ürünün ödeme detayları kullanıcıya sunulmalı. Yine satın alım gerçekleştikten sonra ürünün hangi kargoyla yaklaşık kaç gün içerisinde teslim edileceği ve kargo takip numarası bilgisi müşteriye iletilmelidir.

“Bebek

Ödeme konusunda müşteri adaylarınızın sıkıntı yaşamaması için web sitenize ssl sertifikası almak da, sitenize artı bir kazanç sağlayacaktır. https ile başlayan bir internet sitesinin güvenli olması, kullanıcıda şüphe duygusunu ortadan kaldıracaktır. Konuyla ilgili bilgi alabileceğiniz SSL sertifikası ile ilgili yazımıza ulaşabilirsiniz.

3. Bebek mağazası sitenizin tanıtımını yapın

E-ticaret sektörüne giriş yaptıktan sonra hem rakiplerinizden bir adım öne geçmek hem de e-ticaret sitenizi tanıtmak için olarak SEO ve dijital reklama ağırlık vermelisiniz. SEO çalışması ile web sitenizin internet üzerindeki organik aramalarda ilk sıralara taşınmasını destekleyebilirsiniz.

Google remarketing reklam çalışmanız ile sitenizi ziyaret etmiş ancak ürünlerinizden satın almamış olan kullanıcıyı takip etmek belli bir kitleyi sitenize geri çekeceğiniz ve akılda kalıcılığı da artıracağınız anlamına gelmektedir. Örneğin; sitenizde mama sandalyesi incelemiş ancak satın almamış olan ziyaretçileriniz, internetin farklı ortamlarındayken Google reklam alanlarında sitenizde inceledikleri ürünü görecek ve bu görsel, satın alma dürtüsüne yol açacaktır.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

İyi tasarlanmış ve başarılı bir
İyi tasarlanmış ve başarılı bir "sıkça sorulan sorular" sayfası nasıl hazırlanır?
E-ticaret sitelerinin en önemli kısımlarından birini oluşturan Sıkça Sorulan Sorular sayfası site işleyişi ve politikası hakkında müşterinin aklında oluşabilecek soruları gidermenin yanında kargo, müşteri hizmetleri ve...
2 Temmuz 2016
Savaş Çetinkaya
A/B testi nedir ve e-ticaret için önemi
A/B testi nedir ve e-ticaret için önemi
A/B testi nedir ve e-ticaret firmaları için A/B testi neden önemlidir? A/B testleri ne için yapılır? A/B testi nasıl yapılır? Bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Rehber yazılarımızda sıkça A/B testlerinden bahsediyoruz....
24 Eylül 2016
Sinan Oypan
301 yönlendirme nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
301 yönlendirme nedir ve e-ticaret firmaları için neden önemlidir?
301 yönlendirme işlemi, e-ticaret sitesi yönetiminde bilinmesi gereken konulardan biri. 301 yönlendirme çalışmalarını daha önce yapmadıysanız ya da bu çalışmalara ihtiyaç duymadıysanız ilerleyen zamanlarda web sitenizdeki ürün...
4 Ocak 2019
Sinan Oypan
Instagram İşletme Profiline Geçme Nasıl Yapılır?
Instagram İşletme Profiline Geçme Nasıl Yapılır?
Instagram işletme profiline geçme son günlerde işletmelerin sıklıkla yaptığı şeylerden biri. instagram işletme hesabı / instagram işletme profili neden kullanılmalıdır, instagram işletme profili nedir / instagram işletme hesabı...
8 Haziran 2018
Sinan Oypan
ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?
ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?
Ticarette riske girmeyi sevenler de dahil olmak üzere yatırım üzerine yoğunlaşan girişimciler, hesaplarına her zaman dikkat etmelidir. Bu e-ticaret girişimcileri için de böyledir. Yatırım yapmanın “acaba”sı olmaz ve kâr edebilmek...
19 Şubat 2021
Markethinkers
E-ticaret sitenizin Footer alanını daha etkili hale nasıl getirebilirsiniz?
E-ticaret sitenizin Footer alanını daha etkili hale nasıl getirebilirsiniz?
E-ticaret site tasarımlarında dikkat edilecek birçok öğe bulunuyor. Birçok firma, tasarım konusuna odaklanırken, sitenin ilk görünen alanları olan, header, slider, menü gibi öğelere dikkat ediyor; fakat sitenin diğer bölümlerinin...
13 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Instagram profil ziyareti nasıl artırılır?
Instagram profil ziyareti nasıl artırılır?
Instagram profil ziyareti artırmak için, bu platform üzerindeki çalışmalarınız için bir plan yapmanız ve bir strateji oluşturmanız gerekir. Kullanıcıları profilinize çekmek ve sonrasında da sizi takip etmelerini sağlamak için...
20 Kasım 2020
Sinan Oypan
E-ihracat Nedir? E-ihracat Nasıl Yapılır?
E-ihracat Nedir? E-ihracat Nasıl Yapılır?
E-ihracat Ticaretin boyutu, hizmet ağının genişliğine göre büyür. Bu nedenle özellikle yurt dışına satış yapabilen firmalar için “büyük” unvanı kullanılır. Ülkeler arasında alım satımın yapıldığı bir ticaret...
17 Kasım 2021
Markethinkers
Müşteri sadakatini artırmak için yapabileceğiniz çalışmalar
Müşteri sadakatini artırmak için yapabileceğiniz çalışmalar
Müşteri sadakati sağlamak, e-ticarette uzun vadede başarılı olmanıza yardımcı olur. Sadık müşterileriniz şirketinizin karlılığını artırmadaki en önemli faktörlerden biridir ve bu sebeple de bu konu üzerinde özellikle...
22 Mart 2017
Sinan Oypan
Instagram yönetimi için kullanabilecek araçlar - 1. Bölüm
Instagram yönetimi için kullanabilecek araçlar - 1. Bölüm
Popülerliği artan ve bu sebeple de markaların da önemli sosyal medya kanallarından biri haline gelen Instagram, doğru kullanıldığında yeni hedef kitlelere ulaşma, marka bilinirliği artırma ve geri dönüşüm sağlama konusunda...
13 Eylül 2017
Sinan Oypan
Markalar 2019’da sosyal medya pazarlama hakkında neler düşünüyor?
Markalar 2019’da sosyal medya pazarlama hakkında neler düşünüyor?
Günümüzde en yaygın şekilde kullanılan sosyal medya pazarlama çalışmaları, 2019’da da markaların en çok tercih ettiği pazarlama yöntemlerinden bir olmaya devam edecek. Markaların sosyal medya pazarlamayı tercih etmelerinin...
7 Nisan 2019
Sinan Oypan
Görsel ögeler e-posta pazarlama çalışmalarında nasıl kullanır?
Görsel ögeler e-posta pazarlama çalışmalarında nasıl kullanır?
Görsel ögeler, e-posta pazarlama çalışmalarında kullanmak, e-postaların tıklanma ve geri dönüşüm oranlarını artırmak için de oldukça önemlidir. Geçtiğimiz günlerde “Eposta pazarlama çalışmalarında görsel ögeler neden...
5 Mayıs 2019
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin