fbpx

Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

23 Ağustos 2017
IdeaSoft
Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

Bebek mağazası açmak için gerekenler nelerdir, online bebek giyim mağazası açmak ve satış yapmak için dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Özetle bebek mağazası açmak istiyorum / çoçuk giyim mağazası açmak istiyorum diyorsanız ve internetten bebek ürünleri satan mağazalar arasında siz de yer almak istiyorsanız bu yazı tam size göre.

Dijital ticaretin geleneksel ticaretin önüne geçmeye başladığı günümüzde, internet üzerinden ürün satışı tercih edilen bir alışveriş şekli haline geldi. Özellikle belli bir kitleye hitap eden dikey ürünlerin, dijitaldeki payı gün geçtikçe büyüyor.

İnternette bebek mağazası açmak, son zamanlarda ilgi gören bir başlık oldu. Bebek sahibi ebeveynlerin alışverişe ayıracak yeterince zaman bulamadıklarını düşünürsek; online bebek mağazası açmak, doğru bir kitleye ulaşmak anlamına geliyor.

İnternet üzerinden satış yapmak için hem kendi e-ticaret sitenizi kurabilir hem de sosyal medya hesaplarınızla satışlarınızı destekleyebilirsiniz. Genel itibariyle baktığımızda hedef kitlenin en çok önemsediği konu ‘’güvenlik’’ olarak karşımıza çıkıyor. İnternetten güvenli alışveriş sağlamak isteyen her satıcının belli başlı noktalara dikkat etmesi gerekiyor. Bunun için birincil adım kendi e-ticaret sitenizi yani online satış mağazanızı kurmak.

İnternette, çeşitli sosyal medya mecralarından satış yapan ve iletişimin whatsapp üzerinden sağlandığı pek çok butik görebilirsiniz. Ancak bu durum, alışveriş yapan her kullanıcı için güven hissiyatı bırakmamaktadır. Örneğin bebek giyim mağazası açmak istiyorsanız, dikkat etmeniz gereken bazı hususlar devreye girecektir. Kendinize ait bir sitenizin olması, aynı zamanda instagramdan, facebooktan ve diğer sosyal mecralardan yapacağınız satışlara da olumlu olarak yansıyacaktır. Çünkü müşteriniz size ulaşmak sitenizi ziyaret ederek kolaylıkla iletişim bilgilerinize erişebilir olacak.

1. Bebek mağazası sitenizin genel tasarımı ilk izlenim için çok önemli

E-ticaret sitenizi kurduktan sonra; bebek arabası, bebek beşikleri, mama sandalyesi, bebek bakım ürünleri gibi pek çok kategoride ürün satışı yapabilirsiniz. Kullanıcı sitenizi ziyaret ettiğinde, bebeği için hangi başlıktan hangi ürüne ulaşması gerektiğini açıkça anlıyor olmalıdır. Ayrıca bebek mağazası isimleri arasından size en uygun olan, aramalarda kolay bulunabilecek bir ad seçmelisiniz. Sitenizin görsel tasarımı da hedef kitleyi çeken, uygun bir tasarım olmalı. Sattığınız ürünün görsellerini net, sade ve farklı açılardan çekilmiş fotoğraflarla yayınlamalısınız.

Fotoğraflar mutlaka yakınlaştırma özelliği taşıyor olmalı. İnternetten alışveriş yapan kullanıcıların sonradan iade sıkıntısı yaşamaması için ürünlerin detaylarını görüyor olmaları çok çok önemli bir nokta. Ayrıca ürünlerin kaç aylık bebekler için uygun olduğu, eğer bebek kıyafeti satılıyorsa kumaşının özelliği, bebek ayakkabısı için numarası, bebek maması satılıyorsa ay bilgisi, bebek bakım ürünlerinin de içerdiği maddeler mutlaka belirtiliyor olmalı.

2. Ödeme aşamaları ve kargo seçenekleri anlaşılır olmalı

Satın alma esnasında kullanıcı karşısına çıkan ödeme bilgilerini açıkça anlıyor olmalı. Görseldeki örnekte olduğu gibi ürünün ödeme detayları kullanıcıya sunulmalı. Yine satın alım gerçekleştikten sonra ürünün hangi kargoyla yaklaşık kaç gün içerisinde teslim edileceği ve kargo takip numarası bilgisi müşteriye iletilmelidir.

“Bebek

Ödeme konusunda müşteri adaylarınızın sıkıntı yaşamaması için web sitenize ssl sertifikası almak da, sitenize artı bir kazanç sağlayacaktır. https ile başlayan bir internet sitesinin güvenli olması, kullanıcıda şüphe duygusunu ortadan kaldıracaktır. Konuyla ilgili bilgi alabileceğiniz SSL sertifikası ile ilgili yazımıza ulaşabilirsiniz.

3. Bebek mağazası sitenizin tanıtımını yapın

E-ticaret sektörüne giriş yaptıktan sonra hem rakiplerinizden bir adım öne geçmek hem de e-ticaret sitenizi tanıtmak için olarak SEO ve dijital reklama ağırlık vermelisiniz. SEO çalışması ile web sitenizin internet üzerindeki organik aramalarda ilk sıralara taşınmasını destekleyebilirsiniz.

Google remarketing reklam çalışmanız ile sitenizi ziyaret etmiş ancak ürünlerinizden satın almamış olan kullanıcıyı takip etmek belli bir kitleyi sitenize geri çekeceğiniz ve akılda kalıcılığı da artıracağınız anlamına gelmektedir. Örneğin; sitenizde mama sandalyesi incelemiş ancak satın almamış olan ziyaretçileriniz, internetin farklı ortamlarındayken Google reklam alanlarında sitenizde inceledikleri ürünü görecek ve bu görsel, satın alma dürtüsüne yol açacaktır.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

B2B e-ticaret firmaları B2C iş modeline geçerken neler yapmalı?
B2B e-ticaret firmaları B2C iş modeline geçerken neler yapmalı?
B2B e-ticaret firmaları, hedef kitlelerini genişletmek ve yeni bir kanal üzerinden satış yapmak için B2C iş modeline de geçebilirler. Özellikle üretici firmalar için bu durum, doğrudan tüketicilere ulaşma fırsatını sağladığı...
24 Ağustos 2019
Sinan Oypan
2016'ya Yön Verecek Dijital Trendler Nelerdir?
2016'ya Yön Verecek Dijital Trendler Nelerdir?
E-ticaret gün geçtikçe daha çok işletmenin kullandığı bir kanal haline geliyor. İnternet fenomenlerinin hayatımıza her gün daha fazla girmesi bu kanalın gerekliliğini ve önemini vurguluyor. Gelişen teknoloji her yıl daha...
22 Mayıs 2016
Savaş Çetinkaya
2021'de E-ticarette En Çok Satılması Beklenen Ürünler
2021'de E-ticarette En Çok Satılması Beklenen Ürünler
E-ticarette sabit fikirlere yer yoktur. Değişimin ve gelişimin böylesine hızlı olduğu bir alanda yerinde saymak ile geri gitmek aynı anlama gelir. Dolayısıyla sürekli araştırmanız ve öğrenmeniz gerekir. Hangi ürünün daha çok...
23 Şubat 2021
Markethinkers
Bundle’lar ile kampanya ürünleri nasıl öne çıkartılır?
Bundle’lar ile kampanya ürünleri nasıl öne çıkartılır?
Kampanya ürünleri bir araya getirerek bir bundle haline dönüştürmek, ortalama sepet tutarını artırarak, daha yüksek satış hacimlerine ulaşmanıza yardımcı olur. Farklı şekillerde bu bundle’lar kullanılabilmektedir ve hedef...
10 Şubat 2020
Sinan Oypan
İlk kez girişim kuracak kişilerin bilmesi gereken 6 detay
İlk kez girişim kuracak kişilerin bilmesi gereken 6 detay
Girişimcilik Türkiye’de hızlı bir şekilde popülerleşmeye ve her geçen gün yeni bir girişim ortaya çıkmaya başladı. Tabii ki kendi işini kurmak isteyen kişilerin sayısının bir hayli olması da girişimcilik sektörünün...
19 Nisan 2017
Sinan Oypan
Başarılı küçük işletmelerin yararlandığı 6 finansal alışkanlık
Başarılı küçük işletmelerin yararlandığı 6 finansal alışkanlık
E-ticarette başarılı olabilmek için iyi bir finansal yönetim gerekir. Eldeki sermaye ve kazanç iyi yönetilmediğinde uzun vadede şirketler birçok sorunla baş etmek zorunda kalabilirler. Eldeki parayı iyi yönetmek için de işin...
11 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Şirket performans analizi için ölçmeniz gereken metrikler hangileri?
Şirket performans analizi için ölçmeniz gereken metrikler hangileri?
Şirketiniz için performans analiz çalışmaları yapmanız, şirketinizin durumu hakkında size bir takım bilgiler sunarken, ilerleyen dönemler için de stratejiler belirlerken size yardımcı olur. Şirket performans analizi yaparken...
19 Ocak 2019
Sinan Oypan
E-ticarette başarılı olmayı sağlayan faktörler nelerdir?
E-ticarette başarılı olmayı sağlayan faktörler nelerdir?
Rekabetin bir hayli yükseldiği e-ticaret sektöründe başarılı olmak ve uzun vadede bu başarıyı sürdürmek bir hayli zorlaşmaya başlıyor. Tüketicilerin bilinçlenmesi ve e-ticaret firmalarından beklentilerinin artması da firmaların...
22 Haziran 2018
Sinan Oypan
SEO çalışmaları nasıl şekillenecek? | 2019 İnfografik
SEO çalışmaları nasıl şekillenecek? | 2019 İnfografik
SEO çalışmaları her konuda olduğu gibi yıldan yıla farklı bir kulvara geçecek ve markaların bu değişime ayak uydurması gerekecek. SEO çalışmaları özellikle uzun vadede iyi sonuçlar getirerek, organik olarak sürekli bir trafik...
26 Aralık 2018
Sinan Oypan
E-ticarette bir başarı hikayesi nasıl olunur?
E-ticarette bir başarı hikayesi nasıl olunur?
Başarı hikayesi olmak herkesin özendiği ve istediği bir durum; ancak bu ne yazık ki kolay bir süreç değil ve aşılması gereken bir takım engeller vardır. Bu engeller, yaptığınız işin kalitesi, stratejileriniz, istekliliğiniz ve...
19 Haziran 2020
Sinan Oypan
En trend Youtube video fikirleri
En trend Youtube video fikirleri
Trend Youtube video fikirleri, video pazarlama çalışmalarınızda yeni kitlelere ulaşmanıza ve marka bilinirliğinizi artırmanıza yardımcı olur. Kullanıcıların video içerikler üzerinde daha fazla zaman geçirmeleri ve görüntülü...
26 Mayıs 2020
Sinan Oypan
IdeaSoft ile Squarespace Karşılaştırması
IdeaSoft ile Squarespace Karşılaştırması
Squarespace Nedir? Maryland Üniversitesi’ndeki bir yurt odasında kurulan Squarespace, 2003 yılından bu yana milyonlarca web sitesinin oluşturulduğu bir platform olarak hizmet vermektedir. Türkiye’de çok yaygın olmasa da dünya...
21 Nisan 2021
Markethinkers