12 Maddede E-ticaret Pazarlama Trendleri - 2021

23 Ağustos 2021
IdeaSoft
12 Maddede E-ticaret Pazarlama Trendleri - 2021

E-ticaret, yeni girişimciler için sınırsız imkânlar sunmakta ve oldukça avantajlı bir iş modeli olmaktadır. Geleneksel ticaretten bir türlü vazgeçmeyen KOBİ'ler için e-ticaret ve dijital alışveriş süreçleri daha korkutucu ve gizemli bir seçenek olabilir. Ancak büyümek ve çok daha önemlisi ticaret dünyasında varlığını sürdürebilmek için bu işletmelerin de e-ticaret trendlerini takip etmesi ciddi şekilde önemlidir.

KOBİ’ler İçin E-Ticaret Trendlerini Takip Etmek Neden Önemlidir?

Günümüzde, KOBİ’ler için e-ticaret trendlerini takip etmek, hedeflenen kazanca giden yolda küçük görünebilecek ancak getirisi büyük bir alışkanlıktır. Bunun nedeni ise e-ticaret olanaklarının küçük işletmelerin büyümesini etkileyen faktörlerin neredeyse hepsini içinde barındırmasıdır. Mevcut bir işletmeyi dijitalleştirmek, işletmeyi ayakta tutan dinamiklerin daha da güçlü olmasını sağlar. Bununla birlikte tüm süreç daha kolay yönetilebilir bir hâle gelir.

Bir KOBİ e-ticaret trendlerini takip ederek daha doğru adımlar atabilir. Aktif ve hareketli bir gelir akışı sağlayan e-ticaretten yeterli verimi alabilmek için güncel trendlere ayak uydurmak önemlidir. Bu sayede satış oranlarını artırmak ve maliyetleri azaltmak aynı anda mümkün olabilir. Ayrıca güncel trendler teknolojik imkânlara göre de şekillenir ve teknolojiden daha fazla faydalanmak, zaman tasarrufu konusunda da verim sağlayan bir eylemdir.

Dijitale bağlı olan her şey gibi e-ticarette de hız, belirgin bir etkendir. Her şeyin hızlı ilerlediği bu ortamda trendler de aynı hızda değişir. Bunun sebebi hem yeni yöntemlerin keşfedilmesi hem de tüketicilerin beklentileridir. Dolayısıyla KOBİ’ler için e-ticaret trendlerini takip etmek sektörün gerisinde kalmayı önlerken müşterilerin ihtiyaçlarına doğrudan cevap verebilmeyi de mümkün kılar.

Dijitalleşme ve E-Ticaretin Zirve Yaptığı Bu Döneme KOBİ’ler Nasıl Ayak Uydurabilir?

Dijitalleşme ve e-ticaretin yaygınlaştığı bu dönemde salt KOBİ olarak kalmak neredeyse mümkün değildir. Yerel ya da bölgesel işletmelerin, daha fazla kitleye hitap edebilmek için bu döneme ayak uydurmak zorunda kalmaları kaçınılmazdır. Geleneksel ticaret faaliyetlerinin kısıtlı imkânları yerine e-ticaretin sonsuz dijital dünyası daha verimli bir seçenektir. Küçük ve orta ölçekli işletmeler ise dönemsel gelişmelere, yani trendlere ayak uydurarak her iki tarafta da varlığını sürdürebilir.

Dönemin gerekliliklerine ayak uydurabilmek için, trendleri takip etmekle birlikte e-ticaret satış tekniklerini temel alan bazı adımlar atılmalıdır. Pazarlama anlayışını değiştirebilmek ve doğrudan verimliliğe odaklanan e-ticaret pazarlama tekniklerine yönelmek, çağdaş bir işletmeye dönüşmek için atılabilecek en önemli adımlardan biridir.

Dijitale ayak uydurmak, müşteriye ayak uydurmakla da ilgilidir. Örneğin web ile kısıtlı kalmak yerine mobil ve sosyal medya gibi farklı kanallarda da var olmak etkili sonuçlar doğurabilir. Çünkü dijitalleşme, evde sabit duran bir bilgisayarla sınırlı kalmayıp aktif sosyal yaşamın içine de girdi. Akıllı telefonlar ve mobil internete erişim kolaylığı, KOBİ’lerin dijitale ayak uydurmak için önemsemesi gereken konulardır.

Mobil Alışverişin Önemi KOBİ’ler için Artıyor mu?

Akıllı telefonlar ve mobil internete erişim kolaylığına, mobil alışverişin KOBİ’ler için de önemli bir hâle gelmiş olmasından dolayı dikkat edilmelidir. KOBİ’lerin e-ticaretteki hacmi her geçen gün genişlemekte ve toplam ciro da önemli ölçüde artmaktadır. Bu artışa en önemli katkı ise mobil kullanıcılardan gelmektedir.

IdeaSoft’un 2020 KOBİ e-ticaret raporu, bu konuda çok net fikirler vermektedir. 2020 yılında verilen siparişlerin yaklaşık 2.8 milyon adedi masaüstü tarayıcılar üzerinden verilirken 5 milyona yakın sipariş, mobil kullanıcılardan geldi. Bu nedenle, orta ve küçük işletmelerde pazarlama süreci, mobil alışverişe yönelik bir şekilde yürütülmelidir.

2021 ve 2022 Yıllarının E-Ticaret Trendleri Nelerdir?

2021 yılının ilk yarısı geride kalırken, hem bu yıl etkili olan hem de 2022’de etkili olacak e-ticaret trendleri şekillenmeye başladı. Trendleri takip edip doğru bir şekilde uygulayan KOBİ’ler ile satış ve pazarlama alışkanlıklarını döneme uyarlamayan işletmeler arasındaki farkın ciddi bir şekilde açılmış olduğunu söylemek mümkündür. Bu durumda 2021 ve 2022 yıllarının e-ticaret trendlerine göz atmakta fayda vardır.

  • Mobil Alışveriş

Dijitalleşmenin yeni versiyonlarından biri de mobilleşmedir. Daha önce dijital ortama taşınan pek çok hizmet, günümüzde mobil ortama da rahatlıkla taşınabilmektedir. Dolayısıyla potansiyel müşteriler, aradıkları tüm ürün ve hizmetlere mobilden de ulaşabilmeyi istemektedir. 2021’de trendlerdeki zirvesini bırakmayan mobil alışveriş, 2022 ve sonrasında da en popüler trendlerden biri olmaya devam edebilir. Bu nedenle e-ticaret sitesini mobil cihazlara optimize etmekle birlikte bir mobil uygulamayı hizmete sunmak da bir zorunluluk hâline gelmiş olabilir.

  • S-Ticaret veya Sosyal Ticaret

Küçük işletmeler için sosyal medya, müşteri ile iletişim kurabilmenin en verimli yoludur. Sosyal medya güçlü bir etkiye sahip olduğu için basit bir iletişim kanalı olarak kalmadı ve ihtiyaç duyulan pek çok şey sosyal medyaya entegre edildi. Öyle ki sosyal medyanın e-ticaret ile ilişkisi sonucunda s-ticaret trendi de zirveye çıktı. Sosyal medyanın faydaları da gözetildiğinde, bu yöntemden faydalanmak son derece mantıklıdır.

  • Chatbot Kullanımı

Chatbot kullanımı, sunduğu faydalar ile birlikte her geçen gün daha da yaygın bir hâle geldi. Öyle ki chatbot tercih etmeyen e-ticaret sitelerinin iletişim konusunda müşterilerden tam not alması neredeyse imkânsızdır. 7/24 kesintisiz bir şekilde müşteri desteği sunan chatbotlar, müşterilere ürün ve hizmet önerileri sunarak satışı artırmaya da yardımcı olur. Bununla birlikte chatbottaki verilerin ölçülebilir olması da pazarlama sürecinde fayda sağlar.

  • SEO ve Kullanıcı Deneyimi

E-ticaret sitelerinin internet ortamındaki görünürlüğünü en çok etkileyen detay, hiç şüphesiz SEO’dur. Arama motoru optimizasyonu, sadece 2021 ya da 2022’de değil, geçmişte de hemen her dönemin yükselen trendleri arasında yer aldı. Aynı şekilde gelecekte de trendlerden düşme ihtimali neredeyse yoktur. Çünkü arama motorları hemen her gün güncellenmekte ve SEO dinamikleri de sürekli değişmektedir.

SEO’ya eşlik eden trend ise kullanıcı deneyimidir. Web sitenin tasarımından mobil optimizasyonuna, ödeme yöntemi entegrasyonundan müşteri hizmetleri kalitesine kadar her detay, kullanıcı deneyimini etkiler. Kullanıcılar ise kendi aralarında birbirini etkilediği için, sadece bir müşterinin yaşayacağı sorun, daha fazla müşteri kaybına yol açabilir. Dolayısıyla kullanıcı deneyimini verimli hâle getirmek ve memnuniyeti artırmak göz ardı edilmemelidir.

  • AR Teknolojileri

Hayatımıza yeni girdi diyebileceğimiz AR teknolojileri, e-ticarette kullanıcı deneyimini artırmaya yönelik kullanılmaya başladı. Yavaş yavaş yaygınlaşan bu sistemin 2022’de en önemli trendler arasında yer alacağını şimdiden öngörmek mümkün. Satışları da önemli ölçüde artıracağı düşünülmektedir. Örneğin AR teknolojileri sayesinde VR gözlük yardımıyla, bir ürünün sanal modellemesi denenebilir. Bu da müşteriyi ikna etme konusunda son derece etkilidir.

  • Çok Kanallı Pazarlama ve Pazaryerleri

Çok kanallı pazarlama, müşterilerin her zaman memnun olduğu bir yöntemdir. Verimliliği ve kullanıcı memnuniyeti artırıp satışlara olumlu yönde yansıdığı için trendler arasında yer almaktadır. Bir e-ticaret markasına ulaşımın ve oradan alışveriş yapmanın pratik hâle gelmesi elbette müşterilerin hoşlandığı bir detaydır.

Çok kanallı pazarlama için pazaryeri seçeneklerini değerlendirmek de oldukça popüler. Sektör öncüsü hâline gelmiş olan e-ticaret pazaryerlerinde bir mağaza açmak, hem daha çok müşteriye ulaşmaya yardımcı olur hem de daha güvenli bir marka imajı çizer.

  • Kişiye Özel Paketleme ve Alışveriş Yapabilme

Dijital çağın en önemli sosyolojik etkilerinden biri, insanların daha fazla bireyselleşmesidir. Bu durum, kullanıcıların, hayatın her alanında olduğu gibi online alışverişte de kendisine özel ilgi istemesine neden olmaktadır. Dolayısıyla kişiye özel paketleme ve kişiselleştirilmiş hizmetlerin, 2022’de de zirvede yer alabileceği öngörülmektedir.

Online alışveriş yapan müşterilerin, birbirinin aynı olan hizmetlere karşı olumsuz tutumu, seçeneklerin artması ile birleşince müşteri sadakati yaratmayı zor bir hâle getirdi. Hacmi geniş bir pazar alanında, çok sayıda güçlü rakiple yarışırken öne geçebilmenin yolu ise kişiye özel hizmetlerden daha fazla faydalanmaktır.

  • Sürdürülebilir ve Çevreci Alışveriş

Küresel ısınma ve iklim değişikliği gibi dünyanın genel sorunu hâline gelmiş olan durumlar, her kitleden insanı daha duyarlı bir duruma getirdi. Bu duruma gelen insanlar ise mümkün olan her fırsatta çevreci ve sürdürülebilir seçeneklere yönelmektedir. İşin e-ticaret tarafındaki etkisine bakıldığında, çevre dostu ürünlere olan ilginin arttığını söylemek mümkün. Bu da sürdürülebilir ve çevreci alışverişin trendlerde yer almasını sağlayan detaylardan biridir.

  • İçerik Pazarlaması

İçerik pazarlaması müşteri ile iletişim, arama motoru optimizasyonu, satışları artırma, markanın kendini daha iyi ifade edebilmesi gibi pek çok yönden fayda sağlayan bir trenddir. Bu çok yönlü pazarlama stratejisi, bir alışveriş aksiyonunun gerçekleşmediği durumlara bile müşteri ile iletişimde kalmayı sağlar. Doğru bir şekilde uygulandığında ise müşteriyi alışveriş aksiyonuna yönlendirir.

  • Özelleştirilebilir Ürünler

Özelleştirilebilir ürünler sunmak, müşterilerin ihtiyacını tam olarak karşılayabilmek adına önemli bir eylemdir. Müşterilerin alışveriş alışkanlıkları hakkındaki metrikleri ölçmenin böylesine kolay olduğu bir dönemde, kişiselleştirme yapmanın pek bir zorluğu yoktur. Bu noktada önemli olan, hangi ürünler üzerinden ne gibi bir kişiselleştirme yapılacağıdır. Aksesuardan hobiye, giyimden teknolojiye hemen her kategoride özelleştirilebilir ürün sunmak mümkündür.

  • Satış Sonrası Hizmetler, Hızlı Teslimat ve Kolay İade

Müşterilerin taleplerini daha net bir şekilde ifade edebiliyor olması, e-ticaret firmalarının eksiklerini görmesini de sağlamaktadır. Satış sonrası hizmetlerin trend olmasını sağlayan da bu detaydır. Çünkü e-ticaret müşterileri, kaliteli hizmetin satış işleminden sonra sonlanmasından şikâyetçidir.

Dijital hayatın hızına yetişebilmek adına, teslimat sürecini mümkün olan en hızlı hâle getirmek gerekmektedir. Örneğin pizza firması Domino’s, ABD’de tekerlekli bir robot ile teslimat denemelerine başladı. Alphabet’e bağlı Wing ise Virginia’dan Christiansburg’a drone ile teslimat yaptı. Online alışveriş sürecinden kaynaklı bir sabırsızlığın olması son derece doğaldır ve bu doğal sürece ayak uydurmak da KOBİ’lerin görevidir.

Müşterilere sahip oldukları hakları vermek de geleceğin en önemli trendi olma yolunda ilerlemektedir. Bilgiye daha kolay ve hızlı ulaşılabilen bu dijital dönemde kolay iade ve değişim hizmeti sunmak, e-ticaret siteleri için artık zorunlu olarak kabul edilmektedir.

  • E-Ticarette Yapay Zekâ Kullanımı

Yapay zekânın kullanım alanı her geçen gün genişlerken e-ticaret de bu gelişimden payını almıştır. Yapay zekâdan faydalanan markaların gelişimindeki hız, bu yöntemin de gelecekte önemli bir trend olabileceğini net bir şekilde göstermektedir.

Yapay zekâ sayesinde müşterilerin alışveriş alışkanlıkları ölçülerek kişiye özel öneriler sunulabilir, chatbotlar geliştirilebilir ya da kişiselleştirilmiş e-posta pazarlaması yapılabilir. E-ticarette yapay zekâ kullanımının, daha yaygın bir trend hâline gelmesini sağlayan opsiyonlarından bazıları şöyledir:

  • Pazarlama ve satış süreci ile ilgili analizler yapılabilir.
  • Analizler sayesinde hizmet kalitesi artırılabilir.
  • Kullanıcıların yorumları ve geri bildirimleri toplanabilir, analiz edilebilir ve risk raporu oluşturulabilir.
  • Daha hızlı ve daha uzun süre hizmet veren müşteri destek kanalları oluşturulabilir.
  • Müşteri analizi ile muhtemel sorunlar öngörülebilir ve sorunların çözümü için otomatik e-posta gönderimi sağlanabilir.

Peki Siz IdeaSoft İle İşinizi Nasıl Dijitalleştirebilirsiniz?

IdeaSoft, e-ticaret için gereken tüm hizmetleri, en yüksek verimliliğe sahip olacak şekilde sunar. Türkiye’nin e-ticaret pazarında yer alan KOBİ’lerin önemli bir bölümü, dijitalleşme sürecinde IdeaSoft’tan destek almaktadır. Bunun sebebi, IdeaSoft’un dijitalleşme sürecine sunduğu katkılar ve kolaylıklardır.

IdeaSoft’un zengin içerikli e-ticaret paketleri, dijitalleşme sürecinde KOBİ’lerin ihtiyaç duyabileceği tüm hizmetleri içerir. Satış, pazarlama ve reklam süreçlerinin tamamı; entegrasyonlar, optimizasyonlar, modüller ve ek hizmetlerle, optimum faydayı sağlayacak şekilde dijitalleşir.

IdeaSoft İle Dijitalleşen KOBİ’ler İşlerini Nasıl Büyütüyor?

IdeaSoft, Türkiye’de 12.000’den fazla e-ticaret firmasının tercih ettiği bir e-ticaret altyapı sağlayıcısıdır. Altyapı ile birlikte, bu yapının üzerinde etkili olabilecek sistemleri de kurarak işletmelerin büyümesine katkı sağlamaktadır. Türkiye’in en güvenilir altyapı firması olarak, özellikle KOBİ’lere, e-ticaret ortamında geleceğe yönelik adımlar atarken başarılı olabilmeleri için başarısı 12,000 KOBİ’ye hizmet vererek kanıtlanmış e-ticaret çözümleri sunmaktadır.

KOBİ’ler dijitalleşme sürecini, IdeaSoft sayesinde sağlam bir temelin üzerine kurma fırsatı yakalar. Geleneksel ticaretten e-ticarete geçiş yapan KOBİ’ler, IdeaSoft’un sunduğu çözümler ile %100 dijitale adapte olabilirler. Bu süreçte kesintisiz bir şekilde sunulan müşteri desteği de firmaların etkili stratejiler gelişmesine yardımcı olur. IdeaSoft’un e-ticaret çözüm merkezi, KOBİ’lerin büyümesini sağlayacak yeni iş ortaklıklarına da ev sahipliği yapar.

IdeaSoft E-Ticaret Trendlerine Nasıl Uyum Sağlıyor?

IdeaSoft’un sektör öncüsü olması, trendlere uyum sağlama konusunda KOBİ’lere avantaj sağlar. Sektör değişkenlerinin ve dinamiklerinin neye göre şekilleneceğini öngörebilen deneyimli ekip, IdeaSoft hizmetlerinin de her zaman güncel kalmasını sağlamaktadır.

E-ticaretin değişmez trendlerinden biri olan e-posta pazarlaması, en özelleştirilebilir hâli ile IdeaSoft’ta mevcuttur. Web site tasarımı konusunda da zengin seçenekler sunan IdeaSoft, trendlere uyum sağlayan tasarımları sayesinde kullanıcıların da uyumlu bir hizmet sunmasına imkân verir.

Özellikle mobil alışveriş trendlerinden hiç kopmayan IdeaSoft, mobil uyumlu siteler ile birlikte mobil uygulama hizmeti de sunar. SEO’ya kolayca uyum sağlayan altyapı sistemleri ve çok kanallı hizmete olanak tanıyan pazaryeri entegrasyonları da IdeaSoft’u trendlere uyum sağlayabilen bir firma hâline getirmektedir.

IdeaSoft, kullanıcılarına bir de App Store isimli uygulama mağazası sunar. Canlı destekten satış ve pazarlamaya, e-ihracattan muhasebe ve faturaya kadar farklı kategorilerde onlarca web site uygulamasını barındıran bu mağaza sayesinde, e-ticaret siteleri daha fonksiyonel bir hâle getirilebilmektedir.

İlgili rehber: IdeaSoft yazılım özellikleri

IdeaSoft akıllı e-ticaret paketleri ile kendi e-ticaret sitenizi kurabilir, internetten satış yapabileceğiniz online mağazanızı açabilirsiniz. Hemen başvurarak 15 gün boyunca altyapımızı ücretsiz olarak deneyebilirsiniz.

En çok okunan yazılar

Yorum yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Duygusal pazarlama nedir ve dijital pazarlamada neden önemlidir?
Duygusal pazarlama nedir ve dijital pazarlamada neden önemlidir?
Duygusal pazarlama, farkında olmadan da olsa birçok pazarlama çalışmasında yapılıyor. Tabii ki doğrudan bu amaçla yapılan pazarlama çalışmaları da bulunuyor. Tüketicilerin duygularına yönelik içerikler ve mesajlar üretmek,...
21 Mart 2018
Sinan Oypan
Yeni iş fikirleri bulmak için kullanabileceğiniz 5 yöntem
Yeni iş fikirleri bulmak için kullanabileceğiniz 5 yöntem
Yeni iş fikirleri bulmak, e ticaret iş fikirleri / e ticaret fikirleri bulmak ile ilgili tüm merak ettikleriniz bu yazıda. Yeni bir iş fikri bulmak kimi zaman zor olabiliyor. Yenilikleri takip etmek, tüketicilerin yaşadıkları sorunları...
27 Aralık 2016
Sinan Oypan
B2B siteler salgın döneminde e-ticarete daha fazla nasıl adapte olabilirler?
B2B siteler salgın döneminde e-ticarete daha fazla nasıl adapte olabilirler?
B2B siteler, COVID-19 virüs salgını döneminde birçok işletme gibi e-ticarete yönelmeye başladılar ve bunun mantıklı sebepleri bulunuyor. Salgın nedeniyle uygulanan sokağa çıkma engelleri ve sosyal mesafe önlemleri, B2B sitelerin de...
29 Nisan 2020
Sinan Oypan
Ücretsiz anahtar kelime araştırması yapabileceğiniz 9 araç
Ücretsiz anahtar kelime araştırması yapabileceğiniz 9 araç
Anahtar kelime planlayıcı yani anahtar kelime aracı kullanıp hangi kelimelere SEO çalışmanız gerektiğini görerek çok kısa bir sürede sektörünüzde ve sizin için en önemli anahtar kelimelerde Google’da ilk sıralarda yerinizi...
2 Aralık 2016
Sinan Oypan
E-Fatura ve E-Arşiv Fatura Nedir? Farkları Nelerdir?
E-Fatura ve E-Arşiv Fatura Nedir? Farkları Nelerdir?
Her işinizi gören internet ortamının teknolojileri gelişmeye devam ederken geleneksel yöntemleri kullanmaya devam etseniz de bazı süreçlerinizi elektronik ortama taşımak zorunlu hale gelmiştir. Ticari kazanç sağlayan her eylemin...
15 Şubat 2021
Markethinkers
Yatırım almanın şirketinize verebileceği 3 hasar
Yatırım almanın şirketinize verebileceği 3 hasar
Girişimciler, işlerini büyütmek ya da işlerini kurmak için yatırımcıların kapısını sıkça çalıyorlar. Tabii ki yatırım almak ve gelen sermaye ile işleri daha hızlı bir şekilde rayına sokma fikri kulağa hoş gelse de, kimi...
27 Ocak 2017
Sinan Oypan
Öne çıkmanızı sağlayacak markalaşma stratejileri neler?
Öne çıkmanızı sağlayacak markalaşma stratejileri neler?
Markalaşma stratejileri, e-ticaret şirketinizin büyümesine, yeni kitlelere ulaşmasına ve sadık müşteriler edinmenize yardımcı olur. Bu stratejiler doğrultunda marka bilinirliğinizi artırırken, müşteri tabanınızı da...
31 Mart 2020
Sinan Oypan
Küçük işletmeler sosyal medyada nasıl daha başarlı olabilirler?
Küçük işletmeler sosyal medyada nasıl daha başarlı olabilirler?
Küçük işletmeler işlerini büyütmek, markalarını ve ürünlerini yeni ve farklı kitlelere tanıtmak ve yeni müşteri kitleleri edinmek için sosyal medya pazarlamadan yararlanabilirler. Sosyal ağlar, marka ve ürün bilinirliğini...
26 Temmuz 2019
Sinan Oypan
Ürün açıklamalarınızı geri dönüşümünüz artıracak şekilde nasıl yazabilirisiniz?
Ürün açıklamalarınızı geri dönüşümünüz artıracak şekilde nasıl yazabilirisiniz?
Online satışlarda e-ticaret firmalarının en çok üzerinde durmaları gereken konulardan biri de ürün açıklamalarıdır. Tüketicilerin, ürünler hakkında bilgi alabilecekleri bu alanlar üzerine özel çalışmalar yapmak geri...
21 Temmuz 2016
Sinan Oypan
E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
E-posta pazarlamada gönderen ismini nasıl düzenlemelisiniz?
Dikkat çekici bir başlıkla e-posta gönderimi yapmak ve e-posta gönderen ismini doğru bir şekilde kurgulamak e-posta çalışmalarınızın verimini ve geri dönüşümünü artırabilirsiniz. Gönderen ismi, e-postanın kimden geldiğini...
11 Ağustos 2016
Sinan Oypan
Müşterilerinizin gönlünü kazandıraca bir teşekkürler notu nasıl hazırlayabilirsiniz?
Müşterilerinizin gönlünü kazandıraca bir teşekkürler notu nasıl hazırlayabilirsiniz?
E-ticarette tüketicilerle yakından ilişki kurabilmek, aradaki ilişkiyi kişiselleştirmek ve müşterilerin kendilerini özel hissetmelerini sağlamak, sadık müşteri kitleleri yaratmak için olmazsa olmaz detaylardan biri. Özenle...
8 Kasım 2017
Sinan Oypan
Ücretsiz e ticaret yazılımları neden kullanılmamalıdır?
Ücretsiz e ticaret yazılımları neden kullanılmamalıdır?
Ücretsiz e ticaret sitesi kurmak / ücretsiz e ticaret yazılımı kullanmak / ücretsiz e ticaret scripti kullanmak siz nasıl adlandırırsanız adlandırın ücretsiz eticaret sitesi kurmanın getirdikleri nelerdir, bu yazımızda ele...
28 Ekim 2018
Sinan Oypan
E-ticareti Ücretsiz Deneyin