Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

23 Ağustos 2017
Gökçe Beyazaslan

Bebek mağazası açmak için gerekenler nelerdir, online bebek giyim mağazası açmak ve satış yapmak için dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Özetle bebek mağazası açmak istiyorum / çoçuk giyim mağazası açmak istiyorum diyorsanız ve internetten bebek ürünleri satan mağazalar arasında siz de yer almak istiyorsanız bu yazı tam size göre.

Dijital ticaretin geleneksel ticaretin önüne geçmeye başladığı günümüzde, internet üzerinden ürün satışı tercih edilen bir alışveriş şekli haline geldi. Özellikle belli bir kitleye hitap eden dikey ürünlerin, dijitaldeki payı gün geçtikçe büyüyor.

İnternette bebek mağazası açmak, son zamanlarda ilgi gören bir başlık oldu. Bebek sahibi ebeveynlerin alışverişe ayıracak yeterince zaman bulamadıklarını düşünürsek; online bebek mağazası açmak, doğru bir kitleye ulaşmak anlamına geliyor.

İnternet üzerinden satış yapmak için hem kendi e-ticaret sitenizi kurabilir hem de sosyal medya hesaplarınızla satışlarınızı destekleyebilirsiniz. Genel itibariyle baktığımızda hedef kitlenin en çok önemsediği konu ‘’güvenlik’’ olarak karşımıza çıkıyor. İnternetten güvenli alışveriş sağlamak isteyen her satıcının belli başlı noktalara dikkat etmesi gerekiyor. Bunun için birincil adım kendi e-ticaret sitenizi yani online satış mağazanızı kurmak.

İnternette, çeşitli sosyal medya mecralarından satış yapan ve iletişimin whatsapp üzerinden sağlandığı pek çok butik görebilirsiniz. Ancak bu durum, alışveriş yapan her kullanıcı için güven hissiyatı bırakmamaktadır. Örneğin bebek giyim mağazası açmak istiyorsanız, dikkat etmeniz gereken bazı hususlar devreye girecektir. Kendinize ait bir sitenizin olması, aynı zamanda instagramdan, facebooktan ve diğer sosyal mecralardan yapacağınız satışlara da olumlu olarak yansıyacaktır. Çünkü müşteriniz size ulaşmak sitenizi ziyaret ederek kolaylıkla iletişim bilgilerinize erişebilir olacak.

1. Bebek mağazası sitenizin genel tasarımı ilk izlenim için çok önemli

E-ticaret sitenizi kurduktan sonra; bebek arabası, bebek beşikleri, mama sandalyesi, bebek bakım ürünleri gibi pek çok kategoride ürün satışı yapabilirsiniz. Kullanıcı sitenizi ziyaret ettiğinde, bebeği için hangi başlıktan hangi ürüne ulaşması gerektiğini açıkça anlıyor olmalıdır. Ayrıca bebek mağazası isimleri arasından size en uygun olan, aramalarda kolay bulunabilecek bir ad seçmelisiniz. Sitenizin görsel tasarımı da hedef kitleyi çeken, uygun bir tasarım olmalı. Sattığınız ürünün görsellerini net, sade ve farklı açılardan çekilmiş fotoğraflarla yayınlamalısınız.

Fotoğraflar mutlaka yakınlaştırma özelliği taşıyor olmalı. İnternetten alışveriş yapan kullanıcıların sonradan iade sıkıntısı yaşamaması için ürünlerin detaylarını görüyor olmaları çok çok önemli bir nokta. Ayrıca ürünlerin kaç aylık bebekler için uygun olduğu, eğer bebek kıyafeti satılıyorsa kumaşının özelliği, bebek ayakkabısı için numarası, bebek maması satılıyorsa ay bilgisi, bebek bakım ürünlerinin de içerdiği maddeler mutlaka belirtiliyor olmalı.

2. Ödeme aşamaları ve kargo seçenekleri anlaşılır olmalı

Satın alma esnasında kullanıcı karşısına çıkan ödeme bilgilerini açıkça anlıyor olmalı. Görseldeki örnekte olduğu gibi ürünün ödeme detayları kullanıcıya sunulmalı. Yine satın alım gerçekleştikten sonra ürünün hangi kargoyla yaklaşık kaç gün içerisinde teslim edileceği ve kargo takip numarası bilgisi müşteriye iletilmelidir.

“Bebek

Ödeme konusunda müşteri adaylarınızın sıkıntı yaşamaması için web sitenize ssl sertifikası almak da, sitenize artı bir kazanç sağlayacaktır. https ile başlayan bir internet sitesinin güvenli olması, kullanıcıda şüphe duygusunu ortadan kaldıracaktır. Konuyla ilgili bilgi alabileceğiniz SSL sertifikası ile ilgili yazımıza ulaşabilirsiniz.

3. Bebek mağazası sitenizin tanıtımını yapın

E-ticaret sektörüne giriş yaptıktan sonra hem rakiplerinizden bir adım öne geçmek hem de e-ticaret sitenizi tanıtmak için olarak SEO ve dijital reklama ağırlık vermelisiniz. SEO çalışması ile web sitenizin internet üzerindeki organik aramalarda ilk sıralara taşınmasını destekleyebilirsiniz.

Google remarketing reklam çalışmanız ile sitenizi ziyaret etmiş ancak ürünlerinizden satın almamış olan kullanıcıyı takip etmek belli bir kitleyi sitenize geri çekeceğiniz ve akılda kalıcılığı da artıracağınız anlamına gelmektedir. Örneğin; sitenizde mama sandalyesi incelemiş ancak satın almamış olan ziyaretçileriniz, internetin farklı ortamlarındayken Google reklam alanlarında sitenizde inceledikleri ürünü görecek ve bu görsel, satın alma dürtüsüne yol açacaktır.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ticarette yatırım getirisi artıracak reklam stratejileri
E-ticarette yatırım getirinizi artıracak reklam stratejileri belirlemeniz, hem bütçenizi iyi yönetmenizi hem de reklamlarınızdan daha fazla dönüşüm edinmenizi sağlar. Tabii ki doğru stratejileri belirlemek için, reklam planlarınız...
13 Mart 2019
Sinan Oypan
E-ticarette hızlı teslimat ipuçları
E-ticarette hızlı teslimat, günümüzde rekabette öne çıkmak ve müşteri memnuniyetini artırma da önemli bir rol oynamakta. Tüketicilerin siparişlerini hızlı bir şekilde hazırlamanın yanı sıra onlara daha hızlı gönderiler...
8 Mayıs 2020
Sinan Oypan
Tüketiciler e-ticaret sitelerinden ne bekler?
Online alışverişlerde tüketicilerin e-ticaret firmalarından bir takım beklentileri vardır. Bu beklentilerin karşılanması, tüketicilerin satın alma kararlarına olumlu bir şekilde etki ettiği için firmaların geri dönüşüm...
7 Şubat 2018
Sinan Oypan
Kendi işini kurmak isteyenlerin bilmesi gereken 6 madde
Kendi işini kurmak isteyip ne iş yapabilirim diye düşünenlerin sayısı günümüzde gittikçe artıyor. İş kurmak istiyorum deyip elinde az bir sermayesi olanlar da küçük sermayeyle ne iş yapılır diye arayışlara giriyor. İş...
18 Kasım 2019
Sinan Oypan
Mobil site tasarımında geri dönüşümleri düşüren etkenler
Mobil site tasarımları, günümüzde e-ticaret siteleri için büyük önem taşıyor. Kullanıcıların büyük bir bölümünün akıllı telefonlarını gün içerisinde uzun süre kullanmaları ve markaların da sosyal medya reklamları ile...
17 Nisan 2019
Sinan Oypan
E-ticarette müşteri edinme maliyeti (CAC) nedir ve neden önemlidir?
E-ticarette dikkat edilmesi ve ölçümlenmesi gereken metriklerden biri de müşteri edinme maliyetidir. Bu metrik, yapılan pazarlama ve reklam stratejilerinin ne kadar etkili olduğunu anlamak için bir hayli önemlidir. Bu rehberimizde de...
24 Nisan 2018
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetiminde süreklilik neden önemli?
Sosyal medya pazarlaması ile ilgili yazılarımızda devamlı olarak bahsettiğimiz konulardan biri de yaptığınız çalışmaların sürekliliğinin olması oldu. Süreklilik, sosyal medyadaki başarınız için oldukça önemli bir...
12 Kasım 2016
Sinan Oypan
Yeni ürün lansmanı yaparken dikkat etmeniz gerekenler
E-ticarette yeni ürün lansmanı sırasında tüketicilerin dikkatini çekmek ve ürüne olan talebi artırmak için yapabileceğiniz birçok çalışma bulunuyor. Tüketicilerin tepkisini ölçmek, ürünün hatalarını görmek, geri...
1 Ağustos 2019
Sinan Oypan
Facebook reklam ve yönetimi için 7 ücretsiz araç
Facebook reklam yönetimi için 7 ücretsiz reklam aracını bu yazımızda sizlerle paylaşacağız. Gelin hep beraber bu 7 ücretsiz reklam ve yönetim aracına bakalım. Facebook reklam yönetimi Sosyal medya pazarlamasında Facebook’un,...
3 Ocak 2017
Sinan Oypan
SEO çalışmalarında en çok geri dönüşüm sağlayan 5 içerik türü
SEO çalışmaları yaparken, size en çok geri dönüşüm sağlayacak olan içerik türlerine yatırım yapmanız ve odaklanmanız, bu çalışmalardan alacağınız geri dönüşümleri artırmanıza yardımcı olur. Doğru içerik türleri...
3 Mayıs 2019
Sinan Oypan
Facebook Instagram reklamı aynı olmalı mıdır?
Facebook Instagram reklamı aynı olmalı mıdır? Aynı reklamı Facebook ve Instagram üzerinde yayınlamalı mısınız? Facebookta instagram reklamı yayınlama stratejisi doğru mu? Bu ve daha fazlasının cevabı bu yazımızda. Facebook...
2 Şubat 2017
Sinan Oypan
E ticaret nasıl yapılır ve aşamaları nelerdir?
E ticaret nasıl yapılır / e ticaret sitesi nasıl yapılır, e ticaret sitesi yapımında dikkat edilmesi gereken e ticaret bilgileri nelerdir, sanal ticaretteki (e satiş, online ticaret) bilmeniz gerekenler özetle e ticaret nedir nasıl...
13 Aralık 2016
Sinan Oypan