2022'de Dikkat Çekecek E-ticaret Site Tasarım Trendleri

9 Şubat 2022
Markethinkers
2022'de Dikkat Çekecek E-ticaret Site Tasarım Trendleri

E-ticaret site tasarımınız, müşterileriniz tarafından önemsenen bir detaydır. Online alışveriş yapan kullanıcılar ürünlere ve fiyatlara öncelik veriyor olsalar bile tasarım da karar aşamasında etkilidir. Çünkü hem göze hoş görünen hem de kullanıcı dostu bir e-ticaret sitesinden alışveriş yapmak daha keyiflidir. Örneğin fiziksel mağazanızı kötü bir şekilde dekore ederseniz kapıdan giren müşteriler, çok geçmeden geri çıkar. E-ticaret sitenizde de aynı kural geçerlidir ve siteye giren kullanıcıların hemen çıkması, olumsuz sonuçlar doğurabilir. Bu nedenle trendleri takip etmeli, kullanıcıya hitap ederken sitenizi zenginleştirebilecek detaylara sahip bir tasarım yaptırmalısınız. 

Gezindiğiniz sitelerde bazı ortak detaylar gözünüze çarpmış olabilir. İşte o detaylar, büyük ihtimalle trend oldukları için varlar. 2021 web site tasarım trendleri doğrultusunda oluşturulan e-ticaret mağazaları kullanıcıları memnun etmeyi başarabilmiş durumda. Fakat trendler dönemseldir ve bu nedenle 2022 için kolları sıvamanız gerekebilir. Peki web tasarım trendleri 2022 yılında nasıl olacak?

2022’de Popüler Olacak Web Tasarımı Trendleri Nelerdir?

E-ticaret, sosyal, kişisel ya da kurumsal web site tasarımı trendleri birbirinden farklı olabilir. Fakat kullanıcılar arasında popüler olan ve kullanımı kolaylaştıran ortak trendler de mevcuttur. E-ticaret site tasarımı trendleri söz konusu olduğunda ise müşterinin online alışverişten keyif alması önemli bir detay olarak öne çıkar. Bu nedenle e-ticaret sitenizde yer vereceğiniz web tasarım trendlerini doğru seçmeli ya da online alışveriş ile optimize etmelisiniz. Teknolojinin nimetlerinden faydalanarak hem satışlarınızı artırabilir hem de müşterilerine daha güzel bir alışveriş deneyimi yaşatabilirsiniz. 

Cesur Renkler ve Renklerin Psikolojik Etkileri

Web tasarımında renklerin yeri her zaman önemlidir. Ama 2022 ile birlikte eski dönemlerin popüler konularından biri olan “renklerin psikolojisi” yeniden zirveye çıktı ve renk seçimi daha ciddi bir hâl aldı. Hemen herkes renklere anlam yükler fakat bazı psikolojik detaylar var ki pek çok marka bile buna göre logo rengi seçiyor. 2022 e-ticaret site tasarımı trendlerine göre ise cesur renkler seçilmesi gerekiyor. Yani biraz standardın dışına çıkmalısınız.

Markanızla bütünleşmiş bi renk mutlaka vardır. Bu rengi sitenin herhangi bir yerinde ya da tamamında kullanıyor olabilirsiniz. Sitenizin en azından bir köşesinde bu renge mutlaka yer vermelisiniz elbette. Fakat cesur davranıp renk tonlarıyla bir miktar oynayabilirsiniz. Pastel renklerin zirveye kadar çıktığı dönem 2022’de tarihe karışabilir. Bu nedenle daha canlı, parlak ve doygun tonlar seçmelisiniz. 

Seçim sırasında renklerin psikolojik etkilerini de göz ardı etmemelisiniz. Olumsuz hisler uyandıran renklerden kaçınmalısınız. Bu nedenle sitenizde birden fazla renk kullanmanız da gerekebilir. Psikolojik etkilerin yanında bir de kültürel olarak renklere yüklenen anlamlar vardır. Örneğin enerjik bir site oluşturmak istiyorsanız kırmızıyı, doğa dostu ürünler satıyorsanız yeşili seçebilirsiniz. 

Özelleştirilmiş İçerik

Özelleştirilmiş içerikler, e-ticaret site tasarımı için zaten önemli bir detay iken 2022’de trendlerin arasına girmeyi de başaracak gibi görünüyor. Son yıllarda web siteler yaygın bir şekilde içerik özelleştirmeye başlamıştı. Bu yöntem, özellikle e-ticaret sitelerinde çok verimli oldu. Çünkü kullanıcılar ihtiyaç duydukları ürüne daha kolay ulaşma imkânı yakaladı. İçeriklerin özelleştirilmesi ise kullanıcı davranışına bağlı olarak yapılmalıdır. 

E-ticaret sitenizi ziyaret eden kişilerin hangi ürünler ile ilgilendiklerini takip etme şansınız vardır. Özellikle üyelik oluşturan kişiler için, daha önce incelediği ürünlerle ilgili faydalı içerikler sunarsanız, satın alma oranını da artırabilirsiniz. Özelleştirilmiş içerikler sadece 2022’nin değil, önümüzdeki birkaç yılın en önemli trendlerinden biri olabilir. 

Yapay Zekâ

Yapay zekânın insan hayatına sunduğu faydalar artık tartışılmayacak boyuta ulaştı. Sadece bilgisayar, akıllı telefon vs. değil, küçük ev aletlerinden beyaz eşyalara kadar pek çok cihazda yapay zekâdan faydalanılıyor. Kullanıcı dostu bir e-ticaret site tasarımı için de yapay zekâ çok faydalı olabilir. Özellikle veriye dayalı yapay zekâ kullanımının popülerleşmesinin ardından bu yöntem, 2022 trendleri arasında kendine yer buldu.

Veriye dayalı yapay zekâya YouTube’un video önerileri ya da Spotify’ın çalma listeleri örnek olarak gösterilebilir. Dinlediklerinize benzer şarkılardan oluşan müzik listeleri hoşunuza gider ve dinlersiniz. Bu yöntemin e-ticaretteki en popüler örneği ise Amazon’un ürün tavsiye algoritmasıdır. Amazon müşterileri, siteye her girdiklerinde, ilgilendikleri ürünlere göre öneriler ve kampanyalarla karşılaşırlar. Dolayısıyla e-ticaret site tasarımı trendleri arasında yapay zekâya yer vermemek olmaz.

E-ticaret sitesinde yapay zekâ kullanımı ile ilgili altı çizilmesi gereken bir başka detay da chatbotlardır. Müşteri hizmetlerini hızlı ve pratik hâle getirmek için sohbet robotu kullanabilir, kullanıcı deneyimini iyileştirebilirsiniz. Basit ve genel soruları anında cevaplayabilen yapay zekâlı sohbet robotları, müşterilerinizin problemlerini kısa sürede çözer.

Mikro Etkileşimler

2022 web tasarım trendleri arasına giren mikro etkileşimler, kullanıcılarla etkileşime giren küçük animasyonları ifade eder. Mikro etkileşimler ile web sitenize kişisel dokunuşlar yapabilir, kullanıcı deneyimini verimli bir şekilde artırabilirsiniz. Popüler bir mikro etkileşim örneği olarak “fare imleci ile üzerine gelindiğinde renk değiştiren butonlar” gösterilebilir. Dışarıdan bakılınca çok basit görünen bu mikro dokunuşlar, kullanıcıları etkileşime geçmeye teşvik eder. Kullanıcılar ise bu tip küçük detaylara değer verir ve mikro animasyonların yönlendirdiği eylemleri gerçekleştirmeye eğilim gösterir. Pek çok web site, bu küçük animasyonlar sayesinde abone toplar. Aynı durum e-ticaret sitelerin üye toplama süreci için de geçerlidir.

Akıllı Video

Video, internet dünyasının en eski içerik parçalarından biridir. Sosyal medyalarda bile videolar, çoğu zaman fotoğraflardan daha fazla ilgi görür. Fakat 2022 web site tasarım trendleri arasında klasik olanlar değil, akıllı videolar vardır. Yani YouTube videosunu siteye gömmek, akıllı video trendine ayak uydurmuş olmak anlamına gelmez. Bir amaca hizmet eden ve kullanıcı üzerinde bazı küçük etkiler yaratan videolar hazırlamanız gerekiyor. Buna ek olarak gömülü oynatıcı geleneğini bir kenara bırakıp daha bilinçli yöntemlerle sitenize video eklemelisiniz. Bu konudaki en popüler yöntemlerden biri, sitenin arka plan resmini bir video ile değiştirmektir. 

Metinli Büyük Resimler

2022 web tasarım trendleri arasında kendine yer bulan metinli büyük resimler, “Metin mi, görsel mi?” tartışmasına son noktayı koyuyor. Artık web sitelerin kahraman bölümlerinde metin içerikli görsellerin olacağı öngörülüyor. Kahraman bölümü, web sitelerin en üst kısımlarına verilen bir isimdir. Bu bölümü, gazetelerdeki manşet kısmı gibi düşünebilirsiniz. Gazeteler, en önemli detayı manşet olarak, sayfanın en üstüne yazar. 

Siz de web sitenizin bu bölümünü gazete manşeti gibi düşünüp kahraman resminizi buna göre tasarlayabilirsiniz. Kahraman bölümünün arka planındaki tek renkli tipik görseli kaldırıp onun yerine tipografik bir resim kullanabilirsiniz. Metne dayalı büyük bir resim hazırlayabilir, bu resimde 2022’nin trend renklerini tercih edebilirsiniz. 

3D Görüntüler

3 boyutlu görüntüler çok uzun bir zaman önce internet dünyasına giriş yapmıştı. Fakat sayfa yüklenme hızını yavaşlatmasından dolayı bir türlü popülarite yakalayamamıştı. Son yıllarda web site altyapıları da gelişen teknolojiden payını aldı ve 3D görüntüler, yüklenme hızını yavaşlatan bir unsur olmaktan çıktı. Bu da 3D görüntülerin 2022 trendlerine doğrudan girebilmesinin yolunu açtı. Türü fark etmeksizin hemen her sitede, yakın zamanda 3 boyutlu görüntüler kullanılacağı öngörülüyor.  

3D görüntüler e-ticaret site tasarımı trendleri arasında da önemli bir noktada. Bazı markalar buna öncü oldu ve ürünlerinin 3 boyutlu görsellerini yayımladı. Bu konudaki en önemli detaylardan biri de e-ticaret sitelerindeki görüntülerin etkileşimli olması. Kullanıcılar, ilgilendikleri ürünleri ellerindeymiş gibi her açıdan inceleyebiliyorlar. E-ticaret sitenizde kullanıcı deneyimini zirveye çıkarmak istiyorsanız, bu yöntemi mutlaka denemelisiniz. 

Minimalizm ve Basitleştirilmiş Görünüm

Web sitenizin çok zengin bir içeriği olabilir. Fakat bu zenginlik fazla göz önünde olduğu takdirde kullanıcı deneyimini olumsuz etkileyebilir. Dijitalleşmenin getirdiği “hızlı sonuç alma” beklentisi, web site kullanıcılarının daha basit sitelere yönelmesine sebep oldu. Bu durum da minimalizm ve basitleştirilmiş görünümü, 2022 tasarım trendleri listesine ekledi. Gezinmeyi engelleyen reklamlar, açılır pencereler, pop-up içerikler ve uyarılar, bu yıl eskisinden daha az kullanılacak gibi görünüyor. 

İşlerini hızlıca halledip aradığını kısa sürede bulmak isteyen kullanıcıların favorisi, artık minimalist siteler. Bu nedenle zengin içerikli siteler için bile özenle seçilmiş birkaç öğeye sahip temiz tasarımlar gerekiyor. Gezinme menülerinin azaltılması ise basitleştirilmiş görünüm için önemli bir eylem olarak öne çıkıyor. Sonuçta kullanıcı aradığına ne kadar kolay ulaşırsa dönüşüm ve etkileşim oranı da o kadar yüksek olur. 

Gerçek Kişilerin Görselleri

Günümüzde internet, reel dünyanın neredeyse tümünün erişebildiği bir dünya hâline gelmiş durumda. Son yıllarda iyiden iyiye hissedilen bu durum, 2022 yılında gerçek kişi görsellerinin tasarım trendlerine girmesine de yol açtı. Peki neden? Bunun en önemli sebeplerinden biri, azınlıkların bile internetten seslerini duyurabilmesidir. Yani internette var olabilmek için geniş bir kitle oluşturmaya artık çok fazla gerek yok. Dolayısıyla web siteleri, her kesimden bireye hitap edebilecek şekilde tasarlanmalıdır. 

Pek çok markanın düzenlediği kampanyalarda bu detaylar ile karşılaşmış olabilirsiniz. Öyle ki son zamanlarda markalar; engelli, yaşlı, siyahi ırk gibi gruplara eskisinden daha fazla hitap etmeye başladı. Örneğin bir iç çamaşırı markası, klasikleşmiş fit vücuda sahip olan bir mankenden ziyade kilolu bir kadını manken olarak podyuma çıkarabilmektedir. Siz de web sitenizi dizayn ederken bu kültürel çeşitliliğin getirdiği gereklilikleri göz önünde bulundurmalısınız. Kampanyalarınızda gerçek kişilerin görsellerini kullanarak hedef kitlenize doğrudan hitap edebilirsiniz. Çünkü kullanıcılar, sosyal hayatlarında karşılaştıkları kişilerin görsellerini gördüğü markalara daha çok güvenir. Güven ise özellikle e-ticaret siteleri için olmazsa olmazdır. 

Geometrik Şekiller

Geometrik şekiller, pek çok alanda popüler olduktan sonra web tasarım trendleri arasına da hızla giriş yaptı. Son yıllarda markaların logo güncelleme çalışmaları ile sıkça karşılaşmış olabilirsiniz. Organik şekilleri içeren logolar, yerini geometrik şekilli olanlara bırakıyor. Bu durum aslında dijitalleşmenin getirdiği bir gereklilik. Web tasarım trendi olarak öne çıkması ise zaten kaçınılmazdır. Kullanımı yaygınlaşan geometrik şekiller, basit gibi olan ama aslında ilginç görünen bir öge olarak sitelerde yer alıyor. 

Geometrik şekilleri sitenizin hemen her yerinde kullanabilirsiniz. Fakat altı çizilmesi gereken konu, bu şekillerin ilginç ve dikkat çekici bir görünüme sahip olması gerektiğidir. Öylesine bir yuvarlak ya da kare, kullanıcının ilgisini çekmeyebilir. Buna ek olarak renk uyumu da göz ardı edilmemelidir. Hareketli ya da etkileşimli içeriklerde de geometrik şekiller kullanılabilir.  

Sesli Arama Optimizasyonları

Mobil tarayıcıların, masaüstü tarayıcılardan daha fazla kullanılabildiği dönemlere geldik. Bunun en önemli sebebi elbette akıllı telefonların yaygınlaşması. Akıllı telefonların sahip olduğu teknolojiler, kullanıcıları sabit bir noktada bilgisayar kullanma zorunluluğundan kurtardı. Her zaman, her yerden aradığına ulaşma fırsatını yakalayan kullanıcılar ise internet sitelerine de mobilden girmeye başladı. Bu durum, sesli arama optimizasyonunun web tasarım trendlerinden biri olmasına zemin hazırladı. 

Mobil kullanıcılar, akıllı telefonların hemen hepsinde bulunan sesli asistanları da sık kullanmaya başladı. Sesli asistanların yaygın kullanılması sonrasında ise arama motorları, sonuçları sesli aramalar doğrultusunda da optimize etmeye başladı. Bu optimizasyona uygun olmayan siteler ise geri planda kalmaya başladı. Dolayısıyla artık SEO gibi bir de sesli arama optimizasyonu yapılması gerekiyor. Bu işlem e-ticaret site tasarımı trendleri arasında da gösterilebilir. Çünkü e-ticaret siteleri, arama motoru sonuç sayfası için büyük bir rekabet içerisindedirler. 

Sesli arama optimizasyonu yapmak için dikkat edilecek detaylara örnek olarak, site içeriklerinin doğal ve günlük konuşma diline yakın bir şekilde hazırlanması gösterilebilir. Yazarak aramak ile bu işlemi konuşarak yapmak arasında fark ortaya çıkabildiği için bu detaya dikkat edilmelidir. Birkaç kelimeden oluşan uzun anahtar kelime gruplarının kullanılması da sesli arama optimizasyonu için faydalıdır. 

Karanlık Mod

Sosyal ağların mobil uygulamaları arasında popüler olan karanlık mod, kullanıcılar tarafından çok sevildi. Bunun ardından hızla yayıldı ve hemen her türden mobil uygulamaya karanlık mode eklendi. Sosyal ağların web sitelerine ve tarayıcılara da karanlık mod seçeneği geldi. Kullanıcılar ise daha fazla karanlık mod istemeye devam edince 2022 web tasarım trendlerinden bir yenisi daha belli oldu. Karanlık mod, özellikle geceleri çok rahat bir kullanım sunduğu için seviliyor. Dolayısıyla türü fark etmeksizin her sitenin karanlık mod imkânı sunabileceği öngörülüyor. E-ticaret site tasarımında da bu unsurun trend olması bekleniyor.

Buz Cam Etkisi

Gizliliğin getirdiği çekicilik, 2022 web tasarım trendleri arasına “buzlu cam etkisi” olarak giriş yapmış bulunmakta. Buzlu cam etkisi ya da efekti, kullanıcıların etkileşimi artıran ve ziyaretçi çeken bir tasarım hilesi olarak da kabul edilebilir. Tasarım dilinde “glass morphism” olarak da adlandırılan bu yöntem, web sitelere farklı bir yorum kazandırıyor. Sitedeki öğeler buzlu camın arkasına gizleniyor ve bu durum, kullanıcıların içeriği görme isteğini artırıyor. Web tasarımın kullanıcı üzerinde ne kadar etkili olduğunu gösteren bu yöntem, daha da yaygınlaşacak gibi görünüyor. 

Neden 2022’de Web Sitenizi Güncellemelisiniz?

Web siteleri “geçici” değildir. Başarılı bir site projesi yıllarca yaşayabilir. Siteyi başarısız kılan ise yıllar boyu değişen trendlere ayak uyduramamasıdır. Bu durum özellikle e-ticaret sitelerinde belirgin bir şekilde öne çıkar. E-ticaret site tasarımı yapılırken her detay en ince ayrıntısına kadar düşünülmelidir. Fakat bir kere tasarlanması, ömür boyu sitenin o şekilde kalabileceği anlamına gelmez. Çünkü dijital çağın halk diline kazandırdığı “güncelleme” diye bir kelime var.

E-ticaret siteleri, diğer türlere göre daha sık güncelleme ihtiyacı duyar. Çünkü kullanıcının isteği karşılanmadığı takdirde satışlar azalır. E-ticaret sitenizi güncellemeniz, müşterilerinize, onları dikkate aldığınız mesajını verir. Size geri bildirim veren müşterileriniz, sitenizdeki güncellemeyi fark ettiği takdirde hem güveni artar hem de daha keyifli bir şekilde alışveriş yapar. Bu durum satışlarınıza da olumlu yönde yansır. 

Özgün Web Site Tasarımları İçin IdeaSoft Altyapısı İle Neler Yapabilirsiniz?

IdeaSoft olarak sunduğumuz hizmetlerden faydalanarak e-ticaret site tasarımınızı en güncel hâle getirebilir, trendlere uyum sağlayarak her zaman bir adım önde olabilirsiniz. IdeaSoft tema kütüphanesinde, onlarca farklı kategoride yer alan yüzlerce ücretsiz responsive tasarımdan birini seçebilir, e-ticaret siteniz için online web site tasarımı yapabilirsiniz. Bir diğer seçeneğiniz ise IdeaKonsept özel tasarım hizmetimizden faydalanmaktır. IdeaKonsept ile sadece size özel bir siteye sahip olabilir, profesyonel web site tasarımı hizmeti alabilirsiniz. 

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Benzer yazılar

SEO problemleri ve yanıtları
SEO problemleri ve yanıtları
SEO problemleri ve SEO çalışmaları E-ticaret siteleri için bir hayli önemlidir. Tabii ki SEO çalışmaları yaparken firmalar birçok farklı problemle karşılaşabiliyor ve bu alana yeni olan kişilerin kafalarında soru işaretleri...
15 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Şirketler için zaman yönetimi neden önemlidir ve nasıl yapılır?
Şirketler için zaman yönetimi neden önemlidir ve nasıl yapılır?
Günümüzde en çok yakındığımız durumlardan biri de zamanın yetersiz gelmesidir. Hem işte hem de özel hayatımızda vaktin yetersiz gelmesi, istediğimiz işlere ve kişilere yeterli zamanı ayıramamak stresin oluşmasına neden olur....
17 Mayıs 2017
Sinan Oypan
2016'ya Yön Verecek Dijital Trendler Nelerdir?
2016'ya Yön Verecek Dijital Trendler Nelerdir?
E-ticaret gün geçtikçe daha çok işletmenin kullandığı bir kanal haline geliyor. İnternet fenomenlerinin hayatımıza her gün daha fazla girmesi bu kanalın gerekliliğini ve önemini vurguluyor. Gelişen teknoloji her yıl daha...
22 Mayıs 2016
Savaş Çetinkaya
E-Ticaret Sitenizi Sevgililer Günü'ne Nasıl Hazırlarsınız?
E-Ticaret Sitenizi Sevgililer Günü'ne Nasıl Hazırlarsınız?
Dünyanın her yerinde insanlar, Sevgililer Günü’nde sevgilerini ifade etmek için çeşitli planlar yapmaktadır. İnsanların birbirlerine olan sevgilerini çeşitli yollarla gösterdikleri özel bir gün olan 14 Şubat, aynı zamanda...
28 Ocak 2021
Markethinkers
Müşteri sadakati neden önemli ve nasıl kazanılabilir?
Müşteri sadakati neden önemli ve nasıl kazanılabilir?
Müşteri sadakati, uzun vadede başarılı olmak isteyen e-ticaret firmalarının özellikle önem vermeleri gereken konulardan biri. Sadık müşteri kitlelerine sahip olmak, birçok avantaj sunarken, uzun vadede de şirketin karlılığını...
19 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Gümrük Tarife Cetveli Nedir? Neye Göre Belirlenir?
Gümrük Tarife Cetveli Nedir? Neye Göre Belirlenir?
İthalat ve ihracat, birden fazla ülkenin gümrük kurallarının gözetilmesi gereken ticari işlemleri kapsar. Sürece dâhil olan ülkelerde yürürlükte olan kural ve standartların birbiri ile uyuşmaması hâlinde ortaya ciddi sorunlar...
30 Mart 2022
Markethinkers
Adwords kampanyalarınızda dikkat etmeniz gerekenler - 2. Bölüm
Adwords kampanyalarınızda dikkat etmeniz gerekenler - 2. Bölüm
Dünkü yazımızda Adwords çalışmalarınızda dikkat etmeniz gereken detaylara giriş yapmıştık. Yazının ilk bölümünü buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bugünkü yazımızda ise kampanyalarınızda önem vermeniz gereken diğer...
19 Mayıs 2017
Sinan Oypan
Okula dönüş sürecinde e-ticaretten nasıl faydalanırsınız?
Okula dönüş sürecinde e-ticaretten nasıl faydalanırsınız?
Pandemi sürecinde okula dönüş günümüzde tartışmalı bir konu haline gelse de okul ihtiyaçları bu dönemde yine karşılanacaktır. Online ya da yüz yüze eğitim fark etmeksizin hem öğrencilerin hem de öğretim üyelerinin bu...
11 Eylül 2020
Sinan Oypan
İnternetten Takı Satmak ve Satış Sitesi Kurmak Rehberi 2020
İnternetten Takı Satmak ve Satış Sitesi Kurmak Rehberi 2020
İnternetten takı satmak ve satış sitesi kurmak girişimcilerin ve işletmelerin sıklıkla tercih ettiği iş modellerinden biri oluyor. Bir e-ticaret sitesi kurarak online takı satışı yapabilirsiniz; ancak tabii ki arkaplanda dikkat etmeniz...
10 Mayıs 2019
Sinan Oypan
E-ticarette finans yönetimi ile ilgili dikkat etmeniz gerekenler
E-ticarette finans yönetimi ile ilgili dikkat etmeniz gerekenler
E-ticaret şirketinizin karlılığını sağlamak ve sürdürmek için finans yönetimi oldukça önemli bir konudur. Özellikle küçük ve büyümeyi amaçlayan şirketlerin, bütçe yönetimlerini ve sermayelerini doğru bir şekilde...
15 Ağustos 2018
Sinan Oypan
Youtube kanalı tanıtım videosu nedir ve nasıl hazırlanır?
Youtube kanalı tanıtım videosu nedir ve nasıl hazırlanır?
Youtube kanalı tanıtım videosu, henüz markanızı ve kanalınızı keşfetmemiş kişilere, markanızı ve ürettiğiniz içerikleri tanıtmanızı sağlayan bir videodur. Bu video içerisinde, yaptığınız işle ilgili ve Youtube üzerinde...
8 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Sosyal medya yönetiminde firmaların en sık yaptığı hatalar
Sosyal medya yönetiminde firmaların en sık yaptığı hatalar
Sosyal medya, firmaların markalarını ve ürünlerini tanıtmaları için en sık kullandıkları mecralar. Tabii ki kullanıcıların da sosyal platformlarda çok fazla aktif olması, markaları bu kanalları kullanmaya biraz daha...
17 Ekim 2016
Sinan Oypan
Detaylı Bilgi İçin Arayın