Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

23 Ağustos 2017
IdeaSoft
Bebek Mağazası Açmak | Online Bebek Giyim Mağazası Açmak

Bebek mağazası açmak için gerekenler nelerdir, online bebek giyim mağazası açmak ve satış yapmak için dikkat edilmesi gerekenler nelerdir? Özetle bebek mağazası açmak istiyorum / çoçuk giyim mağazası açmak istiyorum diyorsanız ve internetten bebek ürünleri satan mağazalar arasında siz de yer almak istiyorsanız bu yazı tam size göre.

Dijital ticaretin geleneksel ticaretin önüne geçmeye başladığı günümüzde, internet üzerinden ürün satışı tercih edilen bir alışveriş şekli haline geldi. Özellikle belli bir kitleye hitap eden dikey ürünlerin, dijitaldeki payı gün geçtikçe büyüyor.

İnternette bebek mağazası açmak, son zamanlarda ilgi gören bir başlık oldu. Bebek sahibi ebeveynlerin alışverişe ayıracak yeterince zaman bulamadıklarını düşünürsek; online bebek mağazası açmak, doğru bir kitleye ulaşmak anlamına geliyor.

İnternet üzerinden satış yapmak için hem kendi e-ticaret sitenizi kurabilir hem de sosyal medya hesaplarınızla satışlarınızı destekleyebilirsiniz. Genel itibariyle baktığımızda hedef kitlenin en çok önemsediği konu ‘’güvenlik’’ olarak karşımıza çıkıyor. İnternetten güvenli alışveriş sağlamak isteyen her satıcının belli başlı noktalara dikkat etmesi gerekiyor. Bunun için birincil adım kendi e-ticaret sitenizi yani online satış mağazanızı kurmak.

İnternette, çeşitli sosyal medya mecralarından satış yapan ve iletişimin whatsapp üzerinden sağlandığı pek çok butik görebilirsiniz. Ancak bu durum, alışveriş yapan her kullanıcı için güven hissiyatı bırakmamaktadır. Örneğin bebek giyim mağazası açmak istiyorsanız, dikkat etmeniz gereken bazı hususlar devreye girecektir. Kendinize ait bir sitenizin olması, aynı zamanda instagramdan, facebooktan ve diğer sosyal mecralardan yapacağınız satışlara da olumlu olarak yansıyacaktır. Çünkü müşteriniz size ulaşmak sitenizi ziyaret ederek kolaylıkla iletişim bilgilerinize erişebilir olacak.

1. Bebek mağazası sitenizin genel tasarımı ilk izlenim için çok önemli

E-ticaret sitenizi kurduktan sonra; bebek arabası, bebek beşikleri, mama sandalyesi, bebek bakım ürünleri gibi pek çok kategoride ürün satışı yapabilirsiniz. Kullanıcı sitenizi ziyaret ettiğinde, bebeği için hangi başlıktan hangi ürüne ulaşması gerektiğini açıkça anlıyor olmalıdır. Ayrıca bebek mağazası isimleri arasından size en uygun olan, aramalarda kolay bulunabilecek bir ad seçmelisiniz. Sitenizin görsel tasarımı da hedef kitleyi çeken, uygun bir tasarım olmalı. Sattığınız ürünün görsellerini net, sade ve farklı açılardan çekilmiş fotoğraflarla yayınlamalısınız.

Fotoğraflar mutlaka yakınlaştırma özelliği taşıyor olmalı. İnternetten alışveriş yapan kullanıcıların sonradan iade sıkıntısı yaşamaması için ürünlerin detaylarını görüyor olmaları çok çok önemli bir nokta. Ayrıca ürünlerin kaç aylık bebekler için uygun olduğu, eğer bebek kıyafeti satılıyorsa kumaşının özelliği, bebek ayakkabısı için numarası, bebek maması satılıyorsa ay bilgisi, bebek bakım ürünlerinin de içerdiği maddeler mutlaka belirtiliyor olmalı.

2. Ödeme aşamaları ve kargo seçenekleri anlaşılır olmalı

Satın alma esnasında kullanıcı karşısına çıkan ödeme bilgilerini açıkça anlıyor olmalı. Görseldeki örnekte olduğu gibi ürünün ödeme detayları kullanıcıya sunulmalı. Yine satın alım gerçekleştikten sonra ürünün hangi kargoyla yaklaşık kaç gün içerisinde teslim edileceği ve kargo takip numarası bilgisi müşteriye iletilmelidir.

“Bebek

Ödeme konusunda müşteri adaylarınızın sıkıntı yaşamaması için web sitenize ssl sertifikası almak da, sitenize artı bir kazanç sağlayacaktır. https ile başlayan bir internet sitesinin güvenli olması, kullanıcıda şüphe duygusunu ortadan kaldıracaktır. Konuyla ilgili bilgi alabileceğiniz SSL sertifikası ile ilgili yazımıza ulaşabilirsiniz.

3. Bebek mağazası sitenizin tanıtımını yapın

E-ticaret sektörüne giriş yaptıktan sonra hem rakiplerinizden bir adım öne geçmek hem de e-ticaret sitenizi tanıtmak için olarak SEO ve dijital reklama ağırlık vermelisiniz. SEO çalışması ile web sitenizin internet üzerindeki organik aramalarda ilk sıralara taşınmasını destekleyebilirsiniz.

Google remarketing reklam çalışmanız ile sitenizi ziyaret etmiş ancak ürünlerinizden satın almamış olan kullanıcıyı takip etmek belli bir kitleyi sitenize geri çekeceğiniz ve akılda kalıcılığı da artıracağınız anlamına gelmektedir. Örneğin; sitenizde mama sandalyesi incelemiş ancak satın almamış olan ziyaretçileriniz, internetin farklı ortamlarındayken Google reklam alanlarında sitenizde inceledikleri ürünü görecek ve bu görsel, satın alma dürtüsüne yol açacaktır.

IdeaSoft Akıllı E-Ticaret Paketleri ile bugün sanal mağazanızı açabilir ve ürünlerinizi hemen satmaya başlayabilirsiniz. Ücretsiz demo hesabınızı oluşturmak için tıklayınız.
IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Benzer yazılar

E-ihracat Nedir? E-ihracat Nasıl Yapılır?
E-ihracat Nedir? E-ihracat Nasıl Yapılır?
E-ihracat Ticaretin boyutu, hizmet ağının genişliğine göre büyür. Bu nedenle özellikle yurt dışına satış yapabilen firmalar için “büyük” unvanı kullanılır. Ülkeler arasında alım satımın yapıldığı bir ticaret...
17 Kasım 2021
Markethinkers
E-ticaret kolay bir iş midir?
E-ticaret kolay bir iş midir?
E-ticaret sektörüne adım atmak ya da fiziki mağazasını internete taşımak isteyenlerin en çok sordukları ya da merak ettikleri “E-ticaret kolay bir iş midir?” sorusu oluyor. İnternetten satış yaparak, farklı ve daha geniş...
6 Haziran 2016
Sinan Oypan
Instagram video ve görsel reklam ölçüleri - (Örnekli Anlatım - 2020)
Instagram video ve görsel reklam ölçüleri - (Örnekli Anlatım - 2020)
Instagram video ve görsel reklam ölçülerini iyi bir şekilde bilmeniz, bu mecra üzerinde reklam kampanyaları hazırlarken işinizi kolaylaştıracaktır. Instagram video ve görsel reklamlarında kullanılan bu...
7 Mart 2019
Sinan Oypan
Fiziki mağazanıza müşteri çekmek için Pokemon Go’dan nasıl yararlanabilirsiniz?
Fiziki mağazanıza müşteri çekmek için Pokemon Go’dan nasıl yararlanabilirsiniz?
Temmuz başında Nintendo ve Niantic tarafından yayınlanan Pokemon Go uygulaması, tüm dünyayı kasıp kavuruyor. Son günlerde bu uygulamayı görmemiş olmanız pek de mümkün değil. Çok hızlı bir şekilde başarıya ulaşan bu...
23 Temmuz 2016
Sinan Oypan
Instagram'da reklam verirken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
Instagram'da reklam verirken özellikle dikkat etmeniz gerekenler
Instagram’da reklam verirken, bazı ayarlarınızı özenle yapmanız, reklam modelini doğru seçmeniz ve içeriklerinizi de hedef kitlenize uyumlu şekilde ayarlarmanız gerekli. Doğru adımları atmamak, reklamları doğru bir şekilde...
18 Mayıs 2020
Sinan Oypan
SEO ve strateji geliştirmede negatif yorumları nasıl kullanabilirsiniz?
SEO ve strateji geliştirmede negatif yorumları nasıl kullanabilirsiniz?
Negatif yorumlar genellikle e-ticaret firmalarının istemedikleri birşeydir. Ancak doğru açıdan bakıldığında olumsuz yorumlar e-ticaret firmalarına yeni stratejler geliştirme de bir hayli yardımcı olabilir. Tüketicilerin ürün ve...
7 Eylül 2018
Sinan Oypan
E-ticarette rakip analizi yapmak için neler yapmalısınız?
E-ticarette rakip analizi yapmak için neler yapmalısınız?
Rakip analizi yapmak, sektörde var olan şirketlerin hali hazırda yapmaları gereken bir çalışmadır; fakat e-ticaret sektörüne yeni girecek kişiler için de rakip analizi yapmak aslında oldukça önemlidir. Pazarın ve sektördeki...
13 Ekim 2016
Sinan Oypan
Tüketicilerin e-ticaret sitenize güvenmelerini nasıl sağlayabilirsiniz?
Tüketicilerin e-ticaret sitenize güvenmelerini nasıl sağlayabilirsiniz?
E-ticaret firmalarını düşündüren ve üzerine çalışmaları gereken konulardan biri de güven unsurudur. Tüketicilerin güvenini kazanmak ve bu güveni sürdürebilmek uzun vadeli başarılar için oldukça önemlidir. Özellikle yeni...
15 Nisan 2017
Sinan Oypan
Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik
Facebook reklamları ile bilmeniz gereken 5 taktik
Facebook reklamları ile bilmeniz gerekenler nelerdir, facebook reklamları işe yarıyor mu, facebook reklam verme teknikleri / facebook reklam verme taktikleri ve daha fazlası bu yazımızda. Sosyal medya pazarlamada, Facebook reklamları...
10 Ocak 2017
Sinan Oypan
Arama motorlarında organik trafiğinizin düşmesine neden olan durumlar
Arama motorlarında organik trafiğinizin düşmesine neden olan durumlar
Organik trafik, e-ticaret firmaları için arama motorlarından geri dönüş sağlamak için oldukça önemli kanallardan biri. Organik trafik olmadan uzun vadede e-ticaret sitelerinin ayakta kalması oldukça zordur. Organik trafiğin olmaması,...
20 Nisan 2018
Sinan Oypan
2019’da dikkate almanız gereken içerik pazarlama trendleri
2019’da dikkate almanız gereken içerik pazarlama trendleri
İçerik pazarlama, dijital pazarlama çalışmalarında önemli bir yere sahip. İçerik üretimi yapmak, organik olarak e-ticaret sitenize trafik çekmenizi sağlarken, sosyal medya üzerinde etkileşim yaratmanıza da olanak tanır. Hem SEO hem...
15 Aralık 2018
Sinan Oypan
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Performans pazarlama çalışmalarını nasıl yapabilirsiniz?
Geçtiğimiz günlerde performans pazarlama hakkında bir giriş yapmıştık ve performans pazarlamanın ne olduğu ve nasıl ölçümlenebileceği üzerinde durmuştuk. Performans pazarlama farklı alanlarda ve farklı amaçlarla...
15 Şubat 2019
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın